home
HOME VESTI DOMAĆE TRŽIŠTE VIDEO ZANIMLJIVOSTI NOVITETI TUNING CONCEPTS TOP SECRET PREDSTAVLJAMO SALONI ARHIVA ISTORIJA

Novinari francuskog časopisa Le Figaro su dobili priliku da se provozaju u potpuno maskiranom primerku novog Renaulta Clio. Iako tom prilikom nisu saznali bogzna šta, ipak je ljubiteljima Renaulta poslužena solidna količina novih informacija vezanih uz novu generaciju popularnog Renaultovog modela.

Po do sada dostupnim informacijama, Clio četvrte generacije neće biti dostupan u verziji sa troja vrata, čak ni kod sportskih RenaultSport varijanti. Umesto toga dizajnom će pokušati da se "sakrije" zadnji par vrata integrisanjem "kvake" u C krovni nosač.

Osim klasičnog hatchbacka sa petora vrata Renault će predstaviti i karavansku verziju sa istim međuosovinskim rastojanjem. Dizajn će biti inspirisan konceptom DeZir, predstavljenim još 2010. u Parizu.

Ponudi motora pridružiće se novi trocilindtrični 0,9 litarski benzinac opremljen turbo punjačem, uz čiju pomoć će razvijati respektabilnih 90KS, a uz dva manuelna petostepena menjača na raspolaganju će biti i automatik sa duplim kvačilom. U ponudi će ostati i provereni 1,5 litarski turbo dizelaš, dok će RenaultSport varijantu pokretati 1,6 litarski motor trenutno zaposlen u Nissanu Juke.

U unutrašnjosti, koja će po Le Figaru biti više usmerena vozaču i znatno modernija i odvažnija od sadašnjeg modela, glavnu novost predstavlja digitalni brzinomer i instrumenti smšteni na sredinu armature.

Clio nove generacije debitovaće ove jeseni u Parizu, a prve zvanične slike se očekuju početkom jula.

Izvor: Autosport.hr

Foto: Philippe Stroppa / Lefigaro.fr



čitanja : 1794



Komentari

Ovde se vec jasno vide linije, i vidi se da odlicno izgleda...bravo za Renault! :)

Autor Orlo 21 Maj 2012, 12:06

3 stvari primećujem:
1. neće biti verzija sa 3 vrata, poput Fabije.
2. brava zadnjih bočnih vrata će biti integrisana u C stub, poput Djulijete.
3. brzinomer na sredini konzole, ono od čega je Toyota odustala kod Yarisa.

Autor Dejan L 21 Maj 2012, 12:11

Ja necu nista reci dok ne skinu ove "papire"... :)

Autor carobnjak 21 Maj 2012, 12:22

Oblepljen kao petokomorna PVC stolarija..
Kada bude skinuto, videće se vredi li čekanja..
Zadnji brisač je sa "šajkača" Megane-a..

Autor Panchev9 21 Maj 2012, 13:17

Deluje obecavajuce

Autor MilosVa 21 Maj 2012, 13:23

@Dejan L: Ja nisam primetio ja sam procitao da ce takve izmene dobiti. A jel postojala nekad Fabia sa troje vrata???

Autor ALEKSANDAR BG 21 Maj 2012, 14:26

Tri svari primecujem :
1.Nece biti verzija sa 3 vrata, pout Lancie Delte, Fiata Bravo, Seat Leona,Renault Modusa, Nisana Micre,
2.brava zadnjih bočnih vrata će biti integrisana u C stub, poput Afe 159, 147, Giulijete, Seata leona..
3.Brzinomer na sredini konzole, ono od cega Renault ne odustaje vec 20 godina,kod Twinga, Modusa, Winda, Espacea, a mini ga ima oduvek

Autor Bora 21 Maj 2012, 14:52

Bokovi obecavaju a i ostatak se moze nalsutiti. Steta za verziju sa troje vrata...
Jedno je sigurno, koliko me je 208 razocarao toliko imam osecaj da ce me on oduseviti.

Autor Uros Cuore Sportivo 21 Maj 2012, 18:36

@Bora, Alfa 159 nema zadnje rucke vrata integrisane u C stub. Proveri pre nego sto napises dezinformaciju :)

Brzinomer na sredini je po mom misljenju promasaj, ali videcemo kako ce izgledati.

Autor Vlada 21 Maj 2012, 18:47

@Vlada
mislio je na 156! :)

Autor carobnjak 21 Maj 2012, 19:37

Tako je, omaklo mi se 156-ica je to prva imala , a danas ima cak i Aveo...

Autor bora 21 Maj 2012, 21:53

Ceo dizajn me podseca na Da Silvine radove...

Autor bora 21 Maj 2012, 21:54

Na 1 renderu izgleda kao budući Golf 7, ceo prednji deo, a zadnji kao Ibiza!

Autor Dejan L 21 Maj 2012, 22:34

Meni samo nije jasan ovaj trend nataknutih retrovizora na vrata, koji se siri kao virus medju proizvodjacima. Ostatak je u redu, ali to bode oci. Ni estetski, ni funkcionalno.

Autor clio 21 Maj 2012, 22:40

@ clio
Smanjuje šumove vetra u A stubu i poboljšava preglednost!
2 koristi od 1 ideje! Meni ne bode, baš je lepo!

Autor Dejan L 21 Maj 2012, 22:44

@ Dejan L
Sto se estetike tice, u pravu si. Tebi se svidja, meni ne i o tome ne vredi raspravljati. Sto se preglednosti tice ipak mislim da je bolja kad su retrovizori na svom prirodnom mestu, bez obzira na sumove vetra, jer ne zahtevaju okretanje glave kao kod jugica 90-ih.

Autor clio 21 Maj 2012, 23:42

@ clio
Nisi u pravu, Jugo je imao mnogo kraća vrata, pa još kad se zakači retrovizor mora da se okreće glava, a na ovom Kliju je dovoljno udaljen retrovizor, čak i više nego kod novijih Jugića, kojima je retrovizor uz sam A stub

Autor Dejan L 22 Maj 2012, 14:00