BMW serije 5 / M5 facelift 2013

Po ranijim informacijama, BMW će sa proizvodnjom obnovljene "petice" zvanično početi u julu ove godine. Do sada smo već videli više špijunskih slika doterane serije 5, a sada su tu i ove zvanične slike M5 Facelifta koje su se pojavile na onlajn konfiguratoru sajta bmw.de
U svakom slučaju, premijera obnovljene serije 5 je veoma blizu, a najveće vizuelne izmene kod standardnog modela su zadesile nos automobila (podrazumeva doterana prednja svetla, opciona adaptivna LED svetla, kao i izmenjena prednja svetla za maglu, "bubrege" i donji deo branika).
Takođe, pojedini izvori pominju i nove izduvne cevi, nove alu točkove, osveženu unutrašnjost, nove Connected Drive funkcije...
Dok se u paleti motora za kinesko tržište ne očekuju novine, u Evropi će se obnovljena serija 5 pojaviti i sa 2,0 litarskim četvorocilindričnim dizelašem sa 105 kW/143KS i 320 Nm iz modela 318d. Taj BMW 518d bi trebalo da ima potrošnju goriva od 4,3 l/100 km, a ovde treba pomenuti da će model BMW 550i biti pojačan sa sadašnjih 407KS na 450KS.
Istovremeno sa obnovljenom "peticom" sedan, pojaviće se i doterani BMW serije 5 Touring i Gran Turismo, kao i M5.


BMW M5 facelift 2013 je pored diskretnih izmena na spoljšanjosti dobio i novi M sportski volan i novi iDrive Touch Controller.

BMW M5 facelift će u Nemačkoj startovati po ceni od 103.300 evra, a jedna od opcija će biti i karbon-keramičke kočnice (po ceni od 8.800 evra).
Ivan Mitić – Autoblog.rs
Na ovom konfiguratoru nije prikazan eksterijer LCI petice, osim ako M5 ne dozivi izmene kao standardna serija 5. Ovde vidimo nove resetke na bubrezima, novi volan i iDrive touch. Mislim da je ovo samo delimican LCI na konfiguratoru. Trebalo bi u narednim danima da vidimo i zvanicne slike petice, a za nekoliko dana je M festival na kojem bi trebalo da bude predstavljen LCI M5, kao i competition pack, koji ce se osim na M5 naci i na M6. Kazu da ce na M festivalu na Nirburgringu biti otkriveni i neki detalji modela M3/M4.
Ovaj auto nema nikakve razlike u odnosu na postojeci. Realno, A6 je najljepsi u klasi.
Dobro su odradili ovu peticu što bi se reklo na nivou jedino su ga sad uprskali sa volanom al valjda čini mi se da se još može naručiti i sa onim standardim što je imao da je ovaj samo za sportski paket. I prošla petica mi je imala možda i najrižniji volan koji sam vidio ikad nešto me ovaj volan nervira ne znam zašto al to uvjek navodim kao primjer ružnog volana, možda on, ustvari sigurno dobro leži u ruci al ne bi mogao gledati ka naprijed koliko je ružan.
http://www.autodalmacija.com/slike/bmw-volan-sa-zracnim-jastukom-za-bmw-5-e60-3407aV.jpg
Iskreno ovo je smesno pored rs6 i restajling e63 AMG,izgleda zastarelo.
http://uncrate.com/stuff/2014-mercedes-benz-e63-amg-4matic/
Uzivo, ovo je jedan od najlepsih volana koje sam video kod BMW-a. A kako lezi u ruci, necu da pricam...
Autor messi 13 Maj 2013, 18:30
Jeli smo, a ti? :)
Ovako se doteruje uspesan model, nekima nije potrebno da bude ulepsan zbog prodaje, da ljudi pomisle da je totalno nov projekat.
hmm...uzivo petica izgleda bolje , ali sa M opremom il nekim boljim branikom od obicnog , unutra je jako sirok , jednostavan i luksuzan , stvar ukusa , audi je i dalje teza sminka , po meni ima ljepsu instrument tablu , osvetljenje , generalno finija izrada..
Neka ljudi ne zaborave da ovo gore nije fotografija vec prilicno uproscena 3D grafika. Otprilike kao u igricama:)
Evo ga M5 pre restilizacije:
http://www.bmw.com/_common/shared/newvehicles/mseries/m5sedan/2011/showroom/_img/background_start.jpg
Dakle zamislite ga sa jos agresivnijim LED svetlima i novim sportskijim bubrezima.
A sto se tice poredjenja E klase i petice, slike uvek mogu da kazu vise od reci:
http://www.dodaj.rs/?3L/5E/xHEHpQ7/e-5.jpg
http://www.dodaj.rs/?2q/za/4U2DM5Oo/e-5a.jpg
Dzaba LED lampioni, ukrasi, kad u poredjenju sa peticom pri opisivanju E klase padaju mi na pamet samo reci poput: tuga, jad, zalost,... Ali to nije uopste los auto ako se ne uporedjuje sa peticom.
