home
HOME VESTI DOMAĆE TRŽIŠTE VIDEO ZANIMLJIVOSTI NOVITETI TUNING CONCEPTS TOP SECRET PREDSTAVLJAMO SALONI ARHIVA ISTORIJA

Stiže novi BMW X5

3 Jan 2013 - 12:30 Top secret Link

Potpuno nova, treća generacija SUV modela BMX X5, imaće svoj javni debi na Sajmu automobila u Frankfurtu.

Kao što se može videti i iz priloženih špijunskih fotografija, delimično maskirani BMW X5 praktično već izgleda kao proizvodna verzija koja će se naći u prodaji. Da bi se napravio prostor za manji SUV BMW X1, najnoviji BMW X3 morao je da poraste, a sada je taj domino efekat prešao i na novi BMW X5 koji je veći od modela koga zamenjuje.

Prednji deo automobila izgleda više uspravno nego ranije sa više istaknutom, većom verzijom poznate BMW bubrežaste prednje maske i rešetke hladnjaka. Veća vrata, duže međuosovinsko rastojanje i duži krov treba da daju dodatni unutrašnji prostor, uključujući i mogućnost verzije sa sedam sedišta.

Unutrašnjost novog modela BMW X5 fokusirana je na poboljšanje kvaliteta, sa boljim i kvalitetnijim materijalima koji se koriste i naprednijim tehnologijama i funkcijama poput prilagodljivih amortizera, iDrive sistema i velikog LCD ekrana za povezivanje internet infotainment sistema.

Opseg ponuđenih motora odražava motorizaciju trenutnog BMW X5 modela sa 3.0 litarskim dizelašem sa šest cilindra i benzincem sa osam cilindara, dok će najverovatnije u ponudi biti i turbo-dizel motor manje zapremine sa četiri cilindra, sličan onom kod modela Mercedes ML250 CDI, zajedno sa benzinsko-električnom hibridnom verzijom ovog modela.

Očekuje se da cene počnu od 55.000 evra, kada se novi BMW X5 nađe u prodaju krajem 2013. godine.

Izvor: Netauto.rs

Renderi: Autobild

Foto: Car & Driver 



čitanja : 4004



Komentari

Odlično , sa X5 dosad nisu nikako griješili što se tiče dizajna.

Jedina zamjerkica , položaj maglenki malo bode oči...

Autor Đorđe 03 Jan 2013, 12:39

danas sam video x6 m50d.zvuci ko benzinski m.bruka.ne bi trebalo mozda da zure sa izbacivanjem novog modela jer i ovaj aktuelni je jos uvek vise nego aktuelan(sto se prodaje tice).

Autor bmw serija 8 03 Jan 2013, 12:40

Procitao sam negde da ce biti u ponudi i 28i (2.0T)... osim ako on nije namenjen za tu novu Hybrid varijantu umesto dosadasnjeg 3.0 R6 + elektromotor kao iz serije 3 i 5...

Autor Orlo 03 Jan 2013, 13:07

Нешто нисам баш одушевљен овим рендерима. Додуше шпијуни делују симпатично. И јесу оне магленке на чудној позицији. :) Видећемо кад спадну маске.
Мада када је сада већ стари Х5 лидер у продаји, мислим да Баварци неће себи дозволити луксуз да киксну са нејпрестижнијим моделом..

Autor Гагиба 03 Jan 2013, 13:39

brate gagiba,ne idu zajedno reci kiks i BMW jedna sa drugom:).

Autor bmw serija 8 03 Jan 2013, 13:48

bice ovo pojam suv-a , ima posebno nesto x5 i x6 nacin na koji voze isuvise olako za jedan 2+ tone suv ponasaju se kao mala auta

Autor heha 03 Jan 2013, 14:34

Odradili su ga baš onako šta bi i ja uradio da sam na njihovom mjestu. Odradio redizajn postojećeg modela pošto izgleda ekstra i samo poboljšao enterijer, a već imam sliku enterijera u glavi kako će izgledati.

Autor Dakara 03 Jan 2013, 14:43

бмв
У праву си скроз!! :)
Али се трудим да будем умерен јер су ми баш велика очекивања од новог Х5. :)
Заправо од новог Х5, па нове С класе па нове седмице!!! :))

Autor Гагиба 03 Jan 2013, 14:51

Napred podseca na X3.
Tradicionalno losa pozicija maglenki, jos od restajlinga. Mogli su lepsi oblik (jeftino izgleda ) i bolju poziciju. Ali treba sacekati zvanicne slike. Prvi i drugi X5 su bez greske, ako se ne racunaju maglenke na restajlingu, koje istini za volju, bolje cuce nego ove primaknute ka sredini.

