Ovo je novi Mercedes SL

Mercedes će novu generaciju modela SL zvanično promovisati u januaru 2012. godine na Salonu automobila u Detroitu (s tim što se prve zvanične fotografije očekuju 15. decembra ove godine), dok njegova prodaja treba da startuje na proleće 2012. Do tada, evo i navodno prvih zvaničnih slika koje su pre vremena procurele u javnost, kao i podsećanje na do sada poznate detalje.
Kao i još uvek aktuelni model (predstavljen krajem 2001., obnovljen početkom 2008. godine), i novi SL imaće tvrdi sklopivi krov, a po najavama iz nemačke fabrike, zahvaljujući upotrebi aluminijuma odlikovaće se i manjom težinom (za 125 do 140 kg), smanjenom potrošnjom goriva i još boljim voznim osobinama.


Pored novog izgleda (po uzoru na novije modele nemačke marke), novi SL će odlikovati i drugačija unutrašnjost sa poboljšanom ergonomijom i novim sedištima, dok će dimenzije ostati manje-više iste (uz nešto duže međuosovinsko rastojanje).

Novi SL će imati Magic Vision Control sistem prednjih brisača kod koga će se tečnost za pranje vetrobranskog stakla rasprskavati iz samih metlica. Na taj način je onemogućeno raprskavanje te iste tečnosti unutar putničke kabine u trenucima kada je krov spušten.

Dok će novi Mercedes SLK biti dostupan i sa dizel motorom, to kod SL-a neće biti slučaj, pa će ponudu činiti samo benzinski motori.


Kako je nedavno pisao nemački Auto Bilda, u ponudi će biti 3,0 litarski V6 sa oko 330KS i 475 Nm, model SL500 imaće 4,6 litarski V8 motor sa 435KS i 700 Nm, dok će ljubiteljima AMG verzija na raspolaganju biti modeli SL63 AMG (5,5 litarski bi-turbo V8 sa 564KS i 900 Nm) i SL65 AMG (sa V12 motorom od 630 konja i 1000 Nm obrtnog momenta). Takođe, pominje se i hibridna verzija...
Nezvanično, model SL350 će od 0-100 km/h ubrzavati za 5,9 sekundi (kombinovana potrošnja iznosi 8,2 l/100 km), a SL500 do stotke stiže za 4,6 sekunde (potrošnja goriva 9,8 l/100 km).
U ponudi će biti i start/stop sistem, a što se cene tiče, bazni SL350 će u Nemačkoj koštati 93.534 evra.
Ivan Mitić – Autoblog.rs
Znaci ne verujem,SL500 ubrzava kao M5 F10 do 100kmh,strasno.Nema potrebe za AMG verzijama,svaka cast!
@MercedesInfo
alo, zar porediš kupe sa limuzinom?
ako si info onda znaš da mercedes cls63 ima ubrzanje 4.4s a m5 je brži!
Pa vala kada čovek pogleda kada S500 ubrzava za 4,8 što ne bi SL ubrzao za 4,6. :))
@savesni
Pa poredim cisto da se zna,da ne mora da bude AMG da bi kidao M eto zato....ja znam koliko cls63 ide do 100kmh,ali ocigledno da ti ne znas,M5 moze samo da sanja da je brzi od cls63pp...cao zdravo
Joj kako dobro izgleda Boze Gospode!!!
Ovo treba docekati novu seriju sa izuzetnim postovanjem posto se proizvode po 10-15 godina!
SL bre!!!
MercedesInfo je u pravu. SL500 ubrzava kao novi M5....(sad idu ona sitna slova)... "trolitarska dizel verzija"...ccc...ccc...cc...ccccc
@savesni
CLS63PP je brzi od M5 f10,tako da nema sta tu vise da se prica,SL500 ne treba biti u AMG verziji da bi pokidao M.
