home
HOME VESTI DOMAĆE TRŽIŠTE VIDEO ZANIMLJIVOSTI NOVITETI TUNING CONCEPTS TOP SECRET PREDSTAVLJAMO SALONI ARHIVA ISTORIJA

Švajcarsko zastupništvo Alfa Romea je potvrdilo da će osnovna verzija serijskog Alfa Romea 4C imati motor od 237KS.

Iako snaga 1,8 litarskog, 4-cilindričnog turbo motora ne zvuči impresivno, treba imati na umu da se radi o izuzetno laganom automobilu čije ubrzanje od 0 do 100 km/h će iznositi 5 sekundi, a najveća brzina 250 km/h.

Pojedini izvori navode da će Alfa Romeo proizvesti tek 2.000 primeraka 4C modela. Polovina vozila prodavaće se u coupe varijanti, a polovina kao roadster. U navedenu brojku spadaju i Racing, odnosno Stradale verzije koje će se sledeće godine pojaviti opremljene moćnijim motorom od 266KS.

Očekuje se da će novi Alfa Romeo 4C imati cenu od 56.000 evra u osnovnoj verziji, dok bi razna oprema cenu mogla podići na 64.000 evra. Svi detalji o novom modelu biće objavljeni uoči premijere na auto showu u Ženevi početkom sledećeg meseca.

Izvor: Mojauto.net

Foto: Autoexpress.co.uk



čitanja : 1675



Komentari

Zverka! Streptomicin za nemacke igrackice...

Autor carobnjak 04 Feb 2013, 19:11

A motor "zabarski", pretpostavljam?

Autor Uros Cuore Sportivo 04 Feb 2013, 19:12

@Uros Cuore Sportivo
naravno, modifikovan iz Giuliette QV... :)

Autor carobnjak 04 Feb 2013, 19:15

E to je lepo cuti. Nadam se da da ce da "rezi" lepo...

Autor Uros Cuore Sportivo 04 Feb 2013, 19:17

Штета што нема неки јачи мотор. Неки 3,0 шестак нпр.

Autor Питбул 04 Feb 2013, 19:18

@Uros Cuore Sportivo
mozda ugrade i Chrysler-ov "motor", ali ce onda tezina umesto 750kg biti 1750! :)))

Autor carobnjak 04 Feb 2013, 19:18

@Питбул,
Ovo je koncept lakog sportskog automobila, koji svi izvorno vezuju za Lotus i Kolina Chepmena. Ako hoces jaci, uzmes 8C. Tj. ako neko hoce da ga proda...

Autor Uros Cuore Sportivo 04 Feb 2013, 19:19

Фали му снаге. Да му ставе јачи мотор, мало ко би могао да му стане на црту.

Autor Питбул 04 Feb 2013, 19:23

@Питбул
5 sekundi ti je malo?!?

Autor carobnjak 04 Feb 2013, 19:24

Чаробњак
5-ца дизел иде брже од тога.
Није мало, али штета да се овакав потенцијал не искористи до максимума.
Џипови иду брже од тога.
А мали спортски ауто би требао да иде испод 4.
Што би ова Алфа могла без проблема, само да има јачи агрегат.

Autor Питбул 04 Feb 2013, 19:29

Ovo mu dodje kao konkurencija Alpini i kompaniji predpostavljam?!

Autor RS 04 Feb 2013, 19:29

Ovo ce da bude veoma interesantan auto za voznju cenim po performansama + RWD i maloj masi... nego secam se da su pricali o navodnih 850 kg (sto mi je delovalo optimisticno ali sa druge strane s obzirom da nema veliku produkciju zaobici ce ENCAP), a sada vec pricaju o masi od 1.000 kg, pa je tu i snaga koja je prvobitno bila 200 a sada vec 235+ KS... videcemo sta ce na kraju ispasti.

@Uros Cuore Sportivo
S obzirom da je tih dana kada se pojavio 1750TBi u Alfi u ponude iste svi bili poreklom by GM (Opel) sa DI, a opste je poznato, citiram carobnjaka: "nista se ne pravi ni iz cega", ne bi me zacudilo koja je osnova tog motora... ;)

Autor Orlo 04 Feb 2013, 19:31

@Питбул,
Pitanje je da li mozes 5-cu dizel i dzipa da vrtis oko petoparca kao 4C. Dakle, ovo nije filozfija postavljanja brzinskih rekorda i ubrzanja, vec totalno drugaciji nacin voznje. I G klasa AMG ubrzava bolje, ali ne sece krivinu kao ovo, ne prenosi "dozivljaj" vozacu.

Autor Uros Cuore Sportivo 04 Feb 2013, 19:33

@Orlo,
Prezivao bih u ovom trenutku tu genetiku, samo da konacno vidim novi serijski model svoje omiljene marke... :D

Autor Uros Cuore Sportivo 04 Feb 2013, 19:35

@Uros Cuore Sportivo
To ni u kom slucaju ne bi bio nedostatak, nego samo kazem... ako je nesto dobro ne postoji razlog da se menja samo se unapredjuje... :)

Autor Orlo 04 Feb 2013, 19:37

Да, али штета да такав ауто још не буде звер и испод хаубе па да буде комплетан доживљај.

