home
HOME VESTI DOMAĆE TRŽIŠTE VIDEO ZANIMLJIVOSTI NOVITETI TUNING CONCEPTS TOP SECRET PREDSTAVLJAMO SALONI ARHIVA ISTORIJA

Dok čekamo da BMW tokom ove godine predstavi obnovljenu verziju aktuelne Serije 1 (predstavljena 2011. godine), u pripremi je već i potpuno nova generacija čija glavna karakteristika (i predmet brojnih komentara) će bez sumnje biti prednji pogon.

Nova Serija 1 koja bi trebalo da se pojavi krajem 2016. godine (prodaja startuje 2017.) će naime biti napravljena na UKL platformi, a pažnju će sigurno privući i paleta trocilindričnih i četvorocilindričnih benzinskih i dizel motora. Najsnažniji benzinski trocilindraš će po sadašnjim najavama imati 170KS, a jedan od dizelaša će biti i trocilindrični agregat sa 116KS.

U svakom slučaju, nova Serija 1 će se odlikovati i novim izgledom (mnogi se nadaju da će biti privlačniji od sadašnjeg), prostranijim enterijerom i većom bezbednošću, a ostali detalji tek slede.

Takođe, novi BMW X1 stiže 2015. godine, a biće lakši od modela koji će zameniti.

Novi X1 će kao i nedavno predstavljena Serija 2 Active Tourer imati prednji pogon, odnosno koristiće UKL platformu. Naravno, postojaće i verzije sa xDrive pogonom na sva četiri točka.

Unutrašnjost će se odlikovati kvalitetnijim materijalima, a pojedini izvori (kao što je nemački Auto Bild) pominju da bi novi X1 trebalo da se nudi u verzijama sa 5 i 7 sedišta.

Potrošnja goriva će biti manja nego sada, a ponuda motora će biti slična Seriji 2 Active Tourer, što podrazumeva 2,0 litarske četvorocilindrične turbo benzince i dizelaše, kao i trocilindrične jedinice. Najsnažniji motor će raspolagati sa oko 300KS, a treba pomenuti da će se kasnije pojaviti i Plug-in Hybrid varijanta.

Ivan Mitić – Autoblog.rs

Renderi: Autobild.de



čitanja : 1848



Komentari

Samo da ukinu dosadašnju 1. koja je katastrofa po dizajnu i enterijeru.
Smešno je da na vozilu te veličine postoji zadnji pogon.
Još smešnija je najava upotrebe 3 cilindra motora.
Ovo će biti budući Glof iz BMWa. Na žalost, ispod kvaliteta Golfa, jer Golf nema 3 cilindra motore.
Naam se da će i cenu spustiti na novom BMW 1., obzirom na prednju vuču i jeftine i ružno bučne motore.

Autor roker 14 Maj 2014, 09:08

Nevaljali BMW.

@Roker
Nema ih sada...videcemo za 3-4 god. :)

Autor NemanjaBB 14 Maj 2014, 11:09

Polako ali sigurno kopiraju A klasu.

Autor vlax 14 Maj 2014, 13:13

Jao ne, 3 cilindra. Novi mini ima odlican turbo motor iako je 3 cilindra.

Autor Fordovac 14 Maj 2014, 13:33

Vlax
ko kopira A klasu?

Autor toma 14 Maj 2014, 13:45

Ušao BMW u Golf klasu. I u nju uneo motor sa 3 cilindra koji ni Golf nije ubacivao. Sramota, crna vremena dolaze.

Autor frenki 14 Maj 2014, 15:12

Jako tuzna vest za sve ljubitelje ove marke...

Autor STrider 14 Maj 2014, 16:47

Bas me interesuje koliko ce to novca BMW da ustedi proizvodnjom Serije 1 sa prednjim pogonom nego li sa zadnjim? Ne znam, uz BMW mi nekako ide zadnji pogon i to je bila njihova prednost i razocaran sam ovom informacijom... Mozda mogu sa modernim prednjim diferencijalom nesto da poboljsaju osecaj u voznji ali opet to nije te nego samo budzenje.

Autor N.G. 15 Maj 2014, 00:33

STrider
a sto tebe to interesuje. Mislim, sta te je navelo da napises takav komentar? Da nisi ti jedan od ljubitelja, mozda?
N.G. Ustedece novac posto je proizvodna cena serije 1 sada skoro kao serije 3, a prodajna cena je poprilicno manja.Dobice se dodatni prostor u enterijeru, i smanjiti masu za vise od 50 kg.
Ja jesam za zadnji pogon, medjutim, mislim da nema razloga za preteranu brigu, kad su ljubitelji marke u pitanju. BMW-ova UKL platforma je dokazala da kod malih automobila ima fantasticnu dinamiku voznje. Cak je u uporednom testu novi MINI (na istoj platformi kao i buduca serija 1) pobedio u ovom parametru, upravo seriju 1.
Molim vas, ne mesajte BMW sa ostalima, cak i kad je prednji pogon u pitanju. To je BMW:)

Autor toma 15 Maj 2014, 10:17