home
HOME VESTI DOMAĆE TRŽIŠTE VIDEO ZANIMLJIVOSTI NOVITETI TUNING CONCEPTS TOP SECRET PREDSTAVLJAMO SALONI ARHIVA ISTORIJA

Ovde prvo podsećanje da su se krajem aprila u nemačkim medijima pojavile informacije da je BMW navodno odlučio da otkaže projekte koji su započeli pod rukovodstvom Dr. Norberta Reithofera.

Po informacijama insajdera, ti otkazani projekti između ostalog uključuju i Seriju 9 Cabrio, Z2 Roadster, ali BMW i8 S / i8 M.

Međutim, britanski magazin Auto Express sada piše da BMW ipak radi na jačoj verziji hibridnog sportskog modela i8.

Automobil se međutim neće zvati i8 M, a trebalo bi da se pojavi sledeće godine, na 100-godišnjicu bavarske marke.

Podsećanja radi, standardni BMW i8 kombinuje 1,5 litarski TwinPower Turbo trocilindrični benzinac, elektromotor i litijum-jonske baterije. Kombinovana snaga sistema iznosi 266 kW/362KS, a najveća brzina je el. ograničenih 250 km/h.

Što se tiče ove jače verzije, ona bi možda mogla da dobije snažniji 2,0 litarski četvorocilindrični benzinac sa više od 300KS, pa će u kombinaciji sa elektromotorom ovakav jači i8 razvijati oko 450KS.

Jedan od ciljeva je navodno da se ubrzanje od o do 100 km/h spusti na ispod četiri sekunde (obični i8 do 100 km/h stiže za 4,4 sekunde), a deo paketa će činiti i widebody kit, veći točkovi, jače kočnice, modifikovano ogibljenje, kao i zadnji spojler inspirisan nedavno predstavljenim BMW-om 3.0 CSL Hommage concept.

Ivan Mitić – Autoblog.rs

Render: Autoexpress.co.uk



čitanja : 824



Komentari

Ovo je prava mera :) sa 3.0 motorom bi bio pretezak...mada, onaj sto ce ici u m4 gts sa 500 i plus elektro, pa isao bi za 3 do stotke :)

Autor NemanjaBB 11 Jun 2015, 09:14

postoji mogucnost da ce trocilindarski motor pojacati na preko 300ks tako da bi masa ostala na ovom nivou.

Autor bmw series 8 14 Jun 2015, 23:39