home
HOME VESTI DOMAĆE TRŽIŠTE VIDEO ZANIMLJIVOSTI NOVITETI TUNING CONCEPTS TOP SECRET PREDSTAVLJAMO SALONI ARHIVA ISTORIJA

Prema pisanju kineskih sajtova, Fiat za tamošnje tržište priprema novu limuzinu, koja će se pojaviti u avgustu 2012. godine.

Auto je za sada poznat samo kao Fiat C-Medium, a biće napravljen na platformi Alfa Romea Giuliette. 

Po trenutno dostupnim informacijama, C-Medium će biti dugačak 4650 mm, širok 1790 mm, visok 1500 mm, gok će međuosovinsko rastojanje iznositi 2703 mm

Što se palete pogonskih agregata tiče, za sada se pominje T-Jet 1.4 turbo u dve verzije: sa 120KS i 210 Nm i sa 150KS i 230 Nm.

Za proizvodnju će se brinuti firma Guangzhou-Fiat a jedan od glavnih konkurenata novom Fiatu biće Buick Excelle.

Očekuje se da će cene za ovaj novi Fiat u Kini startovati od oko 120.000 juana (oko 13.000 evra).

Ivan Mitić – Autoblog.rs



čitanja : 1181



Komentari

Ovo bi mogla da bude zamena za Mareu.

Autor milan 24 Avg 2011, 00:35

Bravo Sedan koji je propustio Evropu...

Autor carobnjak 24 Avg 2011, 00:53

čarobnjak, a što?

Autor MasterHaosis 24 Avg 2011, 01:50

@MasterHaosis
Trebao je doci jos 2008.

Autor carobnjak 24 Avg 2011, 02:51

Zato sto je smece, kao i svaka kola koja nisu bar iz VAGa.

Autor Tu je svwe savwrseno 24 Avg 2011, 09:29

@ Tu je swe savwrseno

Laza Lazarevic , Kovin ... Obrati se tamo , mada nisam siguran da ce moci da ti pomognu !

Autor djene 24 Avg 2011, 12:20

Ljubomora na nas koji VWozimo saVWrsenstVWO.

Fatajte se lecenja,

Autor Tu je svwe savwrseno 24 Avg 2011, 12:50

@djene
pa zar ne vidis da se covek i javlja sa neke od lokacija koje si naveo. Milim, nemoguce da tako nesto postoji van zidina neke od takvih ustanova!

Autor toma 24 Avg 2011, 13:04

FIAT definitivno treba ozbiljno ući u D segment (insignia, 508,mondeo, passat) jer im tu nedostaje auto. Po meni treba razvijati novu giuliu, nasljednike lancia lybre i recimo, fiat maree na jednoj novoj platformi. Ona postoji kod cryslera (200 odnosno sebring): lancia je odustala od flavije na osnovi chyslera 200, ali nije odustala od auta u toj kategoriji. FIAT mora obavezno razviti auto u toj klasi, po nižoj cijeni od svih ostalih, a po odličnoj kvaliteti prikazanoj kod novijih FIAT-a od recimo 2007. godine.

Autor Milan 24 Avg 2011, 14:49

@Milan,
Iako volim gore pomenute marke apsolutno se slazem da je nedopustivo da neke od njih nemaju predstavnika u mozda, pored kompakt klase, najvaznijem segmentu. To je kao da volis neko sportsko drustvo a ono nema recimo predstavnika u fudbalu u ligi shampiona :D Aludiram na moj Partizan...
Prosto je neverovatno da su prekinuli niz, u vidu Tempre, Maree i izbacili Kromu, koja je u totalno drugom obliku zauzela celo kolone. Ako tome izuzmemo nepostojanje modela Bravo u sedan pa i karavan varijanti o cemu onda da pricamo. Jos i ove najave o novom Bravu u vidu nekog cross over-a...Ma stomak mi se prevrce.

Autor Uros Cuore Sportivo 24 Avg 2011, 15:21

Zato sto pored sVWemoguceg nebiste prodali ni 1 komad.

Autor Tu je svwe savwrseno 24 Avg 2011, 16:10