Obnovljeni Audi A5 / S5 (dopunjeno)

Audi će obnovljeni A5 javnosti predstaviti u septembru ove godine, i to na Salonu automobila u Frankfurtu.
I dalje će u ponudi biti Coupe, Cabrio i Sportback verzije, kao i sportski S5, a modifikovani izgled je inspirisan novijim modelima nemačke marke, pre svega novim A6.
Obnovljeni A5 će tako dobiti izmenjena prednja svetla sa integrisanim LED dnevnim svetlima, kao i dorađenu masku i branike, nova LED zadnja svetla, dok unutrašnjost ne bi trebalo da pretrpi neke veće izmene.
Što se motora tiče, S5 Coupe će umesto 4,2 litarskog V8 motora sa 354KS dobiti manji, i to 3,0 litarski TFSI šestocilindrični motor sa kompresorom, dok drugi detalji tek slede.
Ivan Mitić – Autoblog.rs
Ranije objavljeni renderi iz Autobilda


Odlican je.. Dobro je sto izbacuju onaj stari V8 motor a stavljaju V6 TFSI.
@Djordje
Nisam mislio na to, nego je ovaj V6 novije proizvodnje, sa boljim obrtnim momentom, ubrzanjem i manjom potrosnjom.
Lepi su farovi i prednji deo na novom A6,ali mislim da nisu trebali da to preslikaju i na A5. A5 je bio prepoznatljiv do sad i drugačiji...
@Pitbull
Taj recept je dobar za prodaju, sta mislis sto je Bmw poceo kao Audi. Jedino Mercedes ina razlicite modele, i zna se u kojoj klasi pripada. Pre neki dan vidim peticu i sednicu jedan do drugoga, to bese smehotres. Jos malo i sedmicu niko nece kupovati.
Merecedes ima razlicit dizajn izmedu modela ti to ozbiljno MB ima isti dizajn zadnjih 20 godina.
Unistise bezveze eksluzivnost A6 sad trebamo ocekivat da svi Audijevi modeli imaju iste prednje farove. I koja je uloga A5, je li to konkurent BMW 3 kupeu i kabriju?!
@Milan
BMW 7 ne moze se ni sada nositi sa MB S klasom a kamoli kad uskoro dode nova, osim ako S klasa ne bude prerasla E klasa sa onim budavim ocima.
@ Edo
A5 je klasa za sebe, verovatno parira i seriji 3 kupe i seriji 3 kabrio i budućoj bmw seriji 4
@ Edo
Jok nego serija 3 gt se zove seija 4
Ovaj 3/4 , ne, ne, ipak 4/3
Ko je video peticu i sedmicu jednu pored druge i kaze da su iste ili laze da ih je video ili ....aaaa pa to je rekao McLaren, ok sad je jasno, necu ni komentarisati. A slazem se da bi 7-mica trebalo malo manje da se prodaje, pa da opet S klasa posteane najprodavanija u segmentu. Greota. Posebno posle ovog fijaska sa Maybahom. Mislim nije fer prema svim ovim fanovima...ccc...ccc..cc
Mnoge marke imaju slicne automobile, Audi ima identicne. I nemojte mi molim vas pominjati mercedes po tom pitanju. Imaju barem 3-4 modela sa identicnim stop svetlima i farovima, a da ne pricamo o CLS-u koji je (moram priznati) prilicno uspesno skinuo Seat Ibizu i Leona sto se tice linija na boku. Ali dobro kad su mogli sa Skode da skinu farove, mogu i sa Ibize po nesto...
evo ga Toma, dezurni smarac i pljuvac. Jok nego si ih ti video. Pa ja ne zivim u nekoj selendri kao ti. Pa svi smo komentarisali kako su slicni.
@ Pitbull
Izgleda da će serija 4 postati Gran Coupe.
A neko je sam priznao da BMW prepisuje od Audija pravilo da svi modeli liče.
I većina Bentlija i Rolseva liči, pa šta je u tome loše?
Ja bih ipak razdvojio pojmove "lice" i "izgledaju usto" ili "identicni".
Toma sa jednom porukom dezurni smarac, a doticni je u ovoj temi od 17 poruka poslao 7(i slovima - sedam). To znaci da toma sa jednom porukom ubada kao strsljen. Pravo u centar.
S preda je lepsi nego stari, samo su trebali da naprave vecu razliku od a6.
Od pozadi isti.
