home
HOME VESTI DOMAĆE TRŽIŠTE VIDEO ZANIMLJIVOSTI NOVITETI TUNING CONCEPTS TOP SECRET PREDSTAVLJAMO SALONI ARHIVA ISTORIJA

Aktuelna, druga generacija BMW-ovog modela X3 je predstavljena 2010. godine (tada je i proizvodnja iz Austrije prebačena u SAD), a imajući u vidu da su se u međuvremenu pojavili obnovljeni Audi Q5 i Mercedes GLK, u Minhenu pripremaju i "osveženje" za X3 (F25).

To su proteklih meseci dokazivale i brojne špijunske slike maskiranih test primeraka sa kamufliranim prednjim delom i zadnjim branikom, dok su se danas pojavile ove dve (navodno) zvanične slike.

Sudeći po njima, obnovljeni X3 je dobio izmenjeni prednji branik, prednja svetla i svetla za maglu, doterane "bubrege", pragove i nove alu točkove.

Što se ponude motora tiče, navodno bi paleta mogla da se proširi nekim novim agregatima.

Više detalja sledi uskoro, budući da bi BMW obnovljeni X3 mogao da predstavi već sutra.

Ivan Mitić – Autoblog.rs

Foto via Autofilou.at



čitanja : 3314



Komentari

Ako bude ovakav, onda je uspesan redizajn. Novi X3 je popravljen pozadi i bocno jer lici na X5. Ali napred je tuzan, ocajni farovi. Sa ovim gore bi bio kompletno kopija X5, te bi bio dosta lepsi od ovog polu-plagijata.

Autor Pit 05 Feb 2014, 17:14

bilo bi super.konacno i za x3 da kazem da je po BMW-ovim standardima sto se dizajna tice.
super je i do sad bio,ali taj prednji deo mi nije bio dopadljiv.

Autor bmw series 8 05 Feb 2014, 17:33

Ja mislio da ce samo jos 14. februara da bude premijera 2GT, kad ono i ove nedelje jos jedna:)

Autor toma 05 Feb 2014, 17:57

Mora, mora. Razbio ga Q5 u svakom pogledu...
P.S
Lep je X3 svakako ;)

Autor dusan 05 Feb 2014, 18:18

bs8
Slazem se, osim u delu da je bio super do sad. Prvi je bio experiment, ako se dobro secam, kad se pojavio bio je samo 4 500e jeftiniji od X5, sto je totalna besmislica jer je X5 puno bolji. Sa novim su nacinili korak napred, ali ne u potpunosti zbog prednjeg dela. E vec ovo gore je kompletan auto. Malo su opet farovi kao na prethodnom, samo prepravljeni da vuku na X5. U svakom slucaju puno bolje i ako se ne varam, od Banglove 7-ce opet malo radikalniji redizajn. Q5 je smorio vise, mator je, kao Q7. Trebaju im novi modeli. Ovo izgleda puno bolje, svezije i modernije. Konacno X3 da mogu i ja da ga pohvalim. : ) Bravo bmw !

Autor Pit 05 Feb 2014, 18:40

"Mora, mora. Razbio ga Q5 u svakom pogledu..."
objasni

Autor bmw series 8 05 Feb 2014, 18:48

После серије 1 најмање допадљив БМВ је Х3. Па овај и некако али E83 никако! Заправо, као и код серије 1 проблем је у недовољно "карактерном" облику фарова. Што каже Пит нешто тужан, недоречен...код БМВ-а је по мени то недопустиво.
Фијату или Минију такав стил лежи али БМВ да изгледа као првачић првог дана школе, баш нема смисла!! ;))

Autor Гагиба 05 Feb 2014, 18:59

Gagiba
"али БМВ да изгледа као првачић првог дана школе, баш нема смисла!! ;))"
Hahahahaha.
Dobar si diplomata "najmanje dopadljiv", da je neka druga marka u pitanju, neke druge reči bi koristio. ;)
Nego, nikako da pročitaš , tri puta ti kačim, nadam se da ćeš ovaj put videti pošto je na bmw temi. ;)
"AUDI

Interesantno za ovu svjetski poznatu kompaniju je to što je ona svoj naziv "Audi" vuče od male radionice koja se bavila proizvodnjom auta. Ta radionica zvala se "Audi". ( do ovde tebe interesuje :) Međutim, to ime se gubi 1932. godine kada dolazi do udruživanja četiri njemačke radionice, na čelu sa Audijem, u jednu veliku. Ta velika kompanija dobija novo ime "Auto Union AG". Tada je nastao i poznati audijev znak četiri prstena, koji ustvari predstavlja četiri kompanije koje su ga stvorile. Ime audi se gubi sve do 1969. godine, kada dolazi do udruživanja sa kompanijom "NSU Motor Works AG", tada firma ponovo dobija staro ime, ali malo modifikovano "Audi NSU Auto Union AG". Današnje ime kompanija je dobila tek 1985. godine, skraćivanjem imena "Audi NSU Auto Union AG" na samo "Audi AG"."