Cini mi se da sve vise traze inspiraciju u proslosti. Barem po enterijeru, opadajucem dupetu i jos nekim detaljima. Meni se cini da su prednja svetla za nijansu veca nego sto treba da budu.
Inace se slazem da je prethodna verzija (pre redizajna) prelepa i da ju je tesko nadmasiti na tom polju.
Ovo i 911, best buy u svojoj klasi. Dosuse, ovo i jeste klasa za sebe. Cinjenica..
Merc sa AMG ili bez njega, pride Brabus, mogu samo da glede M5 u auspuh.
Merc nikada neće imati sportski auto, a ionako će ih kriza srozati na Fiat nivo.
@MercedesInfo
ma mogu i da stave dva kamionska motora, da ga nazovu cls90amg black, red, green series ali opet će M biti zabavniji za vožnju i brži na bilo kojoj stazi...
stabilnost, ležanje, podešavanje trapa, idealan odnos težine napred nazad - sve je to M
Tesko je prihvatiti cinjenicu da ce ovakav dizajn predstavljati SL klasu.
Ja sam fan Mercedesa, ali na prvu loptu nisam bas zadovoljan.
Moram priznati da jedino novi 911 predstavlja mukotrpan posao dizajnera. Svi ostali proizvodjaci idu ka jeftinoj improvizaciji.
Ubedjen sam da ce novi SL izaci za 5 godina, a ne kao prosli modeli svakih 10ak godina.
Jednostavno ovaj dizajn se ne moze odrzati 10 godina.
Potpisujem Dragana.
Ne mogu da verujem da ce farovi biti ovako... glomazni, nezgrapni. Na trecoj slici (gde je prikazan otpozadi) izgleda kao los fotosop. Grozno.
Da stvar bude gora, unutrasnjost ce 100% biti ovakva, videlo se po ranijim spijunskim slikama - dakle SLK veci za jedan broj. Dakle PROKLETSTVO. Ovaj auto bi trebalo da bude u svojoj kategoriji, ne da podize SLK na jedan novi nivo.
Najgora stvar je sto isto ceka i S klasu, po svemu sudeci. Sta se desava Mercedes?
@Auto
Svaka cast za slike.
Ovo je nova legenda !
@Panco
Potpisujem.
Poadatak specijalno za tomu ! :)
"aktuelni model (predstavljen krajem 2001., obnovljen početkom 2008. godine)".
Što se tiče auta,OTMEN,performanse brutalne,enterijer vrhunski.
Ljudi,M5 ide do 100 za 3,9(pogledajte testove),a Mercedes SLS 3,7 :)))
Nije to ni bitno...
Ovo mi se ne svidja i vec sam pricao o pregomilavanju modela kod Merca...Pazite samo koliko kupea ima,E,C,Sl,Slk itd...Ovaj malo veci,ovaj malo siri bla,bla...
Audi i Bmw imaju dosta manje modela i opet ih tuku...Treba imati sistem,a izgleda ga Merc izgubio...
Ja necu nista reci sto se tice dizajna. Sta god da kazem reci ce da sam pristrasan i da pljujem.
Reci cu samo ovo: Ne sme u gami nekog proizvodjaca da model cija cena startuje od 115.000 evra da toliko lici na bracu od 40-50.000 evra. Kao ML i B klasa. Kao Maybach i S klasa. Kod BMW-a mogu da lice slicni modeli, ali nikako rasan terenac i mali van. Neki se ljute sto lice serija 6 i serija 6:)))
Ljudi moji! Izgleda da je vrijeme lijepih mercedesa nepovratno prošlo. Ne znam šta se s njima dešava; nova B klasa, C, E (odvratan, izgleda kao redizajn ševroleta epike), aktuelni S bezveze, a novi SL nema smisla pošto je "napuhani" SLK (koji je isto tako ružan). Neka se ne ljute Mercedesovi fanovi, ja sam nekad bio veći fan od svih njih zajedno!
to mnogi nemogu da svate..proslo je vreme mecke..kao da su im dizajneri neki matorci od 80 godina..strasno..
predstavljen 2001, osvezen 2008, a i dalje mi izgleda isto.... Toliko o evoluciji mercedesa!!!
