Novi Nissan Terrano 20. avgusta

Nissan je krajem oktobra prošle godine i zvanično potvrdio da će kupcima u Indiji pod svojim znakom ponuditi novi SUV za koji se još tada znalo da se u stvari radi o Nissanovoj verziji Renault Dustera.
Zatim je u junu ove godine i zvanično potvrđeno da će se Nissanova verzija Dustera u prodaji pojaviti još krajem 2013. godine i to pod imenom Nissan Terrano. Takođe, objavljene su i zvanične skice koja najavljuju izgled novog Terrana, a sada je potvrđeno da će premijera novog Terrana u Indiji biti održana 20. avgusta.
Do sada je inače Renault za indijsko tržište modifikovao pojedine Nissanove modele i prodavao ih pod svojim znakom (Nissan Micra kao Renault Pulse i Nissan Sunny kao Renault Scala), a sada će sa Dusterom situacija biti obrnuta.

Novi Terrano je u odnosu na Duster dobio izmenjeni prednji i zadnji deo, a po sadašnjim najavama, u Indiji će biti skuplji od Renult Dustera mada se ranije govorilo da će biti nešto jeftiniji. Start prodaje u Indiji se najavljuje za novembar ove godine.
U ponudi motora se očekuju 1,6 litarski benzinac i 1,5 litarski dizelaš, dok će se proizvodnja odvijati u Renault-Nissan fabrici Oragadam u Indiji, gde se već proizvode modeli Micra, Sunny i Evalia.
Ivan Mitić – Autoblog.rs
I ja mislim. Sa povisenim klirensom i previm 4x4 pogonom za razliku od Dustera.
I ja mislim. Sa povisenim klirensom i previm 4x4 pogonom za razliku od Dustera.
Autor ChedomirADELAIDE 03 Avg 2013, 12:24
I šta napisa?
Pa Duster ima Nissanov 4x4 pogon?!
Nekadasnji Terrano mi je uz Pajero sport bio jedan od omiljenih dzipova,da ne kazem SUV-ova,razumemo se.
Hahahahaha, od Dačije prave Nissan.
Šta bi rekli smarači da se od Škode pravi Volkswagen?
Bilo bi ismevanja 25h dnevno.
@ Draca
Tako je, od g... se pita ne pravi
To je činjenica da je Dacija pristojan automobil, kad jedan Nisan na njenu osnovu stavi svoj znak, kao i motori koiji idu u Daciju idu i u Mercedes.
Ali zato se nikada neće desiti da se na Skodicu stavi VW znak, zato što Skoda nema svoj razvoj, nego nastaje na reslovima VW grupe.
@carobnjak
Jeste, duster 4x4 ima transmisiju i dešenja od Nisaana. To je jedini jeftin automobil koji može da bude pravi terenac, za razliku od jeftinih SUV. Nema mehanički reduktor, ali zato ima 1 brzinu tako kratku, da je pravi terenac. U normalnoj vožni polazi se 2 brzinom.
Za razliku od Jetija, ozbiljan auto a ne šminka!
@Marqqqoni
izgleda da Laza to ne zna, on ceka da Skodica postane premijum... :)
@carobnjak
Sve jedno Laza ne žuri, pa mu je lepo da čeka Skoda sreću, to jeste dok Skoda postane pravi VW. Bar za duže vreme dok ga ne puste na lekarskoj komisiji za vozača ;)
@Dejan L
Sve polaziš od toga da je auto napravljen da se lupa. Imao si valjda ružna iskustva.
Elem, auto je da se vozi, to moraš da razumeš a kad se vozi, moraš da paziš da ga ne lupaš, pa da je gumeni.
@ Marqqqoni
Ej zadnja polustranica, alo razumeš?
Ispod D stuba se slomi, sajtna prsne, krov se ulubi ceo.
I ti to nazivaš ozbiljnim autom?
Jel to Brilijans ili Dačija?
@Dejan L
To za duster nije tačno, jer ja sam bio u njemu kada je išao blatom do vrata, kada se peo za Ladom Nivom, a bio sam i u Jetiju kad se zaglavio tamo gde ie išao Punto Clasic.
U Dusteru ništa se ne uvija, ni savija, jer ako ga koriste oni koji dugačije kući ne bi stigli, koji su slomili par niva, i Uaza, onda šta reći.
Nemoj ti davati savete o vožnji kad ne voziš. To nije korektno. Drži se dizajna, i pazi na Skodicu da ti se ne ulubi krov, jer sam viđao da se savije kad padne orah ili šišarka sa drveta. Ravan ko tepsija.
N-Cap
Duster ***
Yeti *****
Mislim da je ipak čelik naspram limčića sa armaturom od plastike.
Dačija nikada neće biti na nivou Škode, jer je škoda 2 klase iznad.
Uostalom, Duster je na nivou Cherokee-ja iz 1989.
Činjenice, testovi, analize.
Pusti ti 4x4, niko to ne pominje, ionako samo 15% Dustera izađe sa 4x4 pogonom
Yeti je manji od Duster-a, a kada izađe Yeti XL iliti Yeti L iliti Yeti 7 seats, videćemo ko je snajka, a ko škodaljka
@Dejan L
Što si opčinjen lupanjem kola?
Dačija je mnogo iznad Skode, upotrebljivija, komotnija, lepša, jeftinija, jeftinije održavanje, bolje drži cenu, kvalitetniji delovi, ne ostavlja na putu kao škoda itd...
Sto se tiče, pucanja pragova i plastika, lako je u svakom gradu naći Dacije u taksiju sa po 600 000km, koje su spolja očuvane, i ne ispuštaju dimove i čudne zvuke, kao Skode koje imaju zvuk kao dreš, posebno troklipne, a cele skoljke i plastike jadno izgledaju već posle 300 000km. To je glavno Srpski Kraš test. Znam da besciljno lunjaš po ulicama, pa pogledaj. I zamoli mamu da ti da da ga ponekad preteraš po dvorištu, možda shvatiš da možeš :) I kaži joj da sa 3 klipa ne kreće u preticanje, jer ti 100 Ncap testova neće pomoći.
Laza je svoju karijeru zapoceo kuckanjem plastike a zavrsice je krckanjem iste u obliznjem jendeku... :)
Zivela troklipna Skoda klotara! :))
Moj drug je Rumsterom stigao neku staru Ladu od pozadi. Na Ladi se nije savio ni branik, dekica mu je samo rekao "jaoj sine al si se razbio i otišao.
E na Rumsteru, 2 fara, ladnjak klime, branik, a samo ga je znak "Skoda" sa niklom, koštao 150€+maska crna.
Sa farbanjem i krpljenjima plastika, opoet preško 1000€!
A nije ga udario ni sa 10km na sat!
Malo teško da ladi nije bilo ništa, no dobro.
Ali to je ponovo primer stare i nove konstrukcije vozila.
Nova vozila su projektovana tako da se sila raspoređuje oko putničke kabine, dok se npr lada deformiše redom... i svi ginu. Da je frontalka bila u pitanju, taj drug bi možda imao koju ogrebotinu, dok bi vozač lade bio u mrtvačnici.