home
HOME VESTI DOMAĆE TRŽIŠTE VIDEO ZANIMLJIVOSTI NOVITETI TUNING CONCEPTS TOP SECRET PREDSTAVLJAMO SALONI ARHIVA ISTORIJA

Nova strategija imenovanja za modele kompanije BMW, izgleda jednostavno kao da služi za popunjavanje praznina. Dakle, baš kao što će Coupe i Convertible verzije modela BMW 3-Series postati modeli BMW 4-Series, Coupe i Convertible verzije modela BMW 1-Series uskoro postaju modeli BMW 2-Series.

Novi model nemačke kompanije snimljen je na putu prilikom testiranaja pod teškom maskirnom šemom i izgleda kao da će imati iste sportske detalje i stil kao modeli BMW 4-Series.

Modeli BMW 2-Series zvanično će debitovati ledeće godine sa istim motorima kao kod hatchback verzije na kojima se zasnivaju, uključujući 1,6 litarski benzinski i 2,0 litarski dizel motor. Tu će biti i verzija BMW 235i visokih performansi, kao i sportska BMW M2 verzija. 

Izvor: Netauto.rs

Foto: Germancarforum.com



čitanja : 1273



Komentari

Bice ovo neka lepotica

Autor Milosh 20 Dec 2012, 12:00

evo jos nekih slika serije 2:
http://www.2addicts.com/forums/showthread.php?t=782150

i novog X5:
http://www.xbimmers.com/forums/showthread.php?t=783034

Autor toma 20 Dec 2012, 12:17

Dvojka nema iste svetlosne grupe napred kao kec :)

Autor NemanjaBB 20 Dec 2012, 13:24

Meni samo nije jasno zasto uoprno insistiraju na kupe obliku umesto liftbacku, nista ne bi drugaciej izgledao, a mogao bi da stavis nesto u gepek. LIFTBACK BMW, ne GT, LIFTBACK.

Autor Fordovac 20 Dec 2012, 13:36

Odlično izgleda serija 2(iako je maskirana kao za džunglu)..

Autor Panchev9 20 Dec 2012, 15:00

Skladnije nego aktuelni serije-1 coupe... ali barem ja ne vidim njegovu svrhu i dalje pored serije 1 sa troja vrata...

Autor Orlo 20 Dec 2012, 16:35

@Orlo
a koja je svrha serije 1 sa troje vrata pored serije 1 sa 5 vrata?

Autor toma 20 Dec 2012, 17:41

Po mom skromnom misljenju, da mi prvo sacekamo i vidimo kako ce ovo cudo izgledati kad se skinu maske, i pojavi na ulici? Ja tipujem odlicno, BMW radi hit za hitom, i male su sanse da ce da omane.

Za seriju 1 mi je zao sto menjaju farove, oni nikad nisu bili problem, vec nacin na koji su ukomponovani u masku i branik. Sa M-Sport paketom, taj auto izgleda onako kako valja. Rame uz rame sa A klasom. A3 i dalje ostaje sterilan.

@toma
Verovatno si video spijunske slike serije 4. Ako sam dobro primetio, farovi ce biti vrlo slicni seriji 3, 'korone' nece biti kao na konceptu?

Autor W 20 Dec 2012, 17:53

@W
naravno, korone kao na konceptu ce biti ako se dokupe LED svetla. Kao i kod serije 6 i restilizovane serije 7. Standadno ce se isporucivati sa xenon svetlima.
Pretpostavljam da si mislio na ove slike:
http://www.f30post.com/forums/showthread.php?t=781324

ili ove:
http://www.f30post.com/forums/showthread.php?t=781017

Autor toma 20 Dec 2012, 17:59

Aha, sad razumem. Da, o tim slikama se radilo. Hvala!

A stop-svetla? Kolika se tu slicnost moze ocekivati sa konceptom?

Autor W 20 Dec 2012, 18:02

@toma
Pa ako cemo tako bilo sta sto ne spada u domen prakticno moze da bude bez svrhe... smatram da je upotrebljivija verzija sa troja vrata serije 1 u odnosu na ovo tu je kraj, e sad da li bi kupio verziju sa troja vrata pored one sa pet odgovor je ne... svrhu te sa troja vrata, ne samo nje i bilo kog drugog modela koji skoro identican onoj sa 5-ora vrata, verovatno znaju samo oni koji kupuju... mozda im je usteda na provm mestu, mozda ne haju mnogo za one sto preskacu sedista...

Autor Orlo 20 Dec 2012, 18:04

@Orlo

Kod serije 1 rekao bih da se radi o izgledu: sitni detalji, kao npr prozori bez okvira, i generalno 'smeliji' stil karoserije. Meni je sa 3 vrata svakako bolja od one sa 5. Ali M-Sport paket obavezan. Kupe tu smelost podize za stepenik vise.

Autor W 20 Dec 2012, 18:10

@orlo
sve je u individualnosti. A serija 2 ce sigurno izgledati sportskije i agresivnije od serije 1. Vec sam jednom napisao, ako bi se samo gledalo o tome da li neki auto ima svrhu ili ne, sve bi se svelo na nekoliko karoserijskih varijanti. U tom smislu, 70% automobilskih varijanti nema neku recima lako objasnjivu svrhu.

Autor toma 20 Dec 2012, 18:23

@toma
Naravno da jeste individualnost bitna, i naravno da si napisao to i ranije, ali ja ne vidim potrebu da nam misljenja budu ista. Meni je bitno da osim toga sto auto dobro izgleda, mora da ima dovoljno (da ne kazem vise nego dovoljno) snage, komfor, mesta i prakticnost za 4 osobe i prtljag, kakav god da je, bio on SUV, limuzina, HB...