@toma 23:49
Pretpostavljam da je vecina te poruke prevod nekih od poruka sq onog forima bimmerpost, kako se vec zove. De malo originalnosti, pa nisi ti bimmerpostserbia.
A sto se teme tice, svidja mi se ovaj volan. Nego jel ovo na trecoj slici narandzasti zmigavac (stop svjetlo)? Znam da to 3ojka ima i jako je gadno.
Toma
Reci tuga, cemer, jad mogu da se upotrebe samo za tebe. Poredi M5 sa obicnom E klasom, crnom jos. Uzmi E63...
Pateticno, u tvom stilu. A E63 ce da raz*uzi M5. : )))
Kad pre prodje 4 god. I obicna petica super izglede, jedino da se stave vece felne.
тома 23:49
Као да поредиш картинг и ручна колица!! :)
П.С. Картинг је плаве боје, за ове који има проблема са разликовањем. ;)
Volan nije ruzan nego malo podseca na onaj znak za unicef pa iritira... Poslednja petica je najveci pogodak Bmw-a
@pitt
Znalcu, ono crno je Brabus, za koji sam siguran da je prilicno skuplji od M5. Poenta nije u detaljima. Pogledajte liniju krova, proporcije i....dovidjenja.
@hh
ne razumem tvoju poruku. Nista nije prevedeno sa bimmerposta, koji btw. jako retko posecujem. Samo kad ga neko linkuje na drugom sajtu koji posecujem. Postoji na engleskom izraz "Anger management". Nekima je ovde izgleda potreban "Pain management". Learn!
@pit
dzaba ti. Moze i kaka boja:
http://f10.m5post.com/forums/attachment.php?attachmentid=716085&d=1341346014
Lepsi!
Crna mat:
http://f10.m5post.com/goodiesforyou/m/m5/f10/frozenblack/IMG_4810.jpg
Lepsi!
Crna metalik:
http://f10.m5post.com/forums/attachment.php?attachmentid=680630&d=1335131453
Lepsi!
Za konkurenciju: "Dzaba krecite kad niste kvalitetno izgletovali"
toma
Stavio si M5 pored E klase sa Brabus felnama i one sive sa stajlingom samo.
Treba staviti M5 pored E63 AMG.
Nekom se više svidja M5, nekom E63.
http://imageshack.us/photo/my-images/638/73598072.jpg/
Šta li će tek nova E63 S 4-matic da im radi. :)
https://www.youtube.com/watch?v=I2Y4VjkEoQI
@pit
jel restilizovana E klasa, pardon nova, ima istu liniju krova? Ima. Sta ima onda da pricamo.
Automobili sa slicnim cenama, a jedan se prodaje skoro duplo bolje...znaju kupci!
@pit
ti decko nikako da shvatis. Neki detalji kao sto su felne, usisnici, skrge, boja, mogu neki auto da ucine atraktivnijim, ali ja govorim o osnovnom, "golom" dizajnu, koji je kod petice za svetlosnu godinu ispred E klase. Zbog toga je posle samo 3-4 godine mercedes morao drasticno da ga menja (i time preko noci umanji za 10% vrednost automobila ljudi koji su ga tek skoro kupili - dosadasnja E klasa). BMW 5-ici ce biti dovoljno samo to - fejslifting. Valjda se to i s razlogom zove fejslifting, a ne fejsrekonstrakshn!
toma
A ti nikako da shvatiš da nemaju svi isti "ukus" ko ti.
Da je svima lepša 5-ca, niko ne bi kupovao E klasu i A6...
Što se tiče restilizacije, po meni su samo trebali da ubace LED farove i to je to.
@Pitbull
A ti opet nikako da razumes sta ko pise. Bolje dva puta procitaj pa reci.
Ko je rekao da svi imaju isto misljenje. Lepota je subjektivna stvar. Ali ako se pokusa izvuci neka objektivna ocena, onda ce to biti na osnovu toka sta se svidja vecem broju ljudi, a u okviru iste klase, iste cene, ...
toma
Znači najvećem broju ljudi se svidja Toyota dizajn. :)
Usput, neki model Mercedesa, recimo S klasa je prodavanija od 7-ce, pa se tebi opet više svidja 7-ca ?
@pitt
1. Ocigledno! Da li bi ti kupio Tojotu. Ne bi, jel ti se ne svidja. Zasto onda mislis da je mnogi kupuju? Zato sto se njima svidja. Drugo neki cudni primerci Toyote su specijalno pravljeni za Japan, Ameriku,... a ovde se govori o jedinstvenom dizajnu za celu planetu.