Autor PITBULL 03 Jan 2013, 15:16

BG ( brat Gagiba ) 14:51
Slazem se. S tim sto od sedmice ne ocekujem puno jer je ona samo veca 5-ca. ; ) Ne donosi neke tehnoloske inovacije kao sto to tradicionalno radi S klasa. Ali dobro, ko hoce vecu 5-cu, da ima sta da kupi. : )))
Ja najveca ocekivanja imam od X-a ( kad kazem X , mislim na X5 ).

Autor PITBULL 03 Jan 2013, 15:29

ПИТ
БГ :)))
Код БМВ-а технолошке иновације нису нужно везане за највише класе али углавном се тамо појављују. Ако су "томине најаве" тачне, биће пар занимљивих геџета и техничких решења у седмици. "Паметни" мењач упарен са ГПС-ом нпр. Али мислим да ће нова седмица у свим смисловима бити крајњи домет БМВ-ове инжењерске машинерије. То је једина класа у којој Мерц још одржава равнотежу а мислим да је дошло време за "коначни ударац" и у тој класи! ;))

Autor Гагиба 03 Jan 2013, 15:49

Ako neki pod tehnoliskim inovacijama podrazumevaju duvace tplog vazduha i sisteme cija se funkcija moze "osetiti" samo na za to specijalno napravljenim poligonima, onda sedmica ne donosi nikakve inovacije. Banglova sedmica kad je pocela da se isporucuje sa sestostepenim automatikom ostali su jos uvek bili u tranziciji sa cetvorostepenog ka petostepenom. A i dan danas nisu dobri kao stari BMW sestak. O motorima da ne pricamo. HUD, iDrive, upravljanje na sva cetiri tocka (Mercedes-Benz S klasa:"Sta je sad pa to majku mu!") DynamicDrive, mnogo efikasniji a laksi od ABC (plus ugradjuje se u sve modele iznad serije 3). E sad, sto BMW ne urla i vapi na sav glas mesecima pre premijere, i izbacuje spiskove tehnoloskih inovcacija koje ce imati S klasa, a koje konkurenti vec imaju u ovom ili onom obliku (samo mu taksisti daju bombasticniji naziv, magic ovo, magic ono, a ovca stane u red za sisanje), to je druga stvar. A tek izrada od ugljenicnih vlakana i legure magnezijuma i titanijuma (lakse od aluminijuma, cvrsce od celika). Ta tehnoloska inovacija ce npr. doneti da sedmica sa motorom od 250ks ima performanse kao S klasa sa 300ks, a pritom ce trositi kao S klasa sa 200ks. To mi se cini vecom inovacijom nego neki kocioni vazdusni jastuci. Pa sa tom tezinom S klasi ce trebati i padobrani da bi kocila kao nova olaksana sedmica.
Neka oni u S klasi ponude menjac koji ce se pribliziti BMW-osmostepenom od pre cetiri godine (o novom devetostepenom koji bi upravo sa X5 trebalo da se pojavi nek se ne muce i da razmisljaju), da se ne desava da kad ubacite u neku brzinu imate osecaj da menjac i motor komuniciraju putem stare analogne centrale. Neka srede da se u premijum modelu c220cdi sa rucnim menjacem ne osecaju vibracije kad drzite menjac u ruci (to u voznji, o leru da ne trosim reci), itd, itd.
Osim toga kad je bila prica o duplo vecoj vrednosti BMW-a u odnosu na Mercedes Benz, u originalnom tekstu je lepo pisalo:"BMW - lider tehnoloskih inovacija u autoindustriji".
Evo tog originalnog clanka:
http://www.bloomberg.com/news/2012-12-14/mercedes-valued-at-half-of-bmw-as-zetsche-loses-investors-cars.html

I neka svi upamte jednu stvar - Actros je jedini Mercedes koji vam moze doneti zadovoljstvo u voznji:
http://www.f30post.com/forums/attachment.php?attachmentid=797668&d=1355846097

