Ferrari F151 na Salonu u Ženevi 2011.

Nedavno je Luca di Montezemolo najavio da ćemo "u Ženevi videti jedan veoma različit novi Ferrari" koji će pokazati kako se Ferrari "prilagođava novim uslovima na tržištu".
U međuvremenu se pojavio nekoliko novih rendera i informacija o novitetu koji italijanska marka sprema za početak marta i pomenuti Salon u Ženevi.
Tako je britanski magazin Auto Express objavio rendere Ferrarija 612 u tzv. shooting brake varijanti.

Međutim, po drugim informacijama, u Ženevi će premijeru imati novi sportista koji je trenutno poznat pod kodnom oznakom F151 (naslediće sadašnji 612 Scaglietti).

Po podacima koji su dospeli u javnost, Ferrari F151 će pokretati novi 6,3 litarski V12 motor sa 670 konja (u paru sa sedmostepenim menjačem sa duplim kvačilom), što će biti dovoljno za maksimalnu brzinu od 335 km/h i ubrzanje od 0 do 100 km/h 3,7 sekunde.
F151 će imati pogon na sva četiri točka, a na Salonu u Ženevi će se verovatno pojaviti verzija F151 sa Ferrarijevim hibridnim HY-KERS sistemom (V12 motor u paru sa elektromotorom). Kako stvari sada stoje, u prodaji će se prvo ipak naći F151 bez hibridnog pogona (kao model za 2012.), dok bi hibrid sledio za godinu ili dve.
Ivan Mitić – Autoblog.rs
Neeeee...
Ovaj crveni je ruzan,osakacena California.
Crni je vrhunski.
6.3 motor,670 ks do 100tke 3,7??!Wtf?Ako hoce da se prilagodi uslovima na trzistu treba to da bude dosta brze ;)
Ovo je jako slabo iz ovolikog motora...
@dusan
Hehe,u vezi onog sto si pricao za 458 Italiu.
458 je na Nirburgringu postigla vreme od 7:28.
A Porsche 991 GT2 (997) 7:31 .
458 ima 570 konja i 1540 kg.
GT2 ima 530 konja i 1440 kg.
Znaci 100 kg laksi i 40 konja slabiji.
997 turbo ima vreme od 7:38.
GT2 RS ima vreme od 7:18 .
620 konja i 1370 kg.
Znaci samo on je brzi od 458 Italije,ali to je trkacka verzija.
Sacekaj da izadje Chalenge 458 pa da vidimo.
GT2 RS ima 50 konja vise i laksi je skoro 200 kg od 458.
Ali GT2 RS nije "obicna" verzija kao sto je 458.
Kad izadje 458 u race varijanti,videcemo.
Znaci cak ni GT2 nije brzi od fabrickog 458. :)
Toliko o perfomansama. :)
Rekao sam ti ja da 458 kida. :)
Brutalan je.
Nikad Ferrari nije imao tako brz i ubedljiv auto u toj kategoriji.
P.S. 458 kosta 163 000 eura bez dazbina.
Na to treba dodati 19 posto koliko je u EU porez.
Znaci ispadne negde oko 195 000 eur.
911 Turbo S u Nemackoj kosta 173 000 sa dazbinama.
Za GT2 nisam uspeo da nadjem cenu u EU,samo u Americi,192 000 dolara.
GT2 RS kosta 237 500 eura u Nemackoj sa dazbinama.
Znaci oko 40 000 eura skuplja od 458.
458 fascinira i dizajnom a i performansama.
Vidis,objasnjava 911 Turbo-u kao i 911 Turbo S,GT 3,GT 3 RS,GT2.
Znaci cak tri race verzije preslisa. :)
Fabricki 458.
Sta li ce tek uraditi race verzija. :)
Crni izbija zube iz vilice kako je dobar....zna se ko je ko ...majko mila kada ovo ugleda svetlost dana
Ljudi,kada se kupuju i porede ovakvi automobili tu je najmanje bitna cena i potrosnja! Ljudi koji kupuju i voze ovakve automobile ne misle o ceni. Ja da sam milioner i da zelim 458 ili 911 u bilo kojoj verziji,ne bih pitao za cenu. Tako da,ovde se sve svodi na stotinke i grame! Na konje i na dizajn,ostalo nije bitno!
@PITBULL
Nije Gt2rs race varijanta,samo je napravljen u fazonu 458-ice,da bude lak,brz...Ako hoces da ga kupis idi,250.000e bez dazbina :) Idi pogledaj na sajtu Porsea o Turbo S-u,ja sam se iznenaadio,on npr ima bolje perfomanse i od gt2rs i od 458-ice,samo sto nije toliko kao oni za voznju...
@PITBULL
Takodje,ZELIM TI SRECNU NOVU :)
I jos milion komentara haha :)
Takodje zelim i ostalima Srecnu novu,puno zdravlja i srece :)
Ovaj crni je Ferarijev odgorov Jaguarovom konceptu, stliski potseca na njega.
Crveni nije vredno komentarisati
@dusan
Hvala takodje,mada sam ja hteo da sacekam prvo da dodje nova pa onda svima da cestitam. :)
GT2 RS je olaksana i pojacana verzija,a 458 fabricka.
Treba sacekati 458 Chalenge pa onda videti ko je gde. :)
@PITBULL
Pa reko i ja da sacekam,ali ne znam kada cu otici na docek,ali takodje ne znam ni kada cu se vratiti :D :D
Da,ali ce 458 chalenge biti za trke,a Gt2rs je za kupovinu,voznju,garazu,kao obicna 458-ica ;)
Msm dzabe sve ova rasprava,meni je dovoljno sto sam jos davno pregledao istoriju Porsea,i sve mi je receno jos davno,zbog toga ga jako postujem,takodje i videti sta danas radi,jos vise postovanja :)
Pogledaj ovaj motor sto planira Ferari,npr motor u Gt2rs je 3.6 motor,620 ks,700NM!!! :) Da,sad ce doci neko i recice,koliko je trajan motor,to nije bitno,stvoren je za prave zaljubljenike u voznju,da lete sa njim,a taj ko ga kupi i ako je obozavaoc Porsea,ima jos jednog barem u garazi :) Ima Porse trkacke modele,koji su fantasticni,tj takve kao sto pominjec Chalenge-a,ali kada su izbacili GT2RS,receno je najbolji Porse ikada(za kupovinu),npr Turbo S ima bolja ubrzanja i to,ali je Gt2rs totalno usavrseniji i obozava krivine :)
@dusan
GT2 RS jeste trkacka verzija,ako i GT2,GT3 i GT3 RS.
A 911 turbo i turbo s su "standardne" verzije.
458 je paritet 911 Turbo (S).
A kad izadje Scuderia,Chalenge,onda cemo da vidimo kakva je u odnosu na GT2 RS.
Mada,koliko sam video iz iskustva,oni mozda beznacajno pojacaju motor a smanje tezinu samo fakticki.
GT2 RS je znacajno pojacan a takodje i prilicno olaksan (200kg).
P.S. Ferrari mozda 10 konja digne snagu a smanji tezinu.
Videcemo za 458.
Tako je bilo do sad.