Ovako bi mogao da izgleda Dodge Charger SRT Hellcat Shooting Brake

Dodge je nedavno i zvanično predstavio novu Hellcat verziju Chargera SRT koji pod haubom ima 6,2 litarski V8 agregat sa kompresorom i 707KS.
Charger SRT Hellcat je promovisan samo kao sedan, ali su se kod nekih dizajnera pojavile ideje i o njegovim novim verzijama. Prvo je pre nekoliko dana objavljen render Chargera SRT Hellcat Cabrio, a sada evo i kako bi mogao da izgleda Charger SRT Hellcat Shooting Brake.
Charger SRT Hellcat sedan inače od 0 do 60 milja na sat (96 km/h) ubrzava za 3,7 sekunde, četvrt milje (402 metra) prelazi za 11 sekundi, a najveća brzina je 328 km/h. Pogon je na zadnje točkove, a menjač 8-stepeni automatik.
Ivan Mitić – Autoblog.rs
Render: Hansen Art via GTspirit.com
@ NemanjaBB,
ide za 0.5 sekunde brze nego m5 i, sto BiH_USA rece, takodje je $30,000 jeftiniji.
a od karavana naravno nema nista, jer karavani nemaju kupce u americi.
According to BMW, it accelerates from 0 to 60 mph in 4.2 seconds.
http://cars.findthebest.com/q/5390/4232/How-fast-is-the-2014-BMW-M5-Sedan-from-0-60-mph
mile antena
proveri testove, na retko kom testu je izmereno slabije od 4.1 sec, od 0-100kmh. Ide od 3.9-4.1sec. I to u vreme kada su zvanicni podaci (pre fejsliftinga) bili 4.4sec. BMW je uvek konzervativan kada su u pitanju ovi podaci za M modele.
https://autoblog.rs/blog/auto/noviteti/2014/05/07/zvanicno-bmw-m5-30-jahre-m5
http://www.carfolio.com/specifications/models/car/?car=366377
@mile
Taj o kome pises je prvi...imas posle restajla od 575 i ovaj najjaci od 600ks koji ubrzava za 3.9.. :)
30 jahre je specijalna verzija od samo 300 primeraka koja, barem u americi, kosta $140,000. pored toga, charger je poprilicno veci i tezi auto od m5, pa samim tim i nemoze bas imati mnogo bolje performance i pored 100 hp prednosti. mnogo je teze smanjiti ubrzanje sa 4.2 na 3.7 sekunde nego sa recimo 8 na 7.5 sekundi
@mile,
Znam sve, ali je to najjace izdanje m5-ice, a fabricko je...nije cak ni kao m3 CLS ili GTS, olaksan nesto, samo mu je pojacan motor.
Ja iskreno ne volim bas nesto americka kola, jedino je dobro kod njih sto imaju dobar odnos cene i snage, ali nekako neiskoriscene snage. Drug je imao, tj vozio ocevog C300 5.7 hemi, ima negde oko 340ks...divlji auto, neupravljiv, pretezak, toliki motor, a pruza tako malo