home
HOME VESTI DOMAĆE TRŽIŠTE VIDEO ZANIMLJIVOSTI NOVITETI TUNING CONCEPTS TOP SECRET PREDSTAVLJAMO SALONI ARHIVA ISTORIJA

Porsche analizira planove o predstavljanju nove sportske limuzine koja bi mogla da bude pozicionirana ispod Panamera modela, navodi direktor kompanije, Matthias Muller.

Uz predstavljanje novog Macan SUV modela i očekivanu godišnju prodaju od 50.000 jedinica, Porsche je na pravom putu da dostigne svoj zacrtani cilj koji podrazumeva 200.000 jedinica na godišnjem nivou do 2015. godine, tri godine pre roka.

Ova kompanija je sada u potrazi za daljim mogućnostima proširenja, od kojih je jedna limuzina koja će biti direktan konkurent modelima kao što su Maserati Ghibli i vrhunske verzije BMW serije 5, Mercedes-Benz E klase i Jaguar XF, budući da sektor limuzina obuhvata jednu trećinu svih prodaja na globalnom tržištu.

Muller navodi da je sve još uvek u fazi razmišljanja te da će donošenje finalne odluke biti veoma teško.

Izvor: Moto.rs

Renderi: arhiva Autoblog.rs / Autocar.co.uk / Autobild.de



čitanja : 1534



Komentari

Ma ovo je greska neka u naslovu, otkad to Porse pravi konkurenta bmw-u , zar mu nije glavni rival Ferrari. : )))
Valjda konkurent F12 Berlineti. : )))
Eh taj veliki Porse, postade komercijala teska.
Slika 1 moze da prodje.
"Ono" na slici 2 katastrofa, spodoba.
Cekam samo kad ce Porse da izbaci svoj Citi-go , A3 itd. : )))
I da, za platformu ce se sigurno pobrinuti "svemoguca" Folcika. : ))) Sa ultra mega giga koren iz pi platformom ( by Gagiba ) , koja pasuje od Citigo do Veyrona. : )))
Bice to jos jedan u nizu "pravi" Porse...

Autor Pit 16 Jan 2014, 20:24

TI ih kritikujes sto za iste pare dobijes vise od konkurencije? Ili zato sto zahvaljujuci profitu od ovih jeftinijih modela mozemo da uzivamo u ne jednom, ne dva, nego tri vrhunska sportka automobila koji su pritom svi jeftiniji od konkurencije? Ili ih kritikujes sto su im vozila postala pouzdana? Porsche pravi niakad bolja vozila po kojima je cuven, i jos pride prodaje vozila u drugim segmentima koja su najbolja na trzistu. Svasta

Autor Fordovac 16 Jan 2014, 21:12

Izgleda da je u okviru VW grupacije Porse u najpovlascenijem polozaju. Njima je dozvoljeno da prave skoro sve sto im se prohte, bez obzira imalo to smisla ili ne. Audi A6 je dosta dobar konkurent 5-ici, bolje da njemu usavrsavaju finese u vezi voznih osobina, nego da pocinju sa rovarenjem po segmentima. Ovo samo potvrdjuje moju teoriju da je VW poceo da gubi pojam o tome gde je koji brend pozicioniran.

Autor Optimus Prime 16 Jan 2014, 21:44

Пит

Само да прекопирам шта си написао, ништа друго... :)))

Фолцикина машина за млевење. Усиса бренд: испадну шишарке на једној - профит на другој страни!!

Autor Гагиба 16 Jan 2014, 22:24

Dvosjekli mač , tolika prostitucija imena Porsche ne valja , bez obzira na profit...

Autor Đorđe 16 Jan 2014, 23:05

'od kojih je jedna limuzina koja će biti direktan konkurent modelima kao što su Maserati Ghibli i vrhunske verzije BMW serije 5'.
Bolje malo samo procitate kraj. Dakle necete ga imati za 40 hiljada kao sto je serije 5 i nece biti nesto kao 520d. Prosto, zasto da nemaju kao Maserati Ghibli.
Ustvari sada se najvise vidi koliko je mocan Porse, on pravi auto u nekom segmentu gde je skuplji od tog premijuma za 20 soma, pritom ima odlicnu prodaju i + je ovamo pravi konkurent ferariju i sa cenama i perfomansama( tu cak i bolji). Moc :)

Autor dusan 17 Jan 2014, 00:32

dusan,

Tako je i u početku A5 moga da se dobije samo sa minimum 3.0 šestacima.
Cayenne je takođe u početku mogao samo sa osmacima.
Itd itd

Spustiće oni ovo na 2.0TDI čim im se ukaže prilika, živi bili pa videli.

Još će na kraju biti Porsche-Golf; Lambo-Golf; Bentley-Golf svaki od brendova što su kupili ima da štancuju maximalno.
pozz

Autor Raziel 17 Jan 2014, 00:50

00:32
au, sta naprica covek....

Autor toma 17 Jan 2014, 00:55

@toma
Sve je tacno sto je covek rekao, ne vidim sta je problem.

Autor Panco 17 Jan 2014, 10:42

@Panco
Problem je taj da ako neko kaze nesto sto ne ide u prilog Bmw-u, odmah to nema veze sa vezom. On nikada nije objektivan i realan...
Gore lepo pise, Porse ce izbaciti auto u segmentu 'vrhunske verzije serije 5', sto znaci da nece biti nesto kao 520d i neces ga imati za ispod 60.000. Verovatno ce i vise kostati cim Macan kosta kao X5 iako je klasa manje. On nekada i misli da je Bmw u rangu Porsea, ne znam zasto ali tako misli.

