McLaren P12 stiže za 12 meseci

MP4-12C Spyder nije jedini novitet koji se priprema u McLarenu. U narednih
12 meseci naime možemo da očekujemo i promociju novog superautomobila trenutno
poznatog pod kodnom oznakom P12.
McLaren P12 (koji se opisuje kao duhovni naslednik legendarnog McLarena F1) će po sadašnjim informacijama pokretati V8 motor sa oko 800KS, a naglasak i kod ovog modela će biti na što manjoj težini.

Za razliku od originalnog F1, budući P12 će imati mesta za dva putnika, a očekuje se da će koštati oko 750.000 evra.
Ivan Mitić – Autoblog.rs
Renderi: CAR MagazineSamo nemoj da se opet vozi sa slušalicama i da ima neke ekstrate a ne kao onaj, go ko pištolj.
Na naslednika legendarnog F1 smo predugo čekali. Zato ovaj automobil ima vrlo vrlo težak zadatak, jer porediti konkurenciju u svetu superautomobila danas i sredinom 90-tih je nemoguće. Da li će 800 KS biti dosta? We are about to see.
Vesto obradjen Maseratti Birdcage. Ali dobro izgleda svakako.
Ovo ce biti dostojan naslednik F1 tek kad bude brzi od Veyrona na pravcu, uzbudljiviji od Atoma V8 u krivinama, sa zvukom reskijim od zvuka LFA i vozackim sedistem u sredini. Mada opet nece imati tu auru kao originalni F1.
@Djordje
To se podrazumeva. Jos ako je BMW-ov... ;)
@loshmi @Djordje onda F10 M5 nije naslijednik E60 M5! Kakve veze turbo ima da li je naslijednik...
Autor loshmi 21 Jan 2012, 17:29
kakav Bmw čoveče, pa oni rade svoje motore, ako im treba pomoć, tu je mercedes ionako imaju vlasništvo u firmi.
@hh
M5 je pored F1 roba za siroke narodne mase... :D
F1 je cista egzotika i na njega (i automobile slicne njemu) se ne odnose ista pravila kao na "normalne" automobile. Ne kazem ja da ovaj novi nece biti nadnaravno brz, ali F1 je imao neka svoja obelezja koja bi i njegov naslednik trebao da ima.
S druge strane, M5-ici (i njemu slicnim automobilima) moze se progledati kroz prste za downsizing zarad manje emisije CO2.
A McLaren pokusava da napravi SS automobil s prioritetom da bude ekonomican i ekoloski prihvatljiv. Pogledaj Lambo koji je u slucaju Aventadora rekao ne downsizingu i tehnologiji nadpunjenja.
Jednostavno receno, ovaj novi jeste naslednik F1, ali koliko vidim nece biti dostojan tog zvanja.
@hh
Lošu si paralelu povukao. M5 jednostavno više nije mogao da gura i atmosferski motor i da ide u korak sa konkurencijom koja je davno prešla što na mehaničke što na turbo kompresore, jerbo su ljudima postale bitnije sekunde nego uzbudljiva vožnja i rezak sportski zvuk. Sve sami Hamiltoni, Šumaheri, pa i logično... Jedno od glavnih obeležja legendarnog F1 je bio taj 6.1l motor sa 627 atmosferskih konja, i njegov fenomenalan V12 zvuk, zvuk pravog sportskog V12 motora. Kako mogu Ferrari i Lamborghini da se drže atmosferskih motora, ako ne znaju sami da ga naprave neka daju nekome ko zna, kao onomad što su dali BMW-u...
Chris Harris je skoro lepo primetio, parafraziraću, moderni sportski automobili su toliko fokusirani na performanse i prolazna vremena na trkačkim stazama, da je svakodnevna vožnja u njima postala dosadna. Ali zato ponosni gazda može sedam dana da se hvališe u kafani da njegov auto prelazi "Ring" za onoliko sekundi brže nego tamo neki drugi, neko sranje.
@Djordje 01:56
Bravo ! Potpisujem.
U drugom pasusu si briljantno opisao "dusana".
Pozz
@PITBULL
Hvala na tome sto me pominjes i kada me nema...
Hteo sam da ti kazem da taj Porse kojeg volim jos od '70-tih koristi turbo motore,tj prvi su koji su Turbo motor i ubacili u sportski automobil...
Porse je oduvek fokusiran na stazu,kao i Ferari i ako pogledas motor iz 458 ili npr F430 videces da to nisu motori od 7000 kubika...
Ali eto npr Porse je tada vec izbacio tu Kareru Gt V10,ocitao svima lekciju po svemu i otisao da odmara...Napomenucu ti samo to da Karera Gt iz 2003 godine,npr na Hokenhajmu ima ISTO vreme kao novi i najsavrseniji Lambo,Aventador,naravno bolji od oba modela je 911 Gt2rs sto nije nesto cudno...
Na Ringu jos nije bilo Aventadora,mozda se plase kao sto se i Dzeremi Klarkson plasi da da Stigu Gt2rs na Top Gear stazi...