Autor toma 03 Jan 2013, 16:03

Gagiba
Zalosna im majka onda. To je negde na nivou C klase. : ))) C klasa ima otprilike inovacija kao 7-ca. : ) E a lider kad izbaci magicnu voznju i jos sijaset novosti, bice opet ceskanja po glavi i tuznog samo-preispitivanja " a kako to" ??? : )))
Doduse, nije ni sedmica da nema bas novosti. Osim enterijera kao u seriji 5, za nov model su spremili karbonski krov, sto je od presudnog znacaja u ovoj klasi. : ))) E zato ce se ceskati po glavi jos dugo dugo. Ali razumem ih, ovi monstrumi iz MB-a stvarno nisu normalni, prave sto ostali ne mogu ni da zamisle. Pa kad ne umes da pravis cuda, onda moras da pribegavas takvim ocajnickim potezima kao sto je karbon krov na lux limuzini.

Autor PITBULL 03 Jan 2013, 16:06

Ovi u BMW-u se non stop ceskaju po glavi i pitaju:"Majku mu ne ide nam nikako. Kakvu to tehnolosku inovaciju da smislimoa pa da nam se desetkuje prodaja za 200-300 hiljada komada, da bi stigli stutgartske taksiste":)))))))))

Autor toma 03 Jan 2013, 16:10

toma
Nova S klasa ce imati 9G ( sami razvijaju ). Doduse, BMW je ovoga puta bio azuran, nece puno kaskati, pa je odma pohitao ka ZF-u ne bi li im napravili pandan.

Autor PITBULL 03 Jan 2013, 16:10

Pa ti ZF menjaci se nalaze i u desetinama drugih modela, ali nikako da neki pridje onom u BMW-u. I kako to mislis ovog puta bio azuran. Pa koliko ja znam Mercedes je taj koji uvek kaska za BMW kad su menjaci u pitanju. Pa jos nemaju ni 8 stepeni. A X5 i S klasa ce se pojaviti istovremeno (plus minus mesec-dva)! I ako vec razvijaju taj 9G (opet bombastican naziv za devetokanalnu telefonsku centralu) neka predju sa analogne na digitalnu centralu, i da malo ubrzaju komunikaciju izmedju motora i menjeaca, pardon 9G-a!:)))). Previse si neobavesten za nekog ko non stop visi na autoblogu.
p.s. Da li mozes da okacis link sa Car&Driver-a gde su isprobali Magic Body Control (znam da imas taj link, posto si ga milion puta kacio), i rekli da je sistem funkcionisao fantasticno na specijalnom poligonu, ali da se ne primecuje na normalnom putu. U ovoj recenici sam opisao sve mercedesove tehnoloske novitete u zadnje vreme:))

Autor toma 03 Jan 2013, 16:32

ПИТ
Нагласио сам да много очекујем од седмице али ништа мање ни од С класе. :)
Видећемо кад им дође време. За сад Мерц касни пар стотина хиљада комада за лидером. Уколико ишта планирају да учине, ово им је прави а уједно и последњи тренутак за покушај! :)
А за карбон нисам сигуран да га са правом минимизујеш. Додуше, Мерц је још на челику, следи му алуминијум, па можда некад дођу и до неког егзотичног материјала... ;))

Autor Гагиба 03 Jan 2013, 16:36

toma
Pa MB izbaci 5G ( svoj ) a onda ovi trk u ZF. : ))) Onda izbace 7G, dok su ovi imali 6. Onda opet trk po 8. Sad tata izbacuje 9G i opet salju BMW kod ZF-a. : ))) Verujem da u ZF-u drze sliku Mercedesa. : )
Sto se tice mbc, rekli su da je duplo udobnjiji od dosadasnje S klase i da sto je put losiji, to je aut fascinantniji. I da ne mogu da veruju da je po tako jezivim putevima auto kao na cilimu. : )))
Gagiba
MB jos nije izbacio GLA odnosno pandana X1, te ta brojka odlazi tu. MB se bazira na jaku klasu. ; )
Pogledaj koliko skupih modela imaju, SL, CL, GL, G klasa, SLS. I bilo koji od pomenutih je skuplji od najskupljeg BMW-a ( 7-ce ).
Toliko.

