Infiniti QX30 concept na sajmu u Ženevi

Infiniti QX30 će se u prodaji naći u drugoj polovini 2015. godine, s tim što će ovaj cossover prvo početkom marta pojaviti u obliku koncepta na sajmu automobila u Ženevi.
QX30 će u osnovi biti crossover verzija još ranije najavljenog Infiniti Q30 hatchbacka, pri čemu će QX30 predstavljati konkurenciju Audiju Q3, BMW-u X1 i Mercedesu GLA. Automobil će se prodavati širom sveta, a njegova proizvodnja će početi ubrzo nakon lansiranja Q30.
Q30 i QX30 će biti bazirani na Mercedesovoj MFA platformi koja se koristi kod A, B i CLA klase. Očekuje se da će Infiniti modeli između ostalog koristiti i Mercedesov 2,0 litarski, 4-cilindrični turbo motor koji razvija 211KS i 320 Nm obrtnog momenta.
Ivan Mitić – Autoblog.rs
Infiniti je pravo osvezenje na trzistu, pogotovo u C (Q30/QX30) i D (Q50 i Q60) segmentu, a i dizajn im je odlican... realno nude vise u odnosu na premijum trojku, a poseduje premijum tehnologiju, i ko ne pati od znaka a zeli originalnost, mislim da nece pogresiti...
@ Orlo
Da ponude malo više dizela i bolji operativni leasing... Možda bi što i bilo.
Inače dizajn im je dobar. No ono što mi se posebno sviđa su tehnologije i guranje kako oni nazivaju središnjeg motora jerbo bi taj motor trebao biti skroz iza prednje osovine, a ne kao kod nekih drugi konkurenata.
@N.N.
Jeste u pravi si neophodno je vise dizel motora, za pocetak su krenuli sa preuzimanjem MB-ovih 2.1 CDI dizelasa, a ocekujem da ce naredni veci modeli dobiti i vece MB 3.0 V6 dizelase... mada eto npr. za razliku od Lexus-a oni nude dizele a opet nije prodaja nesto, mada za to ipak treba "krivca" potraziti i u gami, ali i u tome sto se tek od skoro pocelo sa strategijom sirenja mreze dilera, ali i u zadrtosti onog ko ima novce za premijum SUV modele... ocekujem da ce se sirenjem game i vecom ponudom motora povecati prodaja u Evropi.
Imao sam prilike da sedim u FX30d i ono je stvarno odlicno odradjeno...
Da budem iskren prosecan kupac u svakodnevnom saobracaju sasvim sigurno nikada nece primetiti prednosti motora smestenog ka sredini... :)
@ Orlo
Ja sam imao prilike sjesti u V6 benzinca i to za mene je bio premium. U to vrijeme po meni je bio to svemirski dizajn ako ga se uspoređuje sa Nijemcima.
Ne znam inače gdje je Renault zapeo sa svojim V6 dizelom, tim što je bio u FX30d. Njima je ipak najveća rupa sa 4-cilindrašem, tim većim od cca 2 litre, jer svoj 2.0 nisu razvijali godinama. Dobili su nažalost samo jedan nivo snage 2.1 Mercedesa, a bome nisu niti svoj 1.6 ponudili za ulazni mode. Ako može C-klasa sa 1.6 dCi ne vidim razlog što ne bi mogao Nissan.