Autor MercedesInfo 12 Dec 2011, 18:59
Citam komentare od pocetka i tako onda napisem i svoje misljenje. . ali pre svega, kada sam procitao tvoj, prekrstio sam se i zapitao da li imas 15 god...
Naravno da je brzi kada je laksi dosta...
@Milan
B klasa odlican napredak u odnosu na proslu, C takodje, za E se slazem, ni meni se ne svidja ali "aktuelni S bezveze" kad je izasao, a konkurencija mu i dalje nije ni blizu, ubedljivo najaca S klasa posle W140.
Autor MercedesInfo 12 Dec 2011, 19:31
Imas i uporedni test..da si redovno na ovom sajtu, znao bi da je taj test bio pre 5 sati ovde, a i dalje je, idi procitaj malo INFOrmisi se...
Sto se SL-a tice, generalno je dobar, nema sta..pozadi podseca na SLS-a i CLS-a jos vise, unutra je SLS 90%...farovi jos cudniji nego na bmw 1, ali to niste primetili...SL500 dobra prica skroz...a svidja mi se i sto su ga olaksali.
Prosli je bio mnogo veci bum u vremenu koji je dosao. Evo malocas sam isao iza jednog i dalje je mackast od pozadi, lep auto , kao da ima god dve...ovaj mi ne deluje tako dugog daha.
On ce gde da se pozicionira ? SLR(prestaje da se prozvodi), tu je jos SLS i sada SL ? SL bi treba da bude jaci, luksuzniji ili sta ? Veci ?
Jedino je CL totalno drugaciji od njih...
Mercedes može zahvaljujući opsesiji koju je stvorio kod svojih brojnih ljubitelja da i loše dizajniranim automobilima izazove divljenje. U podsvesti ljubitelja Mercedesa je da čim vide njegovu trokraku zvedu to odmah spoje sa kvalitetom i lepotom iaoko to realno nije slučaj.
gagi..da je tako prodavao bi se malo bolje ..a ne iz godine u godinu da propada..pe par godina je prodavao najvise automobila..od audija i bmw..sad je pao na 3 mesto..sto dovodi do zakljucka..da su mu mnogi okrenuli ledja..ili zbog lepote ili kvaliteta..nesto ne valja..a oni opet teraju po svome..
Ja se sada stvarno bojim kako ce izgledati novi CL.
Ako bude imao slicne farove, MB je otisao u tri lepe...
@Energy saver
Merc nikad nece imati sportski auto.
Ma upravu si vidim jest dobar ovaj BMW-ov kida konkurenciju samo kad izadje:) nemoj pricati gluposti MB je jedini koji ima ss. Samo molim da mi neko ne replicira sa M5 jer to nije sportski automobil.
I za ove ekonomske strucnjake sto predvidjaju propast MB, MB nikad nije bio jaci nikad nije imao vecu gamu proizvoda i finansiski nije bio stabilniji. Uporedite vrijednost MB, BMW i Audi-a i sami ce te vidjeti ko je tata.
Totalno bezlicno i dosadno,uostalom kao i vecina Mercedesovih modela zadnjih godinu-dve,osim cls koji je odlican.Za razliku od prethodnog modela pre fl koji je bar meni bio sinonim za dvosed sa tvrdim sklopivim krovom,ovo ce biti sinonim za kantu.
Kako neko moze da uporedi ubrzanje SL500 i M5. Po fabrickim podacima SL500 ubrzava kao Grancoupe 650i, a u stvarnosti ce umesto deklarisanih 4,6 sekundi biti barem 4,8-4,9. Dok kod M5 je deklarisano 4,4 a na testovima je isao od 3,9-4,1. Dakle nigde losije od 4,1.
