home
HOME VESTI DOMAĆE TRŽIŠTE VIDEO ZANIMLJIVOSTI NOVITETI TUNING CONCEPTS TOP SECRET PREDSTAVLJAMO SALONI ARHIVA ISTORIJA

BMW je danas kratkim saopštenjem najavio novi Active Tourer Outdoor Concept koji će premijeru imati na 2013 OutDoor izložbi u Fridrihšafenu u Nemačkoj.

BMW za sada nije objavio slike ovog novog koncepta (na slici je prošlogodišnji BMW Active Tourer Concept), ali je najavio promociju za 12. jul, uz napomenu da BMW Active Tourer Outdoor Concept kombinuje komfor i dinamičan dizajn sa viskoim nivoom funkcionalnosti i inteligentnim pristupom BMW ConnectedDrive servisu.

Podsećanja radi, prošlogodišnji BMW Active Tourer Concept je plug-in hybrid za pet putnika koji kombinuje novi 1,5 litarski trocilindrični benzinac, elektromotor, osmostepeni automatski menjač i litijum-jonske baterije. Kombinovana snaga iznosi 140 kW/190KS, ubrzanje od 0 do 100 km/h traje manje od 8 sekundi, najveća brzina je procenjena na oko 200 km/h, prosečna potrošnja iznosi 2,5 l/100 km, dok je emisija CO2 manja od 60 grama po km. Auto inače može da se kreće i samo na elektro pogon, a tada može da pređe do 30 km.

Ivan Mitić – Autoblog.rs



čitanja : 1852



Komentari

Lepši od B klase, samo teško da će zadržati ovakav koncept izgled dok dođe do serijskog štancanja.
MB B class, Golf Plus, C max, C4 Picasso, Zafira, Scenic, Verso itd...
A onda stiže i Audi A3 vario Miniven na platformi A3.

Autor Roomster 24 Jun 2013, 17:56

Jel pljuvase ono bese B klasu ? : )))
Fino izgleda a ovo ce biti prvi BMW sa prednjom vucom ?
Msm ovo realno ne ide za BMW, prednja vuca, miniven, al oce deo kolaca na trzistu.
Unapred za tomu da ne odgovara na moj post.

Autor Pitbull 24 Jun 2013, 18:28

Uh, ovo mi se bas svidja.
Kad istekne lizing za Superba mogao bi biti sledeci automobil (pod uslovom da bude klasican benzinac, verovatno ce hibrid biti preskup).

Autor Uzelac 24 Jun 2013, 18:31

Ovaj novi konept ce biti verovatno neka varijanta sa otvorenim krovom i serijskim enterijerom.
Sto se tice razlika u odnosu na koncept serijski nece imati grafiku u zadnjim svetlima sa koncepta, i hauba nece biti iz jednog dela, vec ce biti presecena linijom kao kod ostalih BMW-a. Ostalo isto. Cak je i enterijer slican onom u konceptu.
http://f20.1addicts.com/forums/showthread.php?t=807966
http://f20.1addicts.com/forums/showthread.php?t=766288
http://www.dodaj.rs/?F/bM/3wxzqlWd/1gt.jpg

Autor toma 24 Jun 2013, 18:34

Lepsi je od B klase. Iako sam fan MB-a iskreno priznam kada konkurencija napravi bolje.

Nisam kao pojedini :)

Autor nsx 24 Jun 2013, 18:43

Za potrosnju od 2.5 l mogu samo da me uvate za...

Autor Veljko 24 Jun 2013, 18:44

Da se slozim sa nsx-om. Koncept je lepsi, videcemo serijsku verziju. Mada napred mi je lepa B klasa i enterijer. Lepsu liniju ima ovaj koncept i lepsi je pozadi. Lep je i napred.

Autor Pitbull 24 Jun 2013, 19:01

*ebale ih pare :)

Autor NemanjaBB 24 Jun 2013, 19:13

NemanjaBB
To jeste. Ali to bi pre prigovorio izostanku supersportiste, 8-ci itd.
Neka izbace ovo, oce neki mladji bracni par da uzme ovo za porodicu. Iako nema glavne karakteristike bmw-a, a to je zadnja vuca i sto je miniven, takav je trend jbg. Steta sto ce seriji 1 promeniti zadnji pogon. Inace od druga drug narucio 135i. : )
Mora da je zvrk. : )
Sto se ovog gore tice, ni meni se ne svidja sto A klasa ima prednji pogon, CLA... Aj B klasa me ne zanima, al ni to nije za Mercedesa karakteristicno, prednji pogon, al na tom autu jos i najmanja greota. : )

Autor Pitbull 24 Jun 2013, 19:40

Realno ako bude iole slican ovome, kao sto Toma kaze da hoce, pojesce B klasu!!