Autor Pit 05 Feb 2014, 19:30

Ja sam skoro siguran da BMW namerno neke modele "spusta" sa dizajnom (X3 i serija1). Krilo i hauba, samim tim i gornja linija fara, ostali su netaknuti, te je samo promenjen branik. Ustvari, mozda su nesto cackali i oblik bubrega. Ali situacija je kao sa serijom 1 i 2. Kod serije 2 su takodje hauba i krilo ostali netaknuti, sto znaci da bi prednji deo serije 2 mogli da "nataknu" na seriju 1 sa 0 evra ulaganja. Ali verovatno nece. Meni je i dosadasnji X3 bio OK. Ruznjikav iz nekih uglova, ali kad stanem pored njega skroz mi je bio OK. Ovako ce biti moj favorit kad su BMW SUV-i u pitanju.
dusan
sto se tice Q5 i brojki u prodaji, ako si na to mislio. Sada cu ti reci nesto. Za 2013. nemam jos podataka, ali u 2012. je bilo ovako. Q5 je prodat u oko 180 hiljada, a X3 u nesto preko 150 hiljada. Ian Robertson, direktor prodaje u BMW-u je izjavio da je proizvodnja u Spartangergu bila prebukirana, i da su mogli da proizvedu, prodali bi jos 35 hiljada modela X3. Osim toga, na svakom testu je X3 nadmasio Q5. Ne secam se nekog testa gde je bilo drugacije. Sada su prosirili proizvodne linije u USA, i to specijalno za X4 i X3.
Inace, mislim da unutra nisu nista radikalno dirali, osim sto su (moja pretpostavka) ubacili novi dizajn za klima uredjaj. U dosadasnjem je bio stari klima uredjaj iz E90, a jasno se vidi da je ostavljeno mesto za noviji. Videcemo.
Mislim i da ce prednji deo izgledati jos agresivnije sa LED svetlima. Ovo su cini mi se xenoni...

Autor toma 05 Feb 2014, 19:37

Пит

А прочитао сам то јуче, него не стигох да прокоментаришем ваљано. :)

Заправо знао сам те детаље од раније. Не мислиш ваљда да радионичаре, мрачне ћошкове и хаусторе тек тако помињем?? ;)

Мислим шта рећи...те радионица, те гаража, те ради, те пропада, те овако се зове, те онако се зове...и на крају шапа моћне фолцике и ето такозваног премијум бренда за ложане!! ;))

П.С. Још са предњом вучом! ;)

Autor Гагиба 05 Feb 2014, 19:46

pit,nisi procitao dobro.nisam rekao da je bio super,vec da bi bilo super da izgleda kao na ovim slikama.

Autor bmw series 8 05 Feb 2014, 19:49

Не знам да ли је негде ишло ово али ево 3ГК - 3 ГТ.

http://www.bmwblog.com/2014/02/05/editorial-buy-bmw-4-series-gran-coupe-3-series-gran-turismo/

Autor Гагиба 05 Feb 2014, 19:56

Samo da promene farove, ostalo je sve kul.

Autor Fordovac 05 Feb 2014, 19:56

@bmw
I ovako zastareo Q5 razbija po prodaji X3. Nece ni facelift da mu pomogne :))
@Pit
Kako je moguce da ti sve to tu sto pise nisi znao ranije?
Ja mislim da to zna svako ko barem malo vise prati automobilizam. Ahh, da, tacno...Ti pratis Mercedes :))

Autor dusan 05 Feb 2014, 20:03

dule,nadji rezultate q5 za 2013 god,ja nadjem za x3 pa da uporedimo.mozemo i druge klase.ali smo to apsolvirali:)
serija 3 vs a4, 5 vs a6,7 vs a8, x5 vs q7,serija 6 vs a7...
sad kad se dule nadje u corsokaku SVEMOCNI R8 SPASAVA STVAR :))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))

Autor bmw series 8 05 Feb 2014, 20:15

Ako ovakav bude X3, samim tim i X4 bude na bazi ovakvog X3, bice super.
Gagiba
pravi premium je rwd. ; )
bs8
Pored ovakvog X3, ja ne znam ko bi uzeo Q5 pre.
Duka
Znam ja, nego Gagibi pokazujem, radi buducih njegovih shala, da bi nas zasmejavao. : )
Nego ti ne znas istoriju automobilzma i nisi mi odgovorio na pitanje. Do tada, ne mogu da te smatram relevantim sagovornikom. Osim ako ne povuces ono sto si rekao i priznas da si pogresio i da mi odgovoris na pitanje koje si izbegavao po svaku cenu. Do tad, nista, pisi sa ostalima na bazi rekla kazala, sam zeleo itd...

