home
HOME VESTI DOMAĆE TRŽIŠTE VIDEO ZANIMLJIVOSTI NOVITETI TUNING CONCEPTS TOP SECRET PREDSTAVLJAMO SALONI ARHIVA ISTORIJA

Dok čekamo na novi Audi A4 (B9), u javnostu se pojavila lista sa gamom njegovih motora.

Listu prenosi sajt Worldcarfans, a gama motora će obuhvatati sledeće agregate:

  • 1.4 TFSI COD (cylinder on demand) with 125 HP and 6-speed manual gearbox;
  • 1.4 TFSI with 150 HP and 6-speed manual / 9-speed S tronic;
  • 1.4 TFSI COD with 180 HP and 6-speed manual / 9-speed S tronic;
  • 2.0 TFSI with 225 HP and 6-speed manual;
  • 2.0 TFSI quattro with 245 HP and 9-speed S tronic;
  • 2.0 TFSI quattro hybrid with 225 HP + 35 HP (electric) and 9-speed S tronic
  • 3.0 TFSI quattro with 272 HP and 9-speed S tronic;
  • 1.6 TDI with 120 HP and 6-speed manual;
  • 2.0 TDI with 125 HP, 150 HP, 177 HP and 6-speed manual / 9-speed S tronic;
  • 2.0 TDI quattro with 177 HP, 190 HP and 6-speed manual / 9-speed S tronic;
  • 2.0 TDI with 220 HP  and 6-speed manual;
  • 3.0 TDI quattro with 218 HP, 260 CV and 9-speed S tronic.
  • 2.0 TDI e-tron with 190 HP + 136 HP (from two electric motors) and 9-speed S tronic

Render: Autobild.de



čitanja : 4343



Komentari

1.4 TFSI sa 180 KS na premium. Sumnjam nekako u to, snaga idealna za 1.8, da ne bude izraženijeg turbo laga. Isto je sumnjiv podatak da baš verzija s 150 KS nema ACT, baš verzija koja ga za poprečnu ugradnju ima. Isto tako za SAD im se nije pametno odreći HD automatika tako da sumnjam da je svugdje DSG/DCT.

Autor N.N. 20 Feb 2015, 18:09

@N.N.
Ima prilicno nelogicnosti, eto taj 1.4 TFSI sa 180 KS npr. jer poznato je da su zbatalili 1.4 sa velikom konjazom jer se pokazao lose, a zamenio ga je u svim novim modelima prakticno 1.8 TFSI sa 180 KS. Isto tako je upitan i 3.0 TDI sa 218 KS jer on ni sada nema primenu u A4-ci, pa nema smisla ni da bude u novoj, pre ce se naci ovaj novi 2.0 Bi-TDI sa 240 KS u par varijanti (jaca i slabija), a 3.0 TDI ce sigurno pokriti barem jednom verzijom sa verovatno 272 KS... isto tako ne vidim razlog za 2.0 sa 125KS kada je Ultra sa 136 KS...
Pre bi rekao da je izvor WCF nepouzdan...

Autor Orlo 20 Feb 2015, 18:27

Autor N.N. 20 Feb 2015, 18:09

Zašto sumnjaš kad 2.0 TDI ima 240ks?

Autor IlijaGrahovac 20 Feb 2015, 18:28

Cudi me da taj 2.0tdi sa 240 i uskoro sa 280 ks ne ide u a4, a ide u Pasata..

Autor NemanjaBB 20 Feb 2015, 19:35

Za vas sve.

Kod VAG-a se točno zna što je domena VW što Audia tj. tko što razvija. Tako da EA211 i EA288 familije motora razvija VW, a EA888 i sve V motore razvija Audi. Nadam se da znate koji motori spadaju u koju familiju.

Recimo ovaj 2.0 TDI je naravno razvijao VW i razvijan je onako više iz razloga da se VW malo pokaže kako nešto može napraviti. Krajnji rezultat je da isti troši više nego li 3.0 TDI veće snage i naravno većeg okretnog momenta. Jednostavno taj 2.0 TDI je do vrhunca isforisiran bilo u pogledu CR-a na 2500 bara i to koliko znam piezo tipa bilo da ima 2 turbine. Čak je zanemarivo lakši od 3.0 TDI. Naravno u Passata 3.0 TDI ne stane. Tako da zaboravite na to u Audiu.