Po meni jos je samo ovaj sa cetvoro vrata puki promasaj...
Inace mi je a5 jedan od najlepsih kupea danas ;)
Samo nesto, E klasa sedan i kupe, pa farovi i stopaljke su 95% isti, a opet kupe ima 3x lepsu liniju.
Tako mi i ovaj a5 mi je isti a6 samo kupe varijanta...
To sam i ja rekao za E klasu. Kupe jako lep, a sedan ocajan, iako su napred i pozadi skoro isti. Kao da su prvo napravili kupe, pa onda nakalemili zadnja vrata i skarabudzili liniju krova.
Da se pridružim pohvalama za E kupe. Na sajmu mi je bio najupečatljiviji od MB game. Znam da će PITBULL da skoči sa stolice kad ovo pročita ali više mi je privukao pažnje od CLS-a, mada sam potonji mogao detaljno da pogledam unutra ljubaznošću devojčice koja ga je srdačno otključala misleći da sam potencijalni kupac. :)
Inače ovaj novi A5 je, bar sudeći po fotkama, oštriji od prethodnog koji je sam po sebi verovatno najlepši u gami Audija. Cenim da će fanovi Audija biti zadovoljni. E sad, da liči na ostale Audije, to stoji, ali znaju Švabe šta i zašto rade... :)
Parking Hotela Jugoslavija, beli E kupe, neverovatno LEPO izvučen zadnji rub, nije kao kod sedana previše izražen, već baš kako treba. Linija krova je neponovljiva, jer je skroz savršena
Ipak stari model, svetla su nekako markantnija. Bilo bi mi ok da vizuelno malo vise podele kupe i 5V varijantu, bash sto se tice svetala.
@Gagiba
:)))
Farovi,odnosno štopovi su malo izoštreni u odnosu na limuzinu. I naravno sportska maska sa znakom na kupeu. U principu,smešno je reći da su svetlosne grupe na kupeu lepe a na limuzini ružne. Kao što sam rekao,kod kupea su samo dodatno izoštrene.
Meni je CLS br.1 kod Mercedesa (a i uopšte) pa zatim E klasa limuzina. Oba auta bela u AMG stajlingu. ;)
Pre bi uzeo E cabrio,koji sam imao prilike da vozim nego kupe. Videh prošlog leta perla beli na autoputu,lepotica. :)
@Uros CS
na tvoju zalost:
http://imgs.worldcarfans.com/2011/5/4/super/1947562433389186824.jpg
@pitbull
niko nije rekao da je limuzina ruzna zbog farova, vec zbog zadnjeg dela i pre svega bocne linije krova.
@toma,
Jesi video u gradu crnu mat seriju tri kupe poslednje generacije, stacioniranu negde iza hotela Juge? Ako nisi iz BG-a,jbg... Znaci batmobil mu nije ravan!
@toma
Glupo je pričati o ukusima. Nego obrisaše mi komentar gde sam rekao da je BMW sa novom serijom 1 konačno popustio sa dosadašnjim principom i iskopirao Mercedesovo (genijalno) rešenje,a to je migavac u retrovizoru. Doduše,retrovizor kao da je sa Golfa al ok. U novom autobildu ima,danas sam gledao,nisam ni primetio taj detalj. Ako je neko kandidat da se kaže da je ružan,onda je to svakako nova serija 1 koja ima štopove kao Seat Ibiza/VW Polo. A bočna linija kao Astra C. farovi ko da ima podočnjake,predimenzionirani i čudni,buljav od napred. Ja još za E klasu nisam čuo da je neko rekao da je ružna,naprotiv.
@PITBULL
Pazi brate, smešno je uopšte pomenuti da je bilo koji, ali bilo koji, naročito nov automobil, ružan, posebno neki od Švapske trojke.
To je zapravo kockanje na visoke uloge. Bord direktora veća i odlučuje i od više ponuđenih modela kockaju koji će da bude onaj pravi i da pronađe najveći broj potencijalnih kupaca. Naravno, ulogu igraju i mehanika i elektornika ali vizuelni kontakt sa kupcem je onaj koji završava posao oko uspešnosti "kockarskog uloga".
