Audi Q4 za 2014/15

Sem Audija Q1, Q5 CrossCabrija i Q6, u poslednje vreme je aktuelna i priča o još jednom novom modelu iz Audijeve Q porodice.
To je Audi Q4, a poslednje informacije (i ovaj render njegovog eventualnog izgleda) objavljuje britanski magazin Autocar.
Autocar opisuje budući Q4 (imaće mesta za pet putnika) kao sportskiju verziju Audija Q5 i kao rivala Range Roveru Evoque, a kada se 2014/15 pojavi britanskom tržištu koštaće oko 30.000 funti.
Q4 će biti dugačak 4650 mm, širok 1880 mm, visok oko 1600 mm, dok će međuosovinsko rastojanje iznositi 2810 mm.
Paleta motora bi između ostalog trebalo da obuhvata dizelaše 2.0 TDI sa 170KS i 210KS, zatim 3.0 V6 TDI sa 240KS, kao i 3.2 V6 benzinac sa 270KS.
Takođe se pominju i modeli sa 3.0 V6 benzincem sa 328KS i 3.0 TDI V6 twin-turbo sa 308KS, ali i Audi Q4 sa hibridnim pogonom (kombinacija 2.0L benzinca sa 208KS i elektromotora sa 34KS).
Ivan Mitić – Autoblog.rs
Render : Autocar.co.uk
vala ga velika trojka pretera u zadnje vreme...za koju godinu ni sami nece moci da nabroje svoje modele i to sve neki nepotrebni modeli...KKKOOOMEERRCIIJJAAALAA!
Pocese da preteravaju bas kao i oni kobasichari iz Minhena. :) Ala mi se svidja onaj dizelas V6 twin turbo sa 308 ks.
@DaMir
Video bih tebe da ti poseduješ neku firmu, da li bi pokušavao da zaradiš što više para ili bi rekao ma nema veze neka me konkurencija zakopa.
Glup ti komentar.
@DaMir
pa ne znam ... iako bas ne obozavam beskonacno uvodjenje "novih" modela koje je ustvari resizing postojecih ... mora se priznati da ovakvi potezi imaju neku logiku u preciznoj analizi postojecih trzista... na primer, u srbiji skoro da ne postoji gornja srednja klasa, tako da je za razliku od prodaje X5, prodaja BMWa X3 skoro marginalna pojav. Medjutim, za par meseci koliko je na trzistu, namnozilo se nestvano mnogo X1, koji osim sto je skroz besmislen, se u srbiji dozivljava kao status, i uklapa se u profil neke nase srednje klase, koja njega moze da plati dok X3 ne moze.
@logan
jbg, nemam auto kompaniju, sta da se radi...ali sam ljubitelj auto-industrije i ne svidja mi se to sto rade...ako ti imas dobar i kvalitetan proizvod ti ces da nadjes svoje mesto na trzistu...evo ti primer BMW-a koji trenutno ima znatno manje modela u ponudi nego mercedes i audi, ali ih sije sa prodajom...tako da je tvoj komentar glup i pada u vodu. Sta sad, znaci svaki proizvodjac treba da ima za svakog kupca ponesto...kazes daj mi audi xxl sa ovim ili onim karakteristikama...glupost...imaju svi proizvodjaci dovoljno modela u svojim gamama, nego nece da im spuste cenu, pa prave jeftinije alternative...ovaj Q4 ce da bude manja verzija Q6, koji je konkurencija BMW x6...i njega ce da kupi samo onaj ko ne moze sebi da priusti taj Q6...isti oblik, mehanika, motori samo malo manji uz dosta nizu cenu!
@Stole
slazem se sa tobom...ali to pije vodu u manjim zemljama, jer oni dozivljavaju takve modele kao statusni simbol...dok u vecim zemljama nije takav slucaj...da imam para za Mercedesa uzeo bi ML, S, CL, ili BMW 5, X5, Audi A6, Q5, A7...tako nesto...a da kupim A klasu da bi rekao da vozim mercedesa ili seriju 1 da mogu da kazem da imam BMW...za mene je to glupo...ali kao sto rece, to se uklapa u profil nase srednje klase
Ma ovi u AutoCar-u pojma nemaju, ovaj 3.0L TDI twin turbo nece razvijati 308ks, vec 313ks:))
@DaMir
Pa Bmw ima 11 modela u ponudi,Audi ima 12,kad ne bi gledali mnogo skupi R8(koji ne utice nesto na prodaju),imaju isto,dok Mercedes ima 15.
@dusan
pa dobro...ali opet ima manje...moras da gledas cim ima taj model u ponudi!
@DaMir
Očigledno da nisi čuo da BMW priprema X4, a možda i X2 koji će biti manje verzije X6 tako da svi pokušavaju na istoj osnovi napraviti što više automobila da bi namirili sve potrebe tržišta, a opet da ne gube pare za razvijanje novih modela.
Pa da.I jedni i drugi imate poentu. I ja lično više volim da ima više modela, više modela, više automobilizma. Ali moram da priznam da ga preteraše. Jer i drugi proizvođači dobro prolaze pa imaju znatno manji broj modela.
A to za spuštanje cene ste apsolutno u pravu, pre će da napravi novi model ili čak da zatvori kriznu fabriku nego modelu da snizi cenu kako dolikuje.