2014 Renault Clio RS Gordini

Nakon standardnog Clia RS, Renault će u svoju ponudu ubaciti i njegovu Gordini verziju.
2014 Renault Clio RS Gordini bi trebalo da pokreće 1,6 litarski četvorocilindrični turbo motor sa 230KS i 285 Nm obrtnog momenta, u paru sa šestostepenim EDC menjačem, težina automobila će biti smanjena za 25 kg, ubrzanje od 0 do 100 km/h će trajati 5,9 sekundi, dok će njegova maksimalna brzina iznositi 250 km/h.

U paketu će biti i Cup šasija (auto je niži za 10 mm), revidirani kočioni sistem (Brembo), alu točkovi od 18 inča, retrovizori u plavoj ili crnoj boji, doterani enterijer (Recaro sportska sedišta sa kožom i alkantarom i sa belim koncem i plavim Gordini logom, sigurnosni pojasevi u crnoj ili plavoj boji, kožni sportski volan u crno-plavoj kombinaciji, alu pedale, detalji od ugljeničnih vlakana, patosnice sa Gordini logom...), kao i nekoliko boja eksterijera (uključujući naravno i plavu Gordinu boju u kombinaciji sa belim trkačkim trakama).
Cena za 2014 Renault Clio RS Gordini će u Francuskoj iznositi oko 28.000/28.500 evra.
Ivan Mitić – Autoblog.rs
Renderi: Khalil.B via Blogautomobile.fr
Izgleda sjajno, naročito mi se sviđa što su dosta poradili na enterijer, ali evo nekih zamerki za moj ukus:
- cena previsoka za jedan Clio, RS je npr. oko 22000 što je neki maksimum koji bi po meni auto ove klase smeo da dodirne
- zašto ne nude ručni menjač koji je imao stari RS, isprobao sam ovaj EDC u novom RS-u u Nemačkoj i nisam uopšte zadovoljan, često se desi (naročito pri brzom downshiftu) da ne menja brzine onoliko brzo kao što ga reklamiraju
- 18" felne su prevelike za njega, 95% prodatih primeraka neće nikad videti stazu, a to što ima gumu nacrtanu na felni samo će značiti neudobnost za svakodnevno korišćenje. Lagane 17" sa nekim mesnatijim gumama bi verovatno skinule i neku stotinku sa 0-100.
Ostalo sve u superlativu :)
Suvise su dobre ove brojke oko ubrzanja da bi bile realne odnosno da bi mogli sa samo 30 KS povecanja snage i 45 Nm obrtnog momenta vise da obore vreme za celu jednu sekundu... manje ce to biti verujem. Deluje mi da su EDC ubacili kako bi postigli bolje vreme ubrzanja i na stazi.
Kako bilo i standardan RS je zmaj od auta...
Nisam siguran, ali mislim da se RS dobija samo sa EDC,ali sve u svemu ovaj Gordini je pomerio standarde u klasi opet.Naravno za one koji vole, ja mislim da je za ovaj auto 1.5 dci sa 110 ks idealan izbor.
Da, isti onaj DCI iz Mercedesa.
Može biti da i ovaj 1,6 tce ubace u Merdžu :))
@Bobo
Ovo su nezvanicne i nepotvrdjene brojke...
Uostalom Gordini tek sada treba da bude iznad RS, a ne kao do sada u ponudi ispod RS-a...
Ima ovaj 1,6 rezerve. Doći će on vremenom blizu 300ks. No tu je Megan 2,0RS, pa nema smisla da ovaj ide preko :)
Uzgred, bez EDC menjača, karakteristike bi bile dosta lošije.
Roomster 26 Jul 2013, 00:19
Hmmm, a kako bi trebali napraviti Gordinija?
@Roomster Pa stvarnoo...kako bi, sto rece hh, trebalo po tebi napraviti Gordini verziju, ovaj jedini u klasi, ukoliko to bas bude tako kako kaze Orlo, izvlaci 230 ks iz 1.6, ima EDC,sasvim sigurno dobro upravljanje i cvrstu sasiju, ko u b segmentu nudi vise, mada je to u principu nebitno?Skoda RS sa 220 ks i dizajnom limuzine ti je zver, a ovo ti je nesto bzvz.