home
HOME VESTI DOMAĆE TRŽIŠTE VIDEO ZANIMLJIVOSTI NOVITETI TUNING CONCEPTS TOP SECRET PREDSTAVLJAMO SALONI ARHIVA ISTORIJA

Po pisanju britanskih medija, novi BMW X1 stiže 2015. godine, a biće nešto manji i lakši od modela koji će zameniti.

Takođe, novi X1 će kao i Serija 2 Active Tourer ima prednji pogon, odnosno koristiće UKL1 platformu. Naravno, postojaće i verzije sa xDrive pogonom na sva četiri točka, a moguć je i hibridni pogon.

Bez obzira što će biti nešto manji od sadašnjeg, novi X1 će nuditi prostanost na nivou sadašnjeg modela, i to sa kvalitetnijim materijalima.

Potrošna goriva će biti manja nego sada, a ponuda motora će biti slična Seriji 2 Active Tourer, što podrazumeva 2,0 litarske četvorocilindrične turbo benzince i dizelaše, kao i trocilindrične jedinice.

Ivan Mitić – Autoblog.rs

Render: Autoexpress.co.uk



čitanja : 2449



Komentari

:(

Autor NemanjaBB 01 Mar 2014, 23:13

Počelo je, počelo.

Autor CaMIRO 02 Mar 2014, 00:38

Nikog nije briga. BMW postaje VolksWagen. Svi modeli lice, svi modeli koriste iste komponente, napredak iz genracije u generaciju minimalan.

Autor Fordovac 02 Mar 2014, 01:26

kad to kazu caniro i fordovac koji ne razlikuje prethodni m3 i novi m4 onda stvarno te reci imaju tezinu:)

Autor bmw series 8 02 Mar 2014, 08:31

Tu sunce ti, kako to da BMW-i lice na BMW, a ne na Dodge-a ili SangYong-a...

Autor INCREDi8LE 02 Mar 2014, 08:37

Odavno to i pričam...
Nekoliko velikih mega kompanija su komponentaši, koje svi koriste, počeli su već i motori da masovno cirkulišu iz "konfekcije" u premijum. BMW se odlučio da sam pravi trocilindričnu konfekciju koja je gora i od VW, Fiat, Renault, PSA, Tojota.
Sve je isto, čak i jedna Dacija počinje da koristi materijale u enterijeru slične ovom BMW-u.
Ostaje još priča samo koliko se kupac "zavali" za cenu, mada je i ona prilično ispeglala pikove.
Ja lično mislim da BMW mora po hitnom postupku da traži partnera, kao Tojotu ili sl.

Autor mange 02 Mar 2014, 11:26

mange,moram priznati da me uvek lepo nasmejes.

Autor bmw series 8 02 Mar 2014, 12:18

BMW-ov trocilindras jos nije ni krenuo kako treba u prodaju i ti znas da je gori od gore navedenih:)))))))) p.s.za trazenje partnera se tek slazem.ti si jedan od ljudi koji ostaju upamceni na blogu po izjavama.tvoja se ne zaboravlja.pre neki dan si izjavio da BMW mora da nadje partnera inace ce se ugasiti:))) dobro je sto takvi "strucnjaci" kao ti,fordovac,camiro i ekipa se nigde nista ne pitaju,inace ... poredis materijale koji se koriste u daciji sa materijalima koji se koriste u BMW-u.

Autor bmw series 8 02 Mar 2014, 13:49

bmw series 8
Uđi u jednu daciju recimo novi Duster) sa full paketom opreme i jedan BMW niže klase u osnovnom paketu opreme, i shvatićeš da je to tu negde.
A što se motora sa 3 cilndra iz BMW tiče, ja ti garantujem da će biti gori od gore navedene konfekcijske konkurencije. A pošto si ovde "taze", još nisi shvatio šta znači moja reč... I da znaš, da sam ja BMW vozio, kad ti verovatno nisi bio rođen.
Što se gašenja tiče, pogledaj kakvu je sudbinu pretrpeo Saab. Evo BMW, vrši probe, vežba... Iz vežbe je ispao i PSA, posle "upoznavanja" moćne BMW tehnike na motorima. A još uvek je u BMW grupi naj naj mali dizel, baš taj HDI...
Na žalost, svet i BMW nije onako kako ga vidi BMW fan grupa ( u kojij sam i ja bio kao mlad i neiskusan, kad sam mislio da sve što leti i jede se :)))
Pri tome nisma rekao da je BMW loš auto, ali nije ni bezgrešan, nema mnogo šta ima mana, ulazi u nepotrebne projekte tipa i3, a ne radi ono što bi trebalo --- ukrupnjavanje kapitala i SS automobil.