Ovaj 1.4 TSI od 180 KS nije ima turbo rupu. Ali to je stari motor koji sa aktualnim 1.4 TSI nema nikakve veze. Ovo je sada i novi blok koji je sada od aluminija, i remen umjesto lanca. Inače taj stari 1.4 TSI u tom twincharger izdanju nema turbo rupu, ipak je to turbo + kompresor, ali prve serije su bile iznimno problematične, recimo da je trošio i po 1 l ulja na 1000 km i da se to smatralo normalnim. To je ona verzija sa 170 KS u Golfu V, kasnije sa 160 KS u Golfu VI nije imao toliko problema. Stvar je konstrukcije i twincharger da se dobro riješi nije jeftin.

Ali ono što bude oči je da do sada niti jedan 1.4 TSI nije bio za uzdužnu ugradnju, jednostavno ti motori nisu bili dizajnirani za to. Jesu li ovi novi EA211 tek treba vidjeti. Moje osobno mišljenje je da bi radije gledao da srede 1.6 iz EA211 obitelji za TSI izdanje i ponude to kao ulazni model, jednostavno zdravije bi razvijao okretni moment.
Ako pogledate BMW i Mercedes vidite da je njima startni motor u pravilu 1.6 I4, odnosno kod novih BMW-ova će to biti 1.5 I3 ali on ima bolju volumioznost, a to se danas traži.

Znači vjerojatno će ići 1.6 ili 2.0 TDI kao ulazni dizel sa nekih 120 KS, pa zatim 2.0 TDI sa 150 i 190 KS, te 3.0 TDI sa 218 KS, te na vrhu ponude vjerojatno onaj sa 272 KS.
Mislim i da je kod benzinca jasno, vjerojatno rang snage slično kao kod novog Passata.

Autor N.N. 20 Feb 2015, 20:49

VW pravi Audi-je.

Svaku komponentu, ukljucujuci motor.
Audi je ime, "brend" (kao Alfa Romeo) ali se zna sta je ispod.

Autor Eki 20 Feb 2015, 21:41

@N.N.
Ne bih se slozio sa tobom oko toga da se 2.0 Bi-TDI nece naci u A4 jer BMW vec sada nudi prilicno snazan 2.0 Bi-Turbo motor N47D20 koji ce jos biti dodatno pojacan (sa sadasnjih 224 KS), a tu je u prici i MB koji radi na novim R4 dizel motorima, pa je malo verovatno da Audi u tom polju zaostaje pogotovo sto imaju vec jedan takav motor...

Autor Orlo 20 Feb 2015, 22:10

@ Eki

Nije dobra usporedba. Audi ima svoju osobnost. U FCA grupaciji takvi su trenutno Maserati i Ferrari, sigurno ne Alfa Romeo.

@ Orlo

218 i 272 KS su nove verzije razvijane za Euro 6. Kažem imaš motor koji manje troši, manje je opterećen i ideš stavljati 2.0 samo po ono narodnoj da te selo vidi. Nema mi to ama baš nikakvog smisla. Sa druge strane BMW i valjda taj Mercedes su se svjesno odrekli šestaka te snage sa malo više od 200 KS, odabrali su takav put, ne i Audi. Kažem još jednom, taj 2.0 TDI postoji prije svega radi VW-a i Passata gdje motor ide poprečno i taj V6 ne stane. Jednostavno takvo što Audi ne treba.

Autor N.N. 20 Feb 2015, 22:22

1.4 sa 180 hp, interesantno.
Nema 2.0 biTDI sa 240 hp, a planira se 3.0 tdi sa 218 hp, ne verujem da ce bas tako biti.
Audi je premijum marka, naravno da je bitno da dobije najjaci 2.0 dizel u ponudi, treba se takmiciti sa bmw-om i mercedesom, ta prica da audiju takav motor ne treba "ne pije vodu". I taj 3.0 tdi sa samo 218 hp je preslab po danasnjim merilima.
i benzinski 3.0 osnovni im zaostaje za konkurencijom sto se hp tice.

Autor Damko 21 Feb 2015, 03:45

@N.N.
Mozda nema smisla, ali trend je ocigledan kod konkurencije, i ocigledno je da ga drugi postavljaju, tako da mora da se isprati bez obzira na sve. Oni npr. sad koriste EA888 - 2.0 TFSI sa 245 KS koji ugradjuju u A6 i A7 umesto oslabljenog 3.0 TFSI agregata. 2.8 FSI i 2.7 TDI iako rastereceni nisu vise nasli primenu i zamenjeni su u potpunosti manjim 2.0 agregatima.

