Nova Volkswagen Jetta za Kinu (dopunjeno)

Volkswagen za kinesko tržište priprema novu Jettu koja će u stvari biti kineska verzija modela Škoda Rapid/Seat Toledo.
Ova nova Jetta će u Kini zameniti staru Jettu Mk2 koja se u najmnogoljudnijoj zemlji sveta između ostalog koristi i kao taxi vozilo, u policiji i kao vozilo za vladine službenike.

Za proizvodnju nove Jette u Kini će biti zadužen FAW-VW, a u ponudi će biti 1.4L i 1.6L benzinski motori.

Još tokom ove godine će biti proizvedeno 14.000 primeraka, ali se već za sledeću godinu najavljuje proizvodnja do 270.000 komada.
Ivan Mitić - Autoblog.rs
Foto: Autohome.com.cn
@carobnjak
Ma opusteno, nigde nista ne pise zvanicno, mogu da ga prodaju i kao D segment, to je i dalje B segment limuzina, malo usminkana i nista vise. Ta Jetta i nije cudo sto je tu s obzirom da nasledjuje Jettu iz 80-ih i 90-ih, bio bi tehnoloski skok, ali i cenovni, da stave pravu Jettu...
Evo jos nekih koji misle kao i ja:
http://www.autoexpress.co.uk/motorshows/geneva-motor-show/279607/new_seat_toledo_revealed.html
...pasus ispod videa citaj... ;)
@Orlo
pise da ce biti izmedju Ibize i Leona, kao Rapid izmedju Fabie i Octavie, sta si sad pa ti novo otkrio?
@carobnjak
Nista nisam otkrio nego sam samo pokazao da jos neko razmislja kao ja, i da auto - liftback koji se nalazi u gami izmedju Ibize i Leona sigurno nije C-segment nego nesto izmedju, iako su prve vesti bile da je to auto zapravo izmedju Leona i Exea...sto zapravo ne dodje na isto, zar ne?
Opusti se to je prepakovana i usminkana limuzina B-segmenta da bi mogla da konkurise Korejcima cenovno i njihovim limuzinama, nista vise, nista manje...i da zameni kasnije Octaviju(mislim na Rapid)...
@Orlo
a zasto ti stalno mene "opustas"???
Nije B segment nego je medjuklasa, sto sam ti sto puta rekao, isto vazi i za Octaviu!
PS2 i da te podsetim Jetta je uvek bila limuzina C segmenta ali po velicini vrlo blizu D...
@carobnjak
Ne bih bas rekao da si govorio da je medjuklasa, nego da je iskljucivo C segment... ;)
Sto se tice konkurencije vrlo je pametno napravljen ovaj auto, zaigrace sa limuzinama iz B segmenta od kojih ce ponuditi verovatno vise prostora i prakticnost, s obzirom na njihovu odlicnu organizaciju prostora preuzetu iz VW-a, jer je liftback, a sa onima iz C segmenta kao jeftinija ali i cenom nekima slicna opcija ko zeli VW tehniku za manje novca, sto je u ostalom i bila uloga Octavije...a od Korejaca tu je Cruze i Elantra nekako na prvom mestu...
Opusteno je bilo zato sto te ova tema nekako uvek posebno uzbudi, tako bih rekao, ipak samo polemisemo argumentovano nema razloga za tenzijom... ;)
Pozz :)
@Orlo
hm, zanimljivo, a Cruze i Elantra su koji segment po tebi?
Jel sad vidis kako sam sebe zatrpavas... :)
@carobnjak
Nisam bas siguran da li si procitao sta sam napisao...
Cruze i Elantra su direktni konkurenti cenom, pogotovu na trzistima gde se cene limuzine vise nego bilo koji drugi karoserijski oblici, osim toga ja sam i objasnio svoje vidjenje zasto su mu oni konkurenti tako da da...mora da u 20 do 2 komentarisanje ostavlja posledice...ne brini se jutro je pametnije od veceri... :)
Cruze i Elantra su jasno C-segment, ali ce definitivno da pozicioniraju cenovno ove modele (VW blizance) da bi njima konkurisali, ipak sa njima proizvodjaci postizu dobre rezultate prodaje... :)