home
HOME VESTI DOMAĆE TRŽIŠTE VIDEO ZANIMLJIVOSTI NOVITETI TUNING CONCEPTS TOP SECRET PREDSTAVLJAMO SALONI ARHIVA ISTORIJA

Iz Seata je stigla najava da će Ibiza Cupra facelift pod haubom imati 1.8 TSI turbo benzinski motor.

Seat je obnovljenu Ibizu (na slici) nedavno promovisao na sajmu automobila u Barseloni, ali tada nija prikazana restilizovana verzije Ibize Cupra.

Ova najjača varijanta Ibize će se u obnovljenom izdanju pojaviti do kraja ove godine, a pored manjih estetskih izmena dobiće i novi motor. Pod haubom će se naime umesto 1.4 TSI agregata sa 180KS i 250 Nm naći 1.8 TSI, kakav se nalazi i u restilizovanom VW Polu GTI (gde razvija 192KS i 320 Nm obrtnog momenta).

Takođe, Ibiza Cupra facelift će dobiti i šestostepeni manuelni menjač iz VW Pola GTI facelift.

Ivan Mitić – Autoblog.rs



čitanja : 958



Komentari

Definitivno se ratosiljaju nasviranih, 1.4 TSI motora sa 170 KS i 180 KS, koje su novinari dizali u nebesa i postavljali kao benchmark za sve ostale proizvodjace, u korist manje opterecenog 1.8 TSI motora...

Autor Orlo 03 Jun 2015, 08:12

1.8 motor je u ovim "trkalicama" iskljucivo iz komercijalnih razloga.
Nemac je izracunao da ce potencijalni kupac, zbog veceg potencijala 1.8 litarskog motora u naknadnim prepravkama, zaraditi vise.

1.4 TSI motor je odlican i najbolji motor u svojoj klasi, a kako stvari stoje, jos dugo ce tako ostati.

Autor vojvoda 03 Jun 2015, 13:21

@vojvoda
To si skroz u pravu, pogotovo u kategoriji rastegljivost lanca, problematicnost za kupca novog vozila, i mesanja ulja i benzina u podkategoriji motora koji rade na mesavinu... nema premca...

Autor Orlo 04 Jun 2015, 07:37

1.4 TSI Twincharger je svojedobno bio toliko tražen da ga tvornica nije mogla isporučivati u dovoljnim količinama. Eto toliko o 1.8 TSI propagandi.

Ali tu kod tih TSI su daleko problematičnije bile prve serije, kasnije je to bilo OK.

Novi 1.2 TSI i 1.4 TSI što se konstrukcije i izvedbe tiče nemaju nikakvih dodirdnih točaka sa starim, a i Twincharger je otpao.

Inače mi nikada neće biti jasan pokušaj sa Twinchargerom na 1.4 motoru. To je relativno skupa izvedba, vrlo lako moguće da je motor u proizvodnji bio skuplji od 1.8 i 2.0 TSI, odnosno da bi bio skuplji da je sve uredno radilo. Meni bi recimo puno logičniji potez bio 2.0 Twincharger da u nekim solucijama zamjeni 3.0 V6, a ponudi manju masu.

Autor N.N. 04 Jun 2015, 09:08

Orlo
Grešiš malo. Dva nova 1.4 TSI ( iz kraja 2013. ) koje ja lično "znam", nemaju problem sa "lastiš-lancem" (kao 1.2 TSI iz decembra 2010. koji "znam"), već samo sa glavom motora (na jednom je promenjen) i sa uvećanom potrošnjom ulja (oba primerka su na kraju "pala" na "težinskom testu").
Ali, dok su ispravni, ti motori pružaju zaista odlične perfomanse, a sve to uz izuzetno umerenu potrošnju.
I to je njihovo prokletstvo.
Naravno, ako je verovati PR saopštenjima kuće VW, svi ti motori nikada nisu ni imali probleme, a oni "danas" su mnogo bolji nego oni "juče" (iako su oni "od juče" bili izuzetno hvaljeni "juče").

Autor moron 04 Jun 2015, 10:36

Konacno je vracena prava motorizacija sa puno potencijala i ispravljena greska sa mjenjacem.
E sad je to pravi hot hatch...

Autor djordje 04 Jun 2015, 11:13