Autor Pit 05 Feb 2014, 20:32

Ja mislim da smo vec apsolvirali sta je Audi. Dakle, i bukvalno skup cetiri radionice koje je otkupio VAG. To je narodni auto sa koznim sedistima.
dusan
sto se tice prodaje Q3 i X3 vec sam ti objasnio u mom proslom postu, @19:37

Da li samo mozes nesto da mi objasnis. Ako upotrebis izraz "Q5 razbija po prodaji X3" u slucaju kada se proda 15% vise, koji bi mogao izraz da se upotrebi u slucajevima kao kod 7vsA8 i X5vsQ7 gde je razlika 40-50%. Moze predlog: "totalno raz**bavanje i demontiranje na pojedinacne srafove".
ps. ako se ti pojedinacni srafovi pregledaju ispod lupe videce se da na njima pise "VW":))

Autor toma 05 Feb 2014, 21:46

Gagiba
te slike apsolutno nista ne znace. Na njima izgleda kao da su 3GT i 4GC iste visine. Sve zavisi od ugla slikanja. Da li je neko slikao sa razdaljine od 2 metara sa sirokougaonim objektivom, ili sa razdaljine od 4 metara sa zoom objektivom cini ogromnu razliku u percepciji. Takodje, razliku pravi i to da li je kamera bila na visini od 35 ili 50cm.
Evo pogledaj sta bi zapravo video kada bi ta dva auto videu na jednoj slici jedan pored drugog:
http://www.dodaj.rs/f/m/Jy/2tUOujfX/3gt4gc.jpg

Autor toma 05 Feb 2014, 21:50

тома

Свакако, право поређење ће бити када их монтирају један поред другог и усликају.
Заправо, када комплетну серију 3-4 поређају ради упоређивања. :)

Ако светла буду заиста као ова горе на фоткама то ће бити најрадикалнији фејслифтинг који је БМВ применио до сад. :))

Autor Гагиба 05 Feb 2014, 23:09

Gagiba
Nema tu "ako", ovo gore nisu renderi, vec stvarne fotke.

http://content.worldcarfans.co/2013/10/15/super/19043698241087602789.jpg

A evo ga i sa LED svetlima:
http://www.autoblog.com/photos/2015-bmw-x3-spy-shots/full/#photo-1272798/

Autor toma 05 Feb 2014, 23:58

http://x3.xbimmers.com/goodiesforyou/x/f25/lci/P90142847_highRes.jpg

I kao sto sam pretpostavio, nova klima, a i ceo taj panel jemalo osvezen, veci ekran, i jos po koji detalj. Mirni su naredne tri godine:)

http://x3.xbimmers.com/goodiesforyou/x/f25/lci/P90152819_highRes.jpg

Autor toma 06 Feb 2014, 00:09

Uspešan restajling. Malo su prekopirali od Mečke foru sa zadnjim branikom. :)
http://www.autoblog.nl/images/wp2008/wallpaper/week-41/mercedes-benz-sl63-amg-2_1920x1200.jpg
Simulira taj fazon.
Prednji far možda malo predimenzionisan na spoljnim krajevima i kockast. Takodje čini mi se da pozicija svetala unutar fara je ista kao i ranije. Ali u svakom slučaju, dobar redizajn, radikalniji malo. Nisam gledao enterijer pre na X3, ovaj je dobar.
Sve u svemu, rekao bih uspešan redizajn !

Autor Pit 06 Feb 2014, 00:37

Ne dirajte mi seriju 1,to sto se nekome od Vas ne svidja za nekog je savrsenstvo,recimo za mene.A oni koji govore o karakteru automobila neka malo prouce znacenje te reci...

