home
HOME VESTI DOMAĆE TRŽIŠTE VIDEO ZANIMLJIVOSTI NOVITETI TUNING CONCEPTS TOP SECRET PREDSTAVLJAMO SALONI ARHIVA ISTORIJA

Nemački magazin Auto Bild najavljuje da će Mercedes kupcima ponuditi i SUV-coupe model MLC.

MLC bi trebalo da se na tržištu pojavi tokom 2014. godine, a baziraće se na novom Mercedesu ML.

Ovaj 4x4 model će se nuditi sa širokom paletom dizel i benzinskih modela (od dizelaša sa 265KS do sportske AMG verzije sa 544 konja), a što se cene tiče, Auto Bild piše da će u Nemačkoj cene za MLC startovati od oko 62.000 evra.

Ivan Mitić – Autoblog.rs

Renderi : Autobild.de



čitanja : 3511



Komentari

Izgleda stvarno lepo, ali mislim da će ipak to biti isti onaj ML samo sa zakošenim zadnjim delom

Autor Dejan L 21 Jul 2011, 14:09

Onako, nije lose...

Autor Uros Cuore Sportivo 21 Jul 2011, 14:09

X6 je tata!!

Autor ALEKSANDAR BG 21 Jul 2011, 14:13

SUV-kupei su cista glupost!

Autor milan 21 Jul 2011, 14:35

Zmija ! CLS+ML=MLC. Ovo uživo ima da razbija kako će da izgleda. Biće najsportskiji SUV kupe. Šta li će tek ova AMG verzija da radi,pa to nije normalno. :) Mogu misliti kakva će to aždaja da bude kad sadašnji ML63 kida kako ide. A ovaj će biti lakši,sportskiji i jači.
@Dejan L
Ako ovo tebi liči na standardnog ML-a onda super !
A što se tiče zadnjeg dela,ML ima treći prozor,a ovo nema !
Vidiš da je linija kao CLS-u a ne ML-u. Zakošen zadnji deo,nije kockast kao na standardnom SUV-u.

Autor PITBULL™ 21 Jul 2011, 14:54

@ Pitbull
Ovo je samo render

Autor Dejan L 21 Jul 2011, 14:56

@alexandar.
X6 jest bio prvi ali ovo razvaljuje i izgleda deset puta bolje bembarosu bolje priznaj nego lupetaj.

isto cls ...ovo ce bit pojam kupe suv , mercedes je ponovo pokazao svima ko je ustvari the daddy.

Autor HAHE 21 Jul 2011, 14:57

@Dejan L
Da,ali već su napomenuli da će se dizajnom bazirati na CLS-u. Što automatski znači da će da izuva kako izgleda. :)

Autor PITBULL™ 21 Jul 2011, 14:58

Stvarno pitty sto si zapenio za ovaj render. Oces da vidis zadnji deo ovog rendera:))))
http://img508.imageshack.us/img508/4903/mlc.jpg

Autor toma 21 Jul 2011, 14:58

Hehe,ova sramota gore,što HAHE kaže već premrla na samu vest ovu. :) Ne brini se tomo palčiću,ovaj MLC će da raskiva. :)

Autor PITBULL™ 21 Jul 2011, 15:06

Kakav nesklad u proporciji velicine vrata i prozora..

Autor Panchev9 21 Jul 2011, 15:28

@toma

Zadnji deo je blago receno komican.

Autor Barosso 21 Jul 2011, 15:31

@Barosso
Komičniji je link. Još kad imam u vidu da toma voli da prepravlja u fotošopu Mercedese,ništa me ne čudi. Nego,kad zvanično bude predstavljen auto,onda treba čuti komentare.
A X6 mi je u početku bio čudan,nije mi se svidjao. Tek kasnije mi je legao an oko.
Većini je bio čudan,pa je legao na oko. Nekima nikad nije "legao". S toga treba sačekati zvanične fotke,a i uživo doživljaj,pa će i onakvi kao toma reći onako kako je toma rekao za SLS-a kad ga je video pored R8. :)))

Autor PITBULL™ 21 Jul 2011, 15:38

toma nije rekao da je sls nesto bog zna sta, vec samo da je malo bolji uzivo nego r8. SS automobili su specificni zbog svoje male visine, dosta su siroki i veoma retki, posebno kod nas i samim tim izazivaju paznju. Kad bi u BG bilo 100 SLS-ova, i kad bi ih vidjao svaki dan, posle nekoliko nedelja na bi ih ni primecivao na ulici...
a onaj gornji render je iz novog nemackog autobilda.
Pit prvi pocne da peni na rendere koji mu se svidjaju, a onda - mirno, mirno, polako da izadju zvanicne slike:))))) Kakav smesan i beskorisan coveculjak:)))
I ne plasi se toma od ni jednog moercedesa, ja bih voleo da mercedes izbaci neki lep auto koji ce da mi se svidi vise od BMW-a pa da isprobam i nesto drugo, sto ne dolazi samo iz Minhena. Iskreno, boli tomu uvo i za BMW i za Mercedes...

