Škoda Rapid Spaceback: nova slika i renderi

Par dana nakon prve dve teaser slike, Škoda je danas na Facebooku objavila novu teaser sliku kojom najavljuje novu verziju Rapida.
I ovoga Česi nisu saopštili ništa konkretno o automobilu, pa ovde podsećanje da će se ova nova verzija Rapida pojaviti tokom sledeće nedelje (verovatno pod imenom Rapid Spaceback).
Kako bilo, već je ranije bilo poznato da će se Rapid pojaviti u novoj karoserijskoj varijanti, to uostalom nisu krili ni predstavnici češke marke (u vlasništvu Volkswagena) pa pojavljivanje Rapida Spaceback neće biti iznenađenje.
Rapid Spaceback bi mogao da se opiše kao miks između karavana i klasičnog hatchbacka, ali o njemu za sada nema drugih informacija. U svakom slučaju, nudiće prostrani prtljažnik, kao i već poznate benzinske i dizel motore.
Ivan Mitić – Autoblog.rs
U nastavku pogledajte i najnovije rendere Rapida Spaceback koje u svom novom broju objavljuje nemački Auto Bild


Recimo, ovo bi moglo da bude zanimljivo u nekoj "Allroad" varijanti. Plastični obrubi iznad točkova, povišen klirens, zaštita odozdo, napred i nazad.. Al da cena ne bude nenormalna.
Naravno da nije karavan.
Koliko je Yugo Florida karavan, toliko je i ovo karavan.
Onaj prozor u C stubu ga ne čini karavanom.
Da je karavan, taj prozor u C stubu bi bio iste dužine kao onaj na vratima.
@carobnjak
Evo posto si ti uvek u pravu i sve znas, macuj se sa njima i njihovim izjavama:
http://www.autobild.de/artikel/skoda-rapid-spaceback-iaa-2013-4277044.html
http://www.autoexpress.co.uk/skoda/rapid/64843/skoda-rapid-spaceback-spy-shots
Estate i Kombi verovatno znace HB... ali dobro ti si u pravu. :P
http://www.dodaj.rs/?10/qr/1DCxhKQA/skoda-rapid-766.jpg
http://www.dodaj.rs/?3C/dW/1i5cGTBy/spaceback-rapid2013.jpg
Jel kravan?
Orlo
ajde budi iskren i prema sebi i nama, pa reci da li ti ovo na 3.slici izgleda kao karavan?!?
P.S. opa, pa otkad ti verujes novinarima?
Ja verujem svojim ocima i CNS-u, i nikada nisam rekao da sve znam, za razliku od tebe... :)
Da li si uopste procitao ovu vest, tj. sta je ovo na slici?
@carobnjak
Sad ja malo glumim ludilo... Jel pise lepo da je karavan? Pise. Pa sta onda... u ostalom tebi je ono sto pise u novinama merilo (i jak argument), ne znam sto bi sada to bilo drugacije... a da bre, ne podudara se sa tvojim stavom pa moze da ispadne da si nesto pogresno rekao.
Ali dobro u pravu si... ako je tako lakse.
Orlo
gde pise da je karavan?
Da je karavan bio bi iste duzine kao i Liftback...
Orlo
meni je bitnije da ti nisi u pravu! :)
Kao sto je Rapid model IZMEDJU B i C segmenta, tako je i ovo na slici izmedju HB i karavana, sto uostalom i pise gore!
@ Orlo
Međuosovinski raspon kod Fabije 1 i 2 je isti.
Međuosovinski raspon kod Fabije karavan 1 i fabije karavan 2 je isti.
Kod Rapida je veći za 14cm.
Kod Rapida su duža zadnja bočna vrata za 12cm.
Kod Rapida bilo spaceback, bilo liftback, međuosovinski raspon je kao kod Oktavije mk2 .
2.60m
@carobnjak
"gde pise da je karavan?"
