home
HOME VESTI DOMAĆE TRŽIŠTE VIDEO ZANIMLJIVOSTI NOVITETI TUNING CONCEPTS TOP SECRET PREDSTAVLJAMO SALONI ARHIVA ISTORIJA

Predsednik upravnog odbora Honde, Takanobu Ito, i zvanično je potvrdio da će nova generacija Civic Type-R modela biti predstavljena 2015. godine, uporedo sa novim automobilom na gorive ćelije. Ovo je prva zvanična potvrda, nakon više od dve godine nagađanja hoće li uopšte biti nove Type-R verzije, budući da je prethodnik prestao da se proizvodi jer nije mogao da ispuni nove Euro 5 norme.

Novi Type-R će biti razvijen isključivo za evropsko tržište, a u njega će biti implementirana sva iskustva stečena tokom takmičenja Honde u WTCC šampionatu. Pored toga, u Hondi su još pre par meseci sebi zadali cilj da nova generacija najsnažnijeg Civica ujedno bude i najbrži automobil sa prednjim pogonom na čuvenom Nurburgringu.

Drugim rečima, to znači da će Civic Type-R morati da „potuče“ rekord koji trenutno drži Renault Megane RS Trophy, u vremenu od 8:07.90 minuta, a koji raspolaže sa dvolitarskim turbo agregatom od 265 „konja“. Prema rečima Dave Hodgettsa, direktora marketinga Honde u Velikoj Britaniji, to znači da će Type-R morati da poseduje barem jednako snažan agregat, iako je zapravo cilj inženjera čitavih 300 KS!

Iako je naveo da će vozne karakteristike i odziv na gas u mnogome biti „inspirisani“ iskustvima iz WTCC, Hodgetts nije želeo da precizira koji će agregat novi model zapravo posedovati. Iako se u WTCC-u koristi 1,6-litarski turbo, malo je verovatno da će u Hondi razmatrati njega, budući da tolika snaga (300 KS) iz relativno male zapremine i ispunjenje Euro 6 normi, nikako ne idu „ruku pod ruku“. Pre će biti da će i novi Civic Type-R dobiti 2,0-litarski motor, ali ovaj put sa turbo punjačem, kako bi se lakše dostigla željena maksimalna snaga.

Prema rečima Hodgettsa, novi Type-R će sa testovima na Nurburgringu početi na jesen ove godine, dok se serijska proizvodnja modela očekuje početkom 2015. godine, u Hondinim proizvodnim pogonima u Swindonu, u Engleskoj, odakle stiže i većina Hondinih automobila za tržište Evrope. Istovremeno, Civic Type-R će biti prvi u nizu sportskih modela koje Honda planira da proizvede u bližoj budućnosti i time se delimično vrati na „staze slave“ tokom '90-ih godina.

Izvor: Superauto.rs / AutoExpress.co.uk



čitanja : 2943



Komentari

Karting. A45 podigo ulog, pa sad svi dižu prvobitno planiranu snagu.
I Golf R je na produženom odmoru, dok mu ne zbudže cirka 300 ks, a isto bilo planirano manje.

Autor Pit 27 Jul 2013, 23:28

samo napred! type r je uvek bio odlican hothatch!vozio sam ovaj novi model sa 1.8 vtec motorom, odusevio me!kakav li ce biti tek type r!

Autor Profa 27 Jul 2013, 23:32

pit
Ma da svi gledaju mercedes sta radi heheh ne budi smesan.
A45 ne moze nikako da se meri sa golfom r mazdom mp3, hondom tape r, meganom rs....ovo su sva vozila na prednji pogon, A45 ima pogon na sva 4 tocka , da ima pogon na prednje tockove ne bi nista znacilo tih 360ks. 300ks je granica za prednju vucu,i pitanje je kako ce se tolika snaga prenositi na prednje tockove, sve treba dobro da se uklopi. Uhvatio si se mecke pa mislis da je svi kopiraju, neka se mercedes malo ugleda na hondu, subaru..i ostala japanska vozila po kvalitetu i sve ce biti super :)

Autor nesa 28 Jul 2013, 00:15

Mercedes sa ovom Hondom nema šta da traži. Još za 200 godina Meca neće imati nešto slično.

