Snimljen BMW M4 Coupe

BMW je sa M4 Coupe Conceptom predstavljenim na ovogodišnjem izdanju događaja Pebble Beach Concours d’Elegance u Americi najavio budući serijski M4 Coupe, a u pripremi je i M4 Cabrio.
To znači da u istoriju posle M3 Coupea odlazi i M3 Cabrio pa će jedino M3 Sedan zadržati svoje ime i u novoj generaciji. Takođe, umesto 4.0L V8 motora u starom M3 (sa 420KS i 400 Nm), budući M4 će dobiti šestocilindrični twin-turbo agregat.
Pod njegovom haubom će se verovatno naći twin-turbo šestocilindrični 3,0 litarski motor sa 310 kW/422KS pri 5400-7000 o/min. i 540 Nm pri 1900-5400 o/min. (u paru sa manuelnim šestostepenim menjačem ili sedmostepenim M DCT Drivelogic-om).
Dok BMW i zvanično ne predstavi ovaj automobil (najverovatnije u januaru 2014. na Salonu u Detroitu), ovde podsećanje da će serijski M4 Coupe po pisanju nemačkih medija imati 1495 kg, ubrzanje od 0 do 100 km/h će iznositi 4,4 sekunde, prosečna potrošnja goriva će biti 9,5 l/100 km, dok će najveća brzina biti ograničena na 250 km/h (opciono i 280 km/h).
U paketu će biti i agresivniji aero body kit, hauba od ugljeničnih vlakana, M točkovi, modifikovano ogibljenje, jače kočnice (pominju se i karbon-keramičke kočnice), sportski izduvni sistem, kao i doterana unutrašnjost (sportska sedišta, M sportski volan...).
Ivan Mitić – Autoblog.rs
Foto: Worldcarfans.com
Više slika na sajtu Worldcarfans.com
Uff sto je meni ovo lepo.Nadam se da necu i ovim uzburkati strasti, bez price o kvalitetu, handlingu, snagama i sl., ovo mi je najlepse sto je autoindustrija spremila za ovu godinu.Hauba, motor iza prednje osovine, cisto, elegantno , najlepsa BMW-ova maska, prva trojka kupe.Nista za dodati i oduzeti po meni dizajneru od Boboa 10.
da sve to stoji ali motorizacija je slaba za konkurenciju bar po meni
ne brini za BMW-ovu motorizaciju.ako budu imali potrebe da ubace nesto jace,tj ako ih konkrencija bude naterala na to imaju oni uvek spreman odgovor.mislim da ce se u buducnosti ici na koriscenje laganijih materijala a ne povecanje snage motora.primer je i audi rs6. takodje ce se sve vise kombinovati sa elektromotorima.nije vise fora praviti kola 100kg teza od prethodnika pa mu dodavati 70,80ks vise.a upravo na laganim materijalima i elektromotorima BMW radi punom parom.obicna serija 4 izgleda vrhunski,m ce tek biti perverzija.sto se tice staze ne sumnjam da ce mu i dalje konkurencija gledati u 4 cevke.