Snimljen novi Mini

Premijera treće generacije Minija (od BMW-ovog preuzimanja ovog britanskog brenda) će se održati u septembru ove godine, na Salonu automobila u Frankfurtu, ali kako to već biva, i ovaj novitet je razotkriven pre vremena.

Lovci na auto novitete su naime uspeli da naprave nekoliko odličnih špijunskih slika novog Minija (kodne oznake F56) tokom snimanja promo materijala, pa tajni više nema. Mada, ruku na srce, svi smo znali da se izgled neće mnogo promeniti, što su sada ove slike i potvrdile. Dakle, Mini vizuelno ostaje Mini.

Na slikama je inače Cooper S u hatchback verziji, a kasnije će uslediti i druge karoserijske verzije. Među njima će se naravno naći i kabrio, a po nekim ranijim najavama ova generacija Minija bi trebalo da se pojavi i u varijanti hatchbacka sa 5 vrata (na leto 2014. godine). Još veću pažnju je izazvala informacija o mogućem sedanu sa 4 vrata čije pojavljivanje se navodno očekuje 2016.

Od menjača se trenutno pominju manuelni šestostepeni i osmostepeni automatik kao opcija.
Novost predstavlja i UKL1 platforma, kao i BMW-ovi benzinski i turbo-dizel trocilindrični motori, a govori se i o hibridnom pogonu i pogonu na sva četiri točka.
U svakom slučaju, novi Mini će biti duži od sadašnjeg modela, imaće duže međuosovinsko rastojanje i duži prednji prepust, a nudiće prostraniji enterijer sa kvalitetnijim materijalima i poboljšano upravljanje.
Ivan Mitić – Autoblog.rs
Foto: Autoevolution.com
Nadajmo se da lepse izgleda uzivo!
Na prvoj slici farovi i maska me asociraju na dete koje izbeceno vristi i place :)
Na prvi pogled, zbog zaobljenijeg dizajna deluje manje sportski od aktuelnog modela ali biće to u redu...kod MINI-ja dizajnerska evolucija skroz uspeva. Mislim na klasični model, Countryman je estetski promašaj.
U principu potpuno isti. Nema odusevljenja. Ali ovo je evolucija kao npr. model 911.
Svidjaju mi se farovi napred.
Ne sviđa mi se ovo produživanje prednjeg prevjesa , al to je vjerovatno zbog sigurnosnih normi , zaštite piješaka i ostalih sranja...
Tako da mi je dizajnerski lošiji od prethodnika ali za tehniku ne sumnjam
Posle 2 generacije, izgleda bledo i nedovršeno. Mlak je i bez karaktera. Fali mu nešto, ne znam šta.
Čini mi se prednji prepust je veći, a proporcije uništene. Malo se tržište prezasitilo MINI-ja.
Auto za metroseksualce i decu bogatih roditelja. Totalna suprotnost od prvobitne Mini zamisli.
Pojavilo se mnogo lifestyle, retro style i hothečeva koji se voze kao karting i imaju slične performanse:
1. F 500
2. DS3
3. A1
4. Adam
5. Clio RS
6. MiTo
7. Fabia RS
8. 208 Gti
Mini nije više sam. Zato najavljuje i sedan verziju, izmišlja nove klase da bi bio prvi u nečemu
@Dj
Pa nema je. Ali to je unapred, za one koji se usude da pomisle da bi mogli da konkurisu:)))
Npr. grdoba A1 ima takva umisljanja vrlo cesto:)
A1 je izmislio dizajn za ovu konzervu.
u komentaru od 10 : 38 se vidi isfrustriranost i neobjektivnost.
Ako se za ikog može reći grdoba, onda je to Mini, a A1 svakako nije.
Najlepši je u klasi, realno.
ne sviđa mi se ovo nikako, prošla generacija izledala mnogo skladnije. Prednji prepust je kao na 407, polako MINI gubi poentu.
@Roomster
To što si ti naveo su samo mali automobili i ako izuzmemo Clio RS ništa od toga se ne vozi ni približno kao MINI!
A1 je najneuspeliji pokusaj da se parira Miniju. tragican pokusaj zapravo. preskup auto koji je izgledom potpuno bezlican, tj. isti kao i ostali u Audijevoj gami samo u minijaturnim dimenzijama. auto bez duse i stila, necega sto je simbol kod Minija. Mini ima tradiciju, estetiku, duh, sportsku voznju.
sto se slika tice, R53 je savrsenstvo izgleda, to je tesko unaprediti. druga generacija je verovatno kvalitetniji auto, mada tu sad postoje razne stavke ako se uzme u obzir R53 restajling VS R56 i svodi sa na licne preference. treca ima samo jos tezi zadatak, kako ne pokvariti postojece, ispuniti sve nove pesacke regulative, i napraviti jos bolji auto.
jedva cekam da vidim ovaj novi na normalnim slikama, ovde je sve izobliceno jer je fotkano iz neke silne udaljenosti predugackim zoomom, proporcije prednje maske su iskrivljene skroz.