Ovako bi mogao da izgleda novi Citroen C5

Ovde prvo podsećanje da su nedavno izvori bliski francuskoj grupaciji PSA Peugeot Citroen nagovestili da će ova kompanija odustati od hidrauličnog oslanjanja.
Po informacijama insajdera, PSA naime namerava da odustane od Hydractive hidropneumatskog oslanjanja zbog smanjenja troškova i zbog činjenice da tehnogija nije dovoljno popularna među kupcima. S tim u vezi se navodi podatak da je prodaja Citroena C5 sa takvim oslanjanjem prošle godine pala na 10.000 komada pa u PSA smatraju da je od nje potrebno odustatati nakon što za nekoliko godina prestane proizvodnja aktuelnog C5.
Za neke je ove odluka prilično iznenađenje, budući da deo PSA grupacije čini i marka DS, kod koje bi hidraulično oslanjanje imalo savršen smisao.
U međuvremenu, francuski mediji se bave novim C5 pa je tako magazin Auto Plus objavio nekoliko novih rendera njegovog mogućeg izgleda. Ako je suditi po njima, novi C5 će dobiti prednji deo inspirisan C4 Picassom.

Po nekim ranijim najavama, novu, i to trećeu generaciju Citroena C5 na tržištu možemo učekivati 2016. ili 2017. godine, i to opet u dve karoserijske verzije.

Ovaj model će u novoj generaciji navodno biti duži za 12 cm (imaće oko 490 cm), a uz duže međuosovinsko rastojanje nudiće i više mesta u unutrašnjosti.
U gami će biti više benzinaca i dizelaša (najsnažniji motor će imati 240KS), a pominje se i hibridna verzija koja će samo na struju moći da pređe oko 50 km.
Ivan Mitić – Autoblog.rs
Renderi: Autoplus.fr via Worldscoop.forumpro.fr
Sasvim OK. Citroeni i treba da budu avangardni. Prethodni model je previše ličio na Nemce (doduše to su namerno uradili i čak su i reklame na to aludirale) a onaj prvi C5 je bio bezličan, totalno bezveze. Citroen ne može da se takmiči sa Nemcima u njihovoj igri nego treba da tražo svoj prostor u avangardi i zato podržavam ovakav dizajn.
To sto su prebacili farove nisko a ledove vise nije nikakva avantgarda.Bez hidropneumatike ovo je po svemu najobicnija limuzina, sa neskladnim i ruznjikavim dizajnom i prosecnom tehnikom(ne mislim da je losa, vec su DS i CX bili nesto sasvim drugo).Njima treba nesto novo, potpuno nova zasebna platforma, koja ce ih odvojiti od Pezoa.Ovako su kao Skoda i Seat.
Citroen je sjajna marka, dovoljan je avangardan dizajn, ljudi onako to prvo gledaju kod kupovine automobila.
Ali ovo da Citroeni budu jefitniji, a pezoi skuplji, kada su vec napravili ceo DS brend poptuno nema smisla.
Zanimljiv dizajn, ali debelo greše što se tiče hidrauličnog oslanjanja i odustajanja od istog.
Nije ni trebalo taj sistem nuditi samo u najskupljim modelima, međutim to je verovatno i urađeno kako bi kompanija mogla jednog dana da kaže da sistem nije popularan. Sami sebi pucaju u nogu. Pored nadljudskim pokušajima ljudi poput Žil Vidala da preokrenu PSA, čini mi se da knjigovođe ipak odlučuju.
Poslednji skuplji francuz koji je mogao da se kotira među nemcima bio je "reno 25". Volim francuze, ali treba da shvate da je mnogo vremena prošlo od tada i da, ukoliko žele svoj imidž i profitabilitet ojačaju, treba da nude nešto posebno ali i kredibilno francusko.
C6 je bio sve to, pa ljudi nisu kupovali. Jednsotavno ne ulazu dovoljno u marketing.
C6 je bio samo neskladni prepakovani i preskupi 605.Nista od avantgarde nije imao.
@CaMIRO,
Renault 25 baccara je bio sjajan za svoje vreme, narocito enterijer!
Prava ladja, sve ono sto Renault danas nije. I Safrane mi je bio drag...
@Uros Cuore Sportivo
U potpunosti se slažem. Više od godinu dana restauriram R18 Turbo, sve sa tablom presvučenom velurom i nikako mi nije jasno zašto niko pa ni francuzi više ne znaju da naprave tako nešto. Startan a udoban i nekako poseban.