Autor toma 21 Jul 2011, 15:46

@toma
Naravno,to kaže jedan čovek koji vozi 3-ku ( ako ne lažeš). Izvini molim te,za SLS-om se svi okreću,gde god da se pojavi. A bolji je prilično od R8. R8 se ni ne primeti pored njega,kao igračkica. Ali ok. Ono što si ti postavio je mutljavina,ne render. Ovo gore je render. A ono zamućeno gde se ni znak ne vidi,ne znam šta je,znam da render nije. toma je opterećen BMW-om,nemoj da nas farbaš sad. Ti bi umro za BMW. Jel treperiš dok ne stignu brojke za jul? Kolko je tvoje odatle...

Autor PITBULL™ 21 Jul 2011, 16:03

P.S. tomo ti si toliko opterećen BMW-om da si počeo da se uživljavaš i u ulogu ljubitelja Mini-ja i Rollsa,naprasno odjednom. Samo zato što ih je BMW kupio. Šta god da izadje iz BMW-a,ti ćeš ovde da objašnjavaš ljudima kao da su debili,da ne mogu sami da zakluče da li im se svidja ili ne. Poezije,drame,referati itd. Samo jedno je sigurno,nikad nećeš reći ništa kritično ! A pritom si se još uživeo da si direktor BMW-a ili akcionar pa da imaš proviziju. Tužno. Ili sramotno što kaže HAHE.

Autor PITBULL™ 21 Jul 2011, 16:13

PITBULL™
Kako te lozi tomahawk.. :)
Pa tema je mlc, a ti vec nekoliko komentara o BMW-u..
Pa dobro, jeste on sad No.1 kao i nas Nole, ali nema potrebe za dramom..
:)))

Autor Panchev9 21 Jul 2011, 16:17

Autor PITBULL™ 21 Jul 2011, 14:54
Autor HAHE 21 Jul 2011, 14:57
Odoh ja da javim ovima u BMW-u da prekinu proizvodnju i da prodaju po bagatelnim cenama preostale zalihe x6 dok se ovaj kinez ne pojavi.... :D

Pa dobro ljudi, ovo dok izadje, taman ce novi x6 da se pojavi, sto se palite odmah na render?
@PIT
jos nesto, sve mozes da kazes naj o SLS-u, ali r8 v10 GT ne mozes da omalovazavas i da kazes da je neprimetan, ima daleko robusniji izgled od SLS-a koji je lepsi ali i elegantniji, nije toliko sportske pojave...

Autor NemanjaBB 21 Jul 2011, 16:42

@NemanjaBB
Javi šta hoćeš :))) Ništa ja nisam rekao što se tiče toga,već da verujem da će MLC razbijati jer će biti dizajnerski baziran na CLS-u.
A što se tiče SLS-a i R8,da li si ih video uživo. R8 jeste lep i sve to,ali već mi je malo postao prevazidjen,u početku je bi extra. Mislim i sad extra izgleda,ali nije mi pojava kao pre. A SLS je toliko krupniji i upečatljiviji (veći),da ovaj stvarno nema šanse sa njim,ko igračkica. :)
Evo čak i toma je potvrdio da SLS ubedljivije izgleda,onda zamisli ! :)

Autor PITBULL™ 21 Jul 2011, 16:47

PITBULL™
Samo ti veruj u MB.. :)
Od kada si uznapredovao sa verovanjem u MB, BMW ga sije u svim segmentima..
Danas sam video neku zver od BMW motora! Auuu, kakva je ono cudo..

Autor Panchev9 21 Jul 2011, 16:50

P.S. Nisu ista klasa,ne mogu da se porede. SLS je veći dosta. Može u gepek da ga stavi. :) To ti je kao 599 i 458. Ako si oh video uživo,znaš o čemu pričam. 599 je toliko korpulentiniji da ovaj izgleda kao igračka spram njega. :) Na slici bi rekao možda da je R8 lepši,ali uživo nema ni blizu pojavu kao SLS. SLS toliko odskače,bode oči prosto. Dok je R8 manji,samim tim ne može da bude toliko upečatljiv kao SLS. Kao što TT ne može da bude upečatljiv ko R8.

Autor PITBULL™ 21 Jul 2011, 16:53

@Panchev9
Ja,ja,naturlich. :)

http://usnews.rankingsandreviews.com/cars-trucks/Mercedes-Benz_E-Class/

http://usnews.rankingsandreviews.com/cars-trucks/Mercedes-Benz_S-Class/

Zavisi šta gledaš,ako se parizer više prodaje od bifteka to ne znači i da je bolji. :)
Jbg Merc pravi skupa kola (najskuplja od premiuma),aždaje. Plus još pravi supersportake,superlimuzine itd. A što se motora tiče,tu su Japanci tate. Eto vidiš,ti ni ne znaš koji si motor video,vrv je 1000RR.

http://www.mcnews.com.au/2009_Bikes/BMW/S1000RR/BMW_S1000R_Detail_Pictures/images/BMW_S1000RR_Green_FRONT.jpg