Autor bumbar 28 Jul 2013, 00:21

nesa
bumbar
Na vašu žalost, Mercedes se ne ugleda na ove, nego oni na njega. ;)
Ovi nema šta da traže pored A klase, jer ne može ni 135i da joj parira, a kamoli ovi.
A ako, valja malo izbaciti frustracije iz sebe, samo se džigerišite vi. :)))
Ovi su niža klasa i oni mogu da se bore zu izmedju sebe.
A neso, Golf R je 4 motion !
Ako znaš šta to znači. :)))

Autor Pit 28 Jul 2013, 00:46

Kako se Honda može uhledati na Mecu kad je A klasa nastala juče? Sem ako ne misliš na predhodnu kočiju A klase?
Mnogo Meca ima da uči. Jedino ako im Rendžules ne napravi nešto, mada je A klasa nastala na nakovnju Rendžulesa, što se lako primeti, al se krije bar za sada.

Autor bumbar 28 Jul 2013, 00:50

bumbar
Prvo pa muško.
Ušla je u ovu kategoriju i odma izdominirala. :)))
Kao što rekoh, ne može da je pobedi ni 135i, a o ostalima je glupo trošiti reči.
Tj oni su deklasirani.

Autor Pit 28 Jul 2013, 00:52

pit
Sada ti je sigurno srce puno hehehe Dobro za gnoja nisam znao ne pratim toliko wv, tako da hvala na ispravci, inace na tvoju zalost nisam lozana, samo pricam kako jeste, treba mecki jos da se ugleda na japance i bice kompletna , inace da ti bude lakse i nemam nista protiv mercedesa , odlican je auto, ali treba dostici kvalitet Honde i ostalih japanaca, samo to i nista vise.

Autor nesa 28 Jul 2013, 00:56

Ih, pa nisu ni Japanci cveće!
Nemoj tako u globalu. Ima tu svega i svačega. Kapanci još prave automobile za jednoktatnu upotrebu - dok traje traje a onda otpad.

Autor bumbar 28 Jul 2013, 01:01

pit
Bunbar ti je lepo objasnio sto tice civica, nije on juce tu. Civic ima ogromnu istoriju dok se za A klasu zna od kada postoji. Opet nije ni to merilo svega ali Tape r nije za podcenjivanje.

Autor nesa 28 Jul 2013, 01:02

nesa
Aj još mi pričajte o Civicu a imam ga. :)))
Kao što rekoh, karting.
Izuzetno je sportski i tvrd.
Naravno da Type R nije za potcenjivanje, ali budimo realni, trenutno je najbrži auto u segmentu A45 AMG.

Autor Pit 28 Jul 2013, 01:04

Bumbar
Koji su to japanci koji traju dokle traju pa posle u otpad?
Ne kazem da su svi sjajni ali vecina japanskih imaju kvalitet.

Autor nesa 28 Jul 2013, 01:04

Većinu još muči korozija.
Nekako su napravljeni da zaista nemaju neke posebne zahvate na održavanju nekih 4-5 godina, a onda kreće rupa bez dna. Zato ih i vole u Nemačkoj, jer se tamo auto menja posle 4-5 godina max.
Korozija je nemogiće izražena na Suzukiju, Mazdi, Subaru. Nije imuna ni Tojota i neki modeli Hondi....

Autor bumbar 28 Jul 2013, 01:08

Pit
Sigurno da jeste kada ima 360ks i pogon na 4 tocka , nisam ni osporavao da je sporiji od drugih. Civic tape r je tvrda obican civic 1.8 i nije toliko, jeste tvrdji malo ali ima i tvrdjih. Vozio sam ga jedno vreme.Kao sto kazes imas ga pa znas najbolje da je kvalitetan.

