home
HOME VESTI DOMAĆE TRŽIŠTE VIDEO ZANIMLJIVOSTI NOVITETI TUNING CONCEPTS TOP SECRET PREDSTAVLJAMO SALONI ARHIVA ISTORIJA

Mazda je krajem avgusta 2012. godine na Salonu automobila u Moskvi održala svetsku promociju nove Mazde6 sedan, dok je nova "šestica" u karavanskoj Wagon verziji predstavljena mesec dana kasnije na sajmu u Parizu.

Nakon nešto više od dve godine Japanci su sada pripremili i blago restilizovanu verziju ovog automobila, što povrđuju i ove slike, skenirane iz procurele fabričke brošure za japansko tržište. U Japanu se Mazda6 inače prodaje pod nazivom Atenza, a nakon Japana obnovljena "šestica" se ubrzo očekuje i na drugim tržištima.

Sudeći po ovim slikama, najznačajnije vizuelne izmene se odnose na svetla, masku i prednji branik, kao i u unutrašnjosti (prednji panel, infotainment ekran), dok za sada nije poznato da li će biti i nekih noviteta u gami motora.



U svakom slučaju, promocija restilizovane Mazde6 se očekuje veoma brzo pa će tada biti poznato više detalja.

Podsećanja radi, Mazdu6 između ostalog karakterišu Mazdina SKYACTIV tehnologija, Mazdin i-ELOOP sistem regeneracije kočione sile, gama SKYACTIV-G benzinskih i SKYACTIV-D dizel motora, manuelni menjač i SKYACTIV-DRIVE automatski menjač...

"Šestica" sedan je dugačka 4865 mm, široka 1840 mm, visoka 1450 mm, međuosovinsko rastojanje iznosi 2830 mm, zapremina prtljažnika je 483 litara, a koeficijent otpora vazduhu iznosi 0,26.

Ivan Mitić - Autoblog.rs

Foto via Worldscoop.forumpro.fr



čitanja : 1658



Komentari

"zapremina prtljažnika je 483 litara"?
Šta bi tek od njega ostalo da ima rezervni točak ...

Autor moron 03 Nov 2014, 13:29

Realno spolja nisu morali ni da je diraju prelijepa je. A najveca promjena je u enterijeru, sad je slican kO kod Mazde 3, ima vecu displej, sto je prije bila realno najveca mana. Rezervni tocak sreta sto nema, eto kod mene i Laguna 3 ima multilink pozadi pa ima rezervni tocak normalnih dimenzija, jeste da je gepek plitak ali do sad je sve stajalo. Tako da ima i 400L prtljaznika je sasvim dovoljno barem po meni.

Autor Masha 03 Nov 2014, 14:07

Verovatno nijedan auto svojim izgledom nije bio blizi nemackoj premijum trojci kao ova Mazda 6. Bar neko moje licno misljenje. Prelep auto i ispravili su jedinu manu koju sam mogao da joj nadjem a to je onaj "upali" ekran. Sada u enterijeru vidim i neke elemente Mercedesa E klase (verovatno ovi otvori ventilacije) a takodje ova grupa tastera klimatizacije mi je odnekud poznata. Sve u svemu desetka od mene.

Autor Uros Cuore Sportivo 03 Nov 2014, 18:22

Kome se tacno obracamo sa "rezervni-tocak-hendikepom"? Dozvoljavam mogucnost da do Mazde ipak ne dolaze konstruktivne kritike sa Auto bloga. Dizanje citalacke svesti? Mozda pisati Mazdi. Mozda je to resenje. Bar bih ja to uradio. Ako je Mazda izuzetak.

Mislim da je ovde bio postavljen klip, duel Mazde 3 i Golfa VII. Koliko se secam, covek je izjavio da je novi automatik u trojki jedan od boljih. Ako je isti u sestici, onda je Mazda na dobrom putu. Osim rezervnog tocka, naravno.

Autor Priapus 03 Nov 2014, 19:12

auto je ko lutka.pitam se koliko ih je prodato?kako su kupci reagovali na nju?nisam pratio.