A tata što se tiče motora trenutno je :

https://www.youtube.com/watch?v=gkg3AKJmfi8

;D

Autor PITBULL™ 21 Jul 2011, 17:04

Ako parizer i biftek isto kostaju i koriste se za izradu istih jela i parizer se vise prodaje onda, da, za parizer se moze reci da je bolji:)

Autor toma 21 Jul 2011, 17:12

@PITBULL
Ti si onaj koji prica,CLS je stvorio klasu,on je najbolji,on deli lekcije.Samim tim sad reci,X6 je X6,Mercedes tu nista nece uspeti da napravi ;)
Bmw je tata po svim segmentima,svidelo se tebi to ili ne...Mislim mozda si video vest o brendovima,Mercedes je iza,Audi ce takodje brzo prestici Mercedes.
R8 je R8,prepoznatljiv,prelep,upadljiv i mozda i najpoznatiji Ss auto uz 911,mislim ono,kad kazes R8 svi znaju sta je.Dok ako nekom ko ne prati automobilizam kazes SLS,on nece znati o cemu se radi,licno sam se uverio par puta,dok je R8 R8 ;)

Autor dusan 21 Jul 2011, 17:13

@toma
Ne koštaju isto,u tome i jeste poenta. Merc je uvek skuplji. I ima modele koji su 2-3 puta skuplji.
@dusan
Da,CLS jeste formirao klasu,ali to ne garantuje da drugi ne mogu da naprave bolje ! Mercedes je sa novim CLS-om opet zadao domaći na koji konkurencija nema adekvatan odgovor. To što je A7 ispao grbav i lošiji od očekivanog je njihov minus. Kao i 6GC što nije ništa spec,samo ide Mercedesu u prilog. A Mercedes napravio novi CLS koji objašnjava i deli lekcije. :) Što se tiče konkurencije,mogli su i stari da ostave ladno. :)

Autor PITBULL™ 21 Jul 2011, 17:19

@pitbull
meni samo nije jasno zasto si se ti primio kad sam ja samo komentarisao veoma los render - to u prevodu znaci da mislim da ce auto biti lepsi od tog rendera. Sta se palis ko kuce na tocak. Evo ti i cele stranice iz autobilda:
http://img263.imageshack.us/img263/5301/abildd.jpg

zanimljivo je i to da kad se pomene neki BMW koji izlazi 2012. ili 2013. to je onda daleka buducnost, a kad se pomene da ce MB da izbaci neki auto 2014. (i to mozda), onda godtovo, konkurenti katanac na fabriku. Zaboravljas jedno krajem 2013. izlazi novi X5 (kazu da su se vec pojavili maskirani prototipovi, samo jos da ih neko uslika), a 2014. i novi X6, a u medjuvremenu i X4. Pa novi ML ne moze da se nosi sa sadasnjim X5: http://download.autobild.de/dl/817849/._AuBi11_29_001-001_Titel.pdf

Autor toma 21 Jul 2011, 17:24

Mercedes ima nekoliko modela koji su skuplji. Ali oni se prodaju u totalno smesnim kolicinama u odnosu na ukupnu prodaju. Reda nekoliko hiljada godisnje. Ali zato A klasa koja je u proseku 5-6.000 evra jeftinija od serije 1 se godisnje proda u 200.000 komada. Skuplji modeli donose veci profit. U prvom kvartalu BMW je imao veci profit od cele Daimler grupacije. BMW-ov izvestaj za drugi kvartal, tj. prvu polovinu godine bice objavljen 2. avgusta:)

Autor toma 21 Jul 2011, 17:28

@toma
Ko je pomenuo katanac na fabriku? Ja sam samo rekao da verujem da će odlično izgledati jer će se bazirati na CLS-u ! Niti sam pominjao X6 u tom kontekstu,niti ko je bolji itd. Videćemo kako će izgledati novi X6. Ovo na renderu izgleda dobro,iako više izgleda ko restajling nego novi model. Ne znam šta pokušavaš,svako ima svoj ukus. Da je sve crno ili belo,postojala bi onda samo jedna marka,ostale dve bi se ugasile (u premiumu).

Autor PITBULL™ 21 Jul 2011, 17:32

Ovo je smesno stvarno...Zadnju kraj aahhaaha

Autor Audi 21 Jul 2011, 17:32

@toma
Nemoj da lažeš molim te. Najjeftinija A klasa u Nemačkoj košta 21 000 eura (A160).
A BMW 116i košta 22 950.
Oba auta su sa 4-oro vrata. pritom je A klasa manji auto,tj kec je u klasi Golfa,pa ti vidi ko je u stvari skuplji. A Mercedes pravi skuplja kola u svakom segmentu od BMW-a. A da ne pričam o SLS-u,65-cama AMG itd... Imaš tu i G klasu,GL-a,R klasu,CL-a,SL-a,CLS-a (evo tek sad treba da se pojavi 6GC).

