home
HOME VESTI DOMAĆE TRŽIŠTE VIDEO ZANIMLJIVOSTI NOVITETI TUNING CONCEPTS TOP SECRET PREDSTAVLJAMO SALONI ARHIVA ISTORIJA

Nedavno je Luca di Montezemolo najavio da ćemo "u Ženevi videti jedan veoma različit novi Ferrari" koji će pokazati kako se Ferrari "prilagođava novim uslovima na tržištu".

U međuvremenu se pojavio nekoliko novih rendera i informacija o novitetu koji italijanska marka sprema za početak marta i pomenuti Salon u Ženevi.

Tako je britanski magazin Auto Express objavio rendere Ferrarija 612 u tzv. shooting brake varijanti.

Međutim, po drugim informacijama, u Ženevi će premijeru imati novi sportista koji je trenutno poznat pod kodnom oznakom F151 (naslediće sadašnji 612 Scaglietti).

Po podacima koji su dospeli u javnost, Ferrari F151 će pokretati novi 6,3 litarski V12 motor sa 670 konja (u paru sa sedmostepenim menjačem sa duplim kvačilom), što će biti dovoljno za maksimalnu brzinu od 335 km/h i ubrzanje od 0 do 100 km/h 3,7 sekunde. 

F151 će imati pogon na sva četiri točka, a na Salonu u Ženevi će se verovatno pojaviti verzija F151 sa Ferrarijevim hibridnim HY-KERS sistemom (V12 motor u paru sa elektromotorom). Kako stvari sada stoje, u prodaji će se prvo ipak naći F151 bez hibridnog pogona (kao model za 2012.), dok bi hibrid sledio za godinu ili dve.

Ivan Mitić – Autoblog.rs



čitanja : 3812



Komentari

Neeeee...
Ovaj crveni je ruzan,osakacena California.
Crni je vrhunski.

Autor SAVE THE PITBULL'S 31 Dec 2010, 00:59

Napred Cali, pozadi Mito.

Autor Tataratira 31 Dec 2010, 01:00

6.3 motor,670 ks do 100tke 3,7??!Wtf?Ako hoce da se prilagodi uslovima na trzistu treba to da bude dosta brze ;)
Ovo je jako slabo iz ovolikog motora...

Autor dusan 31 Dec 2010, 02:05

@dusan
Hehe,u vezi onog sto si pricao za 458 Italiu.
458 je na Nirburgringu postigla vreme od 7:28.
A Porsche 991 GT2 (997) 7:31 .
458 ima 570 konja i 1540 kg.
GT2 ima 530 konja i 1440 kg.
Znaci 100 kg laksi i 40 konja slabiji.
997 turbo ima vreme od 7:38.
GT2 RS ima vreme od 7:18 .
620 konja i 1370 kg.
Znaci samo on je brzi od 458 Italije,ali to je trkacka verzija.
Sacekaj da izadje Chalenge 458 pa da vidimo.
GT2 RS ima 50 konja vise i laksi je skoro 200 kg od 458.
Ali GT2 RS nije "obicna" verzija kao sto je 458.
Kad izadje 458 u race varijanti,videcemo.
Znaci cak ni GT2 nije brzi od fabrickog 458. :)
Toliko o perfomansama. :)
Rekao sam ti ja da 458 kida. :)
Brutalan je.
Nikad Ferrari nije imao tako brz i ubedljiv auto u toj kategoriji.

Autor SAVE THE PITBULL'S 31 Dec 2010, 04:09

P.S. 458 kosta 163 000 eura bez dazbina.
Na to treba dodati 19 posto koliko je u EU porez.
Znaci ispadne negde oko 195 000 eur.
911 Turbo S u Nemackoj kosta 173 000 sa dazbinama.
Za GT2 nisam uspeo da nadjem cenu u EU,samo u Americi,192 000 dolara.
GT2 RS kosta 237 500 eura u Nemackoj sa dazbinama.
Znaci oko 40 000 eura skuplja od 458.
458 fascinira i dizajnom a i performansama.
Vidis,objasnjava 911 Turbo-u kao i 911 Turbo S,GT 3,GT 3 RS,GT2.
Znaci cak tri race verzije preslisa. :)
Fabricki 458.
Sta li ce tek uraditi race verzija. :)

Autor SAVE THE PITBULL'S 31 Dec 2010, 04:51

Ovo su renderi, ali crni je bruka

Autor Dejan L 31 Dec 2010, 09:21

Crni izbija zube iz vilice kako je dobar....zna se ko je ko ...majko mila kada ovo ugleda svetlost dana

Autor nikokaoja 31 Dec 2010, 11:10

Ljudi,kada se kupuju i porede ovakvi automobili tu je najmanje bitna cena i potrosnja! Ljudi koji kupuju i voze ovakve automobile ne misle o ceni. Ja da sam milioner i da zelim 458 ili 911 u bilo kojoj verziji,ne bih pitao za cenu. Tako da,ovde se sve svodi na stotinke i grame! Na konje i na dizajn,ostalo nije bitno!