E sad...E klasa je svakako lep auto ali pošto svi mi ovde zapravo tražimo dlake u jajetu, poneko poneku i pronađe pa i na E klasi koja je meni lično u kupe verziji daleko zanimljivija od sedana, ali to nikako ne znači da neki auto pa i E može biti ružan. Takvo mišljenje sam ovde na Blogu čuo samo od par dežurnih hejtera, inače onaj ko može da kaže za neki nov automobil da je ružan on je onda krcat kompleksima ko zna kakve prirode. Može se neki detalj ne slagati sa nečijim ukusima ali generalizovati i koristiti izraz ružan može samo neozbiljan adolescent neispunjenih maštanja. Ipak doktori nauka, stručni ljudi od kocke većaju o dizajnu auta... :)
Novu jedinicu treba videti uživo a moja ocena je da će biti daleko dizajnerski uspešniji od prilično nezanimljive prethodne jedinice. E, kada je odmerimo kod gazda Miška, ako je bude tamo pre sledećeg salona, moći ćemo o njoj. :)
P.S. Imam jednu ispravku zapravo. Sang Jongov terenac je neopisivo i neobjašnjivo ružan!!!! xDDD
@UCS
video sam i trojku kupe i E60 peticu u mat crnoj boji. Trojku u garazi Delta City-ja, a peticu pored mene, na semaforu:) Nisam ljubitelj mat boja, ali zaista izgledaju upecatljivo!
@Gagiba
:)))
Pazi,bile su jednom u gradu nova E kupe i limuzina jedna ispred druge. Obe bele,AMG stajling. Kupe jeste lepši,ali ja bi uvek pre izabrao limuzinu. Ako bi razmišljao o kupeu (manji od limuzine,limuzina je ozbiljnija),onda bi uzeo E kabrio. Korisniji je po meni i praktičniji. Kad već uzimaš manjeg,onda barem da imaš neku prednost koju nemaju druga kola :) A i probao sam ga i svideo mi se. Naravno,o lepoti je suvišno govoriti.
Što se tiče nove serije 1,gledao sam članak u autobildu i ono što mogu da kažem je da je sigurno da je auto bolji i napredniji od prethodnika,a o izgledu nek svako donese svoj sud. Oni su izbrojali 9 prednosti noviteta. Najveći u mom slučaju je automatik sa 8 brzina. Motori su takodje snažni. I osnovni su savim dovoljni. E da,ima sport paket i urban paket. Onaj crveni je sport,a urban je plavi. Sport je lepši,urban ima bele detalje (maska,retrovizori,središnja plastika na braniku...)
@Gagiba
kod Miska, u prvoj polovini septembra.
Jedinica ce uzivo biti prava bombona:)
Miško junior vozi C63 kako sam čuo... Razumem i zašto. I ja bi uzeo C63 restajling i samo bi otišao da mu urade "operaciju" da mu dignu snagu na 525 konja,kao što ima u S63. E to bi bila prava raketa na točkovima :) I to bi uzeo ovaj novi kupe C63. Inače Miško J.R. je vozio F430 crveni ranije...
http://www.polovniautomobili.com/oglas1012894/mercedes_benz_e_350_amg/
Iskreno, ima malo konjica za ovu oznaku. Tj samo 230 :P
Ali izgleda za sve pare, a i unutra je odlican!
E jos nesto za audi gore, nekako mi je stari vise licio robusnije na r8 podsecao, ali ovaj mi nekako previse zaobljen s preda.. ako me kontate
@NemanjaBB
Malo? To bi trebao da kažeš tek pošto se provozaš u njemu.
350 je samo promenjen naziv od 320. Sa pojavom CLS-a novog,u E klasu se ugradjuje 350 cdi sa 265 konja ! Vozio sam limuzinu E350 CDI čim je izašla (231 ks) ,leti prosto ! Kupe je još lakši,manji,tako da. Mogu da zamislim samo šta radi sad sa 265 konja ! :) 6,1 do 100km/h,dizel. :D
@PIT
Malo u smislu oznake koje nosi, a nisam znao da ima sada taj i od 265. Ja znam da on dobro ide, vozio sam se u 320 cdi (3222cm3) onaj od 200 konja, ovi jos bolje. Ali sam mislio i na to sto bmw sa oznako 535d ima vec preko 300 konja.
Nisam se vozio u ovom novom, propustio sam priliku da se vozim u e kupe 420 cdi jer nisam bio u BG a posle je prodat (uzet u nekoj kompezaciji) jbg..
@NemanjaBB
Druže,nešto si pomešao. Nova E klasa nema 420 cdi motor.