Autor UROS 88 06 Feb 2014, 00:39

http://www.netcarshow.com/bmw/2015-x3/1024x768/wallpaper_14.htm
Liči malo na Audijevu konfiguraciju, ovo odvajanje srednjeg dela.
Elem, to bi i jedino mogao da nadjem kao zamerku u enterijeru, puno ove plastike koja odvaja. Lepše bi bilo da je manje ima, a više ovog lepog drveta.
Osim te sitnije zamerke, svidja mi se ovaj Benkin enterijer !
Verovatno je ovo u full opremi, tako da neće svaki izgledati ovako, ali tako je kod svih.
Prikazuju full pri predstavljanju, a kreće od osnovnih. :)
Lepa je i boja kože.
Jedva čekam da ga vidim u nekoj krem kombinaciji.

Autor Pit 06 Feb 2014, 00:51

тома

А подоштрили су га. :)
Види се да су приступили послу. Први пут су избацили лампе у овом облику. Треба га видети уживо али мислим да ће да, што кажу клинци, "издоминира" у класи пар сезона. ;))

Autor Гагиба 06 Feb 2014, 01:14

Пит

А шта мислиш да може бити слабије на конфигурацији која није "фул"? :)

Autor Гагиба 06 Feb 2014, 01:21

pit
nista posebno nije na slikama. Koza + poneka sitnica. U odnosu na osnovni, ovakav unutra moze da bude za 3-4 hiljadarke, max. (plus automatik, 2000).
A sto se dizajna tice, kad su Nemaci u pitanju, zna se ko zadnjih 15 godina kolo vodi, i ko od koga kopira, i ciji dizajneri su cije modele dizajnirali (Karim Habib, npr)

Autor toma 06 Feb 2014, 01:24

pit
taj detalj na zadnjem braniku, samo malo umereniji, postoji na X3-ci i pre restajlinga.

Autor toma 06 Feb 2014, 01:26

Gagiba
"али мислим да ће да, што кажу клинци, "издоминира" у класи пар сезона. ;))"
Polako, jeste dobar redizajn i sad konačno liči na nešto, ali ne zaboravi da stiže novi GLK sa potpuno drugačijim dizajnom, nalik na GLA. ;)
01:21
Mnogo toga, valjda znaš i sam.
Stajling, nivo opreme, ukupan utisak i izgled.
Jedno je beli u M paketu sa ful opremom i braon ili krem enterijerom, a drugo je neki klot teget sa štofom, zar ne ? ;)

Autor Pit 06 Feb 2014, 01:30

Пит

Искрено да ти кажем, сад мислим да ће Х3 постати у класи оно што је актуелна 3 у својој! ;))

Ово на слици није М пакет, дакле може само боље од овог!! ;))

Autor Гагиба 06 Feb 2014, 01:43

pit
aj da se ponovim od 01:24, na ovim slikama osim koze, nema niceg posebno skupog. Dakle 5-6 hiljada (sa sve automatikom) u odnosu na standardni klot model.

Autor toma 06 Feb 2014, 01:45

Gagiba
Na kraju se broje mrtvi. ; )
Jeste odlicno odradjen, ali i novi GLK verujem da ce biti odlican, jer menja recept i bice nalik na GLA.

Autor Pit 06 Feb 2014, 01:55

Kako je lepo Merc i Bmw fan pricaju u ovoj klasi kako stize GLK, drugi srecan zbog novog X3, a ustvari Q5 ide korak ispred :))
@bmw
Q5 je na dosta trzista, a najvise na USA i Kineskom bio prvi ili drugi model Audija po prodaji...Najvise su tu zahvaljujuci njemu napravili dobre rezultate. Eto, neko sa Q5, neko sa novom A klasom :)

Autor dusan 06 Feb 2014, 02:07

toma
Ne bih se složio.
Koža, navigacija, automatik...
Uvek pri predstavljanju se predstavljaju bogatiji modeli, da ne kažem ful.
Videćeš kad bude crni štof, manji ekran, ručni menjač i umesto drveta neka jeftinija aplikacija.
Elem, dobro su ga odradili, ne kritikujem, samo konstatujem.
Jedno je klot, drugo ful, isti auto, a nije isti.
Kao i motor, jedno je bazna ponuda, jedno je srednja ili top.
To sve čini da "isti" auto zapravo nije isti, već totalno drugačiji.
Recimo meni se W211 svidja samo Avantgarde, u srebrnoj boji najpre.
W212 mi je bela u AMG paketu, krem enterijer naravno.
CLS beli, takodje krem enterijer po mogućnosti, kao i za novi S. :)
Da ne dužimo, videćete kad se pojave osnovne verzije, u svakom slučaju odličan redizajn, bravo za BMW !
Po meni, ovaj auto ima smisla jedino u 2,0xd izdanju.
Naravno, najbolji je 35d, ali se već onda postavlja pitanje smisla zbog cene.

