home
HOME VESTI DOMAĆE TRŽIŠTE VIDEO ZANIMLJIVOSTI NOVITETI TUNING CONCEPTS TOP SECRET PREDSTAVLJAMO SALONI ARHIVA ISTORIJA

Kao što Vam je poznato, ponuda Alfa Romea trenutno obuhvata samo tri modela (MiTo, Giulietta i 4C), ali iz ove marke u vlasništvu italijanskog Fiata već duže vreme najavljuju nove modele.

U prvoj polovini ove godine Alfa je konačno predstavila serijski 4C kao i obnovljeni MiTo modelske godine 2014, ali to je tek početak modelske ofanzive ove marke za koju veliki šef Marchionne najavljuje da će 2016. godine povećati prodaju na oko 300.000 automobila godišnje (2012. je prodato samo 110.000 komada).

Kako bi postigli taj ambiciozni cilj prodaje, Alfa Romeo se konačno vraća i na američko tržište, uz naravno nove modele koji će pojaviti u naredne tri godine.

Ono što privlači pažnju je najava "uzbudljivog dizajna", "odličnog kvaliteta" i povraka na zadnji pogon, a sve to kako bi Alfa Romeo mogao da konkuriše nemačkim premium brenovima, pre svega BMW-u.

Jedan od noviteta je i Alfetta (verovatno će koristiti tehničku bazu nedavno predstavljenog Maseratija Ghibli), budući rival BMW-u serije 5, koja će biti ponuđena u verziji limuzine i karavana, i to sa zadnjim pogonom (s tim što treba očekivati i opcioni pogon na sva četiri točka).

Ponuda motora u novoj Alfetti će se kretati od dizelaša sa 170KS pa do šestocilindričnog benzinca sa 400KS, dok će cene ovog modela verovatno startovati od oko 40.000 evra.




Sledi i nova Giulia (takođe sa zadnjim pogonom), zamena za Alfu 159 koja se najavljuje već duže vreme. Po ranijim najavama, Giulia (kao rival BMW-u serije 3) se može očekivati na Salonu u Ženevi u martu 2015. godine, i to prvo kao sedan, dok će tokom 2016. godine paletu dopuniti i Giulia Sportwagon.

Ivan Mitić – Autoblog.rs

Renderi: Autobild.de



čitanja : 10195



Komentari

Kad ce ovi Italijani da nauce da ne mogu sa Njemcima. Ali pazite cijenu, od 40k eura pocetna. Kakvi ludaci.:))) A najjace je sto im padne cijena za 3 godine nekoliko puta.

Autor Schaffhausen 18 Jul 2013, 12:59

Dobro izgleda ovo gore !

Autor Pit 18 Jul 2013, 13:00

Od svih slicica do sada objavljenih, ne zna se koja je lepsa! :)

Autor carobnjak 18 Jul 2013, 13:32

Jel ispod Chrysler 300?

Autor hh 18 Jul 2013, 13:39

@ hh, i mene zanima.

Autor englez 18 Jul 2013, 14:14

@hh
Sta mislis zasto prelaze od jednom na RWD... Chrysler-ove platforme ce biti osnova za nove modele Alfe, Maserati-ja...

Autor Orlo 18 Jul 2013, 14:21

Steta sto ce biti zadnja vuca, a renderi su odlicni.

Autor RS 18 Jul 2013, 14:24

Izgleda dobro, ali cena mora da bude 5% niža

Autor Roomster 18 Jul 2013, 14:37

Orlo 18 Jul 2013, 14:21

Zato i pitam :) W210 i dalje zivi :)

RS 18 Jul 2013, 14:24

To je plus.

Autor hh 18 Jul 2013, 16:09

BMW 5 u Italiji startuje od 43740 eura tako da ce ova cena biti sasvim konkurentna...

@Orlo
da, konacno si shvatio razlog Fijatovog petljanja sa Amerima, pored ogromnog trzista, naravno... :)

Autor carobnjak 18 Jul 2013, 17:56

Alfa, zadnji pogon - zabava na drumu p.s. Jedva cekam da joj padne cena

Autor Nevernik 18 Jul 2013, 18:14

@hh
Italijansko remek delo (Maserati & Alfa) na platformi namenjenoj Chrysler-ovim modelima sa delovima MB... prestiz bato!!!

@carobnjak
Konacno shvatio? Bilo je to meni jasno od samog pocetka, pored finansijske koristi...

Autor Orlo 18 Jul 2013, 18:41

@carobnjak
Za tu razliku ce svako da uzme seriju 5. Moraju da idu cijiene nize bar 8-10k eura

Autor Schaffhausen 18 Jul 2013, 19:11

@Schaffhausen
a ti bi je kao onda kupio?
Sony, jel tako? :)

Autor carobnjak 18 Jul 2013, 19:15

Alfisti ce da je kupe i da je 5 soma skuplja od 5-ce. ; )

Autor Pit 18 Jul 2013, 19:34

@ Pit u 19:34 h, baš sam hteo da napišem sličan komentar :))

Autor auto 18 Jul 2013, 19:37

Uzasni renderi! "Pobedio" je ovaj beli karavan sa straznjicom Maseratija i Porsea.
Alfa za sada i dalje crta.
Sacekajmo premijere. Ima vremena.
Kao i za onog BMW-ovog supersportistu...