Autor mange 02 Mar 2014, 14:25

Eto, da i ja posvedočim, udjite u novi duster, u najvišem paketu, i šokiraćete se kakav je napredak ostvaren. Imam utisak kao da sam seo u (sada već stari ) kaškaji ili slično. Svaka im čast.

A taj trocilidraš se već nudi neko vreme u MINI-ju, mada ne znam kako se do sada pokazao, niti razumem čemu on pored njihovog 1.6 dizela sa 4 cilindra, a oba nude 270 Nm i sličnu snagu

Autor moron 02 Mar 2014, 14:49

mange
Pogledaj clanak na B92.net o tome kojih 5 pitanja postavljaju i kakvi treba da su odgovori pri zaposljavanju u Google-u. Ti koji se busaju:"Ja", "Moja rec je svetinja" i slicno, ispadaju jos u prvom krugu. Automatski. A ti koji se tako hvale svojom recju anonimno, preko blogova i foruma, verovatno ne stignu ni do tog prvog kruga, posto i tu treba neki formular da se popuni. Ako ti ne razlikusje kvalitet plastike i tastera (a o dizajnu da ne pricamo) izmedju BMW-a serije 1 i Dacije Dunster, onda je to jos jedan plus u potpori moje tvrdnje.
Ta isprobavanja i testiranja koje pominjes su vezana za proizvodnju karbon fibera. To je ono sto Merc i VW nece jos 10 godina, a Dacija verovatno ni za 30.
moron
Sto se tice novog trocilindrasa, on je na testovima novog MINI-ja pobrao sve same hvalospeve. Nije tesko pronaci na netu pdf auto casopise i procitati.

Autor INCREDi8LE 02 Mar 2014, 15:39

moron
Razlika između dizela koje navodiš u Miniju sa 3 i 4 cilindra je u ceni motora. Motor sa 3 cilindra je jeftiniji za bar 20%. Taj sa 3 treba da smeni ovaj sa 4 cilindra, dok se ubede kupci, da je ovaj sa 3 cilindra bolji :))

INCREDi8LE
Hvala Svevišnjem, niti imam nameru niti ću da radim na Google i sl. virtuelnim radnim mestima, sa vrednosti bez realnog kapitala. Jer sam radio za firme koje imaju šta da pokažu u realnosti i reference za sobom.
Za mene je Duster, primer dizajna na low coast vozilu koji je za klasu iznad "premijum" BMW, serije 1 (u žargonu cipelice).
Ja ne bolujem od firmiranih proizvoda, koji imaju, visoku cenu a kvalitet osrednjeg proizvoda. Volim jeftin a kvalitetan proizvod. Upravo Google je kompanija koja razvija suprotan marketing, pa se ne bi razumeli (Ja i Google :)))

Autor mange 02 Mar 2014, 16:36

"Ja ne bolujem od firmiranih proizvoda"
A mozda od ovog:
"A pošto si ovde "taze", još nisi shvatio šta znači moja reč"
Ja sam ovde taze, ali posle onakvog posta nije tesko shvatiti sta tvoja rec znaci. Ali da ne bi bio cenzurisan necu reci.

Autor INCREDi8LE 02 Mar 2014, 18:38

"
Volim jeftin a kvalitetan proizvod."
smesna izjava
"I da znaš, da sam ja BMW vozio, kad ti verovatno nisi bio rođen."
a sad se lozis na daciju.
i to kao nije smesno?dobro jeste malo vise zalosno nego smesno,al da sad ne sitnicarimo..

Autor bmw series 8 02 Mar 2014, 19:14

Ne znam zašto ljudi koji ovde pokušavaju da od BMW-a naprave nedodirljiv proizvod - automobil, na kraju uvek diskusiju završavaju nekim linkovima, fensi pričom i vređanjem konkurenata (tipa Mercedes je radionica, Audi je Folcika....)
Da li zato što BMW i nisu probali ili???
Ja im postavljam pitanje, zašto najjeftiniji BMW košta 3 puta skuplje od Duster sa dizel motorom, koji (ili sličan) deli motor sa Mercedes?
Da li mi neko od BMW zastupnika na ovom Blogu može dati realna odgovor (bez linkova molim)

PS
Da li je taj osnovni BMW 3 puta lepši, ili može 3 puta više da pređe ( u Srbiji postoji XXX dačija koje su prešle blizu milion kilometara, a znam više BMW starih par godina, sa havarijama motora), ili polovan može da se proda kao nov i mali gubitak vrednost( a znamo da polovna dačija vredi kao i neki BMW), ili je 3 puta udobniji. Ili zašto ga onada (njega BMW) ne koriste Vlade i predsednici, milijarderi širom sveta???
ili šta već????