Autor Pit 06 Feb 2014, 02:26

Дука

Посустаје ти тај твој Фолциканер тамо у Кини. Постоји једна функција у математици постепеног стизања, престизања па онда одлепљивање са константним удаљавањем, ал сад не могу да се сетим никако која је. ;))

Autor Гагиба 06 Feb 2014, 02:28

Пит

Не знам да ли могу коцкастог баш толико да дотерају?! ;)))

Мада, кад су Е класу тотално пресвукли, свашта је могуће! ;))

Autor Гагиба 06 Feb 2014, 02:31

Duka
Aj kad otvaraš temu da okačim link koji sam danas video :
http://www.emercedesbenz.com/autos/mercedes-benz/corporate-news/mercedes-benz-sales-increase-15-4-percent-in-january/
Pre svega pominju S i E klasu.
S klasa "svega" 69,2% više nego prošle god. :)
Elem, Q5 jeste zauzeo busiju kao najprodavaniji, ali verujem da će se to promeniti sa novim X3 i GLK.
To je jedini model Audija koji su pogodili bolje nego bmw i MB do sad, zato ga i spominješ. Drugog nema. :)
Q5 je mator već, moraju da izbacuju nov, samo je pitanje kako će izgledati.
A tačno je da A klasa i njeni derivati imaju 32% skok, što sigurno ne bi imali da su dizajnirani kao A3. :)))
Zanimljivi su neki podaci skoka prodaje za odredjena tržišta : Rusija 42,5% , Britanija 15%, Kanada 30%,
Japan 73% , Kina 45%, Indija 54, Južna Koreja 89,5.
Na domaćem tržištu su zadržali najviše, kao i Japan i Amerika.
Ali treba pomenuti da tek stižu C klasa i GLA u prodaju.
Mercedes nije imao konkurenta X1-u i Q3, a tih automobila se proda godišnje preko 100 000.
Eno toma gore kaže X3 preko 150 000 a Q5 180 000.
A ovi su još jeftiniji.

Autor Pit 06 Feb 2014, 02:44

a Dusane, ne mozes da izdrzis. Teska vremena. Ti znas o Q5 ono sto i ja znam, ali izvrces istinu. Kina. Q5 se proizvodi u Kini i tamo je najprodavaniji. Ni na jednom drugom trzistu Q5 nije ni blizu X3. Vec sam negde napisao, a i pokusacu da linkujem taj teks, gde direktor prodaje u BMW-u kaze za X3 u 2012. godini, da bi se prodalo jos oko 35 hiljada komada da su imali proizvodnih kapaciteta. Dakle, sa tih 35k bio bi globalno ispred Q5. Ovako, zahvaljujuci tome sto se Q5 proizvodi u Kini i zbog toga je jeftiniji od konkurenata, prodaje se enormno. Na svim ostalim trzistima, ukljucujuci Nemacko i Americko, Q5 je ispod X3. A na USA trzistu je to toliko izrazeno, da bi se verovatno zaplakao kad bi video brojke.
Dakle, duka, samo hrabro. A trebace ti hrabrosti da prevazidjes ova teska vremena:)
btw. q5 izgleda smesno u odnosu na ovaj X3, kako spolja, tako i unutra...:)

Autor toma 06 Feb 2014, 02:46

pit
to sto GLK menja recept, moze malo da popravi situaciju, ali ne i da napravi dramatican obrt. Dobar primer ti je A klasa. Svi govore kako je lepsa, atraktivnija, od serije 1, pa opet serija 1 se vise prodaje. U 2013. se cak i u Nemackoj jednicia prodala nekih 3-4 hiljade koamda vise od A klase. Pre svega je vazan imidz nekog modela kao i ceo koncept (a imidz se stice godinama, kvalitetom, pouzdanoscu - a tu X3 nema dostojnog takmaca, jos od prve generacije).
Kod ovog LCI modela mi se svidja sto prednji farovi asociraju vise na prednje farove prve generacije X3...