Autor dusan 17 Jan 2014, 14:09

Duka
A ti si kao objektivan i realan ?! : )))

Autor Pit 17 Jan 2014, 14:23

@Pit
Do pre 2 godine sam bio najvise objektivan i realan. E, onda dodje toma koji svojom pricom tera tebe da ne budes objektivan, a tako i ti radis. Jednostavno naterate ljude da ne kazu ono sto zelite da cujete. Do pre 2 godine sam bio ljubitelj Mecke, jesam i sada ali mnogo manje ne zbog tebe, nego npr onomad onaj Mclaren, Sony i ko jos bese. Sa komentarima tipa 'savrsenstvo', 'Amg je Amg', a ustvari o drugima ne znaju nista. Naravno ne treba druge da neko ubedi da ne treba da vole nesto, ali tako je kako je .

Autor dusan 17 Jan 2014, 17:20

Duka
Tacno je da jedno vuce drugo. Ali to sto neko drugi tako radi, ne znaci da trebas i ti. Postalo je bzv i sve isto. Komentar se zna kakav ce biti cim vidis temu i ko komentarise. Valjalo bi malo vise objektivnosti. Od tebe i tome nikad nisam video pohvalu za MB, dok Gagiba, bs8 i jos neki znaju da pohvale. Ja pohvalim i Audi i BMW ili bilo koju marku za nesto sto mi se svidja. Nekad i ja uradim to sto ti radis zbog tome. Jbg, stalno pljujes MB pa moram nekad da te podsetim na cinjenice, za Porse itd.
U svakom slucaju, jadno je to sto neki rade, bez obzira cega su fanovi. Treba biti za sebe, hejtere niko ne svhata ozbiljno.

Autor Pit 17 Jan 2014, 18:27

@Pit
Mene neces da podsetis ni na kakve cinjenice o Porseu :)) Porse je ranije bio sportski brend, samo to 'sportski' npr kao Ferrari, e sada je tu luksuzni sportski brend. I dalje je konkurent sa Ferarijem, a opet ga ima jos negde, sto je po meni trenutno OK. Ako pogledas stranice po FB-u i uopste po netu gde imas slike automobila uglavnom ovih skupljih i sportskih, pogledaj ko najvise dominira, tj sta se najvise slika, sta se kachi, Porse i Ferrari. Tu su i ostali, imas svaki brend ali najvise oni dominiraju. Dakle Porse jos nije izgubio ono kad kazes 'Porse'.
E, sad. Ne mogu da pohvalim nove Mercedese zbog glupih istih farova... Npr prethodni SL mi je bio vrh, odvajao se, sada farovi isti ko kod A klase. To je moglo mnogo boljeeee, mnogooo... Nego ovo izgleda im najlakse bilo da kazu 'nov model' i da opet pojacaju prodaju posto je 'nov model', svez model. GL npr novi, nema trunku onog sto je imao prethodni. Meni i dalje jacu pojavu ima prethodni. Vec sam pricao, imam prilike cesto da se vozim u prethodnom GL-u koji je kupljen kao 7-mi GL sa trake u full opremi placen preko 150.000e, zamisli sta je to kako spolja i unutra. Kada stane ovaj novi izgleda mlako pored njega. Novi ML, zadnji deo kao Stilo, kako i to da pohvalim? Ne novi X5, prethodni izgleda novije od onog. Novi ML sam vidjao po Zemunu na USA tablice, sigurno si ga i ti vidjao, onaj mi deluje dobro, nekako kao da nije isti sa ovim EU, ne znam kako mi deluje lepse. Pa sad S klasa i nova C klasa iste, kako i to da se pohvali? Dam 90.000 za S klasu i parkira se pored mene auto od 30.000 i izgleda identicno kao moja S klasa samo malo manji? Ti si o tome govorio kako je to glupo, tamo vamo, a sada to ne spominjes. Ja sam davao slike, pogledaj koliko je Audi razdvojio izgled svojih modela. Nema sanse da promasis kad ti nailazi da li je A8, A7, A6, A5 ili A4. Q5 ristajling takodje lepo odradjen, meni je vrh on od pocetka. Q3 mi je takodje lep, mali namrsteni automobilcic. Privlaci... Dok npr onaj X1 mi je nikakav, kao podignuti karavan, nit je nesto podignuto, nit je nesto spusteno, ne znam ni ja. Trenutno kod Mecke samo CLS mogu da izdvojim ( ne gledajuci SLS za koji sam uvek govorio da je bomba! Jeste da on mozda nije medju najboljima, ali je mocan, vrhunski, ima nesto ). Je l si ti video A klasu u osnovnom nivou opreme? Bez LED, jos sa reno motorom i to ti naplate 20.000. To je bruka, to po meni jedan brend kao sto je Mercedes ne bi trebao da radi...Jeste imas ti prepakovani VW, A1 i A3, ali posto po prodaji vidimo da se u EU voli VW, to njima i ide u prilog. A1 je najvise i pravljen za Evropu, na mnogo trzista ga i nemas...Izgleda da mnogo bolje i planski rade ovi iz Audija. Jeste po meni i Reno dobar proizvodjac, ali bilo kome reci po Evropi Reno- Vw znas i sam sta ce ti reci...

Autor dusan 17 Jan 2014, 23:07

Logican potez, hoce dalje povecanje prodaje, nijedan porsche koji proizvode nije auto koji sramoti marku porsche, jesu postali donekle komercijala, ali svi ce to raditi, zakon profita, i RR i Bentley i Lamborghini i Ferrari, svi ce siriti gamu na nove segmente.

Autor Damko 19 Jan 2014, 13:03