Autor PITBULL™ 21 Jul 2011, 17:39

@pitbull
pa ti si taj koji non stop ponavlja upravo ono sto sad negiras: uuufff CLS tata, najbolji, blablablalab....i tako za svaki model i svaku vest na blogu....a to sto si tomom opterecen, strasno. I ti i onaj Lazarevcanin....Ja pre nekog vremena bio u Grcku, nekoliko dana nisam uopste dolazio na blog, i posle udjem u neki kafic sa iPad-om, i reko da proverim sta se ovde radi, kad ono Dejan L i Pitty u svakoj drugoj vesti: te toma ovo, te toma ono....sve vise mislim da ste vas dvojica vise optereceni tomom nego mercedesom ili audijem:))) Aj malo oladite, leba vam! Mislim kad bih imao neke koristi od toga sto me non stop pominjete, nego nista....

Autor toma 21 Jul 2011, 17:46

@toma
Blago tebi...
"Ja pre nekog vremena bio u Grcku"
Izvini,pogodio me padež. :)

Autor PITBULL™ 21 Jul 2011, 17:49

@pitbull
ma je li, A klasa se ovde vec godinama (i pre krize) prodavala za 18000, a u zadnje vreme si mogao da je uzmes i za 16999 sa dosta opreme, dok serija 1 kod nas na akcijama nikad nije bila ispod 20999 evra. Slican odnos je i u Nemackoj. Ali ne mogu sa tobom o tome 100-ti put. Previse si zaslepljen. Osim toga, otkud u prvom kvartalu onoliko veci profit autoindustrije?

Autor toma 21 Jul 2011, 17:50

u izvini na gramatickoj gresci, desava se pri 50 word/sec...bude i mnogo gorih

Autor toma 21 Jul 2011, 17:52

@toma
Nema problema,navikao sam. Pa ti i ime pišeš malim slovom.
Nego,razlika je negde oko 2 hiljade,a kec je u kategoriji iznad. Tako da otprilike kao kad bi 5-ca bila nešto skuplja od C klase. :) Idi na zvanične sajtove pa proveri. Razlika je 2 000 eura pritom nisu ista klasa !

Autor PITBULL™ 21 Jul 2011, 17:57

P.S. Lažno ime... Dovoljno govori o sklopu ličnosti kad se neko potpisuje lažnim imenom. Kao kad bi se ja potpisao kao Mirko a ne zovem se tako. Ako nećeš da se potpišeš svojim imenom,smisliš neki nick ili nešto što voliš. Stvarno treba imati bujnu maštu pa smisliti lažno ime. :))) Haha,mada,to je više tužno nego smešno,zaista.

Autor PITBULL™ 21 Jul 2011, 18:00

Da mi se ovo cudo pojavi u retrovizoru na autoputu, ja bih se sklonio u livadu!

Autor krle 21 Jul 2011, 18:03

pa najjeftinija serija 1 je 24000. Otkud ti to da je kec iznad, gde je onda A1. I pogledaj ta A klasa koja je u katalogu 21000 koliko je nakrcana opremom, maltene ne treba ti nista vise da doplatis. I drugo ja ti pricam ono sto sam po salonima u nemackoj video. Najjeftinija serija 1 je bila 18999, a najjeftinija A klasa 14999, dok sam A1 video prosle godine (nekih 2 meseca posle pojavljivanja) za 13799. To su sve "krizne" akcione cene. Osim toga kod tih jeftinijih automobila klase su odvojena sa samo 1000-2000 evra. C klasa sa slicnim motorom i slicnom opremom je uvek slicna kao trojka, petica kao E, itd. Jedino sto neko od njih u nekom modelu stavi vise opreme serijski pa bude skuplji. Gledaj testove uvek su sa slicnom opremom MB i BMW slicni i Audi malo jeftiniji. Osim toga ako koza laze rog ne laze, secas se rezultata za 1. kvartal?:)

Autor toma 21 Jul 2011, 18:06

Opet cu da ponovim:

X6 JE TATA!!

@HAHE: nema sta da se prizna sem da je X6 tata!!!

Autor ALEKSANDAR BG 21 Jul 2011, 18:13

pitbull, pardon ..., pardon Lee, je bas prolupao:)))

Autor toma 21 Jul 2011, 18:23

Autor PITBULL™ 21 Jul 2011, 16:47
Ja nisam rekao da je SLS losiji, vec da samo ne treba da pucas po R8 olako...ipak je to mali LAMBO G... ;) i bolje ubrzava do 100...kraci je za 20 cm i laksi za preko 100kg. Ja ne sporim SLS, meni je on jako lep, od pozadi je lepsi nego s preda...auto sjajan, samo sam ti rekao da R8 ne bacas u vodu ;)
Autor PITBULL™ 21 Jul 2011, 17:19
6gc nista posebno, ti si ga video uzivo pa znas ili ?

hahahahah koliko ste me nasmejali sa gramatickim greskama :DDDD

Autor NemanjaBB 21 Jul 2011, 18:25

@ALEKSANDAR BG

Znam da o ukusima ne treba raspravljati ali mi je x6 blago receno odvratan, jer ako je on po tebi tata ili se nisi vozio u nekom drugom slicne kategorije ili samo palamudis ovde. Uvek bi pre uzeo x5 bez ikakvog razmisljanja.
Mada ni ova mecka nije bas neka lepota jednostavno SUV i kupe ne idu bas jedno sa drugim

