Ponovo uhvaćen novi Nissan Sunny

I pre njegove premijere, na internetu su se pojavile nove slike potpuno nemaskiranog novog manjeg Nissanovog sedana koji je razvijen pod kodnom oznakom L02B.
U prodaji će se međutim pojaviti kao Nissan Sunny (to bar važi za Kinu gde
se premijera očekuje u decembru ove godine, na Guangzhou Motorshow-u).

Poznate su i dimenzije automobila (dužina 4426 mm, širina 1696 mm, visina 1515 mm, međuosovinsko rastopjanje 2600 mm), dok je motor HR15DE sa 82kW/112KS.
Od menjača će na raspolaganju biti manuelni petostepeni, kao i CVT menjač.
Ranije objavljene slike


prosto neverovatno kako ovaj nissan nikad nije umeo da dizajnira automobile
upravo tako... a ovo od ovoga su maltene bili lepsi daewoo modeli sa kraja devedesetih
@ Dule
Jel ti uopšte znaš šta je klon?
Jedinka identična sa svojim originalom! Identična!!!
Lupaš brate, idi toči plin, p.s. možeš ti da postigneš radnu temperaturu i na benzin što je pravilnije, a možeš i na plin!
@ Dule
A jesi čuo ti za isparivač i šta se dešava sa tng kad prelazi iz tečnog u gasovito stanje? A?
@Dejan L
I kakve to veze ima?
Objasni!
Ako ne znaš ja ću tebi objasniti i pored toga što vozim dizel.
@ Dule
Nikakve, kad tng prelazi u gasovito stanje u isparivaču, on se hladi. Ako nisi znao gas pod pritiskom postaje tečan i povišava mu se tep, a kad se vraća u gasovito stanje hladi se, a to se rešava drugačijim odnosom količina propan-butan smeše!
A pošto sam ti objasnio i ovo i ono za kloniranje, možeš samo da plačeš!
Odgovori ti meni za kloniranje, ja sam tebi oba objasnio, a ti meni ništa, samo si podvio rep
@Dejan L
Ama čoveče, kakve veze ima odnos gasova sa postizanjem radne temperature? Razumeš li pitanje? šta se to dobije kad se menja odnos gasova?
Ovo što si napisao zna i malo dete.
@ Dule
A zašto se menja smeša leti i zimi? Zbog cene? Ajde ti si stručnjak, pa objasni da nije možda zajebancije radi? Tek tako bzvz zimi promene smešu? a?
Dosadno im, pa se igraju?
@ Dule
februar 2006. god, tng uredjaj trokira, motor se gasi, na benzin radi ko sat, škoda fabija 1.4mpi
Servis Samardžić:
kompjuter ok, software ok, gasovod ok.... sve ok
Ne zna se uzrok kvara.
Servis Vidovdan:
Uzeli smešu na analizu, ispraznili bocu, odvezli auto na omw, natočili gas, uzeli smešu na analizu. Objašnjenje, manji procenat propana, smeša nedovoljno uskladjena, slaba eksplozija, motor ne može da postigne radnu temperaturu. Odvezli auto kući bez štucanja i mucanja.
@Dejan L
Nešto nabadaš.
Zašto jednostavno nisi odgovorio da je butan škart i jeftiniji gas, manje energetske moći, manje "oktana", čije se štetno dejstvo više ispoljava na hladnom. Na taj način kradu vas TNG-ovce.
Nabadaš a kažeš da si mi podvio rep!
Ja, cccc.
Vidi se da te carobnjak obucava.
@ dule
Aj se sad vrati pa pročitaj moje komentare! Stvarno ili si glup ili si nepismen, već sam ti sve objasnio, samo tebi treba da se prevede na srpski, ne daj Bože da te kloniraju.
Ko li tebe obučava?
Od sad te zovem klonirani!!!
A čarobnjak može samo da upotrebi čarobni štapić na tebi ili da se desi neko čudo , viša sila , pa da ti skapiraš! Plavušo
@ Dule
i još jednom da ti ponovim već sam ti objasnio još u 21:46h, a ti posle sat vremena meni soliš pamet. Genije si nevidjen, pozajmi nadimak od morona, tebi bolje pristaje! Veruj mi
@Dešo L
Ovo u 21:46 je bilo potpuno pogrešno, tj. nema veze, a evo šta tamo našvrlja:
"a kad se vraća u gasovito stanje hladi se, a to se rešava drugačijim odnosom količina propan-butan smeše!"
To nema veze, uopšte!
Jednostavno, butan NEMA energetsku moć i analognu oktansku vrednost, NAUČI TO DA NE LUPETAŠ PO BLOGU, a to NEMA VEZE sa tvojim odgovorom, DILEJO Dejo.
Konverzacija na nivou...
Ukratko, mesavina propan-butan mora da se razlikuje leti i zimi da bi se obezbedio potreban pritisak koji ce da "tera" tecni gas u isparivac. Tacka kljucanja propana je -42C, a butana -0.5C, pa je logicno da zimi ide veci procenat propana. I nema nikakve direktne veze sa postizanjem radne temperature, ali ako ima previse butana zimi, pritisak u boci nije dovoljan i motor ne dobija dovoljno gasa, zato motor nece da radi normalno. Propan IMA vecu oktansku vrednost, ali i MANJU toplotnu moc, pa se povecanjem udela propana povecava i potrosnja TNG-a i do 10%.