Autor Питбул 04 Feb 2013, 19:38

@Питбул,
Ja sam letos imao kez i sa kartingom. Osecaj brzine je subjektivan. Alfa Romeo uostalom nikada nije bio u rangu teskih razaraca, bar ne posle WW2. Ja sam je uvek video kao Ferari za srednju klasu.

Autor Uros Cuore Sportivo 04 Feb 2013, 19:44

@PITBULL
Znas sta je problem kod Alfe tj uopsteno kod Fiat-a? To sto je taboo i zabranjena tema, i uopste razmisljati da jedna drugoj zalazi u teritoriju... seti se 8C, Stratos (novi), MC12... ne sme da npr Maseratti bude bolji od Ferrari-a niti sada Alfa da bude toliko dobra da ugrozi Maseratti i Ferrari.

Autor Orlo 04 Feb 2013, 19:46

Орло
То си у праву...

Autor Питбул 04 Feb 2013, 19:49

Ovo moze da bude konkurencija Opelu i Renaultu. :-)

Autor Sony 04 Feb 2013, 20:32

@Orlo
nisam te bas razumeo to u vezi sa motorima, malo si nepravilno slozio recenicu ( a znas da to ne volim!)...
1750 TB je original Alfin motor!

Autor carobnjak 04 Feb 2013, 20:35

da li je to nova sasija sa mazdom sto su spominjali ili je to za neki drugi mali kabri.model?

Autor nesa 04 Feb 2013, 20:45

Konacno prava Alfa. Ne treba mu ni trunka snage vise, a pogotovo ne veci(tezi) motor. BRZ je dokazao da je 200ks sasvim dovoljno, a 4C ce biti i jaci i laksi.

Autor vts 04 Feb 2013, 21:27

uros-zabarski al ne modikovani, novi, potpuno aluminijski 1.75 tbi, spreman za uzduznu i poprecnu ugradnju, top verzija 300ks (iz 1.8)

Autor ja 04 Feb 2013, 22:04

Velika je steta sto nece biti snazniji agregat, bar kao opcija.

Siguran sam da ce dobiti ocene kao Porsche Cayman - vrhunske vozne karakteristike, ali fali mu snage.

Jbt. ovaj "malisan ima 1000 kg i oko 300 KS, a novi Ferrari F70 ce imati 1250 kg i 980 KS!!!

Autor nsx 04 Feb 2013, 23:19

@carobnjak
Covek kome je namenjen bio komentar je razumeo, tako da ne vidim potrebu za daljim razjasnjenjem recenice...
Uf, nadam se da je ova bila smislena, i bez "stamparskih" i gramatickih gresaka. ;)
Ako ti kazes da je to Alfin produkt u vreme kada nisu znali svoj benzinac da naprave pa su koristili tudje, verovacu ti na rec... iako nije bilo nikakvih argumenata sa tvoje strane... ;)

Autor Orlo 05 Feb 2013, 00:15

@ja
1.75 tbi radiće Ferarijevi inženjeri. I auto je bombona tačka

Autor Nevernik 05 Feb 2013, 00:22

@Orlo
ako nisi znao 1750 TB se ugradjuje jos od 1995-e!

Alfa nije znala da napravi benzinac? Haha, nemoj se blamirati! :)))

Autor carobnjak 05 Feb 2013, 00:33

@nesa
4C je nastao dosta pre saradnje sa Mazdom. Zajednicka platforma i ostalo ce biti za novi Spider i MX5, mada nikad se ne zna...

Autor carobnjak 05 Feb 2013, 00:35

@ carobnjak
U kojim modelima?

Autor Dejan ° ˘ ° 05 Feb 2013, 00:41

@Dejan °
155, 156 i 159!

Autor carobnjak 05 Feb 2013, 00:42

1750 bez turbine (TB), ili 1,8 TS

Autor Dejan ° ˘ ° 05 Feb 2013, 00:51

@Orlo
sta sad imas da kazes za gene motora?!?

Autor carobnjak 05 Feb 2013, 00:54

@ carobnjak
geni 1750 motora potiču još iz šezdesetih godina iz modela GT, a pozajmljen je i Abartu za priprmu Lanče delte S4. U toj kombinaciji imao je osim turba i volumex nadpunjenje.

Autor Dejan ° ˘ ° 05 Feb 2013, 01:08

@Dejan ° ˘ °
znam i to, hteo sam da kazem da taj motor nema nikakve veze sa GM/Opel kako Orlo uporno propagira...

Autor carobnjak 05 Feb 2013, 01:11

@ carobnjak
Tačno je da taj nema, ali 1,9; 2,2 i 3,2 za 159/brera su izvorno GM-ovi.