Autor Uroš Cuore Sportivo 18 Jul 2013, 20:01

@ Pit i auto
alfisti će da je kupujo, koliko i ušminkane vektre (čitaj 159), još nisu naučili lekciju.
P.S.
Pravaih Alfi nema toliko dugo da su skoro svi Alfisti uveliko u penziji.

Autor ZLA831AB 18 Jul 2013, 20:07

@Uroš Cuore Sportivo
ne brini, objavljeno je na desetine crteza raznoraznih vizionara (kao sto je na primer Orlo), ali siguran sam da ce svi zinuti kad se pojavi naslednik 159-ke!
A ljubitelji nemacke trojke ce joj u startu naci mane, najjaca je na primer ona koliko ce kostati za 5-6 godina, kao da se zbog toga kupuje auto, smesno!

Autor carobnjak 18 Jul 2013, 20:08

Ok ako serija 5 košta 43.500
Taman 5-10% bi mogla da košta Alfa, mislim ne zato što ne valja ili je lošija, nego zato što mora da pridobije kupce natrag

Autor Roomster 18 Jul 2013, 20:39

Nakon tri godine Alfa kosta 7k a Bmw 25k eura. :))) Pit, kakvi Alfisti ne zezaj. :D To ima samo u Italiji. Sto neko rece, ovdje samo cekaju polovnjake a vise nema ni njih jer su se ljudi malo opametili.

Autor Schaffhausen 18 Jul 2013, 20:54

@Schaffhausen

Standardna šuplja priča , koja se prenosi sa koljena na koljeno , tipa Švabo je zakon , za Francuze skupi dijelovi , za Japance nema dijelova a Alfa je krš koji ništa ne vrijedi.

Pa taj BMW koji nakon 3 godine vrijedi 25.000 kao nov je plaćen minimalno 60.000 a ta Alfa od 7.000 je plaćena 30.000 , pa ko je više pao?

Činjenica je samo jedna , što je auto skuplji , to mu je pad vrijednosti veći a posebno još ako je ako je pun dodatne opreme , jer budimo realni jedan Sandero bolje drži cijenu od S klase , koliko god to kontradiktorno zvučalo...

Autor Đorđe 18 Jul 2013, 23:19

@carobnjak
Kad me vec spominjes, sta sam ja to nacrtao i objavio pa sam vizionar?!?

Autor Orlo 19 Jul 2013, 00:26

@Djordje
Ja ti navodim primjer ove nove Alfe i serije 5. A sto se tice A4/serije 3/ C klasa sa 159-om, e to je vec tragikomicna razlika. :) Vec provjereno vec godinama ista prica, a to sto su malobrojni Alfa fanovi tvrdoglavi, e to je vec posebna prica. Doduse realno, Alfa ne moze da se uporedjuje sa njemackim premijumom. Moze sa Passatom, Isnigniom, Acordom itd

Autor Schaffhausen 19 Jul 2013, 00:52

@ Schaffhausen

Prijatelju. Posedujem 330D karavan iz 2007-me. 230KS. Nov je kostao 60.000€ a sad jedva 12-13.000. U firmi vozimo Alfu 159 1.9 JTDM. 2008. 150KS. Nova bila 26.000€ sad vredi plafon 6.500€. Ako bih birao sledeci auto, biram Alfu.
BMW je BMW, ali brate precenjen je kao nov. I to muski precenjen.

Autor Sinbad 19 Jul 2013, 03:03

@Sinbad
Koliko ti trose po gradu? Ne zezam te, cenim da slicno trose (ako je 330 sa manuelnim)

Autor NemanjaBB 19 Jul 2013, 04:22

@Orlo

izvlacis misao iz konteksta, nisam nigde rekao da si nesto nacrtao, nego da si jedan od vizionara a svoju viziju si lepo objasnio pod 18:41, deo prvi... :)

Autor carobnjak 19 Jul 2013, 19:01

@carobnjak
Sve su to cinjenice... da nije slucajno ni od kuda i od nule stvorena platforma za Ghibli i Quattroporte a jos je ranije receno da ce za nove modele biti koriscenje platforme iz Chrysler-a i Jeep-a (Kubang)? Naravno da je tako...
P.S. Dovezao bih se na ono gore da je tu i dizel motor koji je GM radio za Saab i Cadillac... 3.0 V6...

Autor Orlo 19 Jul 2013, 19:32

@NemanjaBB

oko 8L Euro Dizela

Autor Sinbad 20 Jul 2013, 22:38

Ispada da focus 1.6 tdci po gradu troši isto koliko i dva puta jači BMW 330D!?!
Dal' će baš tako biti? Teeeeško.
Ili je prosto velika razlika u optimisticnim prognozama bord računara?

Autor rooster 20 Jul 2013, 22:51

@ rooster
Imaš vest na ovom sajtu, BMW laže o potrošnji za 30%.
A parola mu je ,,Efficiency Dynamic''

Autor Roomster 21 Jul 2013, 08:48