Kragujevački Fiat L Zero: nove slike

Kako se približava njegova svetska premijera (početkom marta na Salonu automobila u Ženevi), sve je više špijunskih slika novog Fiatovog modela koji će se proizvoditi u Kragujevcu.


Auto trenutno nosi kodnu oznaku L Zero, a njegove najnovije fotografije (opet) objavljuje italijanski sajt Alvolante.it.





Ranije objavljene špijunske slike i do sada poznate detalje o L Zeru možete pogledati OVDE.
Ivan Mitić – Autoblog.rs
Foto: Alvolante.it


E baš mu je lepo leptir staklo na A stubu. Valjda su ostavili mogućnost da se otvara. To će mu biti Eko Klima kao na original fićkama.
Što se mene tiče bolje da ostane ovako obučen, inače me strah da bi se uplašio golog.
Enterijer je opet farban u boju auta. Pa kad je retro, neka bude do kraja nazadan.
Opet sve razumem ali gde misle da nađu 250 000 pijanih kupaca godišnje?
ovo vozilo ce prodavati cena i upotrebljivost. Ukoliko ne bude experimenata sa ugradjenim komponentama moguca je dobra pouzdanost sto je dovoljan razlog za sticanje pozicija na trzistu.
Dizajn enterijera mi se svidja ali neshvatljiva ideja o dva A stuba je za "razmatranje" bezbednjaka u saoracaju jer ce biti problema sa uocavanjem pesaka i biciklista.
Mirko (Alvirko) ce biti odusevljen A stubom :)))
Jbt. danas neki telefoni imaju veci ekran od ovog :)
Ne mogu, a da ne komentiram...
Nos od 500, ostalo (uključujući i unutrašnjost) nova panda i brazilski uno, s sva liči na citroen C3 picasso. Tu su trebali da se ugledaju na kia vengu. SADA mi je stvarno žao ljudi iz Kragujevca, o kakvom akrapu oni ovise!!!! Još kad Markione odvali cijenu...
@ Čedomir
Slažem se. Čini mi se da je zadnja klupa još bolja od perfrektne u ideji/muzi.
Ako več mora da ima dvostruki A stub, nikako ne bi smeo da ima tamnu oblogu na drugom kraku koja stvara vizuelnu iluziju izostanka istog. Po meni ga treba iznutra čak naglasiti, iz bezbednosnih razloga.
Ako sam dobro informisan, Lanča muza se bolje prodavala, i pored znatno više cene od Fijat ideje u Italiji, koja je i glavno tržište za ovaj model, pa me ne bi iznenadilo da je stilska orijentacija ka Fijatu 500 pokušaj da se sa oba modela uzme nešto više profita.
Enterijer je odličan, ali prekratak nos mi već smeta.
A stub je ništa manje pregledan od citroena picasso.
@milan
ne bih se kladio. nama ce delovati rogobatno cena ali je euro u stalnom padu i to je ono na sta racuna FIAT
pre godinu ipo dana odnos eura i AU$ je je bio:1Euro - 0,65AU$
sada je : 1Euro - 0.81AU$
nesto slicno se desilo i sa americkim$
znaju Italijani sta rade, pa ne bi tolike milione ulagali bezveze.
Izvinjavam se, kalkulacija je u stvari obrnuta
za 1AU$ dobija se 0.815Eura a pre godinu dana se dobijalo 0.65Eura za 1AU$