Autor Dejan ° ˘ ° 05 Feb 2013, 01:15

@Dejan ° ˘ °
naravno, ovaj je uveden kasnije posto su se pravi fanovi bunili da hoce italijanski motor a ne kamionske amere... :)

Autor carobnjak 05 Feb 2013, 01:20

P.S. ali se za JTD niko nije bunio, pa cak ni Opel-ovci...

Autor carobnjak 05 Feb 2013, 01:22

@Dejan ° ˘ °
jel si znao da se Delta prodavala i pod markom SAAB 600?!?

http://en.wikipedia.org/wiki/File:Saab_600_brochure2.jpg

Autor carobnjak 05 Feb 2013, 01:28

Jesam, viđao sam ih povremeno, kao i da je Sab 9000 delio platformu sa Alfom 164, Lančom temom i Fijat kromom. To je bio jedan od prvih, ako ne i prvi, multi projekat na istoj platformi. Zvao se Tipo 4.
Sećam se i vremena kada su se Fijat i Reno borili za I mesto po prodaji u evropi, ispred VW-a.

Autor Dejan ° ˘ ° 05 Feb 2013, 01:45

Evropi

Autor Dejan ° ˘ ° 05 Feb 2013, 01:46

@Dejan ° ˘ °
projekta Tipo 4 se secam jos dok je bio u najavi, ali za ovaj SAAB 600 stvarno nisam znao!
Fiat je bio vodeci evropski proizvodjac sve do 1988-e kada ga je pretekao VW...

Autor carobnjak 05 Feb 2013, 01:47

JTS-i koriuste samo blog od GM!

Autor ja 05 Feb 2013, 08:37

@carobnjak
Ne propagiram nista niti sam rekao da je to tako, mozda bi bilo najbolje da procitas ponovo, samo sam se zapitao glasno... odogovor se uostalom sam namece, ako ne znas da napravis sopstven motor koristis tudje...

Autor Orlo 05 Feb 2013, 09:58

Koje tuđe motore to koristi fiat grupa? Chrysler je pod njihovom kontrolom tako da su to praktički njihovi motori!

Autor ja 05 Feb 2013, 10:48

@Orlo
a da li se pitao cije motore je koristila 156? 147? GT?

SAMO 159/Brera je koristila GM benzince jer je to tada bila SARADNJA a ne zato sto nije znala da napravi benzinca!
Svasta!

Autor carobnjak 05 Feb 2013, 12:08

P.S.

" iako nije bilo nikakvih argumenata sa tvoje strane... ;)"

Uh, kako da ne , kod mene to ne ide tako, ima argumenata koliko hoces, samo budi strpljiviji... :)

Autor carobnjak 05 Feb 2013, 12:28

Nije koristila njihove benzince - koristili su samo njihov blok motora, glava s ventilima, klipovi i sve ostalo je bilo talijansko...zajebali su jedan od tih motora (jts) upravo radi toga - krivo izračunali bregastu, bosch dostavio krivu elektroniku i motori su umjesto 160 i kusur ks nakon kraće eksploatacije imali samo oko 120 ks, a sve zbog začađenja motora. Ima na alfisti.hr tema o tom problemu. Uglavnom, alfa je u EU, izvan nje ne, svima koji su slali pritužbe promijenila sve potrebno, tako da je motor nakon toga radio kako treba

Autor ja 05 Feb 2013, 14:53

@ja
nije promijenjen nego zamijenjen sa 1750TB!
Pozdrav :)

Autor carobnjak 05 Feb 2013, 15:01

1750tbi nazalost nije Alfin motor vec FPT, nadam se da ce bar u 4c da mu nasteluju zvuk da lici na Alfa Romeo.

Autor mARko 06 Feb 2013, 02:26

Marko - a koji je?

Autor ja 06 Feb 2013, 10:09

@carobnjak
Sto bi se zapitao, pa naravno da su svi ti motori u 147, 156 i GT bili Alfini to nikada nije bilo diskutabilno... uostalom kada za najbolji model u gami koristis najbolje sto mozes da imas (u to vreme im je GM ponudio tehnologiju DI koja je bila u povoju, ali i ti blokovi su radjeni skoro od nule kao potpuno novi proizvod tada), a da su smatrali da su najbolji T.SPARK motori oni bi nastavili da ih ugradjuju i dalje i do danas, i naravno i dalje bi ih imao u ponudi pa i njihove derivate, turbo motore, da su smatrali da su dobri i adekvatni... niko ih ne "bio" po usima da prihvate nesto sto nece i sto im ne treba... 1750TBi jeste istorijska brojka za Alfu, ali taj iz 1995. i ovaj novi moguce da dele samo blok i to bi bilo to i da zapreminu...
I vidim ti inzenjeri su se "preracunali" kako kaze "ja"... da nije smesno bilo bi zalosno... nonsalatnost Talijana...

@mARko
FPT znaci Fiat Powertrain sto je u pricncipu isto kao da je Alfa radila s obzirom da je Alfa pod Fiatom...

Autor Orlo 06 Feb 2013, 10:33

@Orlo
a ciji su motori u danasnjim Alfama i kakvi su? :)

Autor carobnjak 06 Feb 2013, 11:10