Novi Mercedes S klase: nove zvanične slike

Dok se Mercedes priprema za promociju potpuno nove S klase (15. maja na specijalnom događaju u Hamburgu), na internetu su se pojavile nove zvanične slike ove limuzine, skenirane iz procurele fabričke brošure.
Jedna zvanična slika spoljašnjosti i slike unutrašnjosti su nedavno već objavljene, a već neko vreme su dostupne i špijunske fotografije potpuno nemaskirane S klase koja je uhvaćena tokom snimanja promotivnog materijala.

U svakom slučaju, nova S klasa (W222) će biti dostupna za naručivanje od 20. jula, i to u standardnoj i produženoj verziji, kao i sa tri motora. Kasnije će ponuda naravno biti proširena.

Dakle, standardna S klasa je dugačka 5116 mm, široka 1899 mm, visoka 1496 mm, međuosovinsko rastojanje iznosi 3035 mm, dok je produžena S klasa Lang dugačka 5246 mm a ima međuosovinsko rastojanje od 3165 mm. Ovde i podatak da je zapremina prtljažnika u zavisnosti od verzije 510 ili 530 litara, a rezervoar 70 ili 80 litara.

Što se palete motora tiče, u početku će biti dostupne verzije S350 BlueTEC (sa 3,0 litarskim V6 dizelašem sa 190 kW/258KS i 620 Nm obrtnog momenta, ubrzanje do 100 km/h za 6,8 sekundi, najveća brzina ograničena na 250 km/h, kombinovana potrošnja goriva od 5,5 do 5,9 l/100 km, emisija CO2 146-155 grama po km ), zatim model S500 (sa 4,7 litarskim V8 benzinskim motorom sa 335 kW/455KS i 700 Nm, ubrzanje do 100 km/h za 4,8 sekunde, 250 km/h, potrošnja 8,6-9,1 l/100 km, emisija CO2 199-213 g/km) i hibridni S400 Hybrid (kombinacija 3,5 litarskog V6 motora sa 225 kW/306KS i elektromotora, ubrzanje do stotke za 6,8 sekundi, 250 km/h, potrošnja goriva 6,3-6,8 l/100 km, emisija CO2 147-159 g/km).

Sva tri navedena modela imaju 7G-TRONIC PLUS menjač, a točkovi su u zavisnosti od verzije od 17 ili 18 inča.

Na kraju i podaci o težini: S350 BlueTEC ima 1955 kg, S500 1995 kg, a S400 Hybrid 1925 kg (svi navedeni podaci važe za standardnu verziju).
Više detalja i slika sledi nakon zvanične promocije.
Ivan Mitić - Autoblog.rs
Foto: Mercedes via Germancarforum.com
Ranije objavljena zvanična slika

Izgleda potpuno očekivano/predvidivo i skroz se uklapa u korporativni dizajn Mercedesa. Dakle, ništa spektakularno. Otprilike kao kad je Audi predstavio aktuelni A8...
Sila!
Odlican ennterijer!
3.0 dizel i hibrid su priblizno iste snage, performansi, tezine, ali dizel dosta manje trosi i manju emisiju CO2 ima, toliko o hibridima.
Sila? Kakva sila, čoveče, auto definitivno nije ništa epohalno. Ne razumem tu armiju "napaljenika" na S klasu. Mislim, OK, to je S klasa, skupa je, puna gedžeta i luksuza, ali ne nudi ništa revolucionarno novo. A nije ni leteći automobil.
@MV
Ono sto je danas standard u S klasi, za 10 godina je standard u svakom autu. To je poenta S klase. Pomeranje granica, u tehnoloskom smislu. Ne dizajn (u smislu estetike). Da li je u tome uspeo, ostaje da se vidi.
Nisam se ranije javljao na tvoje gostujuce postove na ovom blogu, ali mislim da preterujes sa svojim kukanjem o korporativnom dizajnu.
Svaka firma koja drzi do sebe ima neka svoja obelezja. BMW bez 'bubrega', 'Hofmajster kinka', korona-svetala i, od nedavno, L-svetala - nije BMW. Sta ti tu smeta? Svaka firma koristi suptilne tehnike da oznaci svoj proizvod, ne samo tako sto ce zalepiti logo na haubu.
Naravno, to ne znaci da svaki auto u gami treba da lici na ostale. Kao Audi npr., sa svojim 'scalable' dizajnom. Tu bih se slozio da se preteralo. Nikako nisam ljubitelj single-frame maske - ali to je obelezje Audi-ja, i Audi treba da uvede jos takvih prepoznatljivih elemenata.