Autor bmw series 8 03 Nov 2014, 19:54

@Masha
Bojim se da Laguna 3 nema nazad multilink vec polukrutu osovinu...

http://www.netcarshow.com/renault/2009-laguna_coupe/800x600/wallpaper_50.htm

Cak ni verzije sa 4Control ga nemaju...

Autor Orlo 03 Nov 2014, 20:10

Dok sam nedavno čekao kod vulkanizera na krpljenje gume (bar četvrto koje je prisutno u mom sećanju za poslednjih 123 kkm), upoznah jednog vlasnika BMW-a serije 3, koji kaže da je na prethodnih 190 kkm gumu probio šest puta, a "na šlep službi" zbog toga završio pet puta, jednom u inostranstvu "što ga je skupo koštalo"(to veče je došao do vulkanizera na probijenoj gumi, koju je skroz sasekao). Kaže, rezervnu nema (ne dolazi),run flet gume preskupe da bi ih vozio(osim na prvoj ugradnji),kit nema "a i da ima..."
Mislim da samo totalni moron ne shvata značaj posedovanja rezervne gume u Srbiji,jer "kit" ne pomaže uvek, a vožnja šlep službom ne može uvek da Vas dovede do cilja u željeno vreme i na način kako ste zamislili.
Ja mogu da shvatim (i prihvatim) kada, primera radi, dačija rezervni točak kao opciju naplati 50 eura, reno 100, honda za civic ili toyota za verso preko 200, ali kod "šestice" pare za te namene ne pomažu. Nema. Šipak.
Čitah za "trojku", doduše, u komentarima na B92 i sledeće:
"Donji stiropor u koji se smesta tocak sa srafom,felna bez gume i alat kosta 67.121 rsd. Cena je potpuno nenormalna. Zaboravio sam da kazem da se radi o mazdi 3 sedan." Istina, ovo nigde ne piše na sajtu mazde, ne postoji kao opcija u cenovniku.
Tako da samo mogu reći "Živela mazda i "sky active technology" način prevazilaženja problema probijene gume"

Autor moron 03 Nov 2014, 22:27

@Orlo
Koliko ja znam, pojedini modeli Lagune 3 nemaju mislim na neke benzince jer nema potrebe ali ni za njih nisam sig. A da verzije dizel kao moja od 130ks i jace imaju. Tako je to i kod Golfa 7, verzije ispod 150ks dizel nemaju a od 150ks ima.

Autor Masha 04 Nov 2014, 00:20

@Masha
Golf 7, doduse sva vozila iz VW grupacije u C-segmentu, u jeftinijim i slabijim varijantama pozadi imaju polukrutu osovinu, a skuplje multilink, i to je prvi put da je tako nesto odradjeno... dok Laguna 3 (u sta sam siguran jer se secam komentara kada se pojavila a i lako je proverivo na netu) ima u svim izvedbama polukrutu osovinu nazad, bez obzira na motorizaciju i jedina u D-segmentu ima takvu izvedbu u danasnje vreme...

Evo ovde imas i dve slike GT verzije (to je najvisi nivo oprema, i sa najjacim motorima kao sto znas) i dva linka:

http://www.automania.be/files/Image/Renault/LAGUNA/LAGUNA%20GT%202008/41a.jpg

http://imagenes.km77.com/fotos/bbtcontent/clipping/KM7KPH20091005_0099/3.jpg

http://www.autozine.org/Archive/Renault/new/Laguna_III.html

http://www.drive.com.au/editorial/articledetail.aspx?ArticleID=55514

Autor Orlo 04 Nov 2014, 12:15

Ležište za rezervni točak i rezervni točak može da se ugradi u Mazdu 6 kao dodatna oprema. Ja vozim prošlu u TE Plus varijanit. Izmestili su woofer u prostor ispod sedišta i postavili novi pod prtljažnika u koji lepo staje fabrički rezervni točak. Cena je 18.000 rsd.

Autor Reziel 05 Nov 2014, 23:41