@Dakara
to sto M5 ne izgleda kao supersportski a zabavan je za voznju skoro kao MB-ov SS auto, nije BMW-ov, vec Mercedesov problem. SLS je od M5 laksi za 250kg. Da je M5, ne tih 250kg laksi, vec samo 150kg, izuvao bi SLS na bilo kojoj pisti...
dakaro,bmw vredi preko 20 milijardi,merc oko 13,audi oko 8.zakljucak;audi+merc jednako BMW.
Neko je to pomenuo ovde pa cu i ja to isto lepo da ponovim posto je to lepo rekao:
M5, E63 i RS6 NISU sportski automobili niti ce ikada i biti samo su nasvirani da tako izgledaju i budu. A vi sto ih pominjete ovde izvolite imate vesti o toj kompaniji pa se tamo domundjavajte.
SL i R8 su pravi primeri sportskih automobila, o SLS da ne pricam on je skuplja varijanta.
@Panco
aj necu ovde o drugim kompanijama. SLS kosta kao Italia 458 (tj. malo je i skuplji), a ovaj drugi sa njim brise patos, ko da nisu ista kategorija. Kazes da su neki modeli samo nasvirani tako da izgledaju kao sportski. Pa SLS ti je klasican primer auta koji je samo po proporcijama dizajniran (nasviran) da izgleda kao SS auto. E63 naravno da nema pojma sa zivotom i sportskim predznakom. M5 je BMW. Uz svaki BMW stoji predznak sportski. To je ono sto muci Mercedes i sto tako ocajnicki pokusava da stvori u svom imageu. M5 sa slabijim motorom i 250kg vecom tezinom skoro pa stize SLS-a na nirburgringu. SL dosadasnji modeli, imali su po 2,2-2,3 tone. Moraju da nabudze kamionski motor da bi imali ubrzanje kao BMW M terenci. A ako vec poredis Mercedes i Audi, SLS i R8 su ista klasa, SL nema veze sa R8. Ali toliko o tome, i o tvom elementarnom znanju na temu...
Sportski auto je onaj koji se vozi sportsi....Vozac kad sedne za upravljac oseca voznju i njegovu upravljivost i ne vidi da li je spolja SS auto ili neka druga karoserijska varijanta. Ali sta da se radi, tesko je to objasniti "internet and picture" herojima. Imas jedan zanimljiv i edukativan DVD od Jeremy Clarcksona, od pre nekoliko nedelja. Pogledaj. Vredece ti.
@bmw
A ko je tebe pa to slago. To je vrijednost brenda a ne cjelokupne imovine na to sam mislio, a to se utvrdjuje na berzi a ne koji ce placenicki uticajni casopis vrednovati marke. A evo sto se tice i brenda tu je MB drugi od svih proizvodjaca iza Toyote a prvi od premijuma.
http://www.interbrand.com/en/best-global-brands/best-global-brands-2008/best-global-brands-2011.aspx
Nemoj misliti da meni ovo nesto znaci jer Ja prvi nevjerujem ovim podacima i kad je MB prvi i kad je zadnji al posto tebi ocigledno znaci reko da ne baratas fals podacima.
kakve veze imovina ima...sta nas interesuje da li i ko ima vise zgrada,objekata...
vrednost brenda je bitnija.
@Dakara
Tako je. Postoji jedan drugi mnogo relevantniji podatak za procenu vrednosti brenda.
@toma
Ja ni u jednoj recenici nisam spomenuo da su oni konkurencija. Samo sam naveo kao primer R8 i SL sta tu nije tacno??? SLS je skuplji zato sam rekao da on spada u nesto drugo.
A taj Dzeremi i ostala bagra me uopste ne interesuju.