Autor marko 31 Dec 2010, 11:22

@PITBULL
Nije Gt2rs race varijanta,samo je napravljen u fazonu 458-ice,da bude lak,brz...Ako hoces da ga kupis idi,250.000e bez dazbina :) Idi pogledaj na sajtu Porsea o Turbo S-u,ja sam se iznenaadio,on npr ima bolje perfomanse i od gt2rs i od 458-ice,samo sto nije toliko kao oni za voznju...

Autor dusan 31 Dec 2010, 11:35

@PITBULL
Takodje,ZELIM TI SRECNU NOVU :)
I jos milion komentara haha :)
Takodje zelim i ostalima Srecnu novu,puno zdravlja i srece :)

Autor dusan 31 Dec 2010, 11:38

Ovaj crni je Ferarijev odgorov Jaguarovom konceptu, stliski potseca na njega.

Crveni nije vredno komentarisati

Autor ChedomirADELAIDE 31 Dec 2010, 11:45

@dusan
Hvala takodje,mada sam ja hteo da sacekam prvo da dodje nova pa onda svima da cestitam. :)
GT2 RS je olaksana i pojacana verzija,a 458 fabricka.
Treba sacekati 458 Chalenge pa onda videti ko je gde. :)

Autor SAVE THE PITBULL'S 31 Dec 2010, 12:03

@PITBULL
Pa reko i ja da sacekam,ali ne znam kada cu otici na docek,ali takodje ne znam ni kada cu se vratiti :D :D
Da,ali ce 458 chalenge biti za trke,a Gt2rs je za kupovinu,voznju,garazu,kao obicna 458-ica ;)
Msm dzabe sve ova rasprava,meni je dovoljno sto sam jos davno pregledao istoriju Porsea,i sve mi je receno jos davno,zbog toga ga jako postujem,takodje i videti sta danas radi,jos vise postovanja :)
Pogledaj ovaj motor sto planira Ferari,npr motor u Gt2rs je 3.6 motor,620 ks,700NM!!! :) Da,sad ce doci neko i recice,koliko je trajan motor,to nije bitno,stvoren je za prave zaljubljenike u voznju,da lete sa njim,a taj ko ga kupi i ako je obozavaoc Porsea,ima jos jednog barem u garazi :) Ima Porse trkacke modele,koji su fantasticni,tj takve kao sto pominjec Chalenge-a,ali kada su izbacili GT2RS,receno je najbolji Porse ikada(za kupovinu),npr Turbo S ima bolja ubrzanja i to,ali je Gt2rs totalno usavrseniji i obozava krivine :)

Autor dusan 31 Dec 2010, 12:15

@dusan
GT2 RS jeste trkacka verzija,ako i GT2,GT3 i GT3 RS.
A 911 turbo i turbo s su "standardne" verzije.
458 je paritet 911 Turbo (S).
A kad izadje Scuderia,Chalenge,onda cemo da vidimo kakva je u odnosu na GT2 RS.
Mada,koliko sam video iz iskustva,oni mozda beznacajno pojacaju motor a smanje tezinu samo fakticki.
GT2 RS je znacajno pojacan a takodje i prilicno olaksan (200kg).

Autor SAVE THE PITBULL'S 31 Dec 2010, 12:31

P.S. Ferrari mozda 10 konja digne snagu a smanji tezinu.
Videcemo za 458.
Tako je bilo do sad.

Autor SAVE THE PITBULL'S 31 Dec 2010, 12:43

Samo da ne bude na platformi Chrysler-a 300C.

Autor Bleki 31 Dec 2010, 14:38

Ovaj crni je najbolji dokaz da je Ferrari br. 1!
Svima srecna Nova godina! :)

Autor carobnjak 31 Dec 2010, 17:49

carobnjak
Takodje!

Autor Moron 31 Dec 2010, 18:20