Što se tiče 350 cdi motora,to je faktički 3.0 samo ga oni zovu 350 jer lepše zvuči. :) A neki onda misle da ima 3 500ccm. To je motor kao što je kod BMW-a 30d ili 3.0tdi kod Audija. 35d je biturbo dizel. Ovi su single turbo.
E taj 320 cdi od 204 konja imam ja :) A ovaj novi 350 cdi (sa pojavom novog CLS-a) ima 265 konja,tako da je najjači u klasi. BMW-ov 530d ima 245 konja ako se ne varam a 3.0tdi Audijev ima 250 u A8 novom.
novi 3.0L BMW dizel ima 258ks. BMW je jos 2004. imao 3.0L dizel sa 272ks, pa je od 2007. bio na 286, i u zadnje vreme 300 odnosno 306ks.
Audi tek ove godine treba da izbaci konkurenta sa oko 313ks, a Mercedes....pa polako, da zavrse usavrsavanje alarmnih i protivpozarnih sistema, pa ce se bace na motorre:)
@Nemanja
Onaj E350 CDI coupe sa 231 ks ubrzava za 6,7 do 100. Ovaj novi ce to da spusti ispod 6. Neka moli Boga konkurencija da ne izadje sa 2 turbine. :) Bice barem 30 ks vise od njih a obrtnom momentu da ne pricamo. Tomo, ko napravi najbrzi dizelas na svetu 99-te godine, 400 cdi, a posle 2005 onaj 420 sa 326 ks.
#Pitbull
Pogledaj test, tu je onaj kao tvoj najbrzi i najmanje trosi. :)
https://www.youtube.com/watch?v=32E0G8Wzr0k&feature=youtube_gdata_player
@pitbull
pa cusnite u motor vec jednom tu drugu turbinu. Osim toga pricam o zapremini, da li kupca zabole sta se krije ispod motora!
@McLaren
BMW 745d je 2005. imao vise od 320Ks. Ti si bre neobavesteniji od Kostunice:)
Ahha, u tvojim i pitovim snovima. 242kW ili 330ks. Pa te godine bmw 535d iz 3.0L izvlacio 272ks. Zasto pominjes nesto kad pojma nemas i samo se blamiras...ccc...ccc...cc....
@toma
Kako misliš ja da ćušnem? Pa nisam ja fabrika. :)
350 cdi je i više nego dovoljan. Ako im se digne ona stvar,napraviće biturbo dizel pa će opet biti situacija kao sada sa single turbo motorima. :)
Kako kažeš nije bitno šta se nalazi ispod haube? Jedna ili dve turbine. Ili da ni nema turbinu,ti bi opet poredio babe i žabe :)
http://fastestlaps.com/comparisons/bmw_535d_e60-vs-mercedes_e_420_cdi.html
@toma
I ne samo to, nego je jos imao iste (da ne kazem bolje) performanse sa 2 cilindra i 1000cc manje. :)
@Pitbull
E 420 cdi je imao dve turbine, pa nista posebno nije bio. Mnogo daleko od 100hp/l.
lepsi mi je sadasnji :( al ajde, sacekacu da ovo dodje na ulicu, mada po slikama...
@PITBULL
Dok MB razvije bi turbo motor iz Industrije stiže mašina sa četiri turbine...i opet češkanje po glavi i opet ista priča iz početka... :)))
Al dobro, opet su stavili prvi migavac na retrovizor...i to je nešto!!! xDD
www.carsplusplus.com/specs2005/bmw_740d.php
Evo izvoli, Tomo. Sedi jedan, bezi sa chasa i nemoj vise da se vracas. :)
@toma
Jes mi ovo teško pada da kažem ali čini mi se da je McLaren u pravu! :)))
745 D motor u Bangleovoj kreaciji V8 od četri i po litre je imao oko 300 konja. Možda postoji još neka varijanta za koju ne znam ali onaj osnovni 45D je taj o kome Mc priča... :)
@McLaren
http://www.carsplusplus.com/specs2006/bmw_745d.php
745d - 330ps :)
Gagiba, imao je kasnije onaj sa 299 ks i to je to. :) Sada je onaj 3.0
@McLaren
E pa sad po loshmiju ispade da ste obojica u pravu!!! :))
http://www.globalcar.com/datasheet/BMW/2005_BMW_745d.htm
S 420 cdi je od 2005-e sa oko 320 ks i 730 nm. Do stotke za 6,6. A E klasa za 6,1. U novu E klasu nisu ubacivali ovaj motor. Pricalo se o nasledniku u rasponu snage izmedju 350 i 370 ks.
