Novi Audi Quattro na Salonu u Frankfurtu

Audi je Quattro Concept premijerno prikazao još na Salonu automobila u Parizu 2010. godine, a po poslednjim vestima, serijski model bi konačno mogao da se pojavi u septembru ove godine, i to na Salonu u Frankfurtu, dok bi njegova prodaja počela sledeće godine.
Podsećanja radi, kao osnova za Quattro Concept iz 2010. godine je poslužio coupe RS5, s tim što je Quattro Concept od njega kraći, niži i lakši (a takođe su izbačena i zadnja sedišta). Tačnije, Quattro Concept je dugačak 428 cm, širok 186 cm, visok 133 cm, dok međuosovinsko rastojanje iznosi 260 cm.
U paketu su i aluminijumski točkovi od 20 inča (gume 275/30), agresivniji prednji kraj, zadnji difuzor, zadnji spojler i hauba od ugljeničnih vlakana, LED svetla, kožni enterijer, karbon-keramičke kočnice, šestostepena manuelna transmisija, quattro pogon na sva četiri točka i 2,5 litarski petocilindrični turbo benzinac sa 300kW/408KS i 480 Nm obrtnog momenta.
Što se serijskog modela tiče, britanski magazin Autocar najavljuje promene koje se tiču dimenzija i motora. Tačnije, serijski Audi Quattro će imati duže međuosovinsko rastojanje (oko 2810 mm), biće duži (oko 4500 mm), dok bi širina i visina trebalo da ostanu kao kod koncepta (1860 mm odnosno 1330 mm). Takođe, i težina bi trebalo da ostane na nivou koncepta, dakle oko 1300 kg.
Umesto 2,5 litarskog petocilindričnog turbo motora iz koncepta, serijski model bi mogao da ima 4,0 litarski V8 twin-turbo agregat sa sistemom deaktivacije cilindara, a raspolagao bi sa više od 600KS (čija snaga bi se na sva četiri točka prenosila putem sedmostepenog menjača sa dvostrukim kvačilom).
Očekuje se da bi ubrzanje od 0 do 100 km/h trebalo da iznosi manje od 4 sekunde, a maksimalna brzina oko 300 km/h.
Novi Audi Quattro će se proizvoditi u Neckarsulmu u Nemačkoj, a Autocar najavljuje da će cena iznositi više od 125.000 funti.
Ivan Mitić - Autoblog.rs
Render: Autocar.co.uk
Ovo su fantasticne brojke, samo se namece pitanje svrhe ovog sportaka pored R8... dva modela sa slicnim performansama i cenama.
Najavljuje Kurta, najavljuje Murta. Renderi Kurte, renderi Murte. Da mi, ipak, sacekamo vest iz Audija. Meni ovo pre lici na R4, nego na konkurenta R-u8, ili naslednika TT-a.