Autor toma 06 Feb 2014, 02:50

@Pit
Daj podatak za A6 i E klasu da vidimo da li je samo Q5 bolji od GLK ;)
@toma
Zasto smaras o toj fabrici u Kini.
Pa i Bmw ima fabriku u Kini tako da tvoje price Q5 prodavaniji samo zahvaljujuci sto se tamo proizvodi su smesne! :)

Autor dusan 06 Feb 2014, 12:25

odlicne prodajne brojke za merc.a i ruku na srce,prirodno mu je mesto uz BMW. nekad ispred,nekad iza,nekad pored... to je derbi barca-real,Crvena zvezda-partizan,seltik-rendzers,river-boka... nekad tu dodje valensia,nekad vojvodina,nekad san lorenco,ali zna se ko su najljuci rivali. prognoziram mercu povratak na mesto br.2 vec 2015,eventualno 2016god. audi je u americi jako slab.jedva 10.000 komada u januaru(rast ispod 1 %).merc isto u usa u januaru slab rast(isto ispod 1 %). ali zato vidimo da je na ostalim trzistima razvalio. ranije sam i pricao da ce se voditi bespostedna bitka za 2 mesto u nareednih par godina.BMW bez ikakvih trzavica cuva mesto br.1 do 2020 god.sve posle toga ne zna niko zivi.

Autor bmw series 8 06 Feb 2014, 12:41

@bmw
Derbi ti je ako ti je taj protivnik najveci protivnik kroz celu istoriju.
E, onda Mercedes nema ljutog protivnika ni u Audiju ni Bmw-u. Tako da pusti te price koje pricas...
Ni Mancester Siti nije najveci protivnik Junajtedu kroz istoriju, nego Liverpul. A, eto vremena se menjaju pa im je Siti danas veci protivnik od Sitija ;) ;)
Sam daj zakljucke ;)

Autor dusan 06 Feb 2014, 12:53

Kad bi Mercedes i BMW imali model u cenovnom rangu A1, Audi ne bi mogao ni da gaji neku nadu o napadu na 2 mesto.
Mene ne bi iznenadilo da vec ove godine Merc napadne Audi. Vec 2-3 meseca za redom imaju bolju prodaju.
bs8
sve sto si rekao stoji. Udruzenju sindikata 4 radionice, nije prirodno mesto da bude ispred Merca. Ume neki drugi klub da se umesa u vecite derbije, ali to bude nekoliko sezona. Na silu. Kao Obilic u vreme Arkana (pa bi sada mogli Arkana da poistovetimo sa VW:)). Ali svi smo videli kako se to uglavnom zavrsi. Nece Audi mnogo da padne, samo za jedno mesto:)

Autor toma 06 Feb 2014, 13:48

dule,zakljucak je da ce audi pasti na 3 mesto jer tu i pripada.i to vrlo brzo.kao sto sam rekao.za 2 godine,fenjer je njegov.
bez kantice a1 i sad bi bio na zacelju.
dzaba se trosis bez potrebe.zna se ko je premium a ko prepakovana folcika :)
uvek ce audi imati taj pecat na sebi.

Autor bmw series 8 06 Feb 2014, 14:06

Mada, nedaju se Bavarski "seljaci". Dobri su bili u januaru. A1 i A3 sibaju ko ludi:)

Autor toma 06 Feb 2014, 14:08

Da bre, skroz sam zaboravio da Audi ima najbolju prodaju svake godine u januaru:)
BMW i Merc se odmaraju od oktobra, novembra i decembra:))

Autor toma 06 Feb 2014, 14:10

toma,a1 i a3??? ma nemoguce...
ja mislio skocila prodaja zbog a8 i q7 :)))

Autor bmw series 8 06 Feb 2014, 14:20

Duka
Sta se hvatas za najjeftinije modele, aj da vidimo najskuplje. : )
Sto kaze toma, bmw i MB nemaju A1.
Q7 velicine GL-a a cenom ispod ML-a. , nesto kao Skodin recept, Suberb. : )))

Autor Pit 06 Feb 2014, 14:32

Чисто да разјаснимо да је Фолцика на силу угурала Ауди у премијум сегмент и да се добар део популације примио на експеримент. Додуше и аутомобили су им одлични али у пуно тога заостају за БМВ-Мерц. Кад сте чули да је Ауди покренуо неку технологију?? Мада из какве су гомиле радионица потекли и овако су добри...:)

Имају Фабију и Октавију, облепе кожом и ударе прстенце и народ то купује, али ко иоле прати аутоиндустрију зна да за исти новац може купити потпуније задовољство, чистије, раснијег педигреа...

Кад смо код метафора - ја лично волим и керове луталице, имају својих лепих особина, али за двориште је Немачи овчар или немачки ловни теријер (то је онај мали прикачен на 220 волти). Пандан у ауто-свету му је будући М2!! :))

Autor Гагиба 06 Feb 2014, 14:56

toma 02:50
Videcemo. Prvo su isli logikom "180% od ocekivanog". Ali ocigledno da prodaju dize unificiranost modela... Cemu nazalost, svi pribegavaju. Meni je gotivnije kad je svaki model sam za sebe, ali ovi jure prodaju.