Naucio sam jos odavno da automobilile nikada ne treba procenjivati na osnovu podataka i slika. Kad izadjes na ulicu i pogledas neki koji te zanima samo ce ti se reci kakav je i sta je, jos ako se i provozas o njemu znaces i sve o njemu sto te zanima. Tako da sve sto sam rekao ovde ima smisla, ta 3 auta nece nikada biti sportski automobili. I malo dete zna sta je sportski automobil a sta nasvirani porodicni automobil "srednje" klase.
Kraj price...
@bmw
Ako je bitnije eto ti gore :)
Al u stvari nije bitno ni jedno ni drugo za mene jer nemam nista sa MB osim sto njih najvise cijenim. Za mene je bitnije (i interesantnije) sta se radi kod Hyundaia (jel i30 jos na snizenju :) ) i Opela nego li MB i BMW-a. A to sto se Ja ovako nekad prepucavam sa Vama necete mi valjda uzeti za zlo, malo vas peckam sto ste pristrasni i nista vise ajd uzdravlje sad.
@toma
Da se imalo razumeš u kola,znao bi da SLS ne cilja istu ciljnu grupu kao 458. SLS je luksuzni supersport auto,udoban. Za one koji hoće supersportski auto,ali ne po cenu da im bubrezi stradaju. :)
Dalje SLS je najluksuzniji ss auto,ima sve od opreme,komforan.
458 je spartanac,tvrd,pali se,a pouzdanost Ferarriju nije jača strana. Čovek koji ih vozi kaže da motor mora da se menja na oko 30 000km.
@pitbull
Pa sto se onda zove SuperSportski. Sto se ne zovi KomforSportski. Kazem ja. SLS se sminka, i nista vise. A ako vec hoces da pravis kompromis izmedju sportske i komforne voznje, tj. ako te ne interesuju pravi SS automobili, onda ce neki M5 da bude mnogo bolji kompromis izmedju komforne i sportske voznje od SLS-a. SLS npr. ima mnogo tvrdje ogibljenje od Minija koji vas nekolicina ovde zesce pljujete, kako u njemu otpadaju bubrezi. Tako da, mogu reci samo to, da su vam stavovi vrlo zbunjujuci. Kao kod price o zvuku. U jednoj recenici kazes motor mora da radi na visokim obrtajima da bi imao lep zvuk, a u sledecoj recenici kazes da AMG 65 koji postize maksimalnu snagu na 4800 obrtaja ima najbolji zvuk. Moze li neko pojasnjenje. Bas deluje zbunjujuce za neke koji te "ne znaju" pa bi da te uzmu za ozbiljno.
@toma
Malo si se zeznuo,nije SLS cene kao 458,458 kosta 250.000e,kao Porse 911 Gt2rs,kao Aventador...
SLS je ispod 200.000,oko 180-190.000...
@PITBULL
Znaci SLS lezi na puku kao S klasa?Hahahahaha...Sta se sve nece cuti :)))
SLS je nesto drugo,nije ni za prici 911-ici,Ferariju i jos nekima...
@Panco
R8 Gt je iste cene kao SLS...
@dusan
Opet lažeš.
SLS jeste skuplji od 458,Gallarda,R8GT itd.
Aventador je skuplji od njih !
SLS je luskuzni superauto.
Ferarri je čistokrvni spartanac.
911 je ispod,to je svakodnevni sportski auto,koji se prodaje i u slabijim verzijama. Nije klasa ovih gore,niti ekskluzivan toliko.
@toma
Никако бре брате да научиш и да почнеш да се разумеваш у кола!!!
СЛС је направљен за циљну групу коју излуди да искочи из коже кад им доцимер са спрата паркира новог ЦЛС-а испред старачког дома. Е сад да би био главни баја у целом дому, стамени старкеља оде у банку и преточи уштеђевину у скупљег СЛС-а а онда поносни намести протезу пре него што изађе из истог, шепурећи се испред заинтересованих бакица на клупицама у паркићу испред дома!! А тек кад прође поред доцимера...аууу...е то вреди сваког уложеног еврића... ;)))
@toma 15:16
Zato što jeste supersportski !