Autor nesa 28 Jul 2013, 01:09

Merc A45 nje u klasi ovom Hondom. On ide sa Subaruom i Mutcubisijem, zna se kojim. Zako da je tasprava bez predmetna.

Autor bumbar 28 Jul 2013, 01:12

Mozda neki stariji japanci, ovi novi sigurno nemaju tih problema, zadnjih 10godina svi imaju skoro iste materijale otporne na koroziju, dosta i plastike. Nisam video ni jedan evro. ili japanski auto da je truo ili krodirao. Videlo bi se to iz uvoza na auto placevima, pre su bili lose 90tih sto se tice korozije, sada sigurno ne.
Moze se naci samo neki iz uvoza gde se vozio u nekom planinskom kraju gde se baca so pa su takvi i krodirali ali ne bitno da li je japanac ili iz evro.

Autor nesa 28 Jul 2013, 01:14

bumbar
Video sam Subaru Imprezu, 2009 ili 2010-o god, tad je bila stara oko 2 godine, celu je napala korozija.
Baš sam se iznenadio, a lepa bila, perla bela...

Autor Pit 28 Jul 2013, 01:15

nesa
Ima korozije na najnovijim japanskim modelima. Pratim ja to redovno :))

Autor bumbar 28 Jul 2013, 01:18

Na supertestu Autobilda bila je Mazda 3 stara 2 godine sa neverovatnom korozijom!

Autor carobnjak 28 Jul 2013, 01:19

Takodje i na E klasi, prethodna generacija...

Autor carobnjak 28 Jul 2013, 01:20

CARO.
Gde to . mislim tamo gde zavlace one male kamere ispod auta?
Za subaru nikad cuo niti uopste za nova vozila. Ako se gleda tom kamerom ispod kola, moguce da ima vecina i opet zavisi koliko se i gde vozi, inace one korozije na vidljivim mestima nisam video odavno na novijim vozilima.

Autor nesa 28 Jul 2013, 01:27

nesa
Ne treba kamera. Pregled na kanalu, skidanje plastičnih delova i sl. Drži to da ne pokaže vani oko 5 god, a onda je već teška metastaza rđe.
Subaru posebno i mazda i manji Suzuki.

Autor bumbar 28 Jul 2013, 01:30

Čarobnjak
Ja sam baš imao W211, 2003-e god. 5 godina bila kod mene, prešao sa njom 80 000km, zimi je vozio i nigde nijednu tačku nije imala ! Takodje drug ima, isto nisam video nigde ni trunku rdje, tj znam više 211-ca i ni na jednoj nisam video rdju.

Autor Pit 28 Jul 2013, 01:34

Kada je nisi otvarao odozdole, skidao auspuh, korube, plasticne delove itd :) spolja se nista ne vidi, vidis sta kaze
bumbar. ne treba kamera ali treba da se skidaju delovi, video malo u casopisima.

Autor neko 28 Jul 2013, 01:50

Ma koje kamere, sve se lepo vidi na fotkama, limarija i spolja i iznutra trulex!

Autor carobnjak 28 Jul 2013, 01:58

neko
Gledao sam je na dizalici.
U svakom slučaju, dokon nisam da rasklapam auto, znam da sam bio prezadovoljan tim autom i da mi je najbolji i najdraži od svih koje sam vozio. :) Gledajući sveukupno.