Autor Pit 06 Feb 2014, 15:05

Gagiba
I ja takodje volim sve zivotinje, a posebno pse. Inace taj koga si naveo je pas koji se najvise "oseca". Ako te zanima koji je najbolji pas, samo pogledaj moj nick. ; )
Ako vucemo paralele sa kolima, M2 je ovcar, A45 pit. : ))) Jos kad izbace BS verziju sa 400ks...

Autor Pit 06 Feb 2014, 15:16

pit
merc i bmw su imali veoma slican dizajn izmedju modela cak i kad su imali manje od 10 karoserijskih varijanti, tako da sada kad imaju mnogo vise (BMW ce krajem godine imati 26 ili 27 karoserijskih varijanti) tesko je da nema po nekoliko modela koji dosta lice. Ja licno nemam problem sa tim. Imao bih problem kad bih trebao da kupim 4 auta za familiju (ja, zena, deca,...) pa su svi isti. Ovako, jedini problem moze da bude blogovsko prepucavanje izmedju kampova:)
ps. i jedni i drugi su imali periode kad su modeli bili skroz razliciti, ali ocigledno da je bolje da modeli budu slicniji, nego da stave katanac. A imam i jednu razumnu teoriju zasto su modeli slicni. Izlozicu je nesto kasnije kad budem imao vise vremena.

Autor toma 06 Feb 2014, 15:22

Пит

Па види, ниси далеко од истине!!
Цениш да је А45 - пит, дакле мешавина свега и свачега и на крају само непоузан производ проблематичног карактера, темперамента и агресивности. Прилично тачно! :)

Са друге стране поредимо немачког ловног теријера (не овчара како си тактички покушао да инпутираш :D) врхунску спортску креацију, стварану и неговану са пуно љубави све док се није извукао перфектан ген, савршених спортских перформасни и најплеменитијих особина са идентичним пандамом из света аутомобила...предстојећим М2!! Поново више него прецизно упоређивање!! ;))

Autor Гагиба 06 Feb 2014, 16:27

toma 15:22
Slazem se. Mada, za kupca je bolje kad se razlikuju modeli, a za kompaniju obrnuto. Naravno da treba svi da imaju neke zajednicke odrednice, ali prepoznatljiv dizajn. Recimo MB je do skoro lepo distancirao modele. C, E, S. Svaki totalno razlicit. Sad su i oni krenuli unificiranje, zbog vece prodaje. Sto mi se svidja na primeru C klase. Ali, mozemo mi da pisemo sta hocemo, ostaje samo da se probere od postojecih.
Gagiba
Ocito da ne poznajes materiju i imas predrasude.
Iznecu samo jedan podatak.
Na testu karaktera, koji su Ameri radili, najbolji karakter i najbolji pas za coveka , pit i retriver-labrador.
Pit je drugi 84% a lab-retriver prvi sa 1 ili 2 procenta vise. Dakle ispred svih ostalih. inace ako pogledas malo, svi prisvajaju pitove osobine, poistovecuju se, proizvodi razni, a ne drugi. ; )
Ako malo proucis istoriju, videces. ; )
Ima jedna strana : if aint Pit, it aint s*it. ; )))

