Nema direktne zamene za Citroen C3

Iako su nezvanične informacije sugerisale na to da će novi Citroen C3 poneti veliki broj stilskih rešenja sa poznatog konceptnog C-Cactusa, sudeći prema poslednjim najavama iz grupe PSA od toga ipak neće biti ništa.
Naime, Citroen ne razvija direktnog naslednika modela C3, nego će, već na Sajmu automobila u frankfurtu predstaviti novi koncept model koji će nositi, citiramo, “duh“ modela 2CV.
Istina, najavljeno je i to da će novi model biti povezan sa C-Cactusom, ali je takođe najavljeno i to da će se poslednja generacija modela C3 nastaviti proizvoditi još barem dodatne tri godine.
Ovim potezom, Citroen će napraviti malo mesta za Peugeota koji će se dodatno pomeriti prema skupljem segmentu tržišta, dok će Citroen nastaviti praviti jeftinije automobile. Za sada liniju DS niko ne pominje, ali je izvesno da će linija DS postati jedna od najekskluzivnijih u grupi PSA.
Izvor: Proauto.ba
Render: arhiva Autoblog.rs / Autobild.de
Nekada je Citroen pravio ekskluzivnije automobile od Peugeota,doduse i sada je situacija takva.
@ milan
Slazem se sa tobom. Steta je sto ce Pezo "preuzeti tu ulogu". Ne verujem da ce imati nekakav uspeh. Ako bude tako, onda, zasto je Sitroen poceo da proizvodi DS seriju? Naslednik modela C3 ce biti jos 1 slican Fijatovom modelu 500, ali samo po obliku, kao novi Tvingo. Francuzi su se bas drznuli na "legendu italijanske i srpske auto industrije".
Twingo je inspirisan R5 koji je kockastiji od 500, ali ima gotovo identične proporcije, a sa motorom iza sedišta biće najoriginalniji auto u a segmentu.Jedini on donosi nešto zaista novo, u krajnjoj liniji f500 je sjajan mali i originalno dizajniran auto, ali kao i vw buba nema koncepcijski ama bas nikakve veze sa originalnim starim modelom, osim par stilskih detalja.Buba koristi postojeće platforme Golfa, 500 Pande, a Twingo će koristiti novu platformu razvijenu sa mečkom za novi Smart i Twingo u tome je ekskluzivnost tog autića.
"Ovim potezom, Citroen će napraviti malo mesta za Peugeota koji će se dodatno pomeriti prema skupljem segmentu tržišta, dok će Citroen nastaviti praviti jeftinije automobile."
Ovo mi nema logike jer Pežo pravi prosečne automobile(izuzev RCZ-a) a Sitroen poseduje ekskluzivnu i izuzetno uspešnu DS liniju proizvoda. Zašto bi se to menjalo?
heh... a šta sam vam ja lepo rekao prije par dana (pročitati pretposlednji komentar ;) )...:
https://autoblog.rs/blog/auto/top-secret/2013/06/24/novi-citroen-c3-za-2015.-godinu
...ali, ništa... ko da nisam :).
jedino što bi u komentaru promenio je to, da bi ona plava nakaza mogla u mnogočemu bit točna! možda čak i u debeloj većini detalja... onaj C-Cube ili "ne-nasljednik" sadašnjeg C3 bi stvarno mogao bit jako sličan tom neseretnom renderu...
anjedino što me tješi je, da su auto-plusovi renderi budućih Citroena u pravilu ružni&ogavni (iako točni) i da pravi proizvod na kraju zigleda 32x bolje neg na njihovim renderima! :)