Autor ALEKSANDAR BG 24 Jun 2013, 20:55

@PIT
Prednji pogon je za Audi, to je realno najkomercijalnija marka od tih luksuznijih...ili je fwd ili awd.
135i zver :D

Autor NemanjaBB 24 Jun 2013, 22:04

Што је БМВ па да му се прогледа кроз прсте, иначе тешка комерцијала.
А стоји свакако Питова опаска да би могли неки евро да потроше на развијање суперспортисте. Ко да им је манић (она модерна болно бодљикава врста микро сома) ушла у буђелар! Стисле се швабе, иче се не угледају на комшилук. :)
Е, за љубитеље БМВ-а и "мрзитеље" керова гонича, посластица вечери:
http://www.ilovenovisad.com/2013/06/24/sudarila-se-policijska-vozila-ko-je-napisao-zapisnik-foto/

Autor Гагиба 24 Jun 2013, 23:10

Jok i nije Audi komercijala. Imam osecaj da su na svim delovima VW oznake, samo izgrebane kljucem pa docrtana 4 prstena:)))

BMW je postao poznat kao proizvodjac sportskih automobila. Svaki auto koji oni proizvedu ima mnogo veci prizvuk Sport nego recimo neki drugi. Ovaj 1GT nece nikada da se vozi ni priblizno kao serija 3, ali ce biti najsportskiji u svom segmentu. I po izgledu i po dinamici voznje. Ako nekom bude trebao takav auto, a bude zeleo kvalitet i dinamicniji izgled i performanse od konkurencije, zanace se sta mu je ciniti. Serija 7 se nikad nece voziti dinamicno kao trojka, ali je uvek vazila za sportskiju i dinamicniju luksuznu limuzinu od S klase. Pa ko sta voli. Serija 1 ima najsportskiji imidz medju kompaktima, serija 3 medju kompaktnim limuzinama, serija 5 medju biznis limuzinama srednje klase, X5 i X6 medju terencima u svojoj klasi, itd.
Uvek kad se izgovori BMW, uz to nekako ide:"mladji vozaci, dinamicniji, sportski" - koji god da je auto u pitanju. Tako da uopste nije bitna klasa automobila. BMW kad bi izbacio traktor, ljudi bi poceli da ga u sali zovu "sportski traktor". Ima drugih koji od ovog "sport" i "mladost" u svom imidzu nemaju ni s odnosno m, pa moraju da izbacuju po 10 supersportista ne bi li popravili imidz "taksista", "pogrebno vozilo". "kamion", "autobus". Mada ja ne vidim kako se popravlja imidz sa fenjerasima, al neka.
Ja sam za to da BMW treba da izbaci super sportski auto, ali samo ako budu sigurni da nece da bude fenjeras, vec da se nosi ravnopravno sa najboljima u toj klasi.
Vec sam negde napisao pre neki dan, za seriju 8 je upravo dato zeleno svetlo. Kupe je u prvoj polovini 2016., kabrio krajem 2016., a GC sredinom 2017.
I ako sve bude kako treba 2016. ce biti prdstavljen predprodukcijski koncept supersportiste koji ce u serijsku proizvodnju verovatno 2017.

Autor toma 25 Jun 2013, 11:20

тома
На страну то што ће 1ГТ без сумње бити неупоредиво атрактивнији и бољих возних особина од било чега тренутно, него сам концепт возила радикално одудара од традиције, па у том смислу коментаришем комерцијалу. Класично грабуљање пара!! :)
Све је то разумљиво и неопходно да би се опстало на месту које им "природно" припада.
Него када се већ гомила толики профит, ред би био и једног суперспортисту да направе за љубитеље МБ и Ауди сопоћала, чисто да имају на шта да се угледају кад коментаришу... :)

Autor Гагиба 25 Jun 2013, 11:36

Pametan je ovo potez BMW-a zele posto poto da ulete u segment MPV-a i da ako mogu otmu deo kolaca MB-u mada i drugim proizvodjacima. Sasvim je suludo u MPV-u imati RWD jer su kod njih vozne karakteristike na poslednjem mestu (a isigurno je da bi izgubili jedan deo tovarnog prostora), osim ako marketing ne ubedi u suprotno, vec potrosnja, fleksibilnost prostora, i dovoljno mesta za ljude i sitnice/stvari.