Autor Pit 06 Feb 2014, 16:54

Evo moje teorije zasto modeli moraju da budu slicni:
-kada bi se svi razlikovali, tesko da bi svaki taj razliciti dizajn mogao da bude skroz uspesan. Tj. bilo bi lepsih i manje lepih. Oni lepsi bi ove druge ucinili manje pozeljnim. Takodje, primena novih dizajnerskih pravaca. Npr. zamislite kada bi se serija 4 pojavila kao sto je bio koncept 4 kupe. Dakle onakva grafika u svetlima i onakvi branici. Ne bi bio problem sto bi obesmislio konkurenciju, vec bi ucinio i da ostali BMW-i preko noci postanu totalno bezveze i zastarelo. I zato promene u dizajnu se moraju dozirati suptilno. Mada, primecuje se jedan patern, barem kada je rec o BMW-u i svetlima. Ono sto sada vidjamo na svim BMW-ima, debitovalo je na konceptu CS (grafika u prednjim svetlima i dve ili tri lava tube u zadnjim) i onda se prvi put pojavilo na serijskom modelu serije 7, sredinom 2008. Zatim se u isto vreme (jesen 2008.), u prilicno ublazenoj formi pojavilo na restilizovanoj trojci (e90) i tako dalje. Svi sledeci novi modeli i restajlinzi su imali tu grafiku napred i pozadi. Slicno je i sada. Grafika koja se pojavila na konceptima 4 kupe i X4, kao i na Gran Lusso konceptu prvi put ce se u serijskom modelu pojaviti u novoj sedmici, restilizovanoj trojci i (verovatno) novom x1. A nadalje, svi novi modeli i restajlinzi ce dobiti takvu grafiku.
Dakle ovo sto sam napisao (prvi deo teksta) je stvar o kojoj ne brinu dizajneri, vec marketnig i prodajni menadzeri. Svaki model mora biti lepsi i imati nesto novo modernije, ali mora se voditi racuna da ne bude previse moderan i previse lep u odnosu na postojece modele. Takodje, vaga se i to, koji su modeli bitniji za fabriku, kolika je razlika u prodajnoj ceni izmedju dva modela, a kolika proizvodna. Npr. serija 1 i serija 3 se u proizvodnji razlikuju za 1000-1500 evra za slicno opremljen model, a prodajna cena se razlikuje za 5000 evra. A pritom, i jedan i drugi auto se odlicno voze. To je jedan od razloga sto su seriju 1 malo "spustili" sa dizajnom. Mada, i dalje mislim da i ovakva serija 1 ima u sebi 5x vise karaktera od npr. A3-jke koja je okarakterisana kao lepsa.

Autor toma 06 Feb 2014, 17:12

toma
Ne radi se o konceptima i radikalnom dizajnu. Vec o unificiranju modela odnosno distanciranju. Sta bi bilo da je MB izbacio onaj koncept style, cao zdravo svi...

Autor Pit 06 Feb 2014, 17:50

@Gagiba
Nije on slucajno poredio Nemackog ovcara :)) Sve sto ja gotivim, on to pljuje. Zato je i pomenuo ovcara, a ne terijera :)) A, prosto je i jednostavno da je nemacki ovcar najsavrseniji pas ili sto postoji ona izreka, svaki pas zeli da postane nemacki ovcar :))
@bmw
Ne mucim se ja, ja ti kazem ako gledamo istoriju onda ni BMW nije totalni protivnik Mercedesu. Tacka ;)
@toma
Imao je mercedes par godina jeftinu A klasu, tako da vase price o jeftinom A1 ne piju vodu...
@Pit
Sve je ok sto ti kazes, Pit je odlican pas. Ali daleko od najboljeg :)) Nije za cuvanje kvalitetan kao nemacki ovcar, nije dobar za napad/odbrana kao nemacki ovcar, zato sto je nemacki ovcar dosta jaci, veci, a opet super brz, agilan, dosta je posebniji pri napadu, ima svojstvenu i posebnu taktiku kakvu nema nijedan pas...Kad vec proucavas po netu, prouci lepo i o drugima, ne samo o onome sto te zanima :)) Cisto da ti kazem, deda mog psa je prodat iz Nemacke u Kinu za 120.000e! :)) Eto jedan nemacki ovcar kosta kao lepo upakovana S klasa :)) Imam i papire naravno za svog psa, dacu ti da pogledas, pogledaj roditelje, dede itd, potrazi po netu i videces da ne bude 'laze' :)) Imas svetsko prvenstvo za nemacke ovcare, popularni Ziger naravno u nemackoj se samo odigrava...Tu se gleda sve, stav, napad, odbrana, dresura, sve...Psi koji nisu u Top 20 cesto kostaju preko 30.000e na toj izlozbi, ovi bolje pozicionirani cesto idu i preko 100.000e, a najvise ih kupuju Kinezi...Dosta idu i u Italiju zato sto u Nemackoj ima zakon da muzjak najvise moze da pari 3 puta valjda mesecno i onda prodaju. Dok kod nas imas dosta kvalitetnih muzjaka koji pare pa sigurno 5-8 puta nedeljno, a parenje kod njih ti je preko 300e. Ja sam placao parenje u BG-u 400e, dovedem psa, sve je moje naravno, 200e na ruke, 200 kad se okoti...Da ti ne pricam koliko kosta van Srbije parenje. Da padnes u nesvest. Svaka rasa za sve to je smesna pored ovcara...

Autor dusan 06 Feb 2014, 20:50

proizvodio je merc a klasu tad to stoji,ali pricamo o sadasnjoj situaciji.da 4radionice nema a1 bio bi po prodaji ispod mercedesa.tacka:)

Autor bmw series 8 06 Feb 2014, 20:56