Autor mange 02 Mar 2014, 19:29

mange,odgovor je jednostavan:
moze im se.
kojom ti logikom ides...:)))
tebi je glupo i replicirati.
ovo je zadnji put to da radim.

Autor bmw series 8 02 Mar 2014, 20:16

bmw series 8
Pa logično, nemaš realnih argumenata.
Mada ostaje onaj - može im se.
To jeino pozdravljam, ali to nije realan odgovor.
Znači nema racionalnog razloga vašoj BMW diskusiji ovde....

Autor mange 02 Mar 2014, 20:31

Ja svejedno na razumem flozofiju (snagom) malih dizela BMW-a.
Imaju "svoj" sa 4 cilindra od 116 ks zapremine 1995 ccm, sa 260 Nm, npr. u BMW 116d "EfficientDynamics".
Imaju "svoj" sa 4 cilindra od 112 ks zapremine 1.598 ccm, sa 270 Nm ( npr. u MINI-ju), kao što u MINI-ju koriste i onaj sa 3 cilindra sa 116 ks i istih 270 Nm.
Taj sa 3 cilinda nude i sa 95 ks i 220 Nm.
Ali, u istom gore pomenutom BMW-u(F20) koriste još uvek i PSA ( noviji) HDI (sa 8 ventila), sa 1.560 cm ( npr, u BMW 114 D ), koji u toj verziji sa 95 ks ima i bolji moment (235 Nm) od onog 3 cilindraša iste snage u slabijem MINI-ju (220Nm).
Cenim da BMW zna šta radi, ali, kada im dodje kupac, kako oni njemu objasne kako je za tog kupca najbolji i najsavremeniji baš onaj motor koji mu ponude (a nude istovremeno 3-4 ista-tj. potpuno različita).
Zaista ih uopšte ne razumem. Ako je PSA HDI smeće, što ga stavljaju u BMW 114D?
Ako je onaj "stari" 2.0 D "EfficientDynamics" smeće (jer svi sada kažu da je novi 3 cilindraš najbolji), što ga stavljaju u 116D?
I što ne bace svoj dizel od 1598 ccm (jer je taj dizel od 1.496 ccm i 3 cilindra navodno "čudo" )?

Autor moron 02 Mar 2014, 20:52

mange
Ako ti motori prave toliko problema u Pezoima (ne mogu da tvrdim nista o istinitosti tvrdnje posto ne pratim takve podatke o Pezou), a ne prave gotovo nikakve probleme u MINI modelima, da li ti je (i jos nekima ovde), mozda, sasvim slucajno, palo na pamet da se ti motori po necemu razlikuju? Ili ces mozda to prepisati tome da se vozaci ta dva brenda razlikuju. Pa evo, ti motori (ako su isti) ugradjuju se u seriju 1 skoro 3 godine, i ja ne cuh da je bilo nekih problema...DAKLE, MALO OZBILJNOSTI!!!

Autor INCREDi8LE 02 Mar 2014, 21:55

mange
Sada cu svima pokazati da tvoja rec, i novim i starijim posetiocima ovog bloga, ne moze da vredi vise od zrna graska, mada je i to mnogo.

"Ja im postavljam pitanje, zašto najjeftiniji BMW košta 3 puta skuplje od Duster sa dizel motorom, koji (ili sličan) deli motor sa Mercedes?"
Dakle, ti pitas zasto BMW sa BMW motorom kosta tri puta vise od Dustera sa Dacia motorom, ali ti je sasvim normalno da Mercedes sa Dacia motorom kosta tri puta vise od Dustera.
Strahota!!!
Ovo je moja poslednja razmena bilo kakvih reci sa tobom! Ne zasluzujes vise ni sekund mog vremena.

Autor INCREDi8LE 02 Mar 2014, 23:26

INCREDi8LE
Principijelno, problemi u premijumu, posebno u BMW se dobro skrivaju i saniraju. Mini, posebno kao fensi auto koji retko prelazi veće kilometraže, kod prvog vlasnoka.
Recimo, BMW 118D ima problem sa pumpom i diznama i veoma često, a popravka je reda 2000€. Kad to isto se desi na Renaultu, onda je to katastrofa. Itd...
Međutim, zabrinjavaju tvoji argumenti, tipa "Strahota, Ne zasluzujes vise ni sekund mog vremena, itd..."

Autor mange 02 Mar 2014, 23:44