Autor Panco 21 Jul 2011, 19:08

@toma
" Otkud ti to da je kec iznad, gde je onda A1"
Pa ti ne znaš osnovne stvari ! Ako ti misliš da su A klasa i serija 1 i A1 u istoj kategoriji onda nema šta da pričamo ! Pogledaj dimenzije zemljače ! Ipogledaj sajtove u Nemačkoj,cene su kao što sam rekao,a u A klasu ima da staviš koliko hoćeš opreme,nije full fabrički kao što ti kažeš.
@NemanjaBB
Meni se R8 jako svidja,ali kad sam video SLS-a uživo,ne mogu da se porede jednostavno. Em nisu ista klasa,em je SLS mnogo ekskluzivniji. SLS košta kao 2 R8 skoro. SLS nema u slabijoj verziji,već u isključivo "zver" verziji. :)
Bio je jedan R8 pre godinu dana,povoljno baš ga prodavao čovek,dok udješ i izadješ gimnastika. A što se tiče ubrzanja,izvoli :

https://www.youtube.com/watch?v=alFLiG21cks

I to V10 R8 iz Lamba motor,ne V8.

Autor PITBULL™ 21 Jul 2011, 20:16

@pitbull
sta ja pricam ovde non stop. Da si ti vrlo g****, bez uvrede, ali ne znam sta drugo da kazem. Ti si rekao da je serija 1 iznad A klase. I po tebi bi znacilo da su A klasa i A1 ista klasa, posto je A1 ispod A3 samim tim i ispod serije 1.

Autor toma 21 Jul 2011, 20:26

@toma
Ti si rekao da su A klasa i serija 1 u istoj klasi pa nek svako onda proceni ko je ovde glup ! Svako može da ode na Nemački sajt Mercedesa i da vidi da je osnovna A klasa 21 000 eura,A160 benzinac bez opreme. A serija 1 22 950eur,takodje osnovna verzija 116i bez opreme. Oba auta su sa 5-oro vrata. Kec je duži oko 0,4 metra čini mi se,da ne tražim sad tačno. E moj "stručnjače" !!!

Autor PITBULL™ 21 Jul 2011, 20:31

Evo našao sam,A klasa je dugačka 3883 a serija 1 4239mm. I to je tebi ista klasa a? Nek svako sam proceni ko je glup. A nemoj molim te ti takav da nekom daješ kvalifikacije. Ovakve osnovne stvari znaju i mala deca,izgleda da ti uzrastom kaskaš za njima.

Autor PITBULL™ 21 Jul 2011, 20:51

@PITBULL
'ZVER' verzija,ali Audi hoce prodaju pa ima i onu sa 4.2 motorom koji kosta oko 120.000,dok imas i R8Gt koji kosta skoro 200.000 ( osnovni ) . Taj od 120.000 sa malkice opreme ode na 140.000,dok je SLS pun,nema se napuniti vise,zasto sve to,zbog konkurenta iz premijum segmenta,R8-ice,a R8 je mogu da kazem mozda i najpoznatiji ss auto na svetu uz 911,ok,ukljucuju se tu i Galjardo,Korveta,ali da se napravi anketa sigurno ce svako znati sta je R8 i 911,dok ce za ove sigurno imati neko ko zna sta je :P

Autor dusan 21 Jul 2011, 21:05

@dusan
Pa ok,Mečka hoće s druge strane ekskluzivnost. Za tvoju informaciju,SLS sa full opremom izadje oko 240-250 hiljada !!!

Autor PITBULL™ 21 Jul 2011, 21:17

@dusan
251 700 eura košta sa full opremom,u Nemačkoj. Ovde bi bio više,zbog carine. A i već u samom startu je skuplji za 7 000. Plus ti carina ide na dodtanu opremu...

Autor PITBULL™ 21 Jul 2011, 21:28

Ja cu samo da kazem... jedno... ovo ako zaista izadje :)
To je moj sledeci auto.. :)q

Autor Gagi 21 Jul 2011, 22:54

@pitbull
a koliko je a klasa visa od serije 1. Taman da konpenzuje duzinu:))) A gde se dede onaj A150. Dosta je to bilo jeftinije. Ja dobro znam da si u Srbiji mogao da kupis A klasu za 16 ili 17 hiljada. Ma ajte, molim Vas...:)))
Ja ti lepo kazem A1 je klasa ispod A3 a samim tim i serije 1. Ako je A klasa ispod serije 1 onda je u klasi sa A1. Nego nije ni u klasi sa A1 ni sa serijom 1, nit je baba, nit je deda. Moraju da promene govno, i da pocnu da prave ljudski auto...zato menjaju ceo koncept A klase.