Bojim se da ces to sam morati da pronadjes linkove si dobio... :P
Cist produzeni B segment, koliko je oktavija passat, toliko je ovo golf, za one koji mesaju B i C klasu. Ovaj spacebeck me najvise podseca na prethodni model kia rio.
Orlo
video si ti nekad Oktaviju ili Superb u karavan izdanju?
Da li ti ovo gore lici na njih?
@ Rade
Da, ali na Rapidu je međuosovinski raspon 14cm duži nego na Fabiji.
M.r. = 2.46m Fabia 1 i Fabia 2
M.r. = 2.60m Rapid
M.r. = 2.58m Octavia 2
M.r. = 2.67m Octavia 3 MQB
KOD VW-a:
M.r. = 2.51m Golf 4
M.r. = 2.57m Golf 5
M.r. = 2.57m Golf 6
M.r. = 2.63m Golf 7 MQB
M.r. = 2.70m Astra H
M.r. = 2.69m Astra J
M.r. = 2.64m Focus 2
M.r. = 2.64m Focus 3
Rade
ovo nije nastalo produzivanjem B segmenta nego skracivanjem Liftback Rapid-a!
Bez obzira kako je nastao liftback, ne razumem zasto uporno pokusavate da ugurate rapid u c segment kada on to nije. Medjusegment po korisnosti jeste, pruza vise od b segmenta a manje od c, ali je nastao na b segmentu a ne na c segmentu.
@Roomster, klase rastu, ako uporedimo audi 80 i danasnji a4 nemaju veze sa vezom a direktni su naslednici, prvo je A4 toliko narastao da su mogli da ubace i model na bazi golfa, A3, a kako je A4 kroz naredne generacije toliko porastao, ubacili su i A3 sedan. Kod bmw-a je nekada trojka bilal najmanja a sada imamo seriju 1 koja po dimenzijama odgovara nekadasnjim torjkama. Nije sve u rasponu tockova i duzini, da je tako superb bi bio A6 a to ne moze nikako. Volim ja skodu, ali treba pogledati realno, skoda daje vise lima za manje ili isto para, tako su poceli i sa time su uspeli (oktavija 1) i dalje teraju isti fazon.
Malopre sam zagledao Rapid sedan, malecki auto, malo veci od Fabie mozda, daleko manji od Oktavie 2, a verovatno i od 3(ne znam tacno, jer nemam jos uvida i nisam ga dovoljno zapamtio uzivo)
Moze da bude duzi, tj medjuosovinsko rastojanje, ali je knap unutra. Samo pogledajte kolicna su prednja sedista i mesta za putnike. Daleko od toga da je to malo, ali nije iz C segmenta nikako...budite malo realni :)
Rade
ko je napisao da je C segment? Ja sam lepo napisao IZMEDJU!
Sama Skoda vrlo jasno kaze da je Rapid model izmedju Fabije i Oktavije.
Da li ste vi svesni da je i ovako skracen, ovaj Rapid DUZI skoro 15cm od Golfa koji je referent C segmenta?
Ako je ovo po tebi cist B segment (a sto nikako nije!), sta je onda po tebi Fabia?
Ni Oktavija nije tipican C segment...
Slazem se da je Skodina taktika - "sto vise lima za manje para", i da je sva ta zbrka oko pripadnosti segmentima i veca duzina od konkurenata providan marketinski trik, za neznalice naravno! :)
@ Rade
Klase rastu, danas je Polo duži od Golfa 1.
Ali nađi mi 1 heč u B klasi od 4.31m.
Trenutno je najduži Clio IV sa 4.05m.
Rapid je LOW COST c segment, po ceni B segmenta. KRAJ!
Rapid je B segment, ne znam kako to neki ne razumeju. Moze rapid i 5 metara da je dug, ali to je B segment.
Oktavija - golf segment.
Superb - konkurent passatu.
Malo vise lima za isto para (kao sto i Rade rece), moraju necim privuci kupce.