Te dve verzije 3.0 V6 sa 218 i 272 KS su doradjene da budu Euro 6 prvenstveno jer imaju primenu u A6/A7/A8, i sasvim sigurno jer ce neko vreme biti tu dok ne dodje zamena u vidu manjeg motora, tako da "slabija" verzija sigurno se nece naci u novom A4 ali snazniji sa 272 KS (ili slicnom snagom) ima dosta sanse.

Autor Orlo 21 Feb 2015, 12:51

@ Orlo

Vidjet ćemo. Sretno bi rješenje bilo recimo kada bi taj 2.0 TDI mogao imati kakvih 220 KS uz CR sistem na 2000 bara. Ako bude kao do sada to je guranje downsizinga bez glavne niti vodilja downisizinga što su manja masa ili manja potrošnja goriva, jedno od toga dvoje mora biti zadovoljeno. Da ne govorim kako ovaj 2.0 TDI od 240 KS ima 500 Nm na 1750 o/min, a ovaj 3.0 TDI to ima ali na samo 1250 o/min što će reći da vjerojatno može komotno na 550 ili više na kakvih 1500-1750 o/min ali u Audiu vjerojatno paze ne moment koji zadovoljava mjenjač. A vjerojatno je i tebi jasno kao i meni da je danas važniji taj moment, koji em daje ubrzanje em daje međuubrzanje, nego li vršna snaga.

2.7 TDI je prvotno zamijenjen ovim slabijim 3.0 TDI agregatima. 1.8 TFSI vjerojatno je zamijenio 2.8 FSI ali pogledaj da TFSI radi momenta ima bolja i ubrzanja i međuubrzanja iako zna imati i manju snagu.
Inače kada sam se već dotakao 2.0 TFSI. Onaj sa 245 KS je hibrid ako se ne varam, 252 KS mislim da ima ovaj novi u A6 uz 370 Nm momenta. Jako dobre brojke moram reći.

Inače priča o 3.0 TFSI. Jako omiljen motor u SAD-u. Naime isti ima Eatonov TVS supercharger pa nema turbo laga i sličnih nuspojava. Uglavnom ga njihovi mediji daleko više vole nego BMW N55. VAG je inače bio jedan od prvih koji je tada krenuo u suradnju sa Eatonom i koristio ga ja za 3.0 TFSI, te u onim zloglasnim 1.4 TFSI ali tamo u kombinaciji sa turbom. Kako čak vjerojatno ove godine Eaton sprema novu generaciju ne bi me uopće iznenadilo da dođe 3.0 TFSI sa tom novom generacijom superchargera.

Ono što je najavljeno za top verzije je bi-turbo V6. To će biti pakleno.

Autor N.N. 21 Feb 2015, 20:26

Zaboravio samo za 3.0 bi-turbo dodati. Oni skoro spreman motor imaju ali od Porschea. Sumnjam da će to Audi koristiti mada je kao osnova sa provrtom od 96 mm (pazi Audiu kod V motora je razmak među cilindrima 90 mm uz provrt od ako se ne varam 84.5 mm) i mislim hodom 69 mm za sportski auto dušu dao. Znači je V6 ali je dug biće skoro kao Audi V8. :D

Autor N.N. 21 Feb 2015, 20:35

@N.N.
Da, bravo, 252 KS je u pitanju, ne 245 KS.
Mogu da dobiju dosta konja povecanjem pritiska, jer eto 2.0 TDI sa 190 KS ima jednu turbinu, ali je realno bolja varijanta sa dve turbine... sto se tice 2.7, zavisi od modela Audi-ja, slabije varijante je brzo zamenio 2.0 motor, a onu jacu sa 190 KS moze da se kaze da je nasledio oslabljeni 3.0 ali u principu i 6-ak gubi primat zahvaljujuci snaznijem 2.0 agregatu...
Taj novi 3.0 V6 Bi-turbo ce sigurno "ukrasiti" RS4 a za S4 ocekujem oslabljenu varijantu sa barem 350 KS jer ce MB ponuditi C450 AMG sa 367 KS, a tu je u najavi i 340i sa skoro istom snagom...

Realno i 400 Nm je i vise nego dovoljno (da ne kazem previse), a kamoli 500 Nm, ali ono sto odusevljava je raspon u kome je dostupan kao i broj obrtaja koji je prilicno nizak - sve ispod 2.000 (pa i 2.500) obrtaja je fenomenalno a ja bas npr. obozavam kada je automobil elastican... :)

Autor Orlo 21 Feb 2015, 21:35

Još jedan render iz Auto Bilda:

http://i.auto-bild.de/ir_img/1/2/0/5/9/9/3/Audi-A4-Illustration-1200x800-721c69872065d813.jpg

Autor auto 08 Mar 2015, 01:22