home
HOME VESTI DOMAĆE TRŽIŠTE VIDEO ZANIMLJIVOSTI NOVITETI TUNING CONCEPTS TOP SECRET PREDSTAVLJAMO SALONI ARHIVA ISTORIJA

Jedna od najvećih premijera na ovogodišnjem Salonu automobila u Frankfurtu bez ikakve sumnje biće novi Porsche 911 (fabričke oznake 991).

Novi 911 naravno ne donosi nikakvu dizajnersku revoluciju, pa više pažnje ipak privlače informacije o motorima.

911 Carreru će naime pokretati 3,4 litarski šestocilindraš sa 350KS, dok će 911 Carrera S imati 3,8 litarski agregat sa okruglo 400KS. U ponudi će biti sedmostepeni manuelni menjač i Porscheov PDK menjač sa duplim kvačilom, a nemački Auto Bild piše da će novi 911 imati za 13 do 15% manju potrošnju goriva (911 Carrera 2 sa PDK menjačem će imati prosečnu potrošnju od 8,5 litara na 100 km).

Takođe, naglasak je i na smanjenju težine (primera radi, 911 Carrera sa ručnim menjačem ima 1380 kg), a iz Porschea najavljuju i poboljšane vozne osobine, elektro-mehanički servo sistem, Aktiv-Tempomat sa Stopp-Funkcijom, kameru za vožnju unazad, kao i izmenjene dimenzije. Novi 911 će naime biti za 56 mm duži, 11 mm niži i sa produženim međuosovinskim rastojanjem (za 100 mm).

Kao što je pomenuto na početku, novi 911 će moći da vide posetioci Salona u Frankfurtu (od 15. do 25. septembra), dok će se na tržištu pojaviti u januaru 2012. godine. I to prvo verzije 911 Carrera/ Carrera S (350/400KS) u Coupe i Cabrio varijantama. Model sa pogonom na sva četiri točka će se u prodaji naći u decembru 2012., a tokom 2013. stiže i novi 911 Turbo.

U planu su takođe i verzije Targa, GT3 i GT2 RS, ali i 911 Plug-in Hybrid koji bi trebalo da se pojavi 2015. godine.

Ivan Mitić – Autoblog.rs

Renderi : Autobild.de

DOPUNJENO:  Podaci za Porsche 911 Carrera S PDK  

  • Motor: B6, 3800 ccm
  • Snaga: 400 KS (293 kW) pri 7400 o/min.
  • Obrtni moment: 440 Nm pri 5600 o/min.
  • Dužina: 4491 mm
  • Širina: 1808 mm
  • Visina: 1290 mm
  • Međuosovinsko rastojanje: 2450 mm
  • Težina: 1420 kg
  • Gume (napred/nazad): 245/35 R 20 / 295/30 R 20
  • 0-100 km/h: 4,1 s
  • Najveća brzina.: 302 km/h
  • Nürburgring Nordschleife: 7.40 min (15 sekundi brže od 997 C2S)


čitanja : 1344



Komentari

Nov?

Autor milan 13 Avg 2011, 20:28

Totalno drukciji od drugih...

Autor Dj 13 Avg 2011, 20:52

Najstariji auto na svetu...

Autor carobnjak 13 Avg 2011, 20:53

Sa obrvama na usisnicima
xD

Autor Dejan L 13 Avg 2011, 21:02

(od)uvek dobar..

Autor Panchev9 13 Avg 2011, 22:04

Jos nizi :)
Novi Gt2rs...Sta li ce tek on da radi kad ovaj jedva nadje nekog ko moze da mu pridje,barem malo :)

Autor dusan 13 Avg 2011, 22:25

"Novi Porsche 911"
A gde je? :)

Autor PITBULL™ 14 Avg 2011, 00:18

@PITBULL™,
Samo ti ne vidis carevo novo odelo! :D

Autor Uros Cuore Sportivo 14 Avg 2011, 00:20

Šta mu fali? 400ks na 1380kg.
Oblik je prelep, legendaran i jedinstven. Da sam ja gazda fabrike, ne bi ga nikada izbacio iz proizvodnje. To bi isto bilo kao kad bi Koka kola promenila ambalažu.
Ako vam fali majmun oblika, ima ih vazdan, i većina bezuspešna.

Autor Mange 14 Avg 2011, 00:30

@Mange
Nece ga ni izbaciti...Zasto bi?Pa to je ponos fabrike,ponos automobilizma,automobilizam je lepsi sa 911-icom...Ja ne mogu da zamislim automobilizam bez ovog auta,bilo bi nekako cudno...Ikona je ikona.

Autor dusan 14 Avg 2011, 02:02

sa samo 400 ks ide za 4.1 do 100!!!! :D
au sta ce tek turbo, gt2rs verzije da rade...ccc
pravi sportista sa malo kg

Autor NemanjaBB 14 Avg 2011, 03:05

@NemanjaBB
Pa tako se rade sportisti...Sto manje kg i dobra snaga...
Trenutni Turbo S su do 100 izvlacili neki novinari za 2.8 sekunde,znaci sledeci ce ko Vejron :D Haha :)

Autor dusan 14 Avg 2011, 09:27

Na 997 restyle najruzniji mi je zadnji deo (stopke), 100 puta lepse je bilo pre, ali ovaj je extra!

Autor Orlo 14 Avg 2011, 13:02

Impresivni rezultati za auto od "samo" 400ps. Vreme na Ringu identicno starom Turbou od 480ps. Ali za iste pare moze da se uzme GTR (i jos da dobijes sleper zvaki za kusur :D) koji je u sasvim drugoj ligi.

Autor loshmi 14 Avg 2011, 13:28

extra odradjen, nema sta...zadnji deo dobar, dobar enterijer, motori extra...samo jos da ga ne zakinu sa cenom :-)

Autor DaMir 15 Avg 2011, 09:07