Mercedes (medju premijum trojkom) ima najvecu razliku izmedju svojih modela, tako da nije na mestu izjava da je S klasa kao kada je Audi izbacio A8. (Bez obzira sto je evolicionarna u odnosu na prethodni model, i dalje se bitno razlikuje od svih drugih Mercedesa).
Tako je, sedmostepeni menjaci tek treba da se pojave za 10 godina u ostalim mercedesima.
Pa vecina sistema u s klasi je prepakovana i preimenovana iz vec postojecih mercedesa. O autoindustriji da i ne pricam:)
ps. u citanu i B klasi novi bezbednosni sistemi se nece pojaviti ni za 10 godina.
Cak i u mnogo manjim BMW-ima HUD je dostupan vec 10 godna (i tek sad u Mercedesu - ako ce uopste biti dostupan). Ko sto neko rece, tacno posle deset godina.
Upravljanje na svim tockovima, osmostepena automatika, dizeli jaci od 260ks,...
ni ja ne razumem baš najbolje svu tu "silu napaljenika", jer meni je auto relativno bezličan i dosadan. s tim ne mislim, da nije briljantan u "ispunjavanju svoje osnovne namene" najboljeg "main stream" prestižnog vozila (jer ipak nije, ni nikad neće bit, takva ekskluziva ko što su RR ili Bentley i slični), ili u kojem od tehnićkih pogleda... pametnom čoveku za to zadnje dovoljan je već podatak o težini vozila!
znaći, ne razumem komentare "epohalno", "savršenstvo", "kralj" i slične jer, za sve te silne superlative, u debeloj većini slučajeva razlog je izgled... što bi drugo moglo bit, kad smo ih čitali već kod pojave prve fotke, bez ikakvih tehnićkih karakteristika?!
a kad smo kod izgleda, meni baš i ne imponira... :(.
da imam pare za tako skup auto, ziher mi nebi bio na "spisku"! i to uprkos činjenici, da mi se njegova armatura na gornjoj fotki ćini najbolja što su do sad uspeli sproducirat! i uprkos činjenici, da je njegov vanjski izgled rad Slovenca Roberta Lešnika...
@drugmirko
Sta bi ti exkluzivnije kupio za te novce?
RR ce kostati 5 puta vise od osnovne S klase.
Prosvetli nas koji je to luksuz kad vec S klasa ne ispunjava tvoje kriterijume.
Auto je bio, jeste i bice ultimativna krstarica.
Cccc, S klasa ne valja, obicna, stvarno se cudim nekim komentarima.
Ispada da ovaj S500 trosi kao moj 1.8 ...Kako ih nije sramota da ovo objave?!
Kakva elegancija sa 5 i kusur metara , a proporcije ostale idealne
@Damko
ko je rekao da auto ne valja? Ja bih ga mozda i uzeo u razmatranje da imam novca i da zelim da me voze. Ali kao neko ko je zaljubljenik u samu voznju, i mesto za volanom, ovo nikada ne bih uzeo...
Pa da, ceo svet je glup, svi renomirani automagazini i časopisi nemaju pojma, oni su totalno neupućeni.
Šta dodati kad 1 američki i 1 britanski novinar kažu: ,,Stiže S klasa, stiže NASA jedrilica na točkovima'' i ,,16. maja stiže zvezda vodilja tehnološkog razvoja dostignuća u svetskoj autoindustriji''
Kada ceo svet piše da je S klasa najnajnaj uvek bila i biće, samo neko totalno neobjektivan može da izjavi nešto kao toma.