Dejan L
U pravu si ;) Low cost C segment, a po izgledu i funkcionalnosti dostojna zamena za Floridu. Ovo je ono što je Florida trebalo i mogla da bude ;)
Evo na primer, nekoliko cinjenica:
Rapis nije low cost c segment, kao sto nije ni Talija ni Clio Grandtour,ni Logan MCV, kako god hocete.On pokusava da bude low cost dugacki b segment, samo sto je tu Logan nesto malo vise low-costiji.A sto se karavana tice i nova mazda 6 je kraca u karavan verziji,a ima i krace medjuososvinsko rastojanje, Clio grandtour je kraci od Talije a ima , recimo prethodna generacija, iste proporcije kao Rapid karavan koji zovite kako hocete.Evo vam slike:http://www.v10.pl/galeria/renault,clio,grandtour,2,artykul,4816,1,jpg.html
Dakle da rezimiram,Rapid je Skodina verzija Poloa na metar, koji za iste pare kao i Polo nudi vise lima, ali avaj, ljudi koji zele Poloa kupuju takovog kakav jeste, ne zele Polo limuzinu, a sa druge strane ovaj space back je karavan ali kratak za best by(Logan MCV), a dugacak za Poloa, tako da mu predvidjam svetlu buducnos,ali samo u Srbiji,Bosni,Makedoniji, gde ce ljudi koji ga kupe objasnjavati familiji da su zamale pare kupili Golf 7 koji je uzgred vec potvrdjeno kvalitetniji od nemackog ''blizanca'' :))) Bez uvrede, salim se, ali otprilike tako stoji stvar sa Rapidom.
@Bobo
I prva i druga Thalia su priblizne duzine kao Clio karavan!
Sto se proporcija tice, na koji Clio karavan mislis?
@NemanjaBB
a sta ti je to Rapid sedan?
To ne postoji, ima samo liftback, naucite vise!
@Carobnjak
Za Clio sam ti dao sliku, na Clio III, svejedno da li su duzi, sedani(trovolumenske varijante preciznije ukljucujuci i lftbekove)b segmenta su oduvek bili duzi od b segmenta, pa tako i Skoda.Skoda odavno ima i Rapid kao sedan varijantu Fabije, pa ce tako i sada biti ovo cudo zamenjuje Fabiju karavan jer je karavan, ili i Logan MCV mogu Rumuni zvati long hb Logan, ne menja stvar.Rapid se do sada prodavao u Indiji i Kini.
@Bobo
ne postoji Fabia u sedan izdanju, taj Rapid za indijsko trziste je POLO sedan sa Skodinom znackom!
Sve u svemu, Thalia 2 i Clio 3, posebno karavan, nemaju nikakve veze, niti stilske niti platformske...
Nova Fabia stize tek iduce godine a verovatno ce kao i do sada imati svoju karavan verziju...
P.S. greska pardon, umesto platforme treba da stoji mehanika.
Navodno su obe generacije Thalia-e zasnovane na mehanici Klija 2.generacije!
@Carobnjak
I clio 3 je zasnovan na mehanici clia 2 sa modifikacijama,a nova Fabija ce biti Rapid bez repa u vecoj meri od one u kojoj je Rapid Indija Polo sa Skodinom znackom.Jer Rapid indija nema samo skodinu znacku ima izmenjen i prednji i zadnji deo i unutrasnjost,tako da je Rapid Indija u odnosu na Polo sedan manje vise isto sto i Fabija u odnosu na Polo.(i novi Rapid je Polo sedan sa liftbek vratima )Elem, ovo na slikama je karavan, a ako bude izasla Fabija, to ce biti short karavan, a Fabija karavan koju pominjes, bice long karavan i svi ce biti karavan verzije Poloa sa Skodinom znackom,ja tako posmatram stvar i svi su b segment, mogu i vagone nazad da im dodaju.(bili bi to Polo vagoni,sa Skodinom znackom)