Autor PITBULL 03 Jan 2013, 16:48

Merc najavljuje na sva zvona uz novu E i S klasu sistem za adaptivna duga svetla (BMW to ima godinama unazad), i to bas u trenutku kada je auto industrija resila da se otarasi tog sistema. Naima, sa laserskim svetlima, bice potpuno suvisan:))
Ups, nisam valjda pomenuo laserska svetla...:)))

Autor toma 03 Jan 2013, 16:49

@pit
citas li moje postove. Aj da malo pojasnim. Kad je BMW u modelu 840i izbacio 5-stepeni automatik, u Mercedesu su razmisljali:"Mi ne znamo sta cemo i sa ova nasa 4 stepena, tri su sasvim dovoljna". Pet stepeni cini mi se da i dalje furaju u nekom AMG modelu, ili su prestali u zadnjih godinu dana. Tako da je Merc izbacio 5G (eh, pa nije valjda sve G majku mu) dosta kasnije. Malo pre nego da BMW izbaci 6-tostepeni. Ovi kad su izbacili 7G (dokle bre to G) ovi su vec izbacili 8-stepeni (2008.). I nije samo problem u broju stepeni, vec u slovu G. Nesto tu smrdi. Sporo bre, nek stave neko drugo slovo.

Autor toma 03 Jan 2013, 16:55

ПИТ
Те моделе које си набројао јесу скупи, ал им је зато бар продаја на нивоу статистичке грешке! ;))

Autor Гагиба 03 Jan 2013, 17:00

toma
Da si ziv i zdrav, Mercedes je 7G predstavio 2003-e.
http://en.m.wikipedia.org/wiki/Mercedes-Benz_7G-Tronic_transmission

Autor PITBULL 03 Jan 2013, 17:03

Gagiba
Ne bi rekao. Ne znam doduse kolko se prodaju, ali G klasa traje od 79-e. SL 60 godina. CL legenda, SLS duhovni naslednik 300SL-a iz 50-ih. GL se prodaje, pogledaj samo kod nas gde je siromasno trziste, a ne neka jaka trzista. Da ne navodim S , CLS itd.

Autor PITBULL 03 Jan 2013, 17:39

@PITBULL
Ti stvarno umes da nasmejes! :))
Nemoj bre covece da se smeju ljudi ovde :))
Prvo ispitaj to sto je Mercedes prvi napravio,pa sta je FORD napravio samo 2 godine kasnije,10 puta bolje.Ali to su davna vremena,danas Mercedes nije najbolji i nema najbolje vec dugo godina.911 je mozda najveca ikona automobizma ikada,ne da nema Mercedes nesto slicno,vec nema niko.Nemoj da si tako ogranicen,malo sire gledaj i citaj ;) Porse takav kakav je zaseni publiku,zato sto je to 911,najpoznatiji,najprestizniji i najubedljiviji automobil ikada ;) Kazes 911 i zna se...458 ima 4.5 motor,911 ima i 4.0

Autor dusan 03 Jan 2013, 18:17

ПИТ
С и ЦЛС ниси навео у 16.48 :)

Autor Гагиба 03 Jan 2013, 18:27

@pit
Koji se menjac ugradjuje u AMG S65? Srecna ti nova 1982. Ostalima zelim sve najbolje u 2013!!!:))

Autor toma 03 Jan 2013, 19:03

Autor PITBULL 03 Jan 2013, 17:39

Tako nesto oni mogu samo da sanjaju. Oni pamte njihovu Issetu, i onaj spartanac 2002 itd. :)

Autor Sony 03 Jan 2013, 19:33

Toma, kada je Mercedes imao 7G svi ostali su imali 5 ili sa 6 brzina. Sada S65 ima 7G a ranije je imao sa 5 a takodje i oni Brabusi jer oni imaju od 1000Nm pa do 1420 obrtni moment. To ni Veyron nema.

Autor Sony 03 Jan 2013, 19:36

Gagiba
Napisao komentar al prso net pa nista. : )
U tom sam naveo S i CLS. A SL i CL su derivati S-a, tj ta klasa, samo u kabrio odnosno kupe izdanju. ; )
toma
Odg ti je Sony. 65-ce su imale 5G, zbog prevelikog obrtnog momenta, koji 7G ne moze da istrpi. ; ) Bas gledam, Mizuno, tvorac GTR-a kaze za jake modele da je bolje da imaju 5 brzina. ; )
65-ce, sa tih 5 brzina idu 350 kad se skine blokada. ; )

Autor PITBULL 03 Jan 2013, 19:56

Pa i Audi je bio svojevremeno jako respektabilan , kad je Mercedes pravio jednog 600 Pullmana i SL-a, Audi je pravio konkurenciju Wartburgu , sa svojim strašnim cvajktaktima...