Ma tako je, šta oni znaju, lupetaju, šta oni znaju šta je autoindustrija, toma zna, al ga ne čuju, inače bi promenili mišljenje
Malo poređenje objavljeno na Germancarforum.com
Diesels
S 350 BlueTEC (W222)
258hp/1,955kg (132hp/tonne)
6.8 secs (0-100km/h)
S 350 BlueTEC (W221)
258hp/1,995kg (129hp/tonne)
7.1 secs (0-100km/h)
Audi A8 3.0 TDI quattro (D4)
250hp/1,915kg (131hp/tonne)
6.1 secs (0-100km/h)
BMW 730d (F01)
258hp/1,915kg (135hp/tonne)
6.1 secs (0-100km/h)
V8's
S 500 (W222)
455hp/1,995kg (228hp/tonne)
4.8 secs (0-100km/h)
S 500 BlueEFFICIENCY (W221)
435hp/2,010kg (216hp/tonne)
5.0 secs (0-100km/h)
Audi A8 4.0 TFSI quattro (D4)
420hp/1,970kg (213hp/tonne)
4.6 secs (0-100km/h)
BMW 750i (F01)
450hp/2,015kg (223hp/tonne)
4.8 secs (0-100km/h)
Hybrids
S 400 HYBRID (W222)
306hp/1,925kg (159hp/tonne)
6.8 secs (0-100km/h)
S 400 HYBRID (W221)
299hp/1,955kg (153hp/tonne)
7.2 secs (0-100km/h)
Audi A8 Hybrid (D4)
245hp/1,945kg (126hp/tonne)
7.7 secs (0-100km/h)
BMW ActiveHybrid 7 (F01)
354hp/2,045kg (173hp/tonne)
5.7 secs (0-100km/h)
@Ludak kao ja
ma da vidis kako ce tek da je nahvale na probi "Kurira"..:)))
@ Damko
ha... veruj mi, našlo bi se! cene za aktuelni i "njaćelaviji" (onaj sa "pišljivim" 4cilindričnim motorčićem) model u Slo poćinju sa 80k eura a završavaju kod 320k eura za top verziju 6l AMG-a... OSNOVNE verzije!!! štogod "pipneš" od opcijske opreme (a ima je preko 10 stranica) ima cenu dužine od ćetiri brojke a puno puta i pet! dok kod raznih "bezvezarija" a'la "media priključak za vanjske audio naprave", "naprava za čišćenje farova" ili "donja zaštita motora" imaju ne baš tako nisku troznamenkastu brojku...
pa sad, ak me pitaš ima li zanimljivijeg i ekstravagantnijeg vozila za 180-250 hiljada eura... kladim se, da ima!
@drugmirko
Pa i ta "konkurencija" krece od "celavih" verzija. Mislis da ce "najcelavija" S klasa biti siromasna opremom? Pa ako planiras put na Mars falice joj nekih elemenata. Status se stice godinama i to je ono sto S klasa ima, uvek sve najnovije, najnaprednije, prva medju konkurencijom.
@toma
Ako ti je S auto da te voze u njemu, sta je po tebi serija 7?
@drugmirko
I da ne mislis da samo volim mercedese, da znas da bih se u razlicitim klasama odlucio za razlicite modele.
C segment: neodlucan
D segment: infiniti Q50, mazda 6
E segment: Levante (jer nema vise saaba 9-5), restilizovana E klasa
Kvazi terenci: Evoque, audi Q5
Nesto veci: BMW X6
Krstarice: S klasa, Panamera...
Ovo je defintivno najnapredniji auto u celoj autoindustriji,stvarno zadaje udarce sto si tice svega.Ali koliko ja znam oduvek je S klasa bila iznad,tu nema govora.Svaka cast
Стиже толико очекивана С класа и мање више помешани утисци. Возачка позиција права шоферска. Двокраки волан, четири сулундара за вентилацију, два монитора и то је то. Јесте да се овај аутомобил купује са шофером али опет су, бар по мом укусу, превише оћелавили кокпит.
Али зато је позади пун погодак! Биће занимљиво видети је ноћом у амбијенталном осветљењу. Мислим да ће то бити јачи детаљ.
Споља...не може бити лоша са 5,2 метара! :)
Све у свему кад ускоро стигне нова карбонска седмица биће подвијања репова!!! :))
Auto, ona ubrzanja nisu tacna. Recimo kod dizela, A8 i sedmica su preko 7 sek. 750i je 5,2 sek, A8 4,2 oko 5,5 itd.
Ova S klasa nacisto cisti konkurenciju, njih komotno cisti i W221. Pazite enterijer, savrsenstvo. Sjedista kao fotelje. Kada bude zvanicno, ima Toma da se preznojava kada bude citao sta sve ima S klasa. Ali polako, naci ce se to u sedmici oko 2021 god. :)))
@Sony
Evo tvojih laserskih farova:
http://s4.postimg.org/hsl2890a4/p1110853_jpg.jpg
http://s4.postimg.org/47povdv3g/p1110856_jpg.jpg
Rekao sam da ih nece biti...
Pa nece sa prvim modelom nego kasnije. Postavljali smo ti link ja i W. Mozda 2014 ili 2015.
