Novi Audi A4: novi renderi

Nemački Auto Bild se ponovo bavi novog generacijom Audija A4, koji će kao i aktuelni model biti ponuđen sa velikim izborom pogonskih agregata.

Novi A4 će se u prodaji pojaviti tokom 2015. godine, a kako bi mogao da izgleda pokazuju ovi novi renderi koje objavljuje pomenuti Auto Bild. Ovde treba napomenuti da će se nakon sedana pojaviti i karavanski Avant i Allroad Quattro, pa novi A5 Coupe, a tokom 2016. stižu i A5 Cabrio i novi A5 Sportback.


Po sadašnjim najavama, novi A4 će biti lakši (do 100 kg) i ekonomičniji od još uvek aktuelnog modela, međuosovinsko rastojanje će biti duže za nekoliko cm, koeficijent otpora vazduhu će biti 0.25, a u ponudi će se naći i hibridna verzija.
Što se motora tiče, pominju se benzinci 1.4L sa 90 kW/122KS i 132 kW/180KS,
zatim 2.0L sa166 kW/225KS i 210 kW/286KS, pa šestocilindraš koji će razvijati
250 kW/340KS. Dizelaši bi trebalo da budu 2.0 TDI u verzijama sa 90 kW/122KS,
110 kW/150KS i 135 kW/184KS, kao i 3.0L šestocilindraš sa 160 kW/218KS i 200 kW/272KS.
Tu će biti i Plug-in-Hybrid verzija nazvana E-Quattro, a kombinovaće 2.0L turbo
benzinac sa 166 kW/225KS i dva elektromotora sa ukupno 100 kW/136KS.
Od menjača se pominju šestostepeni manuelni, kao i opcioni osmostepeni automatik.
Ivan Mitić – Autoblog.rs
Renderi: Autobild.de

Bice to odlicni automobili, i drzim palceve da i novi A5 u svim verzijama (narocito Sportback) bude i dalje jedan od najlepsih modela Audija. Skoro je izasla nova verzija 1.8 TFSI sa 180KS tako da sumnjam u verodostojnost podataka da ce se tu u mesto njega naci 1.4 TFSI sa 180KS... 2.0 Bi-TDI ne spominju, mozda nemaju informaciju o njemu, a trebalo bi da Audi izbaci "manji" bi-turbo dizel, BMW i MB ih odavno imaju...
Rodjak uzeo A4 2009 iz uvoza za 10500€
Treba ovih dana da sredjuje papire. Odlicna kupovina mogu reci.
@Dejan
Slazem se, sve to stoji, ali ti manji su dobri/odlicni kao alternativa manjim i slabijim atmosferskim benzincima (oni, 1.4 i 1.0, kod Mondea i Superba imaju do 125 KS), a cinjenica je da je 1.8 TFSI elasticniji i sasvim sigurno manje optereceniji od 1.4.
@englez
koliko km?
@Orlo
a kako ti znas da su dobri kad su tek predstavljeni? Treba da prodje par godina i stina hiljada km da bi se to znalo...
@carobnjak
Mislio sam na performanse i potrosnju, pouzdanost je druga prica... o tome cemo saznati kada budu krenuli vlasnici da se zale a fabrike da rade opozive...
Orlo
tako vec moze! :)
Mada i sto se potrosnje tice, mislim da je to samo na papiru manje, na visim obrtajima ona drasticno raste, kod nekih i vise od atmosferskih...
P.S. to ti je na konto onog "a sta ti znaci najbolji?" a sada "bolji"... :)
Blagi uzas da na limuzinu od tonu i po min ide 1.4 motor, a kamoli taj 1.0 u Mondeu..
Render, k'o render... Ovo samo naslucuju.
S preda vuce njuskom na A6, samo nisu takvog oblika farovi, ali su tako iskoseni, a pozadi je preslikan A8.
Nece biti ovakav. Ocekujem dosta moderniju i agresivniju verziju
Za izgled prednjeg dela su mozda i blizu, mozda ce i stvarno biti ovakav ili slican.Dok pozadi mislim da ce biti drukciji, videcemo.Sadasnja A4 je jako lep auto, takodje i pre ristajlinga.Imao sam prilike da se vozim u 2.0, nije imao neku opremu ali je ok.O osecaju u voznji, perfomansama i kvalitetu unutra da ne pricam, to svi znaju.
@englez
Kako li je to uspio da kupi kada kupi moj komsija u inostranstvu 2009 oko 15k mu izasao sa svim dazbinama i reg. Presao 130 000 original,
C klasa je najkvalitetnija od velike trojke, mada Audi je komforniji i ljepsi od ove dvojice a i skladnije izgleda. jer je duzi 10 cm a od E90 skoro 20 cm