Novi Porsche 911 na Salonu u Frankfurtu (dopunjeno)

Jedna od najvećih premijera na ovogodišnjem Salonu automobila u Frankfurtu bez ikakve sumnje biće novi Porsche 911 (fabričke oznake 991).
Novi 911 naravno ne donosi nikakvu dizajnersku revoluciju, pa više pažnje ipak privlače informacije o motorima.

911 Carreru će naime pokretati 3,4 litarski šestocilindraš sa 350KS, dok će 911 Carrera S imati 3,8 litarski agregat sa okruglo 400KS. U ponudi će biti sedmostepeni manuelni menjač i Porscheov PDK menjač sa duplim kvačilom, a nemački Auto Bild piše da će novi 911 imati za 13 do 15% manju potrošnju goriva (911 Carrera 2 sa PDK menjačem će imati prosečnu potrošnju od 8,5 litara na 100 km).

Takođe, naglasak je i na smanjenju težine (primera radi, 911 Carrera sa ručnim menjačem ima 1380 kg), a iz Porschea najavljuju i poboljšane vozne osobine, elektro-mehanički servo sistem, Aktiv-Tempomat sa Stopp-Funkcijom, kameru za vožnju unazad, kao i izmenjene dimenzije. Novi 911 će naime biti za 56 mm duži, 11 mm niži i sa produženim međuosovinskim rastojanjem (za 100 mm).
Kao što je pomenuto na početku, novi 911 će moći da vide posetioci Salona u Frankfurtu (od 15. do 25. septembra), dok će se na tržištu pojaviti u januaru 2012. godine. I to prvo verzije 911 Carrera/ Carrera S (350/400KS) u Coupe i Cabrio varijantama. Model sa pogonom na sva četiri točka će se u prodaji naći u decembru 2012., a tokom 2013. stiže i novi 911 Turbo.
U planu su takođe i verzije Targa, GT3 i GT2 RS, ali i 911
Plug-in Hybrid koji bi trebalo da se pojavi 2015. godine.
Ivan Mitić – Autoblog.rs
Renderi : Autobild.de
DOPUNJENO: Podaci za Porsche 911 Carrera S PDK
- Motor: B6, 3800 ccm
- Snaga: 400 KS (293 kW) pri 7400 o/min.
- Obrtni moment: 440 Nm pri 5600 o/min.
- Dužina: 4491 mm
- Širina: 1808 mm
- Visina: 1290 mm
- Međuosovinsko rastojanje: 2450 mm
- Težina: 1420 kg
- Gume (napred/nazad): 245/35 R 20 / 295/30 R 20
- 0-100 km/h: 4,1 s
- Najveća brzina.: 302 km/h
- Nürburgring Nordschleife: 7.40 min (15 sekundi brže od 997 C2S)
Jos nizi :)
Novi Gt2rs...Sta li ce tek on da radi kad ovaj jedva nadje nekog ko moze da mu pridje,barem malo :)
Šta mu fali? 400ks na 1380kg.
Oblik je prelep, legendaran i jedinstven. Da sam ja gazda fabrike, ne bi ga nikada izbacio iz proizvodnje. To bi isto bilo kao kad bi Koka kola promenila ambalažu.
Ako vam fali majmun oblika, ima ih vazdan, i većina bezuspešna.
@Mange
Nece ga ni izbaciti...Zasto bi?Pa to je ponos fabrike,ponos automobilizma,automobilizam je lepsi sa 911-icom...Ja ne mogu da zamislim automobilizam bez ovog auta,bilo bi nekako cudno...Ikona je ikona.
sa samo 400 ks ide za 4.1 do 100!!!! :D
au sta ce tek turbo, gt2rs verzije da rade...ccc
pravi sportista sa malo kg
@NemanjaBB
Pa tako se rade sportisti...Sto manje kg i dobra snaga...
Trenutni Turbo S su do 100 izvlacili neki novinari za 2.8 sekunde,znaci sledeci ce ko Vejron :D Haha :)
Na 997 restyle najruzniji mi je zadnji deo (stopke), 100 puta lepse je bilo pre, ali ovaj je extra!