Fiat C-Medium za Kinu

Prema pisanju kineskih sajtova, Fiat za tamošnje tržište priprema novu limuzinu, koja će se pojaviti u avgustu 2012. godine.
Auto je za sada poznat samo kao Fiat C-Medium, a biće napravljen na platformi Alfa Romea Giuliette.
Po trenutno dostupnim informacijama, C-Medium će biti dugačak 4650 mm, širok 1790 mm, visok 1500 mm, gok će međuosovinsko rastojanje iznositi 2703 mm
Što se palete pogonskih agregata tiče, za sada se pominje T-Jet 1.4 turbo u dve verzije: sa 120KS i 210 Nm i sa 150KS i 230 Nm.
Za proizvodnju će se brinuti firma Guangzhou-Fiat a jedan od glavnih konkurenata novom Fiatu biće Buick Excelle.
Očekuje se da će cene za ovaj novi Fiat u Kini startovati od oko 120.000 juana (oko 13.000 evra).
Ivan Mitić – Autoblog.rs
Zato sto je smece, kao i svaka kola koja nisu bar iz VAGa.
@ Tu je swe savwrseno
Laza Lazarevic , Kovin ... Obrati se tamo , mada nisam siguran da ce moci da ti pomognu !
Ljubomora na nas koji VWozimo saVWrsenstVWO.
Fatajte se lecenja,
@djene
pa zar ne vidis da se covek i javlja sa neke od lokacija koje si naveo. Milim, nemoguce da tako nesto postoji van zidina neke od takvih ustanova!
FIAT definitivno treba ozbiljno ući u D segment (insignia, 508,mondeo, passat) jer im tu nedostaje auto. Po meni treba razvijati novu giuliu, nasljednike lancia lybre i recimo, fiat maree na jednoj novoj platformi. Ona postoji kod cryslera (200 odnosno sebring): lancia je odustala od flavije na osnovi chyslera 200, ali nije odustala od auta u toj kategoriji. FIAT mora obavezno razviti auto u toj klasi, po nižoj cijeni od svih ostalih, a po odličnoj kvaliteti prikazanoj kod novijih FIAT-a od recimo 2007. godine.
@Milan,
Iako volim gore pomenute marke apsolutno se slazem da je nedopustivo da neke od njih nemaju predstavnika u mozda, pored kompakt klase, najvaznijem segmentu. To je kao da volis neko sportsko drustvo a ono nema recimo predstavnika u fudbalu u ligi shampiona :D Aludiram na moj Partizan...
Prosto je neverovatno da su prekinuli niz, u vidu Tempre, Maree i izbacili Kromu, koja je u totalno drugom obliku zauzela celo kolone. Ako tome izuzmemo nepostojanje modela Bravo u sedan pa i karavan varijanti o cemu onda da pricamo. Jos i ove najave o novom Bravu u vidu nekog cross over-a...Ma stomak mi se prevrce.