Serijski BMW i3 na Salonu u Fankfurtu (dopunjeno)

Ovde prvo podsećanje da je BMW nedavno saopštio da je skoro 100.000 ljudi zainteresovano za testiranje njihovog budućeg električnog modela i3. Imajući u vidu toliki broj zainteresovanih, u BMW-u su uvereni da će i3 biti značajan igrač u segmentu, mada ostaje pitanje koliko će od tih 100.000 ljudi na kraju zaista i kupiti ovaj automobil.
Ovo potonje će naravno zavisiti i od cene automobila koja će po poslednjim vestima u Nemačkoj iznositi 36.000 evra. Tačnije, nemački magazin Auto Bild u svom novom broju piše da će serijski BMW i3 koštati između 36.000 i 38.000 evra.

BMW i3 je u formi koncept vozila predstavljen još 2011. godine, dok će serijski model krenuti u prodaju u oktobru ili novembru ove godine (nakon promcije u septembru, na Salonu automobila u Frankfurtu) i biće prvi model novog "i" podbrenda bavarskog proizvođača.
Dok čekamo na prve zvanične forografije (koje bi trebalo da budu objavljene sledećeg meseca) pojavile su se ove slike iz patentnog biroa koje pokazuju serijski i3. Na poslednje dve slike možete uporediti i serijski model sa konceptom iz 2011. godine.

Serijski BMW i3 je dugačak oko 4 metra, ima mesta za četiri odrasla putnika i karoseriju od ugljeničnih vlakana, dok autonomija sa jednim punjenjem baterija iznosi 160 km. Kao opcija će moći da se dobije i verzija sa malim 2-cilindričnim benzincem za produženje dometa.

Nakon modela i3 sledi i BMW i8, sportski Plug-in Hybrid dvosed koji se na tržištu očekuje tokom 2014. godine i koji će raspolagati sa 356KS. BMW i8 će od 0 do 100 km/h ubrzavati za manje od 5 sekundi, imaće potrošnju goriva od 2,7 l/100 km, a moći će da pređe oko 35 km samo na elektropogon. Kako stvari sada stoje, BMW i8 će koštati više od 100.000 evra.
Ivan Mitić – Autoblog.rs
Foto via Automobile-magazine.fr
Ova fora sa zadnjim bočnim staklom je dobra samo za decu koja sede pozadi. Mada pri bočnom udarcu ne vidim prednost.
Da je jednobojan, bio bi lepši.
U svakom slučaju A2 je bio prelepa ikona i revolucija potrošnje na 100km. Šta je ovo? Skupocena igračka, sa njuškom
@Dejane,
Iako imam sumpatije prema Audiju A2 mogu da se kladim da ga se mnogi vise i ne secaju.
"Prelep" je ipak preteska rec za taj Audi, gotovo smesna...
Svidja mi se ovaj BMW. Rec lep nikako ne bi upotrebio. Vise "zanimljiv". Nije mu potreban klasican dizajn buduci da je osnivac nove klase u Evropi buduci da nema konkurenta. Zato i moze da izgleda ovako i treba da izgleda ovako. Svidja mi se kontrast plastike i boje. Obozavam crna peta vrata poput onih na starom Siviku i Volvoima, Autobianchi-ju itd...