home
HOME VESTI DOMAĆE TRŽIŠTE VIDEO ZANIMLJIVOSTI NOVITETI TUNING CONCEPTS TOP SECRET PREDSTAVLJAMO SALONI ARHIVA ISTORIJA

Aktuelna Mercedesova C klasa je predstavljena početkom 2007. godine, u međuvremenu je obavljen i redizajn, dok će se potpuno nova generacija (W205) u prodaji pojaviti tokom 2014. godine.

Zvanična promocija C klase sedan će po ranijim najavama biti održana početkom sledeće godine, a tokom 2016. godine stiže i C klasa SportCoupe koja će konkurisati BMW-u serije 3 GT kao i novoj generaciji Audija A5 Sportback.

C klasa SportCoupe će imati produženo međuosovinsko rastojanje, dok će ponuda motora obuhvatati četiri benzinca (sa rasponom snage od 135 kW/184KS do 245 kW/333KS i dva dizelaša (sa 125 kW/170KS i 150 kW/204KS). Paletu će zaokružiti i dve hibride verzije (jedna će imati elektromotor sa 20 kW/27KS a druga sa 50 kW/68KS).

Naravno, u ponudi C klase će i dalje biti karavan verzija (T-Modell) čija prodaja po ranijim informacijama startuje u septembru 2014. godine (karavan će inače po informacijama Auto Bilda biti za oko 1.900 evra skuplji od sedana). Takođe, sem sedana, karavana i SportCoupea, kupcima će se ponovo nuditi i coupe, ali i nova cabrio varijanta (s tim što bi ova dva poslednja navodno mogla da se prodaju pod oznakom CLK).

U svakom slučaju, nova C klasa će po najavama nemačke fabrike biti dinamičnija i Mercedes će se fokusirati na mlađe kupce, a izgled će biti inspirisan novijim modelima kao što su CLS, CLA i nova S klasa.

Takođe, najavljuje se da će nova C klasa biti i lakša (za oko 100 kg), bezbednija, komfornija i aerodinamičnija od sadašnjeg modela (koeficijent otpora vazduha kod sedana biće 0,25), sa ekonomičnijim motorima (potrošnja smanjena i do 20%) i sa prostranijim enterijerom (međuosovinsko rastojanje produženo za 90 mm - na 2850 mm).

Tu će biti i opciono Airmatic vešanje, a vozač će moći da bira između Comfort, ECO, Sport i Sport Plus modova.

 

Od menjača se pominju šestostepeni manuelni, 7G-DCT sa dvostrukim kvačilom, ali i novi devetostepeni automatik. U ponudi će takođe biti i verzije sa 4Matic pogonom na sva četiri točka, kao i 1.6 dCi dizelaš (zahvaljujući saradnji Renaulta i Mercedesa), hibrid i novi AMG twin-turbo V8 agregat.

Mercedes će novu C klasu proizvoditi i u Americi, i to u fabrici Tuscaloosa u Alabami.

Ivan Mitić – Autoblog.rs

Render: Autocar.co.uk

Ranije objavljeni renderi Auto Bilda



Ranije objavljena slika unutrašnjosti (by Autoevolution.com)



čitanja : 3066



Komentari

Bice lep sigurno, ali osecaj prevare koji ce imati vlasnik vece S klase bice zagarantovan.
Enterijer obecava.

Autor Uroš Cuore Sportivo 15 Okt 2013, 21:35

Uroš Cuore Sportivo 15 Okt 2013, 21:35

Uvijek je C klasa licila na S, mada mislim da ce ova generacija biti mnogo slicnija.

Autor hh 15 Okt 2013, 21:56

Aktuelna C-klasa pre restyle mi je jedan od najlepsih i najpozeljnijih modela MB poslednjih godina, pogotovo u nivoima opreme sa velikom trokrakom zvezdom na maski, zajedno sa takodje aktuelnom E-klasom pre restyle-a... narocito mi se svidela sa tada jednim od najjacih dizela tog ranga 250 CDI od 204KS - nista vise od toga nije potrebno... nakon restyle C-klasa mi nikada nije bila odvratnija, pogotovo oni farovi - ocaj - upropastili su je. E klasa mi se sve vise svidja nakon restyle-a, a C-klasa ni posle par godina...

Autor Orlo 15 Okt 2013, 22:34

@Uros
A, kako ce se osecati vlasnici Citan-a, A klase, B klase?!?!
:)))

Autor dusan 16 Okt 2013, 00:27

Nadam se da ce se sedista na karavnau prekalapti normalno, a nekao na Bmwu 3, gde prekolpis sredinu, a levo i desno ostanu ogromni delovi sedista, dusu dalo da se pocepa i isprlja.

I ako bi nekako moglo da se izbegne ovo cudo od kineske kopije iPada na sred konzole.

Spolja fantastican.

Autor Fordovac 16 Okt 2013, 00:31

@Fordovac
o kakvom to preklapanju sedista mislis, samo na sredini. Ako sam dobro razumeo, onda je to u pitanju opcija gde se spusti sredisnji deo da bi mogle da se ubace skije ili slicni dugacki predmeti, a da i dalje sedista mogu da se koriste za putnike. Medjutim i takko sedista mogu da se obore cela ili u odnosu 40:60.
A kineski iPad neces moci da izbegnes. Ja sam mislio da ce to biti kod mercedesa rezervisano samo za lowend modele, ali kad sam video da se nalazi i u restajlingu CLS-a, pocinjem da verujem da ce za dve godine biti u svim modelima sem S klase.

Autor toma 16 Okt 2013, 01:06

Jako fino izgleda, lepsa od prosle C klase restail i daleko normalnijih proporcija od nove S klase. Video sam je juce ispred salona, obilazio malo...

Autor Nemanjabb 16 Okt 2013, 01:59

Aktuelna C-klasa pre restyle mi je jedan od najlepsih i najpozeljnijih modela MB poslednjih godina, pogotovo u nivoima opreme sa velikom trokrakom zvezdom na maski, zajedno sa takodje aktuelnom E-klasom pre restyle-a... narocito mi se svidela sa tada jednim od najjacih dizela tog ranga 250 CDI od 204KS - nista vise od toga nije potrebno... nakon restyle C-klasa mi nikada nije bila odvratnija, pogotovo oni farovi - ocaj - upropastili su je. E klasa mi se sve vise svidja nakon restyle-a, a C-klasa ni posle par godina...

Autor Orlo 15 Okt 2013, 22:34

Slažem se u potpunosti , W204 PFL je dizajnerski jedan od najpogođenijih Mercedesa uopšte , redizajnom je to ukenjano , a ovi renderi W205 mi se ne čine da će biti dizajnerski korak napred u odnosu na W204...

Autor Đorđe 16 Okt 2013, 08:48

Mislim da Mercedes dugo unazad nije imao ovako bezlican dizajn.Nekako mi je prenabudzen sa detaljima,bez nekog originalnog dizajnerskog utiska.Pogledajte samo novu e klasu,cist kiceraj...vidi se da se u velikoj meri uvazavalo misljenje kupaca iz Kine.Trenutno najlepsi Mercedes bez premca je cls.

Autor UROS 88 17 Okt 2013, 00:09