Autor toma 21 Jul 2011, 23:16

@toma
"a koliko je a klasa visa od serije 1. Taman da konpenzuje duzinu"
Jel ovo stvarno misliš ili?
A što se tiče A klase,nemoj kuditi konja kog nisi jahao. A klasa je samo takav auto (aktuelna). Probao sam je,izuzetno je udobna,prostrana i ima enterijer za 2 klase ispred svojih konkurenata. A njen oblik je takav da je idealna za grad. Izuzetno pregledna. Što se tiče kvaliteta,imaš u Autobildu test A klase,nijednu zamerku nisu našli ! Preporučuju ga kao izuzetno dobar polovnjak. A klasa je za one koji imaju Mercedes,pa da uzmu još jedan auto za grad,ali ne bilo šta. :) Iznenadio sam se kad sam video da napred ima više mesta nego E klasa ! Kad se povuče sedište unazad. Razlog? A klasa ima podignutu tablu i samim tim,dvometraši imaju više mesta za kolena (napred). Mislim da bi Šejkil O Neal mogao ladno da se vozi napred. :)

Autor PITBULL™ 21 Jul 2011, 23:37

@pitbull
vozio sam pomenuti a150. Cek cek, kako to idealna za grad. Pa zar nije idealan auto za grad onaj koji ubrzava do stotke 2,8sec, i najbrze stize do semafora. Osim toga ako je auto tako dobar i uspesan, zasto ga kompletno menjaju? Iz istog razloga sto su i na restilizovanoj C klasi morali da promene kompletnu unutrasnjost. Odgovor u prvom slucaju: govno. Odgovor u drugom slucaju: govno.
Sto se tice poredjenja A klase i serije 1, to ti radis. Ja, kad sam ozbiljan nikad ne bih ni pokusao da uporedjujem bilo koji BMW sa onom igrackom. Prvi model bez ESP-a nije mogao da prodje test severnog jelena. Na ovom drugom se ne moze iskljuciti ESP - sto je sigurno....

Autor toma 21 Jul 2011, 23:47

@toma
O ovome pričam :

http://www.zcars.com.au/images/2009-mercedesbenz-aclass-interior1.jpg

i E

http://images.autobytel.com/view/aic/MERCEDES-BENZ/E-CLASS/sdn/usa_2009_mercedes-benz_e-class_sdn_4_x_infulldash_e320bluetecsedan.jpg

A vidi kako treba da izgleda moderna instrument tabla. :)

http://www.carbodydesign.com/archive/2009/04/27-mercedes-benz-e-class-coupe/Mercedes-Benz-E-Class-Coupe-Interior-5-lg.jpg

Nije baš kao iz devedestih,al ok,šta sad :))) Ali je bar izuzetno atraktivna i sportska. :)

Autor PITBULL™ 21 Jul 2011, 23:50

A zadnja klupa u X5 je upravo to,zadnja klupa.

http://cikajo.com/wp-content/uploads/2011/06/2012-car-BMW-X5-interior-rear-seat.jpg

Ravno ko da sediš na dasci. :)
To mi je jedina zamerka na X5. U X6,nazad je tesno za osobe više od 180cm,moraju da paze glavu. :) A unutra je komotno nazad za osobe do 180. Viši dodiruju glavom plafon.

E a sad ML nazad :

http://www.caranddriver.com/var/ezwebin_site/storage/images/news/car_news/2008_mercedes_benz_ml350_edition_10_car_news/2008_mercedes_benz_ml350_edition_10_gallery/2008_mercedes_benz_ml350_edition_10_gallery_2008_mercedes_benz_ml350_edition_10_interior_image_003/788644-1-eng-US/2008_mercedes_benz_ml350_edition_10_gallery_2008_mercedes_benz_ml350_edition_10_interior_image_0031_cd_gallery.jpg

Autor PITBULL™ 22 Jul 2011, 00:05

@pitbull
e, aj procitaj moju poruku od 00:03 da se ne ponavljam:)))))

Autor toma 22 Jul 2011, 00:09

@toma
Mogu ja da te zasmejavam koliko hoćeš. Duhovitost je odlika inteligentnih ljudi. Evo :

http://www.seriouswheels.com/pics-1950-1959/1958-BMW-Isetta-300-Coupe-Green-PO.jpg

I još :

http://www.autogallery.org.ru/k/b/bmwdixi.jpg

I da te naučim nešto još:

"The Dixi 3/15 PS was built under license from Austin and was essentially the same model as the US Bantam and the Japanese Datsun. "

Haha,ima li nešto smešnije a? :)

Autor PITBULL™ 22 Jul 2011, 00:16

@pitbull
Ti nisi duhovit, ti si smesan...

Autor toma 22 Jul 2011, 00:36

@PITBULL™
moj cale je imao ovaj BMW 600, nesto slicno Isetti ali je bio cetvorosed:

http://en.wikipedia.org/wiki/File:BMW_600_Front.jpg

Autor carobnjak 22 Jul 2011, 00:40

@pitbull
i ne razumem sta pokusavas sa tom gomilom linkova (i posle kaze toma je internet heroj). Pa ja sam milion puta rekao da je Mercedes do pre 15-20 godina bio neprikosnoven. I, sta sad ti pokusavas da mi dokazes? Nije mi jasno. Ja govorim o sadasnjosti i buducnosti. A kad smo kod toga, sve se zna...