Ali vremena se mijenjaju...

I ta vremena kad je Mercedes bio Mercedes , a ostlo automobili , su davno prošla vremena...

I definiotivno su se najviše pokenjali na svoje ime od svih, a to su ubrzali krajem 90-ih sa nakazama tipa A klasa Vaneo , katastrofalnim kvalitetom a posebno korozijom...

I konkretno A klasa je po meni najspornija za urušavanje imidža Mercedesa , jer u suštini taj auto se i prodavao na osnovu imena , jer nije nudio ali baš ništa specifično za Mercedes (neudoban , nestabilan , neugledan , katastrofalna plastika u unutr.) i to je bio mač sa dvije oštrice , koliko su prodajne brojke povećane , još više je imidž urušen.

Jer koliko je tad bilo jako Mercedesovo ime , dokaz je Audi A2 , tehnološki superiorniji proizvod od A klase (alu karoserija , perfektna aerodinamika , min. potrošnja) ali prodajne brojke izostale. Zašto?! Jer Audi kao brend tad nije bio jak kao Mercedes da može uvaljat muda pod bubrege...

I dok su BMW a posebno Audi dizali vrijednost svog imena , Mercedes iz godine u godinu čini suprotno...

Autor Đorđe 03 Jan 2013, 20:20

Bengalovi i ekipa,malo ispravke za vase nabedjenje podatke.Mercedes je imao 5G Tronic davne 90god
,zatim je prvi imao 7G Tronic,pa ce prvi imati u autoindustriji svoj 9G Tronic,napominjem svoj,jer iskljucivo ima svoje menjaci,a ne uzima ZF,bruka za Audi i Bmw da i dalje nemaju svoje menjace.Tako da se divite sa vasim laserskim svetlima i pozdanim motorima koji ne prelaze ni pola kilometraze od
Meckinih.Cao zdravo,ne bi vas vise zadrzavao.

Autor Sale 03 Jan 2013, 20:23

*pouzdanim
Inca Srecna Nova...i malo vise informacija u 2013.

Autor Sale 03 Jan 2013, 20:24

BMW ima 200000 komata viska u odnosu na merc u 2012.tj. kao kolona vozila od bga do minhena:)

Autor bmw serija 8 03 Jan 2013, 20:26

Sve to ok, ali niko ne spomenu da audi trenutno ima multitronik sa 8 brzina...

Autor Miki 03 Jan 2013, 20:31

"pozdanim motorima koji ne prelaze ni pola kilometraze od
Meckinih"

Sale još živi u vremenu W123, 124 , pa još nije čuo za super pouzdani 250CDI...

Autor Đorđe 03 Jan 2013, 20:36

Bs8
GLA kad izadje, nadomestice tu brojku. ; ) ( konkurent X1 )
Stize i CLA, nova S klasa, E restajling...

Autor PITBULL 03 Jan 2013, 20:37

pit,ocu li da nabrajam sta sve BMW treba da izbaci ili znas vec sam? :)

Autor bmw serija 8 03 Jan 2013, 20:46

auto,BMW odvalio ameriku.
http://www.f30post.com/forums/showthread.php?t=787677

Autor bmw serija 8 03 Jan 2013, 21:09

@bmw
Kako da ne odvale kad davali seriju 7 po ceni E klase i Audi A6-ice :DD

Autor dusan 03 Jan 2013, 21:51

dule,severna amerika je za tebe i tvoj brend koji simpatises svemir.jel dosao audi do 100.000 da proslavimo to ako jeste?

Autor bmw serija 8 03 Jan 2013, 21:58

BMW zajedno sa ZF-om razvija svoje menjace, i zato su za dva stepenika izpred ZF menjaca koje ugradjuju drugi proizvodjaci. A ako se neko tesi sto Mercedes razvija sam svoje menjace - neka. Bolje da uzme automatike od Renoa ili Hyundaija, mozda bi po tom pitanju manje zaostajali za BMW-ZF masinerijom. A ne ovako, u premijum automobile ugradjuju menjace koji imaju "reflekse" ko mrtva kobila.
Inace, sto rece bmw serija 8 @21:09.....da se ne ponavljamo:)))

Autor toma 03 Jan 2013, 22:07

@bmw
Sigurno su preko 120.000.
Ne znam podatak.
Ali zato ce Bmw vise od 1oo.ooo komaTa da zaostaje za Audijem u Kini :))
@toma
Da,cuo sam za reflekse Mercovih menjaca :))
A,sta kazes na onaj u A8 8s tiptronic

