Novi Fiat Palio za 2011.

Sem novog Una Cabrio (u formi koncepta) i Una Sporting koji će biti promovisani krajem ovog meseca na Salonu automobila u Sao Paolu, ovih dana pažnju privlači još jedan Fiatov model pripremljen za tržište Južne Amerike.
To je naslednik modela Palio koji je u Brazilu lansiran još 1996. godine (od tada je nekoliko puta obnavljan).
Kako stvari sada stoje, nova generacija Palia (interne oznake Project 326)
će biti predstavljena sredinom 2011. godine.

Sem novog dizajna (njegov najverovatniji izgled pokazuju ovi crteži sa sajta Revistaautoesporte.globo.com), novi Palio će doneti i veće dimenzije, više mesta u unutrašnjosti i prtljažniku, bolju bezbednost i bogatiju opremu.
U ponudi motora će se po sadašnjim informacijama naći Fire Evo 1.0 (75 KS) 1.4 (88 KS) i E.torQ 1.6 16V (117 KS).
Pored Palia, u pripremi je i nova generacija klasične limuzinske varijante,
odnosno modela Siena, kao i pick-up Strada i nova crossover verzija.
@carobnjak
U tom slučaju bih im delimično oprostio naglo, ukidanje Yuga i Floride.
Lepo bi bilo, kada bi ovo čudo proizvodili kod nas pod nazivom Zastava Florida, a još lepše bi bilo da su redizajnirali Floridu, i ponudili je kao konkurenta Dacii. Tako prostran i pregledan automobil, sa prtljažnikom od 410 l, a dužine samo 4m, ne verujem da će ikada više biti napravljen. :(
E ovo je pun pogodak. Steta ako ga ne budu proizvodili u Zastavi.
Ovo je punto niže klase i mislim da nije za Evropu.
Mada bi bio pravi pogodak da ga u Evropi, po pristupačnoj ceni, lansira FAS, umesto predviđenih "multipla".
Bila bi to velika konkurencija Daciji, Škodi...
Izražavam lične impresije i pohvale za "gradskog momka".
Da li grešim, ovo će biti B segment, jel te? (krhko znanje)
Treba im možda skrenuti pažnju da smo i mi Južna Amerika, i da im-nam je dobar multijet, pa da porade na tome. :)))
@Mange
sta ti znaci to "punto nize klase"?
Svaki Punto je pripadnik B segmenta, isto tako i ovaj Palio...
Pretpostavljam da si mislio na kvalitet? Sigurno nece biti nizi od Punta Classic...
P.S. naravno da nije za EU, nego za J.Ameriku...
U prvom komentaru sam sanmo izneo pretpostavku za Srbiju posto kriju i menjaju planove u skladu sa vremenskom prognozom!
Al ste se oduševili, a ovo je update Z-750 posle pola veka. Niste ni primetili da je prednji Nikl skinut sa pomenutog modela.
Razlika je samo u tome što je slična maska na Z-750 bila od Aluminijuma.
carobnjak
I klio je B segmenta, pa je reno izbacio dačiju, veći automobil za prilično nižu cenu.
Analogno tome je moguće očekivati da recimo FAS proizvodi palio u klasi punta a za prilično nižu cenu. Recimo i do 2 000€, tako da bi palio recimo koštao od 7500€.
To bi bio pogodak.
Jedino je problem, što je možda ne prihvatljivo staviti Fiat znak na takav auto, koji nije za Evropsko tržište.
Zato je Predrag u pravu kad kaže da je velika šteta što su uništili brend Zastava, koji je mogao da nastavi život baš analogno dačiji.
U Kg ce se definitivno proizvoditi nove idea i muza, ali ce verovatno imati slicnu masku kao svi fiatovi modeli. I ne treba mesati ideu i muzu sa multiplom.
@Mange
da ali Palio je nesto manji od Punta!
Nece se proizvoditi Multipla nego naslednik Idea-e...
Najzanimljiviji podatak je da ce 80% delova biti domaceg porekla, iako ce 95% vozila ici za izvoz, rece Mirko Alvirko pre pola sata...:)))
PS
Garantovano bi se u nekom periodu od 2god. "tiraž" takvog plaia iz FAS-a bio približan daciji a to je oko 300 000 komada godišnje.
No, valjda Fiat zna šta radi...
Ili se nama đetićima samo čini da nešto i radi.
I slepac je rekao-videćemo!
Multipla je za mene sinonim za sve velike fiate, koje tržište jednostavno NEĆE.
@Panchev9
da, gost je bio neki lik iz ministarstva ekonomije, ne znam ime, koji je isto imao "cast" da vidi nove modele u Torinu ali, naravno, nije smeo nista da kaze! :)))...
@Mange
Multipla ima svega 4 metra, kako ti ona moze biti "velika" ?!?
Ovi modeli se nece praviti za nase trziste vec evropsko. Dakle ako italijani grese grese na svoju stetu pre svega. Normalno da je za nas vazno da se taj model dobro prodaje u Evropi zbog uposlenosti nase radne snage.
Nemojte pogrešno da shvatite. Voleo bi ja da neko proizvodi kod nas i lance , katance, pretis lonce, lizalice, destilovanu vodu i da zaposli ove sirote ljude.
Jednostavno se plašim da će se preko priče Fiat, jedno 500 mil€ poreskih obveznika ove zemlje otići u nečije džepove.
Sa Dinkićem nisu čista posla, nikad bila i neće biti.
Ali, eto, videćemo. Nas ne pita niko. Prodaju Telekom a ulažu pare u šupljine.