Žao mi je što BMW nema supersportistu (vama još više vrv),ali tako je.
Mercedes kad ne bi bio najudobniji i najluksuzniji u klasi,ne bi bio Mercedes.
Dakle ss auto,ali kojim možeš da odeš do Španije bez da se ukočiš i da ti treba tretman u banji posle toga,kao sa Ferarrijem. :) O pouzdanosti da ne pričam,ne može niko da parira SLS-u.
@PITBULL
Cena Porsea 911 Gt2rs 245.000e,cena Ferari 458 oko 240.000,Aventador oko 245.000,911 Turbo S(sada vec stari model 911-ice) 180.000e...
SLS oko 190.000e...
Msm,idi na sajt mecke pa pogledaj,sta se pa raspravljam...Pa posle idi na sajt Porsea,mozda su spustili cenu malo za turbo s posto je vec odlazeci model,ali tu je negde....911 svakako nije jeftin auto,minimum 6 verzija kostaju preko 140.000e,kad pogledas npr R8 5.2 koji je te cene negde...Porse ti nudi sve i svasta,ti samo izaberes,hoces po gradu da razbijas od semafora do semafora,izvoli Turbo S,4x4,500+ks...Hoces zezanje,atrakciju,snagu,stazu,izvoli Gt3rs,gt2rs itd...Ali ti to nikad neces razumeti,ipak si fan penzoske marke :))
Mislim da je u nekom testu SLS dobio gomilu poena vise od 458 zbog veceg prtljaznika. A prica se i da su napravili uredjaj za merenje kicha, pa mozda SLS uspe da se priblizi 458-ici. Ali samo da se priblizi. 458 bi oduvala SLS i na 3 tocka da "gecka".
@dusan
458 kosta ispod 200 000 (sa dažbinama) !
A Aventador košta 255 000 bez dažbina ! Dakle 300 000.
Ako hoćeš da razbiješ sve Porše-e,na svim poljima,uzmeš Godzillu,jednu jedinu verziju ! :)
http://mercedes-benz-blog.blogspot.com/2011/12/spy-2013-mercedes-benz-sl-class-r-231.html
@Dusan
''ipak si fan penzoske marke :))''
Audi je pravi sportista nema sta, pogotovo ona prednja vuca :)
@PITBULL
Ne znam gde si to video,ali na nekom nemackom testu sam video cenu Ferari 458!Ali neka bude po tvome :))
Godzila...Lako je nekome da se zeza kad neko izbaci nesto 4,5 godina ranije,a ovaj radio 10 godina(Nisan na GTR-u),i izbacuju ga bas 4,5 godina posle 911 997,i cudo,malo je bolji...Evo,stigla je nova 911 :)) Znam da si se vec mnogo uplasio posle rezultata Karere S na ringu,ali polako,tek ces da se plasis i divis...911 ima dusu,stil,ime,imidz,nema to svako ;) Voleo bih u garazi da imam Turbo S,Gt3Rs 4.0,Gt2rs i Gt3rs...I pored njih,Kajmaaaannn R ;)
@dusan
Trebao bi malo prvo da razmisliš,pre nego što nešto želiš da kažeš ! A ne da pričaš napamet. 458 Spider košta preko 200 000,on je 25 000 skuplji od običnog.
Ti si se nešto gadno istripovao,mene ama baš savršeno briga i za ring i za 911. Što se tiče tvojih želja,želim ti da ti se ispune.
@dusan
Molio bi te samo da TI ne pričaš o dizajnu. Pa šta je svaki Porše sem ISTI ! Ali ne da lići,već ISTI.
Aston takodje,samo što je Aston lep. Ali svaki isti,svaki liči.
Jedino se ona rugoba Bentli Mulasne razlikuje,ali to ga ništa ne vidi pošto je ružan za sve pare. Dobre šanse ima za titulu "najružniji auto ikad". Čineziše šajze što bi rekle švabe. :)