Serijski Citroen C4 Cactus: nove teaser slike

PSA grupacija je ove godine na Salonu automobila u Frankfurtu imala više svetskih premijera, a među njima se našao i novi koncept automobil iz Citroena.
Francuzi su naime posetiocima frankfurtskog auto show-a pokazali i Citroen Cactus concept. Citroen je inače još 2007. godine (takođe u Frankfurtu) predstavio koncept sličnog imena (C-Cactus concept), a što se ovog novog tiče, radi se o manjem urbanom crossoveru.
Citroen je između ostalog saopštio da ovaj koncept automobil ima hibridni pogon, kao i to da je potrošnja goriva po fabričkim podacima manja od 3,0 l/100 km. Cactus concept je inače dugačak 421 cm, širok 175 cm, visok 153 cm, a klirens je 21 cm.

Što se serijskog modela tiče (sa nazivom C4 Cactus), njegova premijera za novinare će biti održana 5. februara 2014. godine, dok će šira javnost moći da ga upozna mesec dana kasnije na sajmu automobila u Ženevi.

Dok se to ne desi, evo i novih teaser slika ovog automobila
Ivan Mitić – Autoblog.rs
Povezane vesti: Citroen C4 Cactus u fazi testiranja
HAAAA.... opet će bit "kukanja", "vredjanja" i "žaljenja", svugde, od testova u revijama, do forumskih debata.... jer... opet su napravili FIKSNE ZADNJE PROZORE!!! :)))
šajbe su očito prevelike za spuštanje u zadnja vrata a na unutrašnjosti suprotnog prozora se vidi i "klipsna" za otvaranje, ko na pojedinim trivratnim modelima.... joooj, koliko će opet biti "tinte proliveno", ko i kod DS4... i to najviše od onih, koji nisu prozor zadnjih vrata otvorili godinama... a ako i jesu, bilo bi bolje, da otvore cela vrata (recimo, kod zračenja ljeti pregrejane unutrašnjosti)"
osim toga, iako nisam poklonik SUV vozila i u njima ne vidim nekog preteranog smisla, lajkam to što vidim...
koncept mi se, svojom veselom jednostavnošću i nepretnecioznošću, dopao a koliko je videt na teaseru, dosta toga je ostalo uprkos tome, da je njegov "greenhouse" bilo potrebno prepravit u potpunosti (konceot nije imao prozore)... nadajmo se, da je i ostatk auta imao tako "uspešnu tranziciju" iz konceta u proizvodnju....;)
za sad odlično!
i za razliku od onog jadnog DS 5LS, definitivno puno zanimljivije, bolje i "citroenasto"
Linije kao na futuristickim konceptima iz osamdesetih i ranih devedesetih.
@fordovac
...tehnićki -DA!
jer je to prvi model Citrine "esencialnije" linije... iliti, prvi "osnovniji ali ne low budget" model... :)
a i baš ti hvala, što si odmah potvrdio ono što sam napisao u početku mojeg posta gore... :) :D ;)
Ja trenutno vozim kupe, i otvaraju se zadnji prozori, i cesto ih otvaram, tako da je van pameti da se na automobilu sa zadnjim vratima ne otvaraju prozori.
I dobro si napisao za DS4, i to je potpuna sramota, ali me kod njega vise brine onaj siljak na koji mozes da se nabodes, zasto su to tako napravili ne znaju ni oni sami (mogla su da se skrate vrata, da se otvara prozor i da siljak ostane na c stubu kad se ona otvore).
Enterijer ce ga ili kompletirati ili upropastiti. Aktuelni Citroeni imaju odlicne, da ne kazem vodece enterijere (minus C3 Picasso, previse je spartanskii blizi je prethodnoj nego aktuelnoj generaciji C3, a ni Berlingo ne zaostaje po svojoj jadnosti. C1 je odlazeca konzerva pa ga ne bih spominjao).
a ja se iskreno ne sećam kad sam zadnji put otvorio prozore na zadnjim vratima. odkad je klima u autu, u biti i ne. tako, da me to baš i ne brine previše ali se slažem, da je pomalo neobično...
no, s druge strane, auto (barem DS4) izgleda bolje sa takvim, nepodeljenim prozorom (koji se zbog toga ne može otvorit, jer je puno širi od donjeg dela vrata), nego da ima i na zadnjim vratima fiksni "trokut"... u glavnom, DS4 je "finija zamjena" za C4 kupe, na kojem se zadnji prozori i onako nisu otvarali... u biti DS4 i jeste "finiji" C4 kupe... ali kako ima i zadnji par vrata, DS4 je kupe "sa jako olakšanim dostupom na zadnja sedišta"... :)
a kod ovog mi nije baš naj jasnije zašto su doneli takvu odluku... auto doduše bolje izgleda i istina, kako kao jeste "esencialniji", sa fiksnim prozorima ima puno manje sastavnih delova... nema elektromotora, instalacija, vodila, podiznih mehanizama stakla... sve to puta 2... i na kraju krajeva, kod svojih dimenzija sigurno bi morao imat podeljena zadnja stakla, jer vrata sigurno ulaze u luk zadnjih kotača...
u glavnom, napravili su kako jesu... hoče li to mnoge smetat? hoče, jer ipak je to auto za "šire mase" nego je to DS4... ali, je li to, dal se prozori zadnjih vrata mogu spuštat, nešto bitno... pa i nije...
Meni nisu jasni ljudi koji koriste klima uredjaje. Ne pamtim zadnji put kada sam ukljucio klima uredjaj u kuci ili u automobilu.
Fordovac
Koristiš li grejanje? Ili i zimi otvaraš prozore?
Da mi auto nema klimu iz momenta bi ga prodao, a ako ne ide prodaja, bio bi zapaljen.
Ne treba ni ABS, ni ESP, ni jastuci, Podizači stakala, zavese, piksle, koža, tač skrin, atomatski menjač i ko zna kakvi glupi geđeti, samo klima!