Citroen će biti sve različitiji od Peugeota

Peugeot i Citroen su godinama imali problema sa imidžom i sa činjenicom da su međusobno previše slični, kaže predsednik Citroena Frederic Banzet.
- Prvi korak u udaljavanju Citroena od Peugeota bilo je uvođenje DS linije. Sada će i C linija biti radikalnija. Prvi C koji dolazi sa tom novom filozofijom stiže već polovinom sledeće godine, rekao je Banzet.

Nije teško pogoditi da je Banzet mislio na novi C5. Internet je već pun rendera treće generacije Citroenove limuzine srednje klase koja ima neke stilske poveznice sa DS modelima.
Izvor: Seebiz / Autoportal.hr
Render: arhiva Autoblog.rs / Auto Plus / Auto Journal
Ne vidim da su slicni,niti C5 lici na 508 ,niti C3 lici na 208,ni C4 na 308,Picasso pogotovo ne lici na 5008,DS5 je prica za sebe,on i nema pandana u Peugeotu.....
Nema gotovo nikakvih sličnosti ! Obje marke imaju specifičan i atraktivan dizajn !
dragi auto.blogovci, ili imate jako loše prevoditelje ili ste pogrešno shvatili gospodina Banzeta ili ste bez puno razmišljanja i proveravanja preneli "patku" s tko zna kojeg portala (koji ima bar dva ako ne i sva tri od prije spominjanih problema)...
gospon Banzet ne govori o prevelikoj "vizuelnoj" slićnosti, več govori o prevelikoj slićnosti ponude i ne samo prevelikom već i potpuno direktnom konkuriranju modela obiju marki! pa s tim "odmakom" Citroena od Peugeota nije mišljeno "vizuelno diferenciranje" (koje je i onako nepotrebno, jer nema baš nekih slićnosti), već je mišljeno "klasno diferenciranje"!!! drugim rećima, Citra se deli na liniju DS i na "nešto drugaćije a Citroeni C-linije, kakve poznajemo danas, NESTAT ĆE! umesto njih će napravit ono što već neko vreme nazivaju "esenciel, mais pas low-cost", što jako žurno idu pojašnjavat kao "jeftinija, ljudima pristupačnija, jednostavnije, udobna, sa puno karaktera i stila ALI NE "Dacia-styled low cost" vozila!
...dok će Pug ostat u main stream segmentu, s blagim okretom prema sportskijim, dinamićnijim voznim svojstvima preko cele game modela.
drugi FAIL vam je u biti još veći.... model o kojem govori gospodin Banzet tako NIJE novi C5 (njega zbog cele zavrzlame s GM-om i Opelom verovatno još dugo nećemo videt), već je serijska verzija C Cactusa iliti ono, što razvijaju pod kodnim imenom E3! i s njim ćemo videt tu "novu Citroenovu filozofiju", s kojom će se "diferecirat" od Peugeotovih modela...
ako pitate mene, džaba im bilo to "otkrivanje tople vode"... sve što im treba je kvalitet izrade kakvu su postigli sa zadnjim generacijama svojih modela (208, DS-linija, novi C4 Picasso, pa i ono što je videt na teaserima dolazeće 308-ce) i vremenima primerena cena!
a ako k tome uspiju dodat još recimo novi 5-stepeni manualac, kakav novi motor (recimo, moderan benzinac od 2.0 litre ili kakav V6 bi im sjeo, ko "budali šamar") ili hibrid kod manjih modela -i na konju su... dok bi kakav "duplokvačilni" menjać bio već "šlag na torti".
no, oni su radije odlućili "na novo izmislit auto"... :))
a vi, dragi autoblogovci, takve vesti samo na 1 april... drugim danima radije provjerite što objavljujete... ;)
@ drugmirko, nisam ni sumnjao da ćete se oglasiti na ovoj vesti :)) Ipak, da ne bude zabune, a to je i navedeno na kraju članka, izvor ove vesti je hrvatski sajt Autoportal.hr koji inače sebe reklamira kao "najstručniji autoportal u regiji."
drugmirko
A inace ugradjuju 4 brzine manual ???
Aj da si rekao 6 ili 7, al kakva je novost 5 brzina manual ???
Pa to svi imaju, a 6 bolje opremljeni. I poneki 7, kao novi 911.
