home
HOME VESTI DOMAĆE TRŽIŠTE VIDEO ZANIMLJIVOSTI NOVITETI TUNING CONCEPTS TOP SECRET PREDSTAVLJAMO SALONI ARHIVA ISTORIJA

Prilikom predstavljanja karavan modela C klase, čelnici kompanije Mercedes-Benz potvrdili su da će C63 AMG biti ponuđen u dve verzije. Obe verzije biće opremljene novim twin-turbo V8 4.0L motorom koji u standardnoj varijanti razvija 476KS i 510KS u varijanti C63-S.

Pored dodatnih 34KS, C63-S će odlikovati i agresivnija karoserija sa snažnim kočionim sistemom koji će moći da obuzda dodatnu snagu.

AMG verzije nastupajućih kupe i kabriolet varijanti već su potvrđene ali nije poznato da li će Mercedes-Benz postaviti C63-S oznaku na njih.

C63 AMG sedan i karavan verzije biće onlajn putem predstavljene krajem septembra, dok se javno predstavljanje očekuje u oktobru na sajmu automobila u Parizu.

U prvo vreme, pomenuti V8 4.0L motor biće prvi put upotrebljen u okviru AMG GT modela koji će razvijati 462KS i 510KS u okviru snažnijeg GT-S.

Izvor: Moto.rs

Render: arhiva Autoblog.rs / Autobild.de



čitanja : 1358



Komentari

Opet gruvanje konja u nedogled. Pa onda jos i Black Ser. sa jos vecom ergelom, pa zatim da sve zacini Brabus...plus ce biti i opcija 4x4 da bar moze da izvuci sve to i preneti na podlogu, da bar ima neko ubrzanje koje izaziva UAU kod posmatraca, a za stazu i za svaki dan ce biti bleda kopija novog dvojca m3/4...tu se vidi kako vam za zabavan i brz auto treba i nesto sem te sirove snage :)

Autor NemanjaBB 21 Jul 2014, 02:43

Fino, fino.
Biće ovo raketa sa tom snagom.
Pretpostavljam da će biti dostupan i 4-matic opciono.

Autor Pit 21 Jul 2014, 08:35

Немања

Као слон у стакларској радњи... :)

Изгледа ми да се Мерц усресредио на САД тржиште где још увек пролази оваква филозофија незграпних тешкаша.

У Европи и Азији класичан фењер!!

Autor Гагиба 21 Jul 2014, 12:41

Nbb
Gagiba
Ma da, bzv skroz. Umesto da mu stave drajcilindera, ili jos nesto slabije, bio bi bolji.
Dobro sam ja rekao, bmw fanovi ( ovdasnji ) odlaze u drugu krajnost, smeta im jaka masina, sto manji i slabiji agregat, to bolje. : )
Naravno, bice doruckovanje pa zato unapred negodujete zbog snage. : )))

Autor Pit 21 Jul 2014, 12:47

Гагиба 21 Jul 2014, 12:41

Jel uopste postoji ta krilatica u srpskom jeziku ("Као слон у стакларској радњи")?

Autor hh 21 Jul 2014, 13:26

Gagiba, NemanjaBB
hmmm, 476ks....odabrali su to da bi bili kao M3/M4. Videcete, fabricki podaci za ubrzanje ce biti 4.1sec, a mozda i stave 4.0s. A na testovima ce M3/M4 da ga zesce tuku. Tek ova verzija od 510ks ce imati neke sanse. Gledam C klasu sa 2.2L dizelom, teska kao M4. Jos kad mu dodaju vece tockove, vece kocnice, V8 twin turbo....ide to barem 100-150kg iznad. Sto znaci da kad je u pitanju sama voznja, dinamika, preciznost, uzivanje u voznji....vec sada nema sta da trazi. Moze da dobije samo neku pozitivnu ocenu od zagrizenih ljubitlja muscle-car zvuka izduvnog sistema.
A sta ce tek biti kad BMW izbaci competition (ili nesto slicno) verziju. Ovaj R6 motor moze bez problema na preko 500ks, sto znaci da ce ga pojacati na 460-470ks. Citam u Autobildu, da su spremili M verziju R4 motora od 2 litara na 375ks.

Autor toma 21 Jul 2014, 13:35

A sto se tice ovog rendera, boju su pogodili u centar. Hmmm, nesto tu fali, ali ne znam sta....mozda mala svetleca tabla na krovu?

Autor toma 21 Jul 2014, 13:36

Питунга

Нико нема ништа против снагаша, него се овде конкретно ради о бескорисном расипању снаге.
Претходна генерација је бежала преко носа, плутала, летела, клизала и посртала. Рече онај новинар у чувеном тесту: "Хипо" и све је објаснио...

Како ствари стоје овај наступајући иде корак даље у карикирању спортског седана. Али да поновим у САД ће сигурно имати по неког поборника такве вожње. С' друге стране где год има путева са кривинама, ту му перспективе нема... ;)

Autor Гагиба 21 Jul 2014, 13:51

Gagiba
Prethodna generacija je bila odlicna-za paljenje guma :)

Autor toma 21 Jul 2014, 13:35
Gde ce se ugradjivati taj motor? To za 2-3 god tek, mozda i jace ili

Pit
Kako ti izgleda render sa slike?