Autor Orlo 25 Jun 2013, 11:45

Gagiba
Stize jos jedan sportista iz Mercedesa, GT. Dok ovi naprave ss auto, ako ga uopste naprave, ne bi me iznenadilo da svetlost dana ugleda novi SLR. : )

Autor Pitbull 25 Jun 2013, 12:18

@Orlo
nije samo stvar u tome sto su vozne karakteristike na drugom mestu kod ovakvih vozila, vec generalno kod manjih automobila (dobro, ovaj 1GT nije mali, vise mislim na automobile od oko 4m) RWD pogon gubi mnoge prednosti u odnosu na FWD. Drugo kod manjih automobila (do golf klase), na istu spoljasnju duzinu automobila, FWD donosi vise od 5cm veci unutrasnji prostor nego kod RWD.
Ovo je vise nego privlacan segment sto se profita tice. B klasa se godinje proda u 150 hiljada komada. Prognoze za narednih deset godina su sledece. Drasticno ce se povecati potraznja za mini i kompakt premijum automobilima, limuzine tipa S klasa i serija 7 ce stagnirati i eventualno krenuti "na dole", dok ce se takodje povecati prodaja superluksuznih terenaca (GL, RR, budici X7) i luksuznih kupe-limuzina tipa 6GC, Panamera, buduci 8GC.
Inace osim ovog ActivTourer-a, testira se i GrandTourer, verzija sa povecanim medjuosovinskim rastojanjem i 7 sedista. Da li ce biti za globalno trziste ili samo za Kinu, ne znam. I to taj auto mi se recimo bas ne svidja. Ali jednostavno je tako kad su zakoni trzista u pitanju, ili ces pokusati sve sto se moze, ili te nece biti. A BMW mora o tome da razmislja. To je jedna od retkih, ako ne i jedina samostalna auto-kompanija na trzistu.

Autor toma 25 Jun 2013, 12:18

Пит
Видео сам браћала, то ме највише и погодило!! ;))
Баварци гомилају милијарде ко да ће нови рат (мож бити да нисам далеко од истине), наместо да потроше неку цркавицу, па и ако се не извуче профит...!
Имају шансе до прославе века постојања да нешто промене иначе одох ја код чаробног у табор!! ;))

Autor Гагиба 25 Jun 2013, 12:32

И кад смо већ код теме, опасно изгледа овај концепт!!
Мислим да ће направити шоу у продаји...

Autor Гагиба 25 Jun 2013, 12:33

Gagiba
Pa ti nikako da shvatis u koji tabor treba da predjes. ; )))
Videcemo, mozda te GT prelomi kad ga predstave. : )))

Autor Pitbull 25 Jun 2013, 12:37

Пит
Лепо изгледа ГТ под маском, видећемо кад га разоткрију. :)
На крају ће то и да буде! Има се потурчим, прихватим књигу Мерцедесову и довићења пријатно!! ;)))

Autor Гагиба 25 Jun 2013, 12:46

Gagiba
: )
Meni deluje da ce biti lepsi od SLS-a, videcemo...

Autor Pitbull 25 Jun 2013, 13:02

toma 25 Jun 2013, 12:18

''To je jedna od retkih, ako ne i jedina samostalna auto-kompanija na trzistu.''

Pa i Mercedes je samostalan, pa i VW, Ford, Fiat itd.

Autor hh 25 Jun 2013, 13:12

Mercedes je jedan od brendova u okviru Daimler korporacije.

Autor toma 25 Jun 2013, 13:25

toma 25 Jun 2013, 13:25

A ko je osnovao Daimler?

Autor hh 25 Jun 2013, 13:35

хх
Ради се о томе да је БМВ свој газда у оквиру групације. Већина других произвођача је само путничко одељење у оквиру концерна. Већина тих концерна се бави и производњом камиона, аутобуса, трактора (Фијат, Рено, Дајлмлер, Форд, Фолксваген, Тојота...) а рецимо Хјудаиу и Мицубишију производња возила чак није на врху приоритета, већ су то бродови, радне машине и слично.
БМВ додуше производи и моторцикле, и то прилично квалитетне!!
Ваљда је сад мало јасније зашто је БМВ наприкосновени број 1 и зашто ће то бити још дуго дуго... ;)

Autor Гагиба 25 Jun 2013, 14:01

To sto pricas nije samostalnost vec obim posla.

Autor hh 25 Jun 2013, 14:18

Gagiba
Kako onda objasnjavas to sto ne smeju, pa merkaju 100 god da izbace supersportistu. : )
Cak je i Audi uradio to pre njih. Porazno za BMW. A Mecka SLR, pa SLS, pa stize GT ! : )))
Pa ti vidi ko je tu samostalan, ko kako odlucuje. ; )
Sto je najgore od svega, nije sigurno da ce bmw fanovi docekati ss model. ; )

Autor Pitbull 25 Jun 2013, 14:20

Aj da docekamo i tu 2016-u i tu osmicu :)

@toma

Sta se desava sa modelom "m1" ili kako vec, koji bi bio na bazi i8, ali nasviran na onih 600+ konja?

Autor NemanjaBB 25 Jun 2013, 18:17

Mnogo komentara za kratko vreme.

Reklo bi se da ovaj lepotan mnoge ne ostavlja ravnodušnim.

Problem je "samo" cena ovog hibridnog nemca.

Autor Vojvoda 25 Jun 2013, 18:18

Aktiv turer sport mega giga transformers super light extrem

ili na srpskom:

nije bmw, ali jeste KOMBI

Autor Fordovac 25 Jun 2013, 23:21