Ja mislim da su na prvoj slici rekli 'Pogledajte S klasu,promenili smo joj prednji deo skroz!'
A,onda slika 'Pogledajte,promenili smo zadnji deo'
Iskreno nisam odusevljen,sto sam se nadao da ce odraditi kako treba,oni nisu...
Kralj je mrtav ( W221 ), živeo kralj ( W222) !
Lider autoindustrije.
Magic body control. :)
https://www.youtube.com/watch?v=fLTFAr5XtQc
Inače nisam ni video ovu vest, jer sam slabo ulazio danas. Ali po tragu BMW fanova, odnosno Gagibe, odma sam uhvatio trag. :)
Mercedes tema, mesto gde se najviše okupljaju BMW fanovi. :)))
@Damko
pa jesi me pitao koliko košta "najćelavija" verzija ili si me pitao bi li se moglo dobit nešto slično, i sa cenom usporedivo sa S klasom?!?
prosječna cena sadašnje S klase je negdje oko 150k eura... malo "jaće i opremljenije" verzije i preko 200k eura... suludi novci, koji ziher mogu kupit i što drugo!!!
i moje mišljenje je, da za tu količinu para, nova S klasa PONOVNO izgleda preobično i previše bezvezno!
to je bila moja poanta i zato, zbog tog "nesklada", mi -unatoč svojoj neupitnoj tehnićkoj briljantnosti- ovaj auto ne imponira... u/na njemu nema ni tračka kakve aristokratske elegancije ili diskretnog šarma visoke klase!
pa mi je nažalost, kod pogleda na njega, najjača asociacija "...eh, ponovno auto za ljude s puno para i ne baš puno ukusa...". mislim, da bi si, nakon tolikih decenija odličnosti, S klasa već zaslužila, da se i izgledom digne na "nivo" svoje tehničke i cenovne izuzetnosti! to je sve...
ПИТ
С класа је један од мени омиљених Мерцедеса а знаш да смо поодавно коментарисали његов долазак. :)
Сачекаћемо званично представљање али нисам баш одушевљен изгледом, мада верујем да ће га геџети повадити!! :)
Све у свему, све више сам сигуран да ће нова Седмица изазвати дебело чешкање главе по штутгартским мрачним ћошковима... ;))
super auto , izgleda lijepo , ne obara s nogu , kao i uvjek napaljeni mb fanovi su tu , bmw i audi fanove interesuje mercedes naravno , bil sad kupio ovaj merc nov , naravno , jel najbolji auto , vjerovatno ne , nit je kakav kralj auta , mozda je najljepsi od konkurencije bmw 7 i a8 , ima prepoznatljiv komfor i neki osjecaj ,
Gagiba
U toj klasi je najvaznije je imati karbonski krov. : )))
E zato ce se jos dugo ceskati po glavi Bavarski dundjeri. : )))
Ako pak shvate sta je najbitnije u ovoj klasi, ostaje nada da ce krenuti u dobrom pravcu. : ))) E sad, carobnjaci iz Stugarta zadaju domaci na koji konkurencija nema odgovor.
Samo je jedan lider. ; )
Vide li onaj klip sto sam postavio gore ?
Ima li tako nesto bmw, audi, bentli, rr ili vec... ; )))
Pre pojave F10 petice, E klasa je imala mnoooogo vecu dominaciju nad peticom nego sto sada S klasa ima nad sedmicom. Tako da sam siguran da ce isto da bude i sa novom sedmicom.
70% sistema u S klasi ( i vecini slicnih automobila) razvijaju nezavisne kompanije (bosch, siemens, itd, itd,....npr. sve tastere na i uredjaje na centralnoj konzoli kod Audija, BMW-a i Mercedesa proizvodi ista firma). Proizvodjaci ih samo prilagode svom proizvodu, eventualno malo dorade, i odluce da li im se finansijski isplati. I zato najskuplji modeli (7, S, A8) mogu da potrpaju sve novotarije koje su na raspolaganju u trenutku razvoja doticnog modela. Tako da to sto je neki sistem malo bolji od predhodnog (kao sto night vision kod BMW-a sada moze da prepoznaje osim ljudi i zivotinje) to nije nista revolucionarno. Mada kad proizvodjac ubaci da kad se detektuje covek ili zivotinja, dodatni LED reflektor ih automatski osvetli, to je vec nesto. Ali kad se sve to potrpa u jedan auto, i dimenzije auta se povecaju, a tezina se smanji za 150-250 KG, i pritom se poveca sigurnost i cvrstina pri sudarima, e to je revolucija. Karbonski krov (i mnogo toga drugog od karbona) ne znaci samo to "karbonski krov", vec znaci nesto nalik ovom - "sedmica sa 250ks imace performanse kao S klasa sa 300ks, a potrosnju kao S klasa sa 200ks:)". A o samoj agilnosti i upravljivosti da ne govorimo.
