home
HOME VESTI DOMAĆE TRŽIŠTE VIDEO ZANIMLJIVOSTI NOVITETI TUNING CONCEPTS TOP SECRET PREDSTAVLJAMO SALONI ARHIVA ISTORIJA

Dok mi čekamo na 10. jun i promociju nove Serije 7, jedan nemački magazin je pre vremena objavio jednu zvaničnu sliku novog BMW-a X1, čija onlajn premijera je zakazana za 3. jun.

Dok ne stignu zvanični detalji i više slika, u nastavku pročitajte o do sada poznatim detaljima novog X1.

Dakle, BMW X1 (fabričke oznake F48) će šira javnost moći da upozna u septembru ove godine, na sajmu automobila u Frankfurtu, dok će kasnije stići i BMW X2.

Novi X1 će biti napravljen na BMW-ovoj UKL platformi sa prednjim pogonom (s tim što će u ponudi naravno biti i xDrive verzije sa 4x4 pogonom), na kojoj će inače biti bazirana i nova Serija 1. Takođe, najavljena je i prostranija unutrašnjost.

U paleti motora će se naći trocilindrični i četvorocilindrični agregati, a tu će biti i Li varijanta sa produženim međuosovinskim rastojanjem (F49) koja je pre svega namenjena kineskom tržištu.

Takođe, i X1 bi trebalo da bude dostupan u verziji sa hibridnim pogonom, ali konkretni detalji tek slede.

Ivan Mitić – Autoblog.rs



čitanja : 2088



Komentari

ukrast ce prodaju 'iks-petici', sta bi netko placao 5 puta vise za isti auto haha

Autor sysfan 02 Jun 2015, 19:07

Oblik fara je Audijevski, grafika bmw.

Autor MB 02 Jun 2015, 19:10

19:10
...resetke na bubrezima Mercedesovske, samo uspravne, pneumatici Volvovski, zavrtnji na felnama Pezoovski, isofix Citroenovski, prodaja - nebeska ........hahahahahah:)))))))))))

Autor toma 02 Jun 2015, 19:24

@toma,
i sta kazes, americki auti uvek dizajnerski izgledaju zastarelo, a nemacki se menjaju i izgledaju kao buducnost? :)))
sto je lepo biti dizajner nemackih firmi. plata svaki mesec, a nista se ne radi.

Autor mile antena 02 Jun 2015, 19:48

19:10
Ne slazem se :)

Izgleda bas gotivno. Dosta lepsi od aktuelnog

Autor NemanjaBB 02 Jun 2015, 19:51

Vid malog :)...
Pucka.

Autor bmw series 8 02 Jun 2015, 19:55

mile antena
aj nemoj molim te da pricas o dizajnu i sta je zastareo dizajn. Ovo gore na slici je u dizajnerskom smislu toliko nedostizno za americka kotrljala da je to tesko dokucivo koliko i velicina univerzuma....

Autor toma 02 Jun 2015, 19:55

@toma,
ovo gore na slici izgleda kao da je 15 godina staro ... jer u sustini ovaj dizajn i jeste toliko star. 90% linija su vidjene na prvom x5. ali dobro, za svabe je to i uspeh - "osvezeni" 3-series za 2016 godinu izgleda 99% kao "prethodnik". tako da napreduju, mozda jednog dana i predstave zaista nov dizajnerski auto

Autor mile antena 02 Jun 2015, 20:01

@mile

Mislim da ti ne razumes da je za svaku proizvodnju potrebno apsolutno definisati objekat. Tako da to sto se nesto pomerilo "neznatno" u estetskom smislu i dalje zahteva inzenjere i dizajnere da bi iz zamisli preslo u proizvod.

Americki proizvodjaci se ponajvise bave papirologijom. To su ogromni sistemi neefikasni koliko mogu biti, prepuni raznoraznih bespotrebnih nivoa menadzhera, a to vazi i za dobavljace. Tako je to kad su vise institucija, nego trzisni konkurenti. Oni prave onoliko koliko moraju da bi bili konkurentni, a kada nisu vise konkurentni, onda narod ispomaze i tako vec po ko zna koji put. A, da se ne lazemo, Amerika je zemlja u kojoj se bez automobila ne moze(za razliku od Kanade gde su imali 5 grama mozga da grade i u visinu, a ne samo u sirinu).

To su americki samo po cinjenici da ih vlada SADa izvlaci iz krize, jer su svi akcionarska drustva cije akcije su rasprodate sirom sveta; BMW je jedini proizvodjac koji je direktno u vlasnistvu jedne porodice.

Ukratko, USA proizvodjaci su najzaostaliji od sve autoindustrije, ne zato sto su nesposobni(jer nisu), vec jer im se moze.

Tesla je jedini serijski severnoamericki proizvodjac automobila koji je efektivno privatan(mada su i oni dobili grdne pare za "eko" kredite i subvencije, i opet ce da ih dobiju).

