Novi Smart modeli u saradnji sa Renaultom

Sledeća generacija Renaultovog Twinga i novi Smartov ForFour će deliti istu platformu sa motorom smeštenim pozadi i pogonom na zadnje točkove, kao još jedan dokaz plodne saradnje Renault-Nissana i Daimlera.
Pored ova dva modela, istu platformu bi u modifikovanom obliku navodno trebalo da koriste i modeli ForTwo, kao i budući Renaultov pandan manjem Smartu.
Uprkos tome što će se raditi o tehničkim blizancima, očekuje se da će novi ForFour i sledeći Twingo imati u potpunosti drugačiji dizajn. Novi ForFour bi trebalo da odustane od konvencionalnog dvovolumenskog i da usvoji više monovolumenski profil. Očekuje se i da će mu dužina biti oko 3.500, a visina oko 1.550 mm.

Motorizaciju bi trebalo da čine novi 3 i 4-cilindrični motori razvijeni zajedničkim naporima Renault-Nissana i Daimlera, a očekuju se i hibridni, kao i električni pogonski sklopovi.
Na kraju i informacija da će se ovi modeli proizvoditi u Renaultovoj fabrici u Novom Mestu u Sloveniji.
Izvor: Index.hr
Foto: Automotorundsport.de
Twingo spucan u zid?
Twingo kome su amputirali nos?
Twingo Pinokio u fazi nelaganja
Neka samo iskopiraju Twinga 1 i napraviće posao. Taj model je legendaran. Citigo me podseća na njega :)
Peugeot-Citroen-Mitsubishi i nekako
Renault-Dacia-Nissan-Smart nikako.
Šta reći?
@ Uros Cuore Sportivo
http://www.dodaj.rs/?3X/10J/4yxqRav6/smart-by-dejan-l.jpg
@Dejan L
Dobar si Deki, dobar :)) xaxax
Bolji je taj tvoj Smart od tekućeg Twinga ;)
Neumesno je porediti Skodu i Renault. Ista meta su Skoda i Dacija. Ponekad je teško pojedinima odrediti uopšte i red veličine, ali eto.
Recimo Twingo vs Citigo, smešna li poređenja!
@ Mange
Ako budeš nekad na otpadu, pokušaj da gurneš lim na Dačiji, ulubiće se od ruke čoveka, a onda idi šutni Škodu svom snagom! Pa mi javi! Ima na netu video gde pri sklapanju Sandero-a, radnik nateže kolenom vrata i rukama savija ram prozora. Nemoj lupati gluposti.
Škodin čelik je 2-3x jači
Dejan L
Probaj ti da urediš tvog ljubimca Citigo i uvedeš ga u 21 vek, pusti Twinga nek ne valja :)
Predrag
I ovaj Twvingo druge generacije je dobar, možda i bolji, pri tom ne ulazim u lepotu i ružnoću. U Srbiji nije čest, jer se sve meri metrom, ali u slovenačkoj fabrici se štanca 200-300 hiljada komada godišnje i sve se "negde" proda.
Što se Juga tiče samo dvogrli karburator i ima da misliš da poleće :) Posebno dobija i na elastičnosti i na snazi. Sve rabote koje pominješ čine ga još mrtvijim na malom gasu (prepravka kućišta filtera), a predpaljenje je bolje ranije i to sve dok se ne počnu da čuju detonacije na opterećenom i dobro zagrejanom motoru.
@Predrag
izmedju prve i druge generacije Twinga je svetlosna godina u svakom pogledu u korist druge naravno!
Vozio sam oba pa sam slobodan to reci... :)
@Dejan L,
Smart R8(Audi)?
Juce sam bio na diplomskoj izlozbi fakulteta primenjenih umetnosti, da si mi ranije poslao odneo bi Marku Lukovicu, koji je sada glavni profesor na ind. dizajnu. :D
Elem, ovde verovatno testiraju motor i prednju osovinu, posto je taj prostor jedino modifokovan od celog Twinga.