Evo novinar koji je ocigledno imao uvid u izgled i specifikacije novog A8, nove serije 7 i S klase (autobild) sta kaze u zakljucku teksta(google prevod sa nemackog na engleski):
Conclusion
Audi A8
Pros: Light, stiff carbon fiber-aluminum construction, economical e-quattro drive.
Cons: aluminum carbon fiber construction, plug-in hybrid - Audi tech is probably extremely expensive. BMW 7 Pros: Low weight thanks to aluminum Carbon mix, economical engines, attractive design . Cons: The use of carbon is likely to increase the price significantly. Mercedes S-Class Pro: Many modern assistance systems, numerous body and engine variants. Cons: When it comes to lightweight behind Audi and BMW V12 AMG with 680 hp out of date .
Ceo clanak:
http://www.autobild.de/artikel/audi-a8-bmw-7er-mercedes-s-klasse-vorschau-3514649.html
ps. zamislite auto koji se nalazi ispred ovog Lamba na autobanu da ima jos i 200kg manje::)
http://youtu.be/fooWuPuRLzQ
Toma
Ma zbog karbonskog krova, 720 d ce da bude brzi od S65 AMG. :")))
A trosice manje od Smarta 0,8 cdi...
Veoma je vazno u lux limuzini da ima karbon nad glavom. A nebitno je da ima udobnost , tj voznja ko na oblacima. : )
A sta kazete na podatak da ce S63 4 matic imati 590 ks i 900Nm i ubrzanje do 100 za 3,8. Da vidimo ko ce to da dostigne. A S65 je svijet za sebe, nenadmasan je. Dere sve zivo. Toma, S600 je uvijek bio pojam za bmw 760.
Sony
Ma brzi je 730d od S63. : )))
A ne trosi gorivo, vec ga proizvodi, jer ima karbonski krov. : )))
hahaha Pitbull ako im je karbonski krov dostignuce onda stvarno... :D Ali kako jadno zvuči 720d. :DD Sto se tice te potrosnje, to neka batale. Prica mi covjek, 520 F10 trosi 7,2 na otvorenom. :D Oni E60 520d svi rade kao traktori, sto malo predju, rasklamču se. :D
Glupo je sto uopste poredite S klasa sa A8-com i 7-com,po papirima jesu konkurencija ali u
voznji su dva sveta.S klasa je dve svetlosne godine iznad konkurencije.I mala obnova znanja na ovom sajtu pre 2 meseca 7-ca e65 je bila na listi najgorijh kola,samo toliko.Inache ovo S-ra razbija
ПИТ
Сад сам погледао клип. Ако је то оно што мислим да јесте онда је у овој фази тестирања систем тежио око 250кг. Начуо сам да су га касније нешто олакшали.
Дакле таман толико колико ће нова седмица да буде лакша, толико ће овај "непревртач чаше" да удембели С-а. :))
Треба видети како функционише у пракси али како год било биће сигурно велики плус за продају С класе. (коме наравно перформансе и потрошња нису битни).
720i je postojao, jedan od nasih glumaca se u ono vreme sankcija dvoumio izmedju njega i jos jednog (ko razume shvatice) :))
@ Panco
Mislis na ovo: https://www.youtube.com/watch?v=U54lqCdRKss ? Meca 520A. Manda "i dalje" ne ume da prepozna ko-ji je lepsi. :D
Citajuci Pitove i Sonyjeve postove covek se bas zabavi. Glupost bas ume da zasmeje. Da li neki auto ima krov od karbona ili ne nije toliko bitno, ali ono sto je bitno, a sto neki pokusavaju da potenciraju i edukuju blog klince svodi se na ovo: radionice mogu da stave krov ili neki deo od karbona samo na automobile od 300 i vise hiljada evra (npr. SLR je imao, a SLS nema, jer kosta samo 200k evra:)), a autoindustrija ima tehnologiju da napravi karbon auto koji kosta daleko ispod 100k evra. Uvek su radionice bile sposobne samo za male serije, a autoindustrija to moze velikoserijski.