Autor Orlo 20 Dec 2012, 21:50

@Orlo
slazem se da ne moraju misljenja da nam budu ista, ali bas zbog toga ne treba da kazes da je neki auto bez svrhe. Jer ako se taj kupe nekome svidja i on ga kupi umesto hechback-a sa troje vrata, onda znaci da za tu osobu kazes da razmislja i donosi odluke koje su nesvrsishodne. I ja se ne nalazim u velikom broju karoserijsih varijanti, ali bas zato sto postujem razlicita misljenja necu reci da su bez svrhe. Malo sam se ovde upetljao u ovoj igri reci, ali nadam se da si skapirao sta sam zeleo reci.
p.s. ne verujem da ce serija 1 sa troje vrata imati nesto mnogo veci prostor za putnike pozadi i prtljaznik od serije 2 kupe. Drugim recima i jedan i drugi auto su prilicno skuceni po oba navedena parametra:) Npr. stara serija 1 kupe, imala je 40-tak litara veci prtljaznik od stare serije 1 sa troje vrata i petoro vrata, a to je 10 litara vise nego nova serija 1 sa troje i petoro vrata. Nova serija 2 moze da ima samo vise.

Autor toma 20 Dec 2012, 22:16

evo jednog prilicno korektnog rendera novog M4:
http://www.bimmerpost.com/goodiesforyou/m/m4/f82/renders/bimmerpost-f82-m4-coupe-1.jpg

Autor toma 20 Dec 2012, 22:19

@toma
Rekao sam da je to moje misljenje jos u prvom komentaru, na taj nacin se uvek ogradim od ovakvih i slicnih daljih komentarisanja o mom misljenju i mom stavu koje ne mora nuzno da bude isto sa bilo kojim drugim... i ja nisam rekao da je neko glup ili nesto slicno niti to smatram...
Ali serija 1 sa troja vrata ima sigurno vise mesta za putnike pozadi nego serija 1 kupe odnosno buduca serija 2...
Ali ne bitno, da ne polemisemo, ona spijunska slika X5 sto si okacio pokazuje interesantnu grafiku zadnjih farova i moram da priznam da mi se mnogo svidja sto sa LED-om mogu da prave razne oblike koji nisu bas mogli sa klasicnim halogenim sijalicama...
P.S. Ne treba zaboraviti cinjenicu da mi je BMW na vrhu liste zajedno sa Audijem... mozda malo vise BMW gotivim... ;)

Autor Orlo 20 Dec 2012, 22:39

@Orlo
...a sa laserom ce biti jos interesantnijih oblika nego sa LED-om:))

Autor toma 20 Dec 2012, 22:42

@ toma 20 Dec 2012, 22:19
Kako dobro izgleda ovaj render,pa ovo nije normalno. Ako bude ovakav,ima haos da napravi.

Autor Bagzi 20 Dec 2012, 23:07

@toma
Zar nece biti laseri samo za farove napred, tj za osvetljavanje puta? Secam se one slike farova sa laserskom tehnologijom pa zato...

Autor Orlo 20 Dec 2012, 23:12

Брука рендер! :)
Багзи
Може само да буде бољи!! :))

Autor Гагиба 20 Dec 2012, 23:14

@Gagiba
Moje skromno misljenje je da od onog rendera nema bolje :)

Autor Bagzi 20 Dec 2012, 23:17

@Orlo
da zaboravio sam da si govorio o grafici stop svetala. Tu mi se vise svidja implementacija LED svetala kroz lava tube, neko nizovi pojedinacnih LED lampi.

Autor toma 20 Dec 2012, 23:29

@Bagzi
nije nemoguce da ce izgledati bolje. Prvo na ovom renderu je lose odradjeno ispupcenje na haubi. Drugo, prednji branici su sa modeala M3. I render branika je uradjen na osnovu ovih slika:
http://www.f30post.com/goodiesforyou/m/m3/f80/spyshots/7-31-12-pics/bmwm3.lda03.kgp.ed.jpg
http://www.f30post.com/forums/attachment.php?attachmentid=728387&d=1343541141

Dakle branici na M3 modelu ce biti 95% kao na ovom renderu. E sad videcemo kakvi ce biti na M4. Da li ce biti isti ili drugaciji. Ali ako budu drugaciji velike su sanse da budu i jos bolji. Jos se nije pojavio prototip M4 dovoljno "ogoljen" da bi se videli ti detalji.

Autor toma 20 Dec 2012, 23:38

A i suska se da ce M4 imati tezinu kao M135i:). Dakle oko 1520kg. Mozda koji Kg vise. Ili oko 50kg manje nego sadasnji M3GTS.

Autor toma 20 Dec 2012, 23:40

@toma
Vrhunski auto. Nisam ljubimac kupea(nekako prevladava prakticna strana ) ali kod bmw 4 ne bih se dvoumio ni sekundu kod kupovine pa makar ceo zivot ustajao :)
Opet se vratih na onaj post od 22:19 i mislim da skladniji auto do sada nisam video.

Autor Bagzi 20 Dec 2012, 23:47

Багзи
У праву си за цену устајања, вреди сваког труда!! :))
тома
Кад се планира званично М3-М4? :)
Помињао си, него овај наступајући смак света ме мало деконцентрисао... ;))

Autor Гагиба 21 Dec 2012, 00:22

@Gagiba
M3 koncept bi trebalo u Zenevi ili Sangaju, serijski u Frankfurtu, a prodaja u decembru. M4 ce 2014:(

Autor toma 21 Dec 2012, 00:38