@Gagiba
http://en.wikipedia.org/wiki/BMW_M67
http://www.bmw.com/com/en/newvehicles/7series/sedan/2005/allfacts/engine_8c_diesel.html
Bile su dve verzije 300 i 330ps, obe izasle 2005. godine.
@McLaren
A 535d 5.8 do stotke. :)
Burazer od strica koji sada vozi novi 750ix, pre njega je vozio 745d. Drz`o sam saobracajnu u ruci - 242kW. End of discussion:))
A evo nije me mrzelo da skoknem do wikija, nisam zaboravio - 242kW (329ks) i za one koji auto cene iskljucivo po brojkama - 750Nm:)
@toma @McLaren
Dal nikad nisam znao, dal sam zaboravio, ali varijanta od 300 konjića mi je poznata a i ova druga od 330 je očigledno prisutna...tako da obojica možete dalje da prisustvujete nastavi!!! :))))))
Nikad mi nisu bili zanimljivi visokolitražni motori, čak se po malo i distanciram od njih. Maksimum do koga bi trebalo dopustiti radnu zapreminu motora na planetarnom nivou po meni je tri litra i ni kubni milimetar više, jer je sve preko proseravanje. Lično bi mi trenutno najviše odgovarao neki dvolitraš dizel mada kakve su tendencije u razvijanju vrlo verovatno da će ubrzo favoriti da mi budu ispod 1.6
@Gagiba
Trebao bi da probaš 6.3 pa onda to da kažeš. :)))
Stavljam pare da bi apsolutno promenio stav. :)
Hehehe
Najglomaznije što sam imao priliku da probam je S500. Nisam siguran za godište ali nije puno star.
Moji stavovi su relativno specifični. Alternativa za vas željne prekomerne snage i pune doze adrenalina bi po mojim kriterijumima mogla biti dopuna elektromotorima. Ali kamionski motori u automobilima su trebali odavno da budu prošlost.
Mada, kad pogledam ovog M5 novog na linku što ga toma taze okači...ma mogao bi jedan krug pa nek ide život!!! :))))
@Gagiba
Hahaha.
Znaš li koji je model,jel ovaj poslednji ili onaj pre toga. Onaj ima 306 konja,ovaj noviji ima 388 konja,od skoro 435 ! Pazi,kad probaš 6.3 sve ti postaje jasno. :) Ja sam probao ML-a 6.3 i baš sam se pitao pre toga "ko bi to kupio" ??? Jer ako već hoćeš brz auto,AMG logičnije mi je da uzmeš limuzinu,E63,C63,ili kupea CL63,kabria SL63 itd.
Ali kad sam ga probao... Odma mi je sve bilo jasno. MOĆ !!!
Neverovatno moćan auto,kao pomahnitala trvdjava. Da sam imao 100 tisuća,istog trenutka bi ga pazario :))) Eto.
@PITBULL
Nije najnoviji. Generacija pre, znači taj od 300 konjića.
Pokušavam da razumem šta želiš da kažeš ali cenim da je zanemarljiva razlika u osećaju moći između E63 i nekog E350. Primetna da, ali da li jedna sekunda pre u ubrzanju vredi tih dodatnih pet litara goriva pitanje je sad?
Meni lično ne vredi.
@Gagiba
Uh,grešiš brate puno !
Kad sam seo iz ML-a 63 u moj 320cdi,kao da ne ide. ;)
Dam pun gas ono ništa,duplo je sporiji ! Ono je aždaja,da ne pričam o zvuku. Pazi,ovaj 320 cdi je izuzetno brz,pa zamisli onda kakva je razlika kad je duplo brži,duplo !
I to još džip,teži,viši,aerodinamika.
Taj 500 što si ti probao je ok,ali nije to to :)
Ovu životinju kad probaš,NE MOŽEŠ da ostaneš ravnodušan,veruj mi. Ljubav na prvi gas,grmljavinu. :)
Lepo je voziti dizela i sve to,ali da se ne lažemo,AMG je AMG. Ameri za iste pare koje mi ovde dajemo za 3.0 dizel voze AMG-a ili neku životinju benzinca,pa ti vidi. Sumnjam da bi pre vozio 330d nego M3. Naravno,ekonkomska strana je na dizelu,ali pričam ako imaš mogućnosti.