Ja sada kazem, a vi upamtite moje reci: i3 ce tako da osamuti konkurenciju da nece znati sta im se dogodilo!!!
Treba u Rolsa da stave krov od karbona, to je od suštinskog značaja za tu klasu. :)))
Гилл
И3 је електрични аутомобил а уз доплату ће моћи да се поручи малолитражни агрегат који неће бити повезан на погонске точкове већ ће искључиво служити за допуну батерија. Дакле, снага СУС мотора се неће рачунати у укупну снагу аутомобила, а што се самог мотора тиче БМВ има широку палету агрегата које уграђује у моторцикле тако да то није проблем а планиран је четворотактни двоцилиндраш од 800 кубика, ако се не варам.
Да је БМВ фирма попут Дајмлера можда би у обзир дошао неки мотор из камиона, али на срећу није...БМВ је нешто посебнији.
@Gagiba
Da je BMW firma poput Dajmlera u obzir bi dosao motor iz Dacije. A sto se tice broja cilindara, BMW kad bi izbacio i jednocilindricni motro, konkurencija bi pocela da se ceska po glavi.
@Pitbull
izvini sto sam pominjao karbon. Kako tako nesto uopste objasniti nekome ko je rekao da je Vejron namerno otezan na 2 tone da bi bio bolji i stabilniji sportski automobil.
toma
Ti ne shvataš da karbon nije bitan u S klasi, tj da to nije suština tih kola.
Bitno je nešto drugo što ti ne razumeš, a ja nisam dužan da te edukujem.
Ko zna, možda i ti jednoga dana shvatiš šta je bitno u ovoj klasi. ;)
Ja nisam rekao to što si ti rekao, već da se nisu ni trudili da bude lagan, jer on nije supersportski auto kao npr McLaren ili Ferrari, Pagani, već samo dragster.
A što se tiče težine, samo sam citirao Mizuna, tvorca GTR-a koji je objasnio i dokazao na delu da je teži i slabiji automobil brži od svojih konkurenata ( na stazi ).
Naveo je da formula ima oko 600kg, ali još tonu potiska od spojlera. I zato GTR ima 1700kg.
E sad ako si ti veći stručnjak od Mizuna, onda uredu.
Samo prvo moraš da ga dematuješ boljim proizvodom od njegovog.
Još jedna slika nove S klase:
https://fbcdn-sphotos-d-a.akamaihd.net/hphotos-ak-snc6/184451_639804479380918_1788674319_n.jpg
@pitbull
edukacija, part 2: nova sedmica ce imati mnogo vise od nove S klase + karbon. Ogibljenje joj je podeseno za nijansu "tvrdje" do S klase, a uzivanje u voznji za mnogo nijansi bolje. Kao sto sam rekao, ko hoce samo da se vozi pozadi, neka kupi S klasu. BMW za takve stvari ima modele poznate pod nzivom Duh i Fantom. Sve je vise mladih ljudi koji kupuju ovakve automobile, i koji zele da ih voze. Zbog toga se sadasnja sedmica po prodaji skoro izjednacila sa S klasom. To je bilo nezamislivo do pre 5 godina. Najvise najluksuznijih sedmica i S klasa se proda u Kini. Prosecna starost kupca BMW sedmice u Kini je 27 godina. Ja ti garantujem da ce nova sedmica kad se pojavi da oduva ovu S klasu. Otprilike kao sto je petica nakautirala E klasu.
PS. kad veoma tezka limuzina pri 200km/h pokusa neki iznenadni manevar, zbog tezine, nikakva elektronika i nikakvi sistemi nece pomoci. Sto je auto tezi, problem je veci.
ps2. nesto me kopka. Citajuci ovaj tekst, ne mogu da se otmem utisku da mi negde nedostaje 2G.
vts
https://www.youtube.com/watch?v=8nGiZKQmODA
toma
Sedmica je samo uvećana petica.
Nema ništa više od petice, a kamoli S klase.
Ona najverovatnije nikad neće imati Magci body control, a kamoli da ponudi više.
Pa uvek je BMW-u i Audiju potrebno 10-ak godina da neke elemente što S klasa ima, iskopiraju.
Ali ove složenije, neće nikad. :)
I pošto vidim da ti nikako ne razumeš, u ovoj klasi, tj lux limuzina, važan je komfor, a ne da se auto vozi kao karting.