2. A sto se tice S klase i 7, ja nikad nisam krio da je trenutno S klasa bolje prodavana i samim tim ispred 7-ice u tom segmentu, i da bi je i ja mozda kupio kad bih hteo samo da me voze pozadi. Ono sto ja pricam za taj segment je da ce da se stvari od 2015. promene. Drasticno!
btw. kad sam u decembru 2011. na jednoj temi rekao da necete videti novu S klasu pre druge polovine 2013. svi ste me pljuvali, govoreci, ma jok, izlazi najkasnije do septembra 2012. Cak sam tada i naveo razlog kasnjenja. Nisam siguran, ali postoji sansa da tvoj voljeni MBC nece moci da se naruci odmah, vec od prve polovine 2014. (kao sto rekoh ovo uzmi sa rezervom, ali tako sam nacuo jos pre 7-8 meseci). A osim tog MBC najvise si pominjao neki 9G. Sta je to, neki ekonomski forum? Posto za sada u podacima koji su procureli pominje se samo neki 7G (uz jos neki marketinski sufiks). G11 ce biti mnogo revolucionarniji auto od W222. Upamti. Bookmarkuj ovu stranu, pa je se podseti za godinu i po - dve.
ПИТ
Морам да коригујем твоју изјаву од 12.51, чисто истине ради. Дакле, реченица би требало да гласи овако:
"Успут ЈЕДИНИ модел Мерцедеса, (рецимо) С класа која је ДО СКОРА БИЛА продаванија од 7-це..." ;))
toma
To za MBC sam i ja čuo videćemo.
G je oznaka za automatik kod Mercedesa, a broj ispred označava broj brzina.
9G znači 9 brzina automatik.
Samo još kad bi mogao da mi objasniš po čemu će 7-ca da bude modernija, hvala unapred.
@pit
opet moram da crtam. Znam ja da je 9G devet brzina, ali sobzirom da ste ti i jos neki non stop ko papagaji ponavljali 9G, MBC, 9G, MBC., pitam se zasto ste pominjali 9G u kontekstu nove S klase. Valjda je trebalo 7G.
Za pocetak serija 7 ce imati jednu ili dve brzine vise, upravljanje na 4 tocka, kazu insajderi da je i ogibljenje dosta napredovalo u odnosu na sadasnju sedmicu (a nemoj mi reci samo da sedmica nije super-komforna), moderniji motori, laserska prednja svetla, dvesta kg manja masa, strukture auta vazne za bezbednost pri sudaru izgradjene od ugljenicnih vlakana, mercedes sada tek uvodi HUD, a BMW ce posle 12 godina HUD-a za vozaca, u sedmici 2015. godine, predstaviti dva HUD-a. Drugi je za suvozaca, a imace i jos jedno iznenadjenje po pitanju HUD-a. Dizajn unutrasnjosti koji ce poprimiti dosta elemenata sa i8 modela, ali naravno prilagodjeno klasi i nameni sedmice. Sportskiji dizajn i proporcije (bice nesto kao uvecana petica sto se tice proporcija). I to je samo vrh ledenog brega. Ono sto znam za sada. A ne zaboravi da BMW sedmica i sada ima vecinu sigurnosnih sistema, u ovom ili onom obliku, sa kojima se nova S klasa hvali. A neke stvari koje sam gore pomenuo i koje nema S klasa, ima vec sadasnja sedmica. Sedmica je mnogo vise nego sto ti mislis. A mislis da je sedmica uvecan petica, mada je istina da je zapravo petica umanjena sedmica, sa koje su oduzeti neki ekskluzivniji elementi. Ne zaboravi da sedmica sto se tice ogibljenja i komfora voznje je skoro isto sto i Ghost i Phantom. U odnosu na ova dva sedmica je samo malo namerno "stvrdnuta". Dakle kad bi hteli da lebde ko po vazduhu, mogli bi u svakom trenutku.
toma
Komfor je adut S klase. Bmw vise ide na sport. Uz MBC razlika ce jos dodatno da se uveca u korist S klase. 9G su najave da ce imati nova S klasa. I da ne nabrajam sve ostalo, spisak nije tako kratak kao kod bmw-a. ; )
toma
Ne mislim ništa, takve su bile najave. Videćemo sutra, možda MBC i 9G stignu pola godine kasnije. ;)
Al svakako, konkurentima nikad neće stići MBC. :)))
Konkurenciji nije potrebno da auto optereti sa 100 i vise kilograma da bi se razlika osetila na specificnim podlogama. Znas i sam sta su napisali novinari C&D na onom linku koji si kacio:"na specijalno pripremljenom poligonu sistem je fantastican, na autoputu se tesko da primetiti njegovo postojanje." Dakle sve zavisi gde neko planira da vozi. BMW kaze - ne zelimo da se sedmica vozi po selima:) Inzenjeri ce se nasmesiti, jos malo utegnuti ogibljenje i zadovoljno se smeskati posmatajuci rezultate prodaje:)
@pitbull
kako to mislis kod BMW sedmice kratak spisak opcija?
http://www.dodaj.rs/f/30/XB/2q0AV8x6/sonderausstattungen.jpg
Toma, gledajuci vozace u zadnje vrijeme, prije ce biti da oni sa seka voze bmw. Gastarbajteri, neki kompleksasi, jajare itd. To samo lijepo pogledaj i sve ce ti biti jasno.