Ovako bi mogao da izgleda novi Renault Megane

Iako je Renaut nedavno ponovo redizajnirao svog predstavnika u C segmentu - model Megane, ipak je vreme za potpuno novi model imajući u vidu konkurenciju poput VW Golfa VII, Toyote Auris II, nove Mazde3 ili novog Peugeota 308.

Renault bi novi Megene (četvrte generacije) trebalo da promoviše u naredne dve godine (ili još ranije), a dok se to ne desi evo i nekoliko rendera koji pokazuju kako bi eventualno taj automobil mogao da izgleda.
Ivan Mitić – Autoblog.rs
Renderi: Designrm.wordpress.com
Čak i da zanemarim onu "lajsnu" na boku ( postavljenu naopako u odnosu na onu na kapturu ), ne mogu da kažem da mi se dopada. Možda i neće ovako izgledati?
mange
ne lici na Kiju, pretpostavljam?
Sta bi bilo da mu ubace motor pozadi? :)
carobnjak
Ne, meni liči na punta sa gornje slike. Izgleda su opet kopirali Fiat ;)
A motor će biti pozadi, tek pošto to Fiat uradi u Bravu. Jer kopiraju Fiat, zar ne?
carobnjak
PS
Sva sreća je da ne liči. na 500L. To bi zaista bila katastrofa, koja ne bi prešla cifru od 100 000 komada godišnje, a od toga bi se 2/3 prodale u Italiji.
mange
naravno da ga kopiraju, ali one od pre pola veka! :)
Da mu ubace motor pozadi sigurno bi bio br.1 u klasi, ovako jedva 3.mesto...
mange
kad bi recimo ipak dobio motor pozadi, da li bi i Megane imao sve te prednosti koje si naveo za Tvinga (a niko ih ne vidi i ne primenjuje) ?
carobnjak
Možda Megane neće biti nešto tehnički naj naj, ali u svakom slučaju prodaće se u bar duplo primeraka kao cela produkcija Brava i 500L zajedno.
A megan nije gradski autič kao Twigo, ide uglavnom napred, a Twingo se vozi dosta i rikverc po gradu, pa ima veze sa motorm pozadi. Ljudi koji su oduševljeni sa 500L, ne mogu da razumeju automobil, pa je izlišno im objašnjavati.
mange
ali zato si ti tu da nam otvoris oci, mada za Tvingo ni to ne pomaze! :)))
A gde je sad ona tvoj uporna prica da je ovaj Megane turcin, i da je daleko od cuvenog francuskog kvaliteta?
P.S. ja nisam odusevljen sa 500L, ali Bravom vala jesam!
carobnjak
Ako si takvog ukusa, onda da skratim. Postojeći Megan je svemirski brod za Bravo, a za ovaj novi nemam reči kojim bi uporedio.
Priča za Megan je bila u vezi Turske i generationa. Ali i on je medalja za tursku Lineu.
mange
haha, po cemu je svemirski brod? Mozda po turskim delovima? Ili sto je 30 % jeftiniji od Golfa?
P.S.
moram da ti odam priznanje: ti si odlican expert za modele koji se jos nisu ni pojavili! :)))
P.S.
pa ocigledno da ni konstruktori svih ostalih marki ne razumeju automobil cim su svi napustili zadnji pogon jos pre 3 decenije!
carobnjak
Pošao sam jednostavnom analogijom, da je nova generacija Klija 4, mnogo bolja od prethodnika, posebno po enterijeru, koji je na prethodniku i bio najveća mana, iz koje sledi da će novi Megi biti bolji za klasu. A rekao sam da je postojeći megan auto za Bravo (koji se praktično i ne prodaje).
Sad mogu da garantujem da se budući Megan neće stideti Golfa po kvalitetu enterijera, a ostalo i da ne govorim. A vrh će biti ekstra povoljna cena, malo viša nego za 500L. A ipak za 500L se ne može reći da je auto. Možda samo veselo naslikano prevozno sredstvo :))
Ovo jako dobro izgleda, misicavo, utegnuto, a opet ima veze sa prethodnom generacijom. i dalje je megan 3 vrlo pozeljan auto, sto cenom sto odnosom ulozeno/vraceno tako da ne sumjam da ce mnogo promeniti recept.
Nema ovo veze sa Meganom, novi Megan ce deliti platformu sa novim Kaskaijem i Tiidom,a kod njih su svi uglovi potpuno drugaciji, ovo se neko zaigrao.
@Rade
Oko toga „uloženo/dobijeno“ sam se malo zamislio kada sam na štandu renoa na sajmu video megane karavan 1.6 DCI za 23.500. Jest da je bio „boza edicija“; da je karavan; da je spolja lep; da je 1.6 DCI, ali 23.500 mi se baš učinilo mnogo za tu klasu kola i za jedan već tako star model ( pri čemu je to potpuno ista cena kao za tek "izašlu" hondu civic karavan 1.6 dizel u najvišem paketu opreme )