Autor Pit 28 Jul 2013, 02:00

carobnjak
Ma da truleks, da veze o auto.mozda bi ti i poverovao. Preterao si, kao BUMBAR sto kaze sam video u nekim testovima kada rade na 100 hilj km , tu se ponekad vidi,na vecini auta.
To sto pricas da se sve lepo vidi,trulex, ne znam samo o kojim automobilima pricas, mozda ovima iz 90te

Autor nesa 28 Jul 2013, 02:13

Čarobnjak
Kad smo već na toj temi, mogu da ti kažem ono što sam video na dizalici i šokirao se.
Maserati Kvatroporte, e to je trulex !
Sve mu je trulo dole, svi metalni delovi, vešanja, sve.
A inače je u servisu zato što mu je zviznuo motor.
Mislim da sam kačio slike motora, koji je poreklom iz F430.
To je jedino što mi se ne svidja kod njih, kvalitet nula.

Autor Pit 28 Jul 2013, 02:20

Što se tiče zaštite od korozije , koliko ga god ne volio , Audi je tu tata , kao i čitava VW grupa , BMW je odličan kao i francuzi.
Mercedes je tu opasno zakazao , posebno krajem 90-ih i početkom 2000-ih , npr W210 je katastrofa , W203 prije redizajna katastrofa , skoro sam gledao kod majstora w211 (2003 g.p) , ispod kedera na vratima sve nepopravljivo trulo da su se sva četvero vrata mijenjala.

Opel je naučio lekciju , talijani(Fiat ,Alfa) su solidni a Ford , Mazda , Nissan i Suzuki još moraju učiti dok su ostali japanci prilično solidni.

Autor Đorđe 28 Jul 2013, 12:21

Djordje
Vagen se nije baš proslavio, samo pogledaj Golfove 5-ce npr.

Autor Pit 28 Jul 2013, 12:28

Mene je najvise razocarao mercedes c ( kikiriki) zadnjih meseci nisam video nijednog bez korozije na vratima i rubovima. Tacno je da su stari 10 god ali ipak je to merc.
@Pit
Vidim da imas Civika. Koje god i motor. Kakav je za odrzavanje. Drugar razmislja da kupi 2007-8 benz.

Autor Bagzi 28 Jul 2013, 16:20

Bagzi
2006 1,8 Sport 140ks. Srebrna metalik.
Ne mogu ništa da ti kažem, jer ga imam od skoro relativno tako da mu ništa nisam radio a i ne vozim ga.
Višak mi je, dajem ga povoljno, za 6 000.
Najjeftiniji takav u oglasima je 7 500.
Uzeo sam ga uz doplatu za neki auto koji sam prodao i hoću da ga prodam.

Autor Pit 28 Jul 2013, 16:25

@pit
je l ga ima na oglasima?

Autor Bagzi 28 Jul 2013, 16:36

Bagzi
Ima ima, 6 200, videces. Na Moj auto i polovni automobili.

Autor Pit 28 Jul 2013, 16:40

Drugar mora prvo da proda svoj auto pa ako mu se svidi tvoj auto organizovacemo neko razgledanje. Pozdrav

Autor Bagzi 28 Jul 2013, 16:43

Ok, ako ne ode do tad, pozz. ; )

Autor Pit 28 Jul 2013, 16:52

Hallo da i ja recem jednu

NEW FORD FOCUS RS

Autor redjoe 28 Jul 2013, 17:30

@nesa
ti ocigledno ne umes da komuniciras sa vise ljudi istovremeno!

Sta sam preterao?!?
Nisam izneo licno misljenje nego sam ti naveo izvor gde se o tome pisalo i gde su objavljene fotografije limarije SPOLJA, rubovi tockova i pragovi, a i spod je tek katastrofa!

Autor carobnjak 28 Jul 2013, 17:41

@Pit
da, i Meca se neslavno pokazala, osim ako je namesteno...:)

Za Maserati stvarno nisam upucen, ionako ga ni ne vidjam...

Autor carobnjak 28 Jul 2013, 17:43

carobnjak
Žao mi što nisam slikao i to.
Ali ceo je bio truo dole, pa trebalo bi 20-ak slika da bi se sve lepo videlo.
A šta kažeš za motor ?
Bilo bi dobro da ima pouzdanost Fiatovih dizela. :)

Autor Pit 28 Jul 2013, 17:50