ELEM, OKO X1

Nece biti jako dopadljiv, upravo zbog moguce kanibalizacije kao sto je sysfan spomenuo. Isto kao sto serija 1 ima namerno grozan izgled i spolja i iznutra u pordjenju sa serijom 3. Tako se lovi trziste koji inace ne bi kupilo BMW 3 jer ne moze da ga priusti, a prodaja trojke ostaje nepromenjena. I to svi rade. Zato i ne postoji ultra mali lepi BMW, nego je to Mini, jer onaj kome se dopada BMW, nece mu se Mini i obrnuto.

Sve u svemu korporativno, dosadno, ocekivano, bas kao i ovi sto ce ga kupovati.

Autor Fordovac 02 Jun 2015, 20:34

@Fordovac,
kao prvo, to sto si napisao nema veze sa proizvodjacima vec sa trzistem. za amerikance neka najmodernija buduca tehnologija u prevodu znaci "mnogo ce se kvariti, popravke ce biti skupe i kostace me gomilu novca". zato evropskih auta za srednju klasu gotovo i nema u americi, sa izuzetkom volkswagena koji je samo senka kompanije sa evropskog trzista. "kupuju" se nemacki premijum auti zbog prestiznog imena i to stavljam "kupuju" u "" jer ih niko ustvari ne kupuje - radi se lease na 3 godine i onda se vracaju nazad dilerima, jer niko nece nemacki auto koji nije pod garancijom. amerikanci vole ono sta je provereno i sta ce funkcionisati kako treba i sta se nece kvariti. dodge je jos sredinom 1980tih imao 2.2 turbo motor sa 440 ks. na kraju nisu taj motor ubacili u viper vec su ubacili 8.0 v10 atmosferac sa 400 ks. zbog cega mislis zasto? gm je bio prva kompanija na svetu koja je imala serijski turbo motor. opstao je samo nekoliko godina na trzistu, jer je publika vise volela atmosferski v8. nema to nikakve veze sa (ne)mogucnosti da se nesto napravi vec sa onim sta trziste zeli.

Autor mile antena 02 Jun 2015, 20:47

Još zvaničnih slika:

http://www.worldcarfans.com/115060294710/2016-bmw-x1-leaked/lowphotos#2

Autor auto 02 Jun 2015, 21:35

@mile

A sto je to tako? Zato sto proizvodjaci placaju da se siri ta propaganda do trenutka kada oni krenu da prodaju, kada se radi kontra propaganda kako je samo taj proizvod dobar. Tipican primer: Apple.
Nikom ne treba kamera jer se to samo kvari i slike ne valjaju, a onda smo dosli do toga kako je jedino na ajfonu dobra kamera i slicno. PROPAGANDA

Srednja klasa je Lexus, Audi, BMW, Merc. :) Jedini auto za srednju klasu od US proizvodjaca je Cadillac. Seljacki Jeep i Lincoln su no comment.

Trziste nikad ne zeli nista. Kako je trziste u 80im znalo da zeli PC? Tako sto ga je neko napravio i reklamirao. Da trziste zna sta zeli, svako bi bio izumitelj dizajner i slicno. Nesto se proceni da li je isplativo, onda se reklamira i ljudi ga kupuju. Ovo je razlog sto ogromne kompanije retko kad imaju promasaje, a sistem je takav da im se i promasaji isplate. Primer nova Coca Cola. Prvo su napravili ogromnu kampanju kako je nova Cola super i svi su pricali o tome. Vec je mozak ljudima ispran "starom" Colom, a posto i oko prve nema nista da se voli sem marketinga, nova je prepoznata kao ono sto jeste(secer u vodi i malo boje). Da li je to planirano ili ne, epilog je da su svi pricali o Coca Coli, novoj ili staroj i da se Coca Coli cela stvar isplatila.

Cesti su primeri da korporacija sama sebe "ubije" da bi veliki investitori izmuzli novac.

Autor Fordovac 02 Jun 2015, 21:46

@auto
Fala. Sad mi je jos bolji. Odlican je skroz :)

Autor NemanjaBB 02 Jun 2015, 23:46

zvanicno:
http://www.bimmertoday.de/2015/06/03/bmw-x1-2015-alle-bilder-und-infos-zum-neuen-x1-f48/

Autor bmw series 8 03 Jun 2015, 00:10

ovde 51 slika:
http://www.autoevolution.com/news/2016-bmw-x1-world-premiere-the-new-crossover-is-finally-here-photo-gallery-96195.html

Autor bmw series 8 03 Jun 2015, 00:12

@ Fordovac,
dobre su ti ove teorije zavere. sta ces mi sledece reci, da je general motors potrosio milijarde i milijarde za gm ev1, samo da bi ga posle ugasio i naterao publiku da kupuju njegove velike suv?

Autor mile antena 03 Jun 2015, 03:28

Um... ne, vec zato sto su za razvoj EV1 dobili gomilu subvenicija vlade, tako da ih taj projekat nista nije kostao.

To ti je kao iskopavanje nafte u Meksickom zalivu. Neisplativo. Ali, s obzirom na subvencije, onda postaje isplativno.

Nema teroija zavere, naprosto biznis svet tako funkcionise, a jadna Srbija je digla dreku sto se subvencionisao Fiat.

Autor Fordovac 03 Jun 2015, 10:23