Autor dusan 03 Jan 2013, 22:17

@dusan
kao prvo mnogo lupas. Kao drugo od preko 37000 komata u decembru ta serija 7 ucestvuje tek sa nesto preko 1000 komata, tako da i neka su nju davali besplatno, i neka je izbacimo iz racunice, sta cemo sa ostalih 36000 komata. Sedmica je sa popustom koji je isao DO 7000$ (dakle do 7000$ popusta na najskuplje sedmice, preko 100000$, dok je na jeftinije bilo oko 3000$) prodavan samo u jednom mesecu, pred izlazak novog, tj. restilizovanog modela. I ako serija 7 od 120000$ - 7000$ kosta kao A6 i E klasa, onda yeeeeeee!!!! Dakle mnogo lupas po ovom pitanju. U decembru su i BMW i Mercedes i Audi davali Bozicne poklone koji su isli oko 3-4 hiljade evra na svaki model.
Ali sto su razvalilu u decembru. Merc ako nije prodao barem 36000 komada, opet ce da izvisi za prvo mesto u USA.

Autor toma 03 Jan 2013, 22:17

....pardon, dolara.

Autor toma 03 Jan 2013, 22:19

izvisio je merc za prvo mesto u americi.jedino ako su ih poklanjali.dule, 2+2 je 4. lider je jedan.a to je BMW.kina,japan,amerika,pakistan,devicanska ostrva...suma sumaru BMW je i ove godine lider po prodaji vozila u premium segmentu.mozda ce se nesto promeniti ove godine.ali samo u borbi za drugo mesto. i voleo bi da do toga i dodje.svakome ono sto mu pripada.a to je 1.BMW 2.merc 3.audi.

Autor bmw serija 8 03 Jan 2013, 22:29

2012 je sigurno
Bmw,Audi,Mercedes
Cenim vec 2015-te borba za prvo mesto jos zesca audi v bmw

Autor dusan 03 Jan 2013, 22:41

@dusan
pa ako proanaliziras malo koje ce BMW modele izbaciti na trziste u naredne dve godine, a koje Audi, videces da ce borba biti manje zanimljiva 2015:)))

Autor toma 03 Jan 2013, 23:04

Mislio sam da ce da bude foto finis u borbi za prvo mesto na USA trzistu, kad ono....demoliranje. Preko 7000 komata razlika. Samo u decembru skoro 10000 komata vise za autoindustriju. Masala!

Autor toma 04 Jan 2013, 00:02

Neki ovde mesaju babe i zabe...Mecka bila najbolja nekada, bila sinonim za pouzdanost.
Onaj 250d mogao da predje pola miliona bez generalke, a danas- 250cdi je pouzdan kao nasa vremenska prognoza.

Realno je A klasa jedan od krivaca lose reputacije Mecke, tada su kola krenula nizbrdo, a dotukao ih bmw sa izbacivanjem keca. Tj rasturio. A klasa je kao da se vozis u kontisu sa sve djubretom. Dalje, ne secam se da je bmw imao da se kupi za 15 soma kao A3 i A klasa ili nisam u pravu???

Sto ste spomenuli menjace i obrtni moment mecke, e ja na to gledam ovako: taj kamionski o. moment je doveo do toga da auta brundaju i da nemaju rezak sportski zvuk.

Dalje, sto se tice prodaje, sami ste se hvalili kako mecka nikada nije stavljala turba i smanjivala kubikaze, a ona zarad nize cene ugradi 250cdi u S i M klasu. Tako da ne pije vodu cinjenica da mecka ima samo super luksuzne klase auta..

U novu A klasu, radi snizavanja cene razvoja manjeg motora, ugradjen je Renoov motor, pa je opet cena paprena.

Ako S klasa izgubi i tu primat koji je drzala do skoro, a sada su u egalu, bmw ju je potukao na svim poljima u kojima ima konkurente.

Autor NemanjaBB 04 Jan 2013, 03:24

neso,razvalio si.svaka cast.

Autor bmw serija 8 04 Jan 2013, 16:51

Nema sta pun pogodak za maglenke,bas su u ravni.Jako odbija i izlgleda jeftino,kao da je Kineske proizodnje.Spram konkurencije koja vec odvano koristi led-tehno.

Autor Aljosa_bgd 05 Jan 2013, 00:18