Autor NemanjaBB 21 Jul 2014, 14:55

хх

Провери ти то па ако је до сад није било, од данас је има! И одма' ме тури на Википедију и потпиши ме као аутора и обавезно нагласи ситуацију у којој је настала!!

тома 13.36

:))))))))))))

Autor Гагиба 21 Jul 2014, 15:01

taman kako sam i rekao.treba amgu 30,40,50ks vise da bi pokusao da parira M-u.ne treba pricati unapred,ali po onome sto je do sad dokazala praksa,opet ce to biti daleko od m3/4.7:55 ce mu biti granica koju nece moci da prevazidje na nirburgringu.

Autor bmw series 8 21 Jul 2014, 15:35

Nbb 14:55
Dobro. Tebi ? :)
Mada sumnjam da će biti ovakva boja.
Najbolje će mu ležati mat siva, bela i crvena.

Autor Pit 21 Jul 2014, 15:41

NemanjaBB
X2M. U tom tekstu je bilo reci o tom modelu. Dakle xDrive X1M, X2M, 1M (nova generacija, mada se suska da ce uz M2 da predstave i 1M - dakle hachback sa M podesavanjima kao kod M2, stim da ce to biti sa sestocilindrasem).

Autor toma 21 Jul 2014, 15:51

bs8
Oni rade za sebe, ne prate nikog.
Zadržali su V8 motor i pojačali ga ( logično ).
I sam si rekao da si očekivao da novi M3 i M4 budu snažniji.
E pa MB radi upravo ono čemu si se ti nadao i očekivao za M.
Nemoj samo sada da bmw fanovi lažu kako ne bi voleli da M ima više snage.

Autor Pit 21 Jul 2014, 16:33

prevelika je razlika izmedju m4 i m5 i to ni se ne svidja.pojacali su potpuno nov model samo 11ks.znam da su drasticno smanjili masu,ali ipak da je to odradjeno na bar 450 ks nekako bi mi bilo logicnije.ali ipak tu pre svega "krivim" merc jer sa samo povecanjem snage,bez smanjenja tezine ispod 1,6tona nece nista uraditi.

Autor bmw series 8 21 Jul 2014, 17:21

Pit
Meni je dobra ova C klasa, ali ovo iznad mi izgleda kao balerina za jednog sportistu, nema dozu agresivnosti, nadam se da nece izgledati ovako.

toma
m1 i m2 sa razlicitim motorima? nesto ne verujem ako sam te dobro skontao...pre ce biti da ce oba ici na cetvorocilindrasa

Autor NemanjaBB 21 Jul 2014, 17:52

Nbb
Verovatno utice boja a i felne na takav utisak.
Pretpostavljam da ce branik biti ovakav, odnosno slican. Tj mozes da pogledas aktuelne AMG modele, pa ces imati sliku. Pogotovo ova C klasa, ne ide na nju da je budzis u "Fandjo" stilu. Vec kao sto AMG i radi, diskretno naglasen fabricki tjuning.

Autor Pit 21 Jul 2014, 18:30

бмв

Пре око 4-5 година су званичници у БМВ-у обнародовали да дефинитивно одустају од нагорњавања у снази коју испоручују агрегати и да фокус инжењеринга усмеравају на пренос исте до погонских осовина, управљивости, смањењу укупне а нарочито неогибљене масе и уопште усавршавању механике.
И као што си без сумње приметио, иако и даље неприкосновено влада у конструсисању агрегата (ако је рачунати по наградама које осваја) БМВ више не доминира онако изразито у снази мотора!

То је правац који је менаџмент Бавараца ценио као прави за даље напредовање компаније. А и мени се чини као мудра одлука јер данас сваки приучени дунстер за 30 еврића (појачавањем притиска у турбини) може да набуџи мотор...видиш уосталом у вести изнад како ови Бркини то успешно раде! ;))

Autor Гагиба 21 Jul 2014, 18:37

Gagiba
Haha, duhovito i nazalost ne bas istinito. Ako se pogleda snaga unazad, videces. ; )
Nego vidim u poslednje vreme vi bmw fanovi stalno pominjete cip tjuning.
Nadam se da ne mislite ozbiljno.

Autor Pit 21 Jul 2014, 19:11

Pit
Nemoj zezati, ova sada vec prosla C AMG se prepoznaje sa 100m, sa prosiranim rubovima sa strane, kao da je na steroidima, ovo gore mi deluje mlako...ima dosta i do boje koja je za taxi neki samo

Autor NemanjaBB 21 Jul 2014, 21:13

Nbb
Pa naravno, biće to sve i na novoj, samo kažem branici će pratiti trenutni trend.
A ovaj "render" je neko uradio tako što je na običnu bacio žutu boju i neke custom felne.
Ne znam da li si primetio, ali AMG stajling se razlikuje od pravog AMG-a.
A kod ove C klase, moraće malo da povedu računa, da ne naruše formu.

Autor Pit 21 Jul 2014, 21:44

http://www.automobilemag.com/features/news/1409-mercedes-benz-c63-amg-spied-in-stuttgart/?sm_id=social_20140911_31420066

Autor Pit 12 Sep 2014, 12:43