@ auto
:)))... e, onda ja zaslužujem "po ušima", jer mi je promaklo navođenje "izvora" a vama se malo prašta.... ali ne puno!
jedan ažuran auto portal, koji nešto "drži do sebe", ne bi smeo tako olako objavit baš svaku "budalaštinu" na koju naiđe... shvatam, da su takvi "citrofreakovi", ko što sam je "retka, maltene endemična vrsta" ali, onima što se profesionalno bave informacijama iz auto industrije, izjave tako značajnih ljudi, ko što je gospodin Banzet, o strateškim usmerenjima jednog od glavnih europskih auto koncerna, trebale bi bit pozante.... osim toga, bar pola svega što sam napisao, već je bilo objavljivano i na vašem portalu... :) ;).
pozdrav i "sretnije" kod idućih vesti... :)
@ drugmirko, računam da neko ko sebe naziva "najstručnijim autoportalom u regiji" zna šta piše i da samim tim mogu da ga koristim kao kredibilni izvor.
A fanovi Citroena su mi inače uvek bili simpatični :)))
@ Pitbull
njihov 5 stepeni manualac je neprecizan i star "jad i očaj"... mislim, da ga nisu bitno menjali od tamo negdje pojave AX-a 1986-te! iskreno, nisu ni trebali jer su, do pojave ovih novih tricilndričnih motorčića, i njihovi motori u glavnom bili "metuzalemi" TU serije, s kojima su i stigli....
no, već pre par godina, kad su počeli ugrađivat nove 1.4l VTi motore, bilo je jasno, da su menjaći debelo prevaziđeni i u svojim omjerima (a i onako su već decenijama sinonim za nepreciznost)... recimo, 120 konjski VTi je s njim jednostavno ubijen!
...zato bi im novi 5-stepeni manualac, boljih prenosnih omjera i preciznosti novog šestostepenog, kojeg ugrađuju u sa 155 konjskim THP motorom, bio nužno potreban!
drugmirko
Ako vec prave novi, sto ne bi stavili 6 brzina onda ? Slazes se da je bolje ?
dabome da se slažem... ali novog sa 6 brzina već imaju... ;). i ako pitaš mene, ja u aute od bar C3 pa nadalje, ne bi ugrađivao ništa drugo neg taj sa 6 brzina...
Trebalo je odavno izbaciti 5-tostepene menjace iz upotrebe. To vazi za sve proizvodjace automobila. 6 stepeni je neki minimum, i z gradske automobile tipa Panda i ostali, kako bi moglo jos vise da se stedi na potrosnji. Kao i na dugotrajnosti automobila. To vazi i za 3-ocilindricne motore. I ako mozda moje misljenje deluje smesno, svako ko je imao prilike da vozi auto sa 5-tostepenim menjacem, cak je i u gradskoj voznji pozeleo da menjac ima "brzinu" vise. Ja nemam takvih iskustava. To sam saznao od ljudi koji voze manje automobile, Ai B segmenta. Cak je, kako kazu, i Jugu 45 nedostatk 5-tostepemog menjaca "ubilo" svaki pojam o stedljivosti. I ako on i nije neki "rasipnik", sto se tice goriva.
@Pitbull
Sasvim sigurno zbog ustede ostavljaju 5-stepeni menjac - za A i B segment i one low-cost modele, samo hoce da ga naprave da bude bolji nego pre... proracunati su svi oni u cent. :)
Oposum
Slazem se.
Drugmirko
Ja bi izbacio 5 brzina, 6 bi stavljao kao min.
@ Pitbull
Naravno da ces se sloziti, jer danas postoje cak i automatski menjaci sa 10 stepeni prenosa, a oni jos uvek nude one sa 5. A "kao" svi zele da smanje potrosnju svojih vozila. Pored toga sto se stedi na boljoj aerodinamici i laksim vozilima, treba stavljati i menjace sa sto vise stepeni, jer je to dokazano, da je jedan od boljih nacina za ustedu u potrosnji goriva.
Oposum
Najveci. Verujem da razlika sto se samog motora tice je minimalna, u potrosnji. Bio to cdi, jtd ili vec bilo koji. Razlika je na kom rezimu obrtaja radi. Vozi 80 drugom pa ces da vidis kolko trosi, a kad ubacis u 5-u...
Isto tako, sto vise brzina, to bolje, za autoput...
DS linija je najbolji potez Sitroena u poslednjih nekoliko decenija. DS 5 je, po mom mišljenju, jedan od najboljih francuskih automobila u istoriji. Mene više zanimaju budući potezi Peugeota. Zašto? Pored DS modela njihovi automobili, sa izuzetkom RCZ-a, izgledaju prilično neupadljivo.
C - socijala
108~5008 - main stream
DS - premijum
R - sportski
XY - lifestyle
GT - sportski spartanci