Snimljen novi Renault Laguna

Francuski mediji su objavili špijuneske slike naslednika Renaultove Lagune koji će se po ranijim najavama u prodaji pojaviti u oktobru 2015. godine.

Laguna se u sadašnjoj generaciji u prodaji pojavila još 2007., a 2013 godine je ponovo doživela manje doterivanje (Laguana Collection 2013).

U svakom slučaju, naslednika Lagune (interne oznake LFD) će pored novog izgleda karakterisati i prostranija i komfornija unutrašnjost (sa kvalitetnijim materijalima), bogatija oprema, poboljšana bezbednost, kao i ekonomičniji motori. Takođe, automobil bi mogao da ima i upravljanje na sva četiri točka.

Što se motora tiče, francuski izvori su ranije između ostalog pominjali benzinac 2.0 TCe od 200KS i dCi dizelaše od 130KS i 160KS, kao i hibridnu verziju.

Pojedini izvori pominju kažu da postoji mogućnost da ovaj model promeni ime (u Nepta, Altica ili nešto treće).
Kako bilo, zvanične slike će biti objavljene u julu, a komecijalizacija startuje u oktobru.
Ivan Mitić - Autoblog.rs
Foto: Linfo.re / Theautomobilist.fr
Ako ne dodje do pojave autonomnih vozila u skorije vreme, C segment, a da nije premijum je mrtav u Evropi.
Premijum moze da opstane jer vlasnik ima noca za silne takse, a praking je resen koriscenjem vozaca.
jao, Fordovac.... ti isto znaš, da ga "lupaš"!
C segment u europi je "Golf". i majke mi, ja još nisam video da vlasnik Golfa ima šofera.... nit znam nekog, da misli, da je Golf premium....
a čak i da si "ubo" pravo slovo segmenta, to što pišeš je glupost... jer, nit vlasnici A4-ki ili serije 3 imaju šofere, nit nešto slabo ide novom Passatu, Mazdi 6 ili obnovljenoj Insigniji... i debelo sunjam, da će ić loše Škodilakovom Superbu...;)!
ostalo su više-manje "7+" godina stari modeli pa nije čudno, da im je uz krizu i pomak "mode" prema SUV gajbama, prodaja slabija....
@drugmirko
U pravu si D-segment je u izumiranju kako si rekao zbog SUV-ova, ali cinjenica je da sa poslednjim modelima u ovom segmentu sva tri francuska proizvodjaca kubure sa prodajom jedino je Peugeot u prednosti u odnosu na ostale... vise su u fazonu vazno je ucestvovati, narocito Renault, mada meni se cini da je razlog za njegov neuspeh to sto je konkurencija otisla korak ili dva napred sa novim modelima a oni su ostali u mestu da ne kazem otisli korak u nazad... bilo bi lepo da iznenade ali cisto sumnjam pored vec tri prilicno obecavajuca i nova modela - Passat, Mondeo, Superb, i Insignia koja stize sledece godine, a tu su i Korejci koji se bolje prodaju od francuskih modela a i oni stizu u narednim godinama...
Okej, nek bude D.
Vlasnici A4 i C klase imaju dovoljno novca da placaju aprking kazne, a i idu na mesta koja imaju privatne parkinge.
Ali da su pukli, pukli su. Sve je otislo u SUV ili hatchback, pritom se nikom ne ispalti novirazvoj vozila kada ne moze da podigne profit, kao sto se to moze sa premijum sektorom.
A dobra vozila poput Passata, 6 i Insignie vec sad pretenduju da budu premijum segment. Pogledaj proecnu cenu vozila, bazna je jedno, ali se ne prodaju kao takvi.
Da nabrojim samo neke proizvodjace koji nemaju konkurentan proizvod u ovom segmentu(ili je prodaja smesna), a do skora im je bio vrlo bitan Nissan, Renault, Peugeot, Citroen, Hyundai, Kia, Toyota, Honda, Fiat, Chevrolet... sve mainstream brendovi...
A prodaju se : C klasa, A4, Insignia, Mazda 6, BMW 3, Passat, S60... sve premijum ili near premium modeli.
Slike unutrašnjosti:
http://s1.cdn.autoevolution.com/images/news/gallery/spyshots-all-new-renault-laguna-interior-spied-for-the-first-time_12.jpg
http://s1.cdn.autoevolution.com/images/news/gallery/spyshots-all-new-renault-laguna-interior-spied-for-the-first-time_13.jpg
http://s1.cdn.autoevolution.com/images/news/gallery/spyshots-all-new-renault-laguna-interior-spied-for-the-first-time_11.jpg