Autor toma 22 Jul 2011, 00:40

@toma
". Pa ja sam milion puta rekao da je Mercedes do pre 15-20 godina bio neprikosnoven."
Na zapadu ništa novo. Ništa se nije promenilo. Tako je oduvek bilo i tako će uvek i biti. :)

Autor PITBULL™ 22 Jul 2011, 01:01

Pa Audi nije ni postojao u sadasnjem "obliku" pre 20g. , pa se sada uzdigao jako visoko..
Bitna je sadasnjost..
Na AMS nahvalise novi A6( vise bodova na uporednom testu od BMW-a i MB)..

Autor Panchev9 22 Jul 2011, 01:05

@ Panchev9
nemoj im to raditi.

Autor Ex Italo fan 22 Jul 2011, 01:07

Ex Italo fan
Iako su mi emocije naklonjene "skracenici"( ili ti akronimu), realnost je takva..

Autor Panchev9 22 Jul 2011, 01:09

@ Panchev9
ne mogu da verujem da si i Ti podlegao propagandi.

Autor Ex Italo fan 22 Jul 2011, 01:12

@Panchev9
Napredovala su deca,što jes jes. Pokupili sve što se može pokupiti od tate. Ali tata stalno izbacuje nešto novo,zato je tata. :)

http://www.vrelegume.rs/test/mercedesove-inovacije/

Naravno da je bitna sadašnjost,zato i pričamo ovde :

http://usnews.rankingsandreviews.com/cars-trucks/Mercedes-Benz_E-Class/

http://usnews.rankingsandreviews.com/cars-trucks/Mercedes-Benz_S-Class/

Laku noć. ;)

Autor PITBULL™ 22 Jul 2011, 01:12

Ex Italo fan
Kakvoj?
Sto neces da mi prodas Integrale?
:)))

Autor Panchev9 22 Jul 2011, 01:14

PITBULL™
Lepo je znati da i ti spavas..
:)
Zaista zmuris na jedno oko, ako ne vidis da je trenutno BMW ispred MB-a..

Autor Panchev9 22 Jul 2011, 01:16

@ Panchev9
pa najjača strana VW grupe su PR tekstovi i uporedni testovi po nemačkim magazinima. Kada pogledaš neki test na duže staze... Recimo golf posle zamene kompletnog motora na 80000 km pokaže svoju pravu pouzdanost do kraja testa i sl.

Autor Ex Italo fan 22 Jul 2011, 01:20

@Panchev9
Video sam na onim testovima gore. :)
Nego po čemu je to ispred,prosvetli me? Po udobnsoti? Po entereijeru? Po kvalitetu? Po lepezi modela? Po čemu? Ne videh da BMW ima tako luksuzna vozila kao MB,supersportska itd.

Autor PITBULL™ 22 Jul 2011, 01:22

Ex Italo fan
Pazi, meni ne treba uporedni tekst izmedju 3 premium nemca, da bi saznao ko je bolji..
Tu je samo izbor sta ti srce zeli..
Po kvalitetu su tu negde..
Na jednoj prosloj Bangleovoj 530xD, je morao da zameni PDF na 90.000km( da ne kazem koliko novaca).. Ali ko ima takve automobila, i ne briga za kvarove..

Autor Panchev9 22 Jul 2011, 01:24

PITBULL™
Tu ce toma da ti objasni.. :)
Za mene je BMW No. 1 ..
Od MB su mi Ok: B klasa( iako to ne treba trokrakoj zvezdi), C klasa( samo da je komandna tabla malo manje kockasta), G i GL( mislim da nisam zaboravio nekog)..

Autor Panchev9 22 Jul 2011, 01:28

@pitbull
dzaba ti. Mozes da nabrajas, da se koprcas, da se naprezes, koncentrises, ali DZABA...danas, Mercedes ne mozes da izguras ispred BMW-a kako god da uhvatis. A one linkove sto kacis - mozes da skines te slike, odstampas ih i zatim okacis iznad svog kreveta, i ponavljas dok ne zaspes....mercedes je tata, mercedes je tata, mercedes je tata,....

Autor toma 22 Jul 2011, 01:28

@ Panchev9 01:24
u pravu si potpuno. A ja se gore već zabrinuo.

Autor Ex Italo fan 22 Jul 2011, 01:29

Rekoh ja da ce tomahawk da objasni..
:)

Autor Panchev9 22 Jul 2011, 01:30

Ex Italo fan
Nemoj da me strecas.. :)
Kad tebi odgovaram, "triput merim", pa rek'o gde sam "skrenuo s' puta"..

Vidje li ti novu Lancia Y ???
Majko bozja, sta smo zgresili da tako nesto dozivimo?
Poz

Autor Panchev9 22 Jul 2011, 01:32

@Panchev9
"Za mene je BMW No. 1 .."
To je ok i na to imaš pravo. Enterijer C klase je ubedljivo najbolji u klasi,činjenica.

https://www.youtube.com/watch?v=CMcgITyAvfg

Čudan ti je izbor moram priznati. :) E klasa kupe? CLS? CL? SLS AMG? Možda neko od njih ipak može da se ugura u tvoju listu. :) Zaboravih C kupe,ali C klasu si pomenuo pa ok.
Moja lista kod MB-a je sledeća :
1. CLS
2. E klasa

Autor PITBULL™ 22 Jul 2011, 01:35

@ Panchev9
I meni je B Mercedes skroz upotrebljiv što se tiče mesta, ali sam imao prilike da vozim benzinca 170 koji je jako trom. U nekoj CDI verziji je verovatno dosta elastičniji. Osim njega mi je interesantan eventualmo R posle redizajna. Za sve ostale bih radije tražio alternativu. Uglavnom iz Minhena, eventualno Japana.

Autor Ex Italo fan 22 Jul 2011, 01:40

@ Panchev9
Misliš na onu nakazu nastalu ukrštanjem prototipa sa PT kruzerom?

Autor Ex Italo fan 22 Jul 2011, 01:44

PITBULL™
Eto zaboravio sam E coupe..
Dobro izgleda..
Ovi ostali mi ne podizu papke..
Bez ljutnje, ali C coupe ne sme ni na 20m da prodje pored BMW 3 coupe-a.. :)

Enterijer: sreca pa su materijali kvalitetni, inace bi se svaki vlasnik povredjivao na one ivice..

Zasto BMW ispred MB.. Od malena..
Kada sam poceo da gledam u limove, bilo je vreme serije 3(E 30), koji je bio prelep u odnosu na Mb 190..
Pa serija 5(E 34), prema MB 200.. Mnogo lepsi..
Pa serija 7(E 32) u odnosu na MB.. Opet..
Mnogo sam gotivio dizajn BMW-a iz 80-ih i 90-ih godina proslog veka.. A tek BMW 850i !!!
I te "rane" ostace izgleda do "stapa"..

Autor Panchev9 22 Jul 2011, 01:44

Ex Italo fan
Za B klasu sam samo slusao iz druge ruke( hvalospeve).. Nisam vozio..
R klasa: pa pored nje i autobus izgleda mali.. Prosto, nije za Evropu..

Lancia Y: kako je ono proslo na bordu direktora?! Katastrofa..

Dobro si rekao: Minhen i Japan..

Bilo je prica da ce izaci opet NSX! Zivim za taj dan!

Autor Panchev9 22 Jul 2011, 01:48

@pitbull
Uopste mu nije cudan izbor. C klasa je potpuno nova, stara nekoliko meseci, naspram serije 3 koja za nekoliko meseci dobija novo izdanje. B klasa jer BMW nema tako nesto. B klasa je jedini zapravo mercedes koji bih kupio, pod uslovom da mi treba takav auto (barem dok ne dodje 1GT).
Kazes da je ok kad neko kaze da mu se svidja neki auto i da ima svoje misljenje, ali kao neki neuroticar vec u sledecoj recenici kazes "C klasa ima najbolji enterijer. Cinjenica". Kako si dosao do toga da je to cinjenica. Kako meni to da objasnis kad sam ti vec nekoliko puta rekao da se najezim od enterijera sa "milion" tastera, preteranom upotrebom hroma, ostrim linijama gore i ogromnim okruglim tasterima za klimu dole,...
Vec sam ti rekao malopre a mogu jos jednom, ovog puta malo izmenjeno. Moze taj enterijer da bude najlepsi TEBI. A da bi to postala opsta cinjenica moras sliku tog enterijera da okacis iznad kreveta i dok se ne uspavas da ponavljas: "Najbolji je. Cinjenica. Najbolji je. Cinjenica.,.....

Autor toma 22 Jul 2011, 01:51

@ Panchev9
B klasa za svoje dimenzije izuzetno prostran auto i me vidim mu alternativu što se toga tiče. Jednom mom drugaru se jako dopala pa smo zajedno tražili neku polovnu za pristojne pare i stvarno nisam znao šta da mu preporučim kao zamenu. Na kraju je pošto mu se ništa nije uklapalo u budžet uzeo Jaguara X tip, ali to je potpuno druga priča.
A R kada pogledam iz tezisa koji sada vozim nije mnogo duži, ali je zato mnogo praktičniji.

Autor Ex Italo fan 22 Jul 2011, 02:00

Ex Italo fan
Jeste prostrana, kao i A klasa..
Ali posto su napustili sendvic konstrukciju, videcemo sta ce biti dalje.. Valjda, mnogo kostala..

X type: to za mene nije Yaguar* bez ljutnje).. Iako mi se bas svidja.. Ali u njemu ima nekako mnogo Mondeo-a za jedan Dzeg..

Thesis: iako mi nekako ne leze, svaka cast! Ala ti volis "srpske" raritete... :)

Autor Panchev9 22 Jul 2011, 02:04

http://www.autoguide.com/auto-news/2011/07/mercedes-mlc-confirmed-as-bmw-x6-rival-will-be-built-in-america.html

Autor PITBULL™ 24 Jul 2011, 13:52