home
HOME VESTI DOMAĆE TRŽIŠTE VIDEO ZANIMLJIVOSTI NOVITETI TUNING CONCEPTS TOP SECRET PREDSTAVLJAMO SALONI ARHIVA ISTORIJA

Već se neko vreme piše da je pitanje trenutka kada će Bavarci predstaviti model sa prednjim pogonom, a sada Britanci tvrde da bi prvog glasnika novog trenda mogli da vidimo na ovogodišnjem Salonu automobila u Parizu.

Pre dve godine BMW-ov izvršni direktor Norbert Reithofer iznenadio nas je podatkom po kome čak 80 odsto kupaca najmanjeg BMW-a, serije 1, nema pojma koji set točkova pokreće njihov automobil. U BMW-u su zato sigurni da bi prelazak na platformu sa prednjim pogonom već 2014, u cilju niže cene, prošao bez posledica po marku.

Navodno bi se automobil zvao Serija 1 GT a imaće platformu sa sledećom generacijom Minija, kao i 1,5 litarski trocilindrični turbo benzinski motor koji je u osnovi polovina poznatog BMW-ovog trolitarskog rednog šestocilindraša.

BMW će na većim modelima ostati veran zadnjem (i integralnom) pogonu.   

Izvor: Tportal.hr

Foto: Worldcarfans.com



čitanja : 1262



Komentari

Izneću 2 činjenice i 2 zaključka:
1. Kažu da je adut serije 1 zadnja vuča
2. 80% vlasnika serije 1 ne zna koja je pogonska osovina!
A sada zaključci:
1. Ne kupuju ga zbog zadnje vuče
2. Opredeljenost kupaca za seriju 1 nema nikakve veze sa užitkom u vožnji. Analogno tome se može zaključiti da je marketing odigrao glavnu ulogu, a ne performanse i mehanika zbog koje se seirja 1 kupuje, KAKO TO TVRDE BMW fanovi!

Autor Dejan L 11 Jun 2012, 12:22

ja nikada ne bi uzeo prednju vucu a ni 4x4..zadnja je zakon i vozim je 20 godina..a oni koji ne znaju da voze zadnju nek kupuju prednju i sve cetri..

Autor ivan 11 Jun 2012, 14:13

@ ivan

kapiram da ti je gepek zimi manji zbog 2 dzaka soli od 50 kila koji je za zadnju vucu maltene obavezna oprema...to nema veze sa znanjem o voznji, to je fakat

Autor Jovanovic 11 Jun 2012, 15:08

jovanovic...vidim koliko znas onda o voznji

Autor ivan 11 Jun 2012, 15:53

@ ivan
Objasnite mi Vi i vaše kolege bmw fanovi kako je to BMW pravljen za tačno određenu klijentelu koja zna šta hoće, a sve činjenice govore da 80% vlasnika ne zna na kojoj je osovini pogon! Ispada da jedino što znaju pri kupovini je stečen utisak ribolovačkih priča sa BMW blogova

Autor Dejan L 11 Jun 2012, 16:38

Veliko ua za BMW.
@Dejan L
Vecinu ljudi to uopste ne zanima, ako i samo 20% ljudi zna da je zadnja vuca to je odlicno, jer niko ne bi pretpostavio da neki hatchback ima zadnju vucu. Pre neku godinu me brat ubedjivao da njegova C klasa ima prednju vucu.
Vecina ljudi ne bi znalo ni koliko konja ni kubika ima njihov automobil da im ti podaci nisu upisani u saobracajnu dozvolu.

Autor loshmi 11 Jun 2012, 16:48

Ово је фуј!
То неће бити БМВ. То ће бити један квалитетан аутомобил са знаком БМВ-а.

Ја га никада нећу признати као возило из БМВ групације.

КОМЕРЦИЈАЛА !!!

Autor Цвеле 11 Jun 2012, 16:53

@Cvele
Stvarno bezveze...Uopste sto prave ovakav automobil,jos prednja vuca.Msm,nemam nista protiv prednje,ali Bmw...

Autor dusan 11 Jun 2012, 17:08

Prave auto u toj klasi sa prednjom vucom, zato sto na istu duzinu auta, kod prednje vuce ima 10-15cm vise unutrasnjeg prostora nego sa zadnjom vucom.

Autor toma 11 Jun 2012, 17:28

То је зато што их богати мужеви купују својим женама и татице купују ћеркама.
А шта жена зна, шта је задња, а шта предња вуча.

Autor Цвеле 11 Jun 2012, 17:39

Ово је ок за градско возило.
Слично као доскорашња А класа.
Повишен, прегледан градкси аутић.
Па не очекујете ваљда од овог аута возне особине?

Autor ПИТБУЛ™ 11 Jun 2012, 17:49

ovo za mene nije bmw.ovo je komercijala.ko je stavio prvi komentar?

Autor bmw 11 Jun 2012, 18:01

dejan l..procitaj lepo..sta pise gore..80 posto kupaca serije 1..a svi kupci ostalih serija..a..80 posto serije jedan je mozda oko 100000..do 200000..a gde su 1600000..vozila..vidim da ti nikad nisi bio za volanom bmw..dodji kod mene provozacu te da vidis sta je uzivanje u voznji

Autor ivan 11 Jun 2012, 18:50

У граду и око града је тотално небитно на којој је осовини погон а са друге стране добије се неупоредиво више места у кабини и уштеди се још који еврић на материјалу и који килограм на тежини. Мислим да бих успео да се "привикнем" на овог малишу. Проблем је само што ће и са овим пиљком гарант клепати по ушима... :))

Autor Гагиба 11 Jun 2012, 18:51

Pa kakav je to kupac koji ne zna šta kupuje?
Ovo je odgovor na B klasu. Kako niko to nigde ne pominje?

Autor Dejan L 11 Jun 2012, 19:07

ne znam da je iko imao problema sa serijom 1 zbog zadnje vuce, zato i nisu imali potreba da znaju koja je vuca. umece bmw-a :)

Autor NemanjaBB 11 Jun 2012, 20:26

Mini je već godinama BMW a ima prednju vuču. Dakle, kome je "gadno" da zamisli BMW sa prednjom vučom, samo neka se prebaci na Minija sa BMW znakom, eto to je to.
I tako će deliti istu platformu, ovo je za kupce koji bi ipak da imaju BMW a ne "neki tamo fensi Mini".

Što se tiče podatka da 80% ne zna da ima zadnju vuču, to smo i sami mogli da zaključimo iz brojnih yt klipova gde se ljudi muče sa Kecom, gledaju šta se dešava napred, a ono zadnji točkovi šlajfuju...

Autor dzigi 11 Jun 2012, 22:14

Џиги
Да, хвале Минијеве возне особине јер је то заправо БМВ.
Једини проблем код њега ( мени ), је то што је изгледом Енглеска кантурина-конзерва.

Autor ПИТБУЛ™ 11 Jun 2012, 22:39

Nece ovo biti BMW alternativa MINI-ju. To ce biti CityCompact, koji ce se pojaviti nekih 6 meseci posle MINI-ja Mk3.
Ovaj 1GT je koji cm veci od B klase.

Autor toma 11 Jun 2012, 22:46

ПИТБУЛ™ 11 Jun 2012, 22:39

Мени МИНИ уопште не изгледа као кантура. Он је легенда. Пре би возио неког већег минија (јер их има сада разних) него овог 1